Side 73 af 73 FørsteFørste ... 236370717273
Viser resultater 1,081 til 1,086 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1081
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis Emre Mor kunne blive solgt for 10 mio. EUR efter en håndfuld gode kampe for FCN, så vil jeg gerne sætte næsen op efter 15-20 mio EUR for Santander - især hvis der sælges til England.

    Dette kan underbygges med, at han er ung, vi har ham i fire år endnu, vi har ikke brug for pengene samt at han har bevist at han kan score mål i Europa og Sydamerika.
    Aaaaaaeerh..!
    Emre Mor: teenager og usleben diamant som man flere steder ser verdensklassepotentiale i.
    Santander: 25 år gammel og, bevares, en solid spiller, men med et forlist Europa-eventyr bag sig - velspillende i perioder, men sandsynligvis ikke langt fra sit maksimale niveau. Han kommer aldrig til at koste så mange penge.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1082
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvordan var aftalen egentlig med Leicester omkring Amartey? Var prisen betinget af antal kampe i hhv. Premier League og CL?

  4. #1083
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Aaaaaaeerh..!
    Emre Mor: teenager og usleben diamant som man flere steder ser verdensklassepotentiale i.
    Santander: 25 år gammel og, bevares, en solid spiller, men med et forlist Europa-eventyr bag sig - velspillende i perioder, men sandsynligvis ikke langt fra sit maksimale niveau. Han kommer aldrig til at koste så mange penge.
    Godt nok tror jeg, at man skal passe på med at spå om, hvordan noget aldrig kommer til at ske i transferverdenen, men umiddelbart tror jeg heller ikke, at Santander kommer til at koste så mange penge. Nu om dage bliver transfersummerne jo i høj grad betalt for potentialet, og uanset hvad man ellers tænker om Emre Mor, så er det svært at modargumentere, at hans potentiale er ganske stort. Det er det selvfølgelig også for Santander, men som det bliver listet op, må der alt andet lige bare være flere spørgsmålstegn omkring hans fremtidspotentiale.

    I øvrigt er det jo blandt andet på grund af potentialet, at der helt sikkert stadig er stor interesse fra udlandske klubber for Augustinsson, selvom det må være tydeligt for enhver, at han er en anelse ramt af ikke at have haft ferie i to år.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1084
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Godt nok tror jeg, at man skal passe på med at spå om, hvordan noget aldrig kommer til at ske i transferverdenen, men umiddelbart tror jeg heller ikke, at Santander kommer til at koste så mange penge. Nu om dage bliver transfersummerne jo i høj grad betalt for potentialet, og uanset hvad man ellers tænker om Emre Mor, så er det svært at modargumentere, at hans potentiale er ganske stort. Det er det selvfølgelig også for Santander, men som det bliver listet op, må der alt andet lige bare være flere spørgsmålstegn omkring hans fremtidspotentiale.

    I øvrigt er det jo blandt andet på grund af potentialet, at der helt sikkert stadig er stor interesse fra udlandske klubber for Augustinsson, selvom det må være tydeligt for enhver, at han er en anelse ramt af ikke at have haft ferie i to år.
    Til gengæld skal man også huske på, at Emre Mor blev solgt fra FCN, mens Santander spiller i FCK. Man køber derfor fra en klub på et andet niveau.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1085
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Til gengæld skal man også huske på, at Emre Mor blev solgt fra FCN, mens Santander spiller i FCK. Man køber derfor fra en klub på et andet niveau.
    Det er klart at Santander ikke bliver billig, men der betales altså store penge for kæmpetalenter som slår igennem inden de er kommet ud af deres teen-år og som går direkte ind på landsholdet i samme alder. Jeg tror ikke vi skal forvente noget der minder om en Cornelius-transfer, med mindre han bliver skibet afsted til PL, hvor pengene trods alt er meget store pt.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  9. #1086
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvis Schöne kan spille 6er pladsen med succes, så kunne jeg virkeli godt tænke mig ham ved siden af Kvist. Jeg afskriver på ingen måder Gregus, men vi skal have endnu en klasse central midt.

    Med dette link håber jeg at slutte tråden og kan en eller anden ikke starte vinter transfer tråden op. Der kan ske mere end man regner med!

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...-rolle-som-6er

Side 73 af 73 FørsteFørste ... 236370717273

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •