Side 69 af 73 FørsteFørste ... 195966676869707172 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er hele pakken jeg påstår er dårlig når det kommer til Bendtner. Og at du hiver en gamle statistik frem at han har en god mål record som indskifter på antal spillet minutter, giver jeg ikke meget for. Der var en grund til at i de fleste kampe for arsenal startede på bænken og ikke slog igennem videre i sin karrierer. Og når jeg kigger på Bendtner så er det i den grad hvad han har præsteret de sidste par år samt hans personlighed som gør jeg dumper ham med et brag.
    Det er også helt valide argumenter, som jeg i høj grad er enig i vejer ned i forhold til Bendtner. Den eneste ting, jeg tillader mig at anholde, er, at når du skriver, at "hvad han har præsteret af mål langt fra er imponerende", og han samtidig for to år siden var den mest effektive angriber i PL målt både på antallet af minutter per mål og antallet af chancer per mål, så synes jeg ikke, det hænger sammen. Men nej, det har langt fra været imponerende alle steder.
    Mit helt subjektive syn på Bendtner er, at han har/havde et af de største talenter og potentialer, en dansk angriber nogensinde har haft. Samtidig er han muligvis også dansk fodbolds største idiot gennem tiderne, så jeg er slet ikke uden forbehold og tvivl ifht. et FCK/Bendtner-ægteskab. Mine fantasier om, hvad det potentialt kunne føre med sig gør blot, at jeg virkelig godt gad se det ske.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1022
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Du har ret, det virker komplet tåbeligt af Bendtner ikke at finde en klub, men du får det til at lyde som om at Bendtner kan vælge og vrage. Det kan han ikke og de klubber der er interesseret i ham vil han ikke spille i, da de ikke kan give nok i løn og det sportslige ikke er højt nok.
    Så her er problemet og hvorfor det er indlysende at Bendtner har et kæmpe ego problem og umoden tilgang til karrieren. Han har ikke selv fattet at hans evner ikke er til mere end det niveau de klubber der ønsker ham er på. Han burde vise modenhed ved at starte med at gå ud og erkende at det handler om at hans karriere skal tilbage på sporet og finde en klub derefter. Det gider han ikke, han vil have en klub der ser ham som en stor stjerne og hvor han kan te sig som det passer ham.

    Heldigvis har Ståle ændret mening fra at være super interesseret i at tilknytte Bendtner til at det nu er udelukket. Kunne det eventuelt skyldes at Ståle nu har set nok af Bendtner til at vide han ikke kan få ham til at blomstre som du mener og at der vil være for store problemer med en EGO tripper som Bendtner i truppen.

    Er det dig Bendtner??
    Du har misforstået hvad jeg skrev. Jeg skrev netop, at Bendtner ikke har fået det rette tilbud og altså ikke bare kan tvinge klubber til at hente ham.

    Hvornår har Bendtner sidst udtalt sig om, at han skulle være en stor stjerne? Tværtimod har han virket meget afklaret om sin status. Hvem kan forøvrigt bebrejde ham, at han forsøger at komme til at spille på så højt plan som muligt og tjene så meget som muligt? Jeg kan godt forstå, at han forsøgte sig i Juventus og Wolfsburg, for spillemæssigt burde han kunne være med. Set i bakspejlet burde han allerede tidligt i sin Arsenal-karriere have et skridt ned for at gå to op ala Elkjær Köln-Lokeren-Verona.

    Det gjorde han ikke og nu er han så gammel, at de store muligheder alligevel er forbi. Derfor havde det været perfekt at komme hjem til FCK i sin potentielt bedste fodboldalder.

    Det er iøvrigt lidt mærkeligt, at folk igen og igen udtaler sig om Bendtners forhold til andre mennesker, når de absolut ingen viden har om det.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1023
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Der er en Bendtner tråd..... ;-)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Santanders igår var jo meget sigende og jeg tror ikke ét sekund på, at det er et spørgsmål om 'tur i den'. Han er en god spiller, men dårlig afslutter. Og det er et held, at den manglende effektivitet ikke kostede CL-deltagelsen.
    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Santander er en notorisk ringe afslutter
    Jeg ved ikke, om du blot har glemt det, men i hvert fald er her en tabel, der viser, hvordan Santander i sidste forårssæson lavede 12 mål i 15 kampe. Desuden kan jeg da mindes, at han flere gange lavede vigtige, afgørende mål, mens jeg ikke husker det, som om han brændte særlig mange store chancer. Selvfølgelig er han ikke en notorisk ringe afslutter.

    På den anden side har jeg set noget om, at Trabzonspor ikke er så vilde med N'Doye længere, så det kan da være, at han er Sorgenfris 50 millioner-mand, og at du ender med at få dit ønske om en ny angriber opfyldt. Dog går rygterne på, at Norwich vil have ham, og i øvrigt er jeg sådan set på linie med de andre i den her tråd, der gætter på, at vi er færdige med at købe ind i det her vindue.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1025
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Bare lige for at sprøjte lidt mere ind i spekulationerne, synes jeg at det er en kende underlig retorik af FCK, at de til sidst i denne video spørger fansene ind til deres ønskede næste signing (da de i FCK alt andet end lige, må vide at mange gerne så Bendtner i klubben), så virker det næsten som endnu en leg med medierne. Lidt á la det der blev sagt (og signaleret med blink i øjet og lumske smil), i Ståles interview angående Boilesen, hvorefter at man præsenterede Okore.

    Fair nok at man spørger fansene, men jeg har svært ved at se meningen i at beholde det som en del af den endelige video.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/29...af-jores-okore

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1026
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Bare lige for at sprøjte lidt mere ind i spekulationerne, synes jeg at det er en kende underlig retorik af FCK, at de til sidst i denne video spørger fansene ind til deres ønskede næste signing (da de i FCK alt andet end lige, må vide at mange gerne så Bendtner i klubben), så virker det næsten som endnu en leg med medierne. Lidt á la det der blev sagt (og signaleret med blink i øjet og lumske smil), i Ståles interview angående Boilesen, hvorefter at man præsenterede Okore.

    Fair nok at man spørger fansene, men jeg har svært ved at se meningen i at beholde det som en del af den endelige video.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/29...af-jores-okore
    Ja, jeg er helt enig. Det virker meget påfaldende og bevist. Det lugter af at Bendtner alligevel signes inden torsdag. Man vil vel heller ikke skuffe de to unge knægte. :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. #1027
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Der har åbentbart været bud efter Erik fra Krasnodar

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...til-krasnodar/

    Han ville gerne selv afsted, men klubben sagde nej
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  13. #1028
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja, jeg er helt enig. Det virker meget påfaldende og bevist. Det lugter af at Bendtner alligevel signes inden torsdag. Man vil vel heller ikke skuffe de to unge knægte. :)
    Jeg tror (desværre), I overfortolker. Tvivler på, at Ståle eller andre fra toppen sidder og redigerer FCK TV's indslag. :-)

    Men jeg kan selvfølgelig tage fejl...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1029
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Der har åbentbart været bud efter Erik fra Krasnodar

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...til-krasnodar/

    Han ville gerne selv afsted, men klubben sagde nej
    Det har selvfølgelig været et lukrativt tilbud, men jeg kan sgu godt få det lidt stramt over, at han allerede vil videre efter et halvt år. Fatter i øvrigt heller ikke hans landsholdsafbud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1030
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om du blot har glemt det, men i hvert fald er her en tabel, der viser, hvordan Santander i sidste forårssæson lavede 12 mål i 15 kampe. Desuden kan jeg da mindes, at han flere gange lavede vigtige, afgørende mål, mens jeg ikke husker det, som om han brændte særlig mange store chancer. Selvfølgelig er han ikke en notorisk ringe afslutter.

    På den anden side har jeg set noget om, at Trabzonspor ikke er så vilde med N'Doye længere, så det kan da være, at han er Sorgenfris 50 millioner-mand, og at du ender med at få dit ønske om en ny angriber opfyldt. Dog går rygterne på, at Norwich vil have ham, og i øvrigt er jeg sådan set på linie med de andre i den her tråd, der gætter på, at vi er færdige med at købe ind i det her vindue.
    Jo tak, jeg husker fint de mange mål i foråret. Til gengæld har tabellen åbenbart sløret din egen hukommelse. For jo, Santander brændte rigeligt med chancer i foråret. Et eksempel er den kamp han afgjorde i Aalborg, hvor han samtidig misbrugte en 100% chance.

    Der var fremragende mål i foråret, der gav løfter om noget mere. Men han er virkelig en middelmådig afslutter. Han sparker helt utroligt urent til en bold og ejer ingen kølighed foran mål. Det er for meget 'luk øjnene og håb på det bedste'. Derudover virker han ingenlunde som typen, der gør sig godt som 'main man'. Tværtimod levede han nok rigtig godt med den opmærksomhed Jørgensen tiltrak sig.

    Han er en god spiller, bestemt, men en førsteangriber i FCK kan, bør og skal simpelthen være en bedre og mere pålidelig afslutter.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1031
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    God stil af Granqvist...

    Der får han da lige Johansson til at se dum ud. Af Gud ved hvilken årsag.

    Idiot.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...til-krasnodar/

    Zan

    Edit: Fckcs, sorry, så ikke du havde smidt den

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #1032
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Transfervinduet ser ud til at være lukket for vores vedkommende, hvad angår tilgange, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at Lasse Schöne kunne være en interessant tilføjelse. Evt. på en kort lejeaftale, men også gerne længere sigt.

    "Der er også interessante klubber i Danmark, så det vil jeg ikke udelukke," siger Lasse Schöne til bold.dk i dag. Han melder sig klar til at skifte, hvis noget interessant opstår, inden vinduet lukker:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/

    Jeg synes, at de seneste store kampe, vi har spillet, har vist, at vi offensivt savner en spiller med mere rutine, mere coolness, én som kan binde det hele mere sammen og være den, der offensivt tager noget ansvar. Lidt a la den rolle, som Grønkjær havde tidligere for os. Med al respekt er Verbic, Falk og Pavlovic dygtige fodboldspillere med en lys fremtid, men jeg tvivler på, at nogen af dem kan tage dirigentstokken nu, særligt når de store Champions League-kampe kommer med et stort pres.

    Jeg ved dog ikke, om Schöne som type vil passe til systemet, f.eks. som en hængende eller supplerende angriber ved siden af Santander i de europæiske kampe - eller om det er overkill i forhold til, at vi har mange gode - omend unge - navne i offensiven?

  22. #1033
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Transfervinduet ser ud til at være lukket for vores vedkommende, hvad angår tilgange, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at Lasse Schöne kunne være en interessant tilføjelse. Evt. på en kort lejeaftale, men også gerne længere sigt.

    "Der er også interessante klubber i Danmark, så det vil jeg ikke udelukke," siger Lasse Schöne til bold.dk i dag. Han melder sig klar til at skifte, hvis noget interessant opstår, inden vinduet lukker:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...enket-schoene/

    Jeg synes, at de seneste store kampe, vi har spillet, har vist, at vi offensivt savner en spiller med mere rutine, mere coolness, én som kan binde det hele mere sammen og være den, der offensivt tager noget ansvar. Lidt a la den rolle, som Grønkjær havde tidligere for os. Med al respekt er Verbic, Falk og Pavlovic dygtige fodboldspillere med en lys fremtid, men jeg tvivler på, at nogen af dem kan tage dirigentstokken nu, særligt når de store Champions League-kampe kommer med et stort pres.

    Jeg ved dog ikke, om Schöne som type vil passe til systemet, f.eks. som en hængende eller supplerende angriber ved siden af Santander i de europæiske kampe - eller om det er overkill i forhold til, at vi har mange gode - omend unge - navne i offensiven?
    Schöne har altid været en drømmesigning for mig og det er klart, at vi hvis vi lige lander ham og Bendtner, så er truppen klar til Serie A. Truppen er virkelig stærk nok pt og selvom Okore og Boilesen nok skal bruge lidt tid, så har vi netop plads til det. Det samme kunne siges om Bendtner, men her har der nok ikke været bud nok efter vores angribere og det vil være et for stort sats at signe ham, da det ikke er sandsynligt at en af vores nuværende er væk til vinter.

    Som sagt, truppen er virkelig stærk og jeg ser ingen nye spillere dette vindue, men måske en ny til midten fra vinter.

  23. #1034
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Bold.dk udfritter Lasse Schöne, som er træt af at sidde på bænken i Ajax efter de fik ny træner.

    - Der kan ske meget. Der er også interessante klubber i Danmark, så det vil jeg ikke udelukke, siger Schöne.
    Jeg kan næsten ikke forestille mig at der er andre interessante klubber for Schöne end FCK. Så er spørgsmålet om Ståle kan finde penge og plads til Schöne. Ståle har før prøvet forskellige formationer af, og Schöne ville være perfekt som fremskudt midt i en 3-5-2 eller hængende angriber i vores klassiske europæiske 4-4-1-1.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1035
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Bold.dk udfritter Lasse Schöne, som er træt af at sidde på bænken i Ajax efter de fik ny træner.

    Jeg kan næsten ikke forestille mig at der er andre interessante klubber for Schöne end FCK. Så er spørgsmålet om Ståle kan finde penge og plads til Schöne. Ståle har før prøvet forskellige formationer af, og Schöne ville være perfekt som fremskudt midt i en 3-5-2 eller hængende angriber i vores klassiske europæiske 4-4-1-1.
    Det kommer ikke til at ske. Han er for klejn og dårlig defensivt til den centrale midt, kant kan han ikke spille særlig vellykket (og dem har vi også rigeligt af), ligesom vi har fine angribere i truppen. Desuden passer han ikke ind i klubbens strategi om at købe spillere på 21-25 år med videresalgspotentiale.
    Vil altid elske Ståle

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •