Side 12 af 73 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...fck-assistent/

    Nu må den være kommet lidt tættere på, ellers indgyder citatet bare lidt for meget. Gad vide hvem vi så skal have ind på pladsen.
    Henke er jo fejlet som træner (mindes at han tilbød at stoppe for lidt siden), men måske han kunne stå i lære hos Ståle og så måske komme med nogle offensive tiltag, såvel som at arbejde med specifikt med angriberne.

    Selvom han ikke er den store chef træner betyder det vil ikke at han er værdiløs. Hans egen karriere burde være nok til at kunne rådgive vores en til tider håbløs Cornelius, eller en af de andre for den sagsskyld.

    Alternativt kunne Mackan være et bud?
    Så vidt jeg lige husker, kom Ståles kommentar på fck.dk først efter nyheden på bold.dk, så intet nyt der.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Wettergren skal ikke afsted (lige nu).

    Sakset fra fck.dk
    - Vi fik en henvendelse for nogle uger siden fra det svenske fodboldforbund, der spurgte, om de kunne undersøge muligheden for at tilknytte Peter Wettergren som assisterende landstræner i Sverige. Vi har gjort opmærksom på, at Peter har lidt over to år tilbage af sin kontrakt med F.C. København, og siden har vi ikke hørt mere. Vi har fire uger tilbage af sæsonen, og både vi og Peter bruger nu al fokus på det. Derfor har vi ikke yderligere kommentarer til det, siger Ståle Solbakken.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #168
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så skulle både Crystal Palace og St. Etienne være ude efter Fanendo Adi, der har banket kasser ind på stribe for Portland Timbers:
    http://www.90min.com/posts/3173375-p...nteke-and-more

    Måske det var en fejl at lade ham gå?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #169
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Så skulle både Crystal Palace og St. Etienne være ude efter Fanendo Adi, der har banket kasser ind på stribe for Portland Timbers:
    http://www.90min.com/posts/3173375-p...nteke-and-more

    Måske det var en fejl at lade ham gå?
    En fejl! Hvad tænker du på. Han blev jo erstattet af Steve De Ridder.

    Godt set, Ståle.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Så skulle både Crystal Palace og St. Etienne være ude efter Fanendo Adi, der har banket kasser ind på stribe for Portland Timbers:
    http://www.90min.com/posts/3173375-p...nteke-and-more

    Måske det var en fejl at lade ham gå?
    Jeg forstod faktisk aldrig, hvorfor Adi på den måde skulle ud på røv og albuer. Nåede han ikke alligevel at score 2 gange i de få superligakampe, han fik? Jeg er med på, at han ikke er den store tekniske, relationelle spiller, men man kan undre sig over, at han i dén grad ikke kunne bruges, når vi kort tid efter smed tæt på 30 mio. kr. for Andreas Cornelius.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg har til gengæld aldrig forstået, hvordan han har kunnet score et hav af mål i USA. Som jeg husker ADI, så bragede han ind og scorede i sin første kamp, og jeg tænkte: "Wow, vi har fået en ny nDoye".

    Efter det fik jeg egentlig indtrykket, at manden intet kunne - måske ud over at have et godt spark (målet i Viborg). Han var langsom, doven (kunne ikke indgå ordentlig i det pres vores angribere skal kunne), stor og tung uden at være fysisk stærk og svag på hovedet. Og viste klubbens fysiske tests, at specielt fysikken ikke ville blive bedre, ja så forstår jeg godt hvorfor man sendte ham afsted. Mål eller ej.

    Han var (og er?) ikke en angriber efter Ståles hoved, så i den kontekst var beslutningen jo korrekt. Spillerne kan jo være nok så gode (han er trods alt ikke verdensstjerne), men hvis de ikke passer ind i vores koncept og filosofi, så går det jo ikke. Bare se kampen mod FCM - kunne I se Adi i det arbejdsraseri og pres, som Santander og Nico lagde for dagen?

    Adi er næppe den første, eneste eller sidste gode spiller, som enten skifter væk fra FCK eller som vi ikke henter pga, at han ikke passer ind i filosofien her.


  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg forstod faktisk aldrig, hvorfor Adi på den måde skulle ud på røv og albuer. Nåede han ikke alligevel at score 2 gange i de få superligakampe, han fik? Jeg er med på, at han ikke er den store tekniske, relationelle spiller, men man kan undre sig over, at han i dén grad ikke kunne bruges, når vi kort tid efter smed tæt på 30 mio. kr. for Andreas Cornelius.
    30 mill var selvfølgelig alt alt for meget og skete kun pga den enorme sum, som han lige var solgt for. Men når det er sagt, så havde Corner (på papiret i hvert fald) alt det som Adi ikke har. Fart, fysik, hovedspil og god i presset. Han glemte det så åbenbart i Wales, da vi købte ham.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men når det er sagt, så havde Corner (på papiret i hvert fald) alt det som Adi ikke har. Fart, fysik, hovedspil og god i presset.
    Adi havde hverken fart eller pres-evner, men fysik? Ah, hva'?

    Hans problem var da netop at farten var helt i skoven. Det er sikkert fint i andre ligaer og på andre hold at have en langsom gigant i front, men hvis vi skal være Leverkusen i de første 15 minutter af hver kamp, så kunne Adi aldrig være en del af det. Og der tror jeg også vi har årsagen til at han ikke kunne bruges: sneglefart og de dertil hørende taktiske begrænsninger.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Adi havde hverken fart eller pres-evner, men fysik? Ah, hva'?

    Hans problem var da netop at farten var helt i skoven. Det er sikkert fint i andre ligaer og på andre hold at have en langsom gigant i front, men hvis vi skal være Leverkusen i de første 15 minutter af hver kamp, så kunne Adi aldrig være en del af det. Og der tror jeg også vi har årsagen til at han ikke kunne bruges: sneglefart og de dertil hørende taktiske begrænsninger.
    Det er vel netop også blandt andet den manglende fart, der påpeges...

    Men bortset fra at Adi muligvis ikke er god nok til holdet i dag, kan man - som det tidligere er nævnt både i denne og ældre transfertråde - godt undre sig over, at han røg ud med det tynde angreb, vi havde på det tidspunkt in mente.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Der er jo en vis sandsynlighed for, at der skal ske noget på stopper-fronten til sommer. Jores Okore har været nævnt som en mulighed, men måske også et andet velkendt navn kunne være en mulighed: Filip Helander.

    Tidligere Malmø-forsvarer, som vi angiveligt var ude efter for et års tid siden, men han skiftede til Verona i stedet. Her han spillet en del, men Verona er rykket ned, så det kunne åbne en dør, selvom han er på en længere kontrakt. 23 år, så stadig masser af udviklings- og videresalgspotentiale, men spørgsmålet er, om han er for stor en del af Veronas planer, om han er for dyr at lokke væk, og om han overhovedet er interesseret i at skulle tilbage til Skandinavien.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Wolves har netop annonceret, at man ikke forlænger med Sigurdarson. Synes han efterlod et rimeligt indtryk, og nu da han er gratis...
    Løbeanden

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #177
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Wolves har netop annonceret, at man ikke forlænger med Sigurdarson. Synes han efterlod et rimeligt indtryk, og nu da han er gratis...
    Her mangler der virkelig en uenigknap 😉
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Wolves har netop annonceret, at man ikke forlænger med Sigurdarson. Synes han efterlod et rimeligt indtryk, og nu da han er gratis...
    Bedømt ud fra Nicos og Kadriis kommentering af sidste års pokalfinale var han en mærkelig fyr (der selv efter et år ikke kunne Bashkims navn), uden at lægge dry vilde i det lød det ikke til at han var super vellidt (eller velintegreret) i truppen

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...t-dyre-problem

    Gode og skarpe tanker fra Tipsbladets Martin Davidsen omkring Cornelius og hans fremtid i FCK.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #180
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvordan er det med Fischer, ud over han var/er et stort talent.
    Her står det at hans tid i Ajax ser ud til at rende ud, kunne det mon være en mulighed at prøve at få ham til at kickstarte hans karrierer i FCK

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...ebsdato-i-ajax

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •