Side 67 af 73 FørsteFørste ... 175764656667686970 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #991
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Såvidt jeg kan se, er vi virkelig tæt på det perfekte transfervindue.

    Min ønskeseddel er reduceret til at få udlejet Bashkim, få en anden angriber ind, og at Keita tager et Amartey-agtigt udviklingsspring. Så kan jeg ikke bede om mere på en realistisk måde.

    God kamp til alle.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #992
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Tja tror ikke der sker mere i dette vindue ......Desværre...

  4. #993
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Tja tror ikke der sker mere i dette vindue ......Desværre...
    Jeg kunne godt forestille mig, at Kadrii røg enten permanent eller på leje. Men jeg tror desværre ikke, der kommer en afløser ind.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #994
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    hm tænkte nu mere på en angriber mere til holdet, når nu klubben skal til at spille CL...sådan en fra den helt rigtigt hylde :-)
    Men det er nok bare ønsketænkning......

  7. #995
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    hm tænkte nu mere på en angriber mere til holdet, når nu klubben skal til at spille CL...sådan en fra den helt rigtigt hylde :-)
    Men det er nok bare ønsketænkning......
    Jamen, jeg er såmænd helt enig. Tør bare ikke rigtigt tro på det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #996
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg synes ikke, at der er plads til flere spillere i truppen pt. Og skulle vi endelig have en ekstra spiller, er det mest oplagt med én til den centrale midtbane, hvor vi ikke har samme dækning, som på de øvrige pladser.

    I dag var der ikke plads til Kusk i truppen. Per Nilsson kommer vi næppe til at se igen for FCK. Når Okore og Boilesen er klar, vil Høgli og Antonsson formentlig glide ud af truppen. Det er voldsomt efter danske forhold.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #997
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes ikke, at der er plads til flere spillere i truppen pt. Og skulle vi endelig have en ekstra spiller, er det mest oplagt med én til den centrale midtbane, hvor vi ikke har samme dækning, som på de øvrige pladser.

    I dag var der ikke plads til Kusk i truppen. Per Nilsson kommer vi næppe til at se igen for FCK. Når Okore og Boilesen er klar, vil Høgli og Antonsson formentlig glide ud af truppen. Det er voldsomt efter danske forhold.
    Nå ja, havde helt glemt, at det jo er mere end oplagt, at Pelle også ryger nu. Fem etablerede centrale forsvarsspillere er overkill.

    Er enig i, at en etableret central midtbanespillere mere er påkrævet, når Delaney ryger, men der har Ståle jo købt sig et halvt år at løbe på.

    I angrebet så jeg gerne Kadrii - som jeg ærlig talt tror er færdig - blive skiftet ud med en rigtig bomber, der kan ramme målet. Ikke fordi der mangler en kvantitativt, men fordi de tre, vi har, ikke kan ramme en ladeport for tiden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #998
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I angrebet så jeg gerne Kadrii - som jeg ærlig talt tror er færdig - blive skiftet ud med en rigtig bomber, der kan ramme målet. Ikke fordi der mangler en kvantitativt, men fordi de tre, vi har, ikke kan ramme en ladeport for tiden.
    Man kan jo ikke købe nye spillere, hver gang de eksisterende har et formdyk. Pavlovic er stadig ny mand i truppen og scorede et fint mål i dag. Cornelius har præsteret fint denne sæson. Santander er uskarp, men har stadig scoret vigtige mål for os.

    Det er selvfølgelig bittert at miste point, når det kunne være undgået med mere skarphed. Men vi spiller sgu meget bedre end sidste sæson og skaber masser af chancer. Hvis bif ikke overpræsterede, ville der jo ikke være noget at bekymre sig om.


  14. #999
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Andreas Maxsø må føle sig relativ grim lige nu.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

  15. #1000
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Andreas Maxsø må føle sig relativ grim lige nu.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
    Hvorfor det - intet har ændret sig siden den gang? Afvisningen handlede om at komme til udlandet og at vi er kommet i Champions League ændre ikke på det? Der vil stadig gå 2-3 år. At jeg så ikke forstår han valgte det er en anden sag. Forskellen ender jo nok med at være Marxsø kommer til Rosenborg istedet for Hoffenheim

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1001
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan jo ikke købe nye spillere, hver gang de eksisterende har et formdyk. Pavlovic er stadig ny mand i truppen og scorede et fint mål i dag. Cornelius har præsteret fint denne sæson. Santander er uskarp, men har stadig scoret vigtige mål for os.

    Det er selvfølgelig bittert at miste point, når det kunne være undgået med mere skarphed. Men vi spiller sgu meget bedre end sidste sæson og skaber masser af chancer. Hvis bif ikke overpræsterede, ville der jo ikke være noget at bekymre sig om.
    Jeg er nu ikke særligt bekymret for mesterskabet, som jeg ikke har fantasi til at forestille mig glipper, men alligevel er det faktisk lidt tankevækkende, at det efter der kom lidt modstand i ligaen kun er blevet til én sejr ud af fire mulige. Det er faktisk ringe. Og AaB er også på pointmæssigt omgangshøjde.

    Det er fuldstændig korrekt, at det er de brændte chancer som er skyld i de manglende point og og det gør egentlig bare argumentet for at hente en ekstra angriber endnu bedre. Det er håbløst at se nogle af de afbrændere der er blevet leveret. Santanders igår var jo meget sigende og jeg tror ikke ét sekund på, at det er et spørgsmål om 'tur i den'. Han er en god spiller, men dårlig afslutter. Og det er et held, at den manglende effektivitet ikke kostede CL-deltagelsen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1002
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg er nu ikke særligt bekymret for mesterskabet, som jeg ikke har fantasi til at forestille mig glipper, men alligevel er det faktisk lidt tankevækkende, at det efter der kom lidt modstand i ligaen kun er blevet til én sejr ud af fire mulige. Det er faktisk ringe. Og AaB er også på pointmæssigt omgangshøjde.

    Det er fuldstændig korrekt, at det er de brændte chancer som er skyld i de manglende point og og det gør egentlig bare argumentet for at hente en ekstra angriber endnu bedre. Det er håbløst at se nogle af de afbrændere der er blevet leveret. Santanders igår var jo meget sigende og jeg tror ikke ét sekund på, at det er et spørgsmål om 'tur i den'. Han er en god spiller, men dårlig afslutter. Og det er et held, at den manglende effektivitet ikke kostede CL-deltagelsen.
    Jeg har det omvendt. Jeg kan sagtens se et mesterskab glippe. Der skal altså ikke meget til. Det kræver bare et hold i superligaen rammer en guldåre eller har en halvsæson, hvor de måske kommer et stort antal point foran os. så kan sådan et hold godt være svær at hente. Derudover så kan man jo hive et eksempel som BIF frem. De har stort set været lort i 10 år, BUM så får de en ny træner krydret med 3-4 nyere spillere og så kan de spille fodbold igen. Jeg siger ikke det holder, men at du ikke har fantasi til at se vi kan tabe mesterskabet er nok en kende for arrogant :)

    Vedr. en ny angriber. Så kan vi jo ikke bare gå ud og hente en ny angriber ligeså snart en eller to af vores angriber rammer ind i en målkrise. Hvis vi henter en til så har vi 4 angribere, det er for mange i min bog. Som du selv nævner så handler det om at få tur i den, og vi ved alle at de fleste angriber rammer niveauet i stimer og så skal målene nok komme.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1003
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har det omvendt. Jeg kan sagtens se et mesterskab glippe. Der skal altså ikke meget til. Det kræver bare et hold i superligaen rammer en guldåre eller har en halvsæson, hvor de måske kommer et stort antal point foran os. så kan sådan et hold godt være svær at hente. Derudover så kan man jo hive et eksempel som BIF frem. De har stort set været lort i 10 år, BUM så får de en ny træner krydret med 3-4 nyere spillere og så kan de spille fodbold igen. Jeg siger ikke det holder, men at du ikke har fantasi til at se vi kan tabe mesterskabet er nok en kende for arrogant :)

    Vedr. en ny angriber. Så kan vi jo ikke bare gå ud og hente en ny angriber ligeså snart en eller to af vores angriber rammer ind i en målkrise. Hvis vi henter en til så har vi 4 angribere, det er for mange i min bog. Som du selv nævner så handler det om at få tur i den, og vi ved alle at de fleste angriber rammer niveauet i stimer og så skal målene nok komme.
    Al ære og respekt til BIF og AaB, men hvis FCK ikke kan vinde mesterskabet med det spillermateriale er det en katastrofe. De seneste par kampe kan godt give lidt pessimisme, da det hurtige flydende spil er gået lidt væk, men alligevel. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bør blive et ti-points forspring.

    Mange mente ikke Nicolai Jørgensen ville blive savnet. Jeg mener de seneste kampe med al tydelighed viser, at han er særdeles savnet.

    Nej, man kan ikke købe, hver gang en spiller rammer en målkrise. Men selvom man har tre dyre angribere, som alle er gode spillere, er jeg ikke så overbevist om, at målene snart kommer væltende. Cornelius har trods et par gode glimt på det seneste været meget langt fra løsningen, Santander er en notorisk ringe afslutter med lange målpauser og selvom Pavlovic ser spændende ud, må juryen stadig votere om ham.

    Klubben har tidligere uden problemer kunne mønstre fire topangribere (i efteråret 2001 var det fem!) og i både 2002 og 2009 var det fuldstændig afgørende for resultaterne.

    Det er også den ubetingede topspiller, som adskiller dette hold fra 2001, 2006 og 2010, hvor Zuma, Grønkjær og N'Doye var på højeste internationale niveau.

    Jeg håber selvfølgelig på Bendtner, som er min ultimative ønskespiller. Men hvis det ikke kan lade sig gøre, bør man hente en hurtig, afslutningsstærk dribler, der kan afgøre kampe på egen hånd.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1004
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Al ære og respekt til BIF og AaB, men hvis FCK ikke kan vinde mesterskabet med det spillermateriale er det en katastrofe. De seneste par kampe kan godt give lidt pessimisme, da det hurtige flydende spil er gået lidt væk, men alligevel. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bør blive et ti-points forspring.

    Mange mente ikke Nicolai Jørgensen ville blive savnet. Jeg mener de seneste kampe med al tydelighed viser, at han er særdeles savnet.

    Nej, man kan ikke købe, hver gang en spiller rammer en målkrise. Men selvom man har tre dyre angribere, som alle er gode spillere, er jeg ikke så overbevist om, at målene snart kommer væltende. Cornelius har trods et par gode glimt på det seneste været meget langt fra løsningen, Santander er en notorisk ringe afslutter med lange målpauser og selvom Pavlovic ser spændende ud, må juryen stadig votere om ham.

    Klubben har tidligere uden problemer kunne mønstre fire topangribere (i efteråret 2001 var det fem!) og i både 2002 og 2009 var det fuldstændig afgørende for resultaterne.

    Det er også den ubetingede topspiller, som adskiller dette hold fra 2001, 2006 og 2010, hvor Zuma, Grønkjær og N'Doye var på højeste internationale niveau.

    Jeg håber selvfølgelig på Bendtner, som er min ultimative ønskespiller. Men hvis det ikke kan lade sig gøre, bør man hente en hurtig, afslutningsstærk dribler, der kan afgøre kampe på egen hånd.
    Nu er fodbold ikke altid forudsigeligt. Upå-agtet at FCK har det største budget og hvert år BURDE vinde DM guldet så er der altså bare hold der rammer "SÆSONEN" hvor alt spiller. Det skal vi ikke lukke øjene overfor. Jeg er fint tilfreds med truppen jeg håber ikke der kommer yderligere tilføjelser.

    Og nu har du jo i de sidste mange måneder ønsket Bendtner til FCK, men den har Ståle været ude og lukke ned for. Så du kan drømme lige så meget du vil, men det kommer ikke til at ske og heldigvis for det :)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1005
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og nu har du jo i de sidste mange måneder ønsket Bendtner til FCK, men den har Ståle været ude og lukke ned for. Så du kan drømme lige så meget du vil, men det kommer ikke til at ske og heldigvis for det :)
    Hehe, Ståle siger, at der ikke kommer flere spillere, indtil han siger det modsatte. Ikke at jeg tror, Bendtner kommer, men at Ståle har sagt, han ikke kommer, er ingen garanti for det.

    Meget tyder på, at Bashkim er på vej ud enten permanent eller på leje. Med tre angribere kræver det altså kun en enkelt skade, før de to tilbageværende er tvunget til at spille samtlige kampe, og vi går et tæt efterår i møde med CL-gruppespil. Ja, så kan Falk eller andre hives op fra midtbanen for at gardere som nødløsning, men det vil godt nok være ærgerligt at svække kanterne på den bekostning.

    Jeg er ikke uenig i, at det kan være problematisk at have fire etablerede angribere, der alle forventer at spille om ikke hver kamp, men så hveranden. Så et ungt stortalent, der gerne tager en sæson eller to som fjerdevalg, ville være perfekt. Alternativt kunne man jo hive ham Wind op i førsteholdstruppen, hvis han er så lovende, som det forlyder.

    Men hvis Bendtner er en mulighed på acceptable betingelser (relativt lav løn og en exit-klausul, hvis det går galt), er jeg sgu fortaler for projektet. Han har et potentielt niveau, vi ellers ikke har en chance for at komme i nærheden af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •