Side 6 af 73 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #76
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ser ikke noget behov for at tilknytte endnu en angriber. Vi har ufattelige summer bundet op i de nuværende offensivspillere - ikke mindst hvis man medregner de udlejede.
    Hvis jeg sad i bestyrelsen, ville jeg kræve, at Ståle får noget ud af de nuværende investeringer, før han køber nyt.

    Jeg synes generelt, at FCK gennem tiden har forvaltet indkøb af offensivspillere ekstremt dårligt. Der er ekstremt kort snor til at præstere, og der indkøbes gang på gang spillere, som er bedst i andre systemer eller spillertyper, som allerede findes i truppen.

    Hvis Falk ikke er tiltænkt en rolle som angriber, må Ståle jo se ham som kantspiller, idet Ståle næppe overvejer et systemskifte. Kusk, Falk og Verbic er vel alle spillere, der bør satses på, og med rimelighed kan gøre sig forventninger om spilletid. Derudover har vi Toutouh, som ligner en spiller, der nærmer sig et rigtig gennembrud i FCK. Amankwaa synes jeg ikke bør afskrives. Det er godt nok mange spillere til to pladser. Og så medregner jeg ikke engang Kadrii, som jeg regner for angriber.
    Det kunne jo tænkes, at Ståle måske går rundt med en ide om et systemskifte?
    Selvom jeg da har mine tvivl, men ville nu stadig meget gerne se hvad vi kunne få ud af en direkte 4231 opstilling, som vi i princippet spiller i den offensive del af spiller.
    Dog med falk som den hængende angriber, så kan Santander tage sig af den ene plads som den direkte forward position.
    Ind med en ny angriber til at supplere Santander, da jeg ikke tror at Cornelius bliver bedre end han er nu og reelt ikke har en plads som start 11 i FCK.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ind med en ny angriber til at supplere Santander, da jeg ikke tror at Cornelius bliver bedre end han er nu og reelt ikke har en plads som start 11 i FCK.
    Det skal du jo have lov til at mene, men at gøre sig forestillinger om, at vi kan få en meget bedre angriber, der vil tage til takke med bænken er mildt sagt naivt.

    Ingen tvivl om, at Cornelius blev købt for dyrt, men i bedømmelsen af hans potentiale må også indgå første halvår i gennembrudssæsonen, hvor han virkeligt var god. Man kan selvfølgelig bortforklare det med, at han overpræsterede, held eller lignende, men det er at gøre ham uret. I andet halvår var væsentlig mindre god, men FCK som hold præsterede dårligt i samme periode.

    Efterfølgende er hans udvikling blev hæmmet af et kikset ophold i Cardiff og en længevarende skade, men jeg gerne se, hvordan Cornelius præsterer på et harmonisk og velspillende FCK-hold - som vi heldigvis ser tegningen til.

    Utålmodigheden i FCK er nogle gange for stor. Delaney blev ikke vores bedste spiller fra den ene dag til den anden. Kvist skulle også bruge en masse kampe, før han styrede midtbanen. Toutouh begynder at ligne en gevinst til holdet efter fem år i klubben (med et lejeophold i Esbjerg undervejs). Nogle gange tager det bare tid.

    Uanset hvad må man dog forholde sig til, at Cornelius er i FCK frem til 2019 på en virkelig dyr kontrakt. Vi slipper helt sikkert ikke af med ham foreløbig.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    KAN vi sælge NJ til en større liga til sommer? Altså, er der nogen som har lyst til at have en spiller der har så store udsving? Jeg er kæmpe fan af ham, NÅR han spiller op til sit bedste. Men det er uhyggeligt så sjældent det sker. I fanradioen har vi uge efter uge (med enkelte undtagelser) hørt om Elfsborg NJ fra Colsen, og nok er det sjovt. Men er vi ikke ved at være der hvor grinet forsvinder, og spørgsmålet egentlig begynder at blive seriøst? Er FCK ikke ved at være et meget fint match for NJ, og udlandets tilbud et skridt ned (sportsligt)?

    'Han er superligaens bedste spiller', ja... Hver 5. runde, resten af tiden er han ganske middelmådig.

    Jeg kan sagtens se en eller anden klub i Rusland, Tyrkiet eller Frankrig. Men det er bestemt ikke i nærheden af de tilbud vi engang hørte om (35 mio. fra Westham?). Og er en sub-top/bundklub i før nævnte lande federe end at blive efteråret ud og spille europæisk?
    Hvor kan vi afsætte ham, og gør vi det? Eller er det han tiltrækker egentlig så meget federe end at blive efteråret(kontrakten) ud?

    - Jeg ser ham ikke fortsætte, jeg mener at han er kørt død her og mangler nye og bedre medspillere for at udvikle sig. Samtidig er jeg også lidt småtræt af ham, grundet de 4 runder hvor han blot render rundt som en italiener på vej mod Elfsborg.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.04.16 kl. 21:04

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    NJ virker i hvert fald ikke som en spiller, der spiller for at byde sig til for et sommerskifte. Desværre...

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    NJ virker i hvert fald ikke som en spiller, der spiller for at byde sig til for et sommerskifte. Desværre...
    På Colsens Nicolai-skala, må vi ligge et sted omkring Varde, baseret på de sidste tre kampe... På den lyse side kan han være med til at slå BØF ud af pokalen næste år. :-P

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nsk-stortalent

    Er det os der vil have ham? Tænker det måske var Ståle der var efter han "Han var tæt på at skifte til FC Köln for et par år siden, men på det tidspunkt ville han gerne gøre sin skolegang færdig. Det er overstået nu, så han er klar til at flytte udenlands. Det sportslige, økonomiske og sociale skal passe sammen, og når det handler om den danske klub, vi er i kontakt med, så er Anton interesseret, siger Martin Klette"

    Nogle der kender Anton Salétros og kan uddybe lidt om ham? Vil han være et godt køb?

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Petter Andersson er transferfri til sommer, og FCM vil ikke forlænge med ham. Han har tidligere været nævnt som interessant at få til hovedstaden, men er det stadig tilfældet?

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Petter Andersson er kronisk skadet.


  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Samt at Petter A har flere gange sagt og forsøgt at komme hjem til Sverige.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Den type Ståle beskrev i fan radioen passer vel perfekt på Falk ? Om Danny og Baskim skal have en fremtid i FCK burde man udleje dem begge i en sæson hvor de får fuld spilletid, så kan man vurdere om de er gode nok. Pt er ingen af dem gode nok,og når vi forhåbentlig skal spille om CL til sommer skal vi ikke have nogen spillere der ikke er oppe i gear !

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    En mand der kan noget på egen hånd må siges at være Nadir Ciftci som vi, meget uofficielt, blev kædet sammen med. Siden blev han købt, og udlejet af Celtic. Og løber nu rundt i tyrkisk fodbold.

    Pure name droppin'! - kender intet til ham udover han er en meget teknisk og udfordrende angriber.

    http://www.transfermarkt.co.uk/nadir...eler/77964#ath

    - Han er iøvrigt en spiller med bid i! Suarez style.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 09.04.16 kl. 19:22

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nsk-stortalent

    Er det os der vil have ham? Tænker det måske var Ståle der var efter han "Han var tæt på at skifte til FC Köln for et par år siden, men på det tidspunkt ville han gerne gøre sin skolegang færdig. Det er overstået nu, så han er klar til at flytte udenlands. Det sportslige, økonomiske og sociale skal passe sammen, og når det handler om den danske klub, vi er i kontakt med, så er Anton interesseret, siger Martin Klette"

    Nogle der kender Anton Salétros og kan uddybe lidt om ham? Vil han være et godt køb?
    Jeg kender intet til ham, men jeg håber, vi får en central midtbanespiller ind, der kan løfte niveauet på den del af banen. Dermed ikke sagt, at ham her ikke kan være interessant også, men når han ikke kan komme på holdet i AIK, er han nok ikke så stort et talent, at han afløser Delaney eller truer Kvists plads.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    En erstatning for Delaney vil vare en etableret spiller. Vi kan ikke få en 1 til 1 løsning, men jeg er ret sikker på, at man vil forsøge at komme så tæt på som muligt. Et talent fra AIK tror jeg simpelthen ikke på som erstatning for Delaney.

    Skal det være spillere fra Skandinavien, er der ikke mange muligheder, men lidt bud kunne være:

    Rasmus Elm fra Kalmar kunne være en muligfhed, men hvis man henter ham er jeg ret sikker på, at man henter en gardering, pga. Elms skadeshistorik. Spillemæssigt vil Elm dog være en klasse løsning, og han er i forvejen alt, alt for god til Kalmar og Allsvenskan.
    Ebenezer Ofori fra AIK kunne også være en mulighed. Han har været rygtet til FCK tidligere.

    Jeg mener ikke der er spillere i tippeligaen der pt. kan gå ind og overtage fra Delaney.

    Det mest sandsynlige scenarie er vel, at vi henter en skandinav, der tidligere har vist højt niveau, men som siden er brændt fast på bænken i en mellemstor udenlandsk klub. Hvem det kan være, har jeg absolut intet bud på, men det er der sikkert andre der har. De norske og sveske spillere jeg selv kan komme på, spiller desværre alle fast i deres klubber.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Et super frækt bud på en angriber som afløser for NJ til sommer Marcus Allbäck style: Marcus Berg.

    Ægte goal getter, har ikke vundet mange trofæer i sit liv og Panathinaikos er langt fra Champions League fodbold - og så fællesskabet med de andre svenskere i truppen, og det at komme tættere på sit hjemland måske også kan trække lidt?

    Har længe ville have Berg til klubben, men han har gjort det for godt og stadig været forholdvis ung - men nu bliver han 30 til sommer, så en 3 årig kontrakt til ham og så har vi sikret international rutine i angrebet, selvom Pana nok ikke vil af med ham.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Et super frækt bud på en angriber som afløser for NJ til sommer Marcus Allbäck style: Marcus Berg.

    Ægte goal getter, har ikke vundet mange trofæer i sit liv og Panathinaikos er langt fra Champions League fodbold - og så fællesskabet med de andre svenskere i truppen, og det at komme tættere på sit hjemland måske også kan trække lidt?

    Har længe ville have Berg til klubben, men han har gjort det for godt og stadig været forholdvis ung - men nu bliver han 30 til sommer, så en 3 årig kontrakt til ham og så har vi sikret international rutine i angrebet, selvom Pana nok ikke vil af med ham.
    Dejligt bud! Der er det ekstra element, man bør tage med. Det er, at Panathinaikos eftersigende skulle lide ualmindeligt meget af den græske krise - sådan BØF-style! - og de efter normale omstændigheder burde have svært ved at sige nej til penge. Nu er det så Grækenland, og hvis der er noget der er sikkert, så er det, at normal logik ikke slår til, når fokus rettes på den del af verden.

Side 6 af 73 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •