Side 1 af 73 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Til- og afgang: Sommer 2016

    Påsken står for døren og vintervinduet skal have skiftet termoruderne. Så, ny tråd op til sommerens transfervindue, hvor der nok kommer lidt udgående trafik..

    Der har allerede været løs snak om Nicolai Jørgensens muligheder for en ny tur til en større liga, Delaneys snarlige kontraktudløb, interessen for Ludwig, Rasmus Falk og hans rolle i FCK, samt Bendtners sandsynlige afsked med Wolfsburg.

    Ifølge BT er Lars Højer i Sydamerika i disse dage.
    Sidst redigeret af Krølben : 18.03.16 kl. 14:13
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Forhåbentlig er De Ridder ,Anton,
    Kris,Marvin og Baskim fortid til sommer , det burde frigive masser af løn kr. Vi trænger en ny forsvar,ny central midtbane ihvertfald. Et lidt offentlige tonic spørgsmål ham Wind der har scoret 20 mål på u 17 er det en spiller der mon kommer op i A truppen snart? Og hvilke type angriber er han ?

  4. #3
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er alligevel hårdt at dømme Bashkim ude allerede nu.... Han var fantastisk vigtig lige da han kom til... Blev så skadet i ~1 år, og var blandt vores bedste i hans første(?) kamp fra start, efter skaden, her i onsdags... Han bør da lige få chancen sæsonen ud om ikke andet...


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Forhåbentlig er De Ridder ,Anton,
    Kris,Marvin og Baskim fortid til sommer , det burde frigive masser af løn kr. Vi trænger en ny forsvar,ny central midtbane ihvertfald. Et lidt offentlige tonic spørgsmål ham Wind der har scoret 20 mål på u 17 er det en spiller der mon kommer op i A truppen snart? Og hvilke type angriber er han ?
    Jeg tvivler på at han i nær fremtid kommer med på A-holdet. Dog tror jeg at han til sommer spiller både U19, reservehold og træner med a-holdet. Jonas Wind er en stor dreng i højde og drøjde, uden at være "Julian-høj". Som angriber kan han alt, som i ALT. God teknik, god fart, godt hovedspil og så er han god til at time sine løb i boksen. Han har bare næse for mål. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at det er en coming man på 1. holdet. Derudover er han plukket i cirkussets baghave, Rosenhøj. Hvilket er lidt skægt ;-)


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Lyder spændende tak for info Albinus 1985.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det er alligevel hårdt at dømme Bashkim ude allerede nu.... Han var fantastisk vigtig lige da han kom til... Blev så skadet i ~1 år, og var blandt vores bedste i hans første(?) kamp fra start, efter skaden, her i onsdags... Han bør da lige få chancen sæsonen ud om ikke andet...
    Meget, meget hårdt når man tager i mente at han også har bevist at han kan på europæisk (top) niveau mod Dnipro Dnipropetrovsk. Det er vel noget mere end man kan sige om Cornelius, hvor meget jeg end elsker idéen om den mand.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Meget, meget hårdt når man tager i mente at han også har bevist at han kan på europæisk (top) niveau mod Dnipro Dnipropetrovsk. Det er vel noget mere end man kan sige om Cornelius, hvor meget jeg end elsker idéen om den mand.
    Det er hårdt ja, men topfodbold er nu engang også en hård og ubarmhjertig verden :-) Helt ærligt, Bashkim har været HELT væk og milevidt fra bare acceptabelt FCK-niveau siden han er kommet tilbage fra sin skade (kan slet ikke genkende at han skulle have spillet en god kamp mod Randers, som det nævnes længere oppe)... Selvfølgelig tager det tid når man har været ude i så lang tid, men der er jo også den risiko, at man aldrig genfinder sit gamle niveau, og lige nu er der meget der tyder på, at vi ikke kommer til at se Bashkim i den samme forfatning som vi så ham i inden hans skade.. Problemet er dels, at Bashkim ligner en mand som i den grad har behov for kontinuerlig 1. holdsfodbold for at spille sig tilbage i form, men præstationerne lige nu er bare så ringe, at den mulighed ikke er tilstede i FCK. Mit bud er at man forsøger at leje ham ud i et halvt til et helt år, og den vej igennem får ham spillet tilbage i form og så tiden vise om det er nok til at få ham tilbage på niveau..

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er hårdt ja, men topfodbold er nu engang også en hård og ubarmhjertig verden :-) Helt ærligt, Bashkim har været HELT væk og milevidt fra bare acceptabelt FCK-niveau siden han er kommet tilbage fra sin skade (kan slet ikke genkende at han skulle have spillet en god kamp mod Randers, som det nævnes længere oppe)... Selvfølgelig tager det tid når man har været ude i så lang tid, men der er jo også den risiko, at man aldrig genfinder sit gamle niveau, og lige nu er der meget der tyder på, at vi ikke kommer til at se Bashkim i den samme forfatning som vi så ham i inden hans skade.. Problemet er dels, at Bashkim ligner en mand som i den grad har behov for kontinuerlig 1. holdsfodbold for at spille sig tilbage i form, men præstationerne lige nu er bare så ringe, at den mulighed ikke er tilstede i FCK. Mit bud er at man forsøger at leje ham ud i et halvt til et helt år, og den vej igennem får ham spillet tilbage i form og så tiden vise om det er nok til at få ham tilbage på niveau..
    Meget enig i din analyse Jons. Derudover har Bashkim, de gange han har været i aktion, lignet en mand blottet for selvtillid. Jeg ved ikke om det skyldes at han har set "skriften på væggen"? Slutteligt synes jeg at han er fejlplaceret på kanten, selvom han har spillet der en del. Han skal være i og omkring boksen. Her er han bedst.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Zanka har for nyligt luftet tanken om, at et sommerskifte ikke kunne være helt utænkeligt.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...f-europa-i-fck

    Såfremt han ikke forlænger og klubben vil tjene en skilling, så så jeg gerne at man forsøgte sig med Jores Okore. Hans Birmingham-klub synes at være dømt til nedrykning, og "mellem linjerne" synes han ikke at være synderligt interesseret i at blive, hvis den står på Championship, selvom han kommer med en professionel udmelding. Jeg kunne ihvertfald sagtens forestille mig et grumt midtstopperpar, med ham og Erik.

    http://www.bt.dk/fodbold/bliv-eller-...tid-til-sommer

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Zanka har for nyligt luftet tanken om, at et sommerskifte ikke kunne være helt utænkeligt.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...f-europa-i-fck

    Såfremt han ikke forlænger og klubben vil tjene en skilling, så så jeg gerne at man forsøgte sig med Jores Okore. Hans Birmingham-klub synes at være dømt til nedrykning, og "mellem linjerne" synes han ikke at være synderligt interesseret i at blive, hvis den står på Championship, selvom han kommer med en professionel udmelding. Jeg kunne ihvertfald sagtens forestille mig et grumt midtstopperpar, med ham og Erik.

    http://www.bt.dk/fodbold/bliv-eller-...tid-til-sommer
    Sandsynligt at vi lander ham? Ikke specielt, men jeg synes da helt klart at vi skal prøve og gerne flere gange, så han ved at vi er seriøse og interesserede. Og hvis det så ikke lykkes i det her vindue, så er der lagt i banken til en anden gang.
    Sæt i gang Stålan Langebakken!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Har han ikke været skadet det meste af tiden i Aston Villa? Jeg ved godt, at han er noget yngre, men vi har ikke behov for endnu en Pelle.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    For vi muligheden for at hente Jores Okore skal vi i min verden slå til. Fysisk stærk, hurtig og ikke dårlig på bolden. Desuden endnu en københavner-dreng til holdet. Rent taktisk vil vi uden problemer kunne spille med en høj bagkæde.


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Har han ikke været skadet det meste af tiden i Aston Villa? Jeg ved godt, at han er noget yngre, men vi har ikke behov for endnu en Pelle.
    Jo i hans Aston tid har han været en del skadet, men der var ikke mange skader inden han smuttede til England.

    Jeg har derfor samme overbevisning som Colsen, at hvis vi får muligheden, så er der kun 1 ting at gøre, det er at hente ham.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Har han ikke været skadet det meste af tiden i Aston Villa? Jeg ved godt, at han er noget yngre, men vi har ikke behov for endnu en Pelle.
    Han ødelagde korsbåndet i 2013, og måtte i 2015 igennem en lille ekstra operation i knæet, men ellers har der ikke været noget. Så det er én skade, han har haft bøvl med. Hellere det end en masse muskelskader el. lign.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Jo i hans Aston tid har han været en del skadet, men der var ikke mange skader inden han smuttede til England.

    Jeg har derfor samme overbevisning som Colsen, at hvis vi får muligheden, så er der kun 1 ting at gøre, det er at hente ham.
    Naturligvis skal han hentes, hvis vi kan - det tror jeg dog virkelig ikke på er muligt. Jeg synes det er synd mht til Zanka - kunne godt bruge at forlænge med ham 1 år. Ellers er jeg rimelig overbevist om at der skal et stort tilbud før Zanka og Delaney bliver solgt til sommer. Mine bud:

    Ud sommer 2016:
    Zanka - 5%, vi kan ikke få penge nok for ham og han er virkelig nødvendig!
    Stadsgaard 100%
    Pelle: 25% (enten Pelle eller Anton kan være fortid, ikke begge formoder jeg)
    Anton: 25%
    Ludwig: 30%. Her får vi nok tilbud, men pga kontraktlængden og manglende backup + flere profiler kan ryge, så tror jeg FCK holder på ham 6-12 mdr mere

    Delaney: 50% - jeg tror vi får et tilbud vi ikke kan sige nej til, bedste bud er 6 mdr forlængelse og salg til vinter, hvor Europa nok er overstået.
    Baskim: 5% - han skal nok have chancen og jeg tror stadig Ståle tror på ham
    Toutouh: 5% - han kan sagtens være interessant for flere klubber og er kommet godt i gang, men jeg tror vi holder ham minimum 1 år mere inden tilbuddene bliver store nok

    NJ: 75% - det ligger virkelig i kortene at han ryger!

    Ud vinter 2016:
    - Delaney 50%
    - Ludwig 50%
    - Zanka 25%

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 73 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •