Side 13 af 73 FørsteFørste ... 3101112131415162363 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Fischer er ALT for god til at spille i Suppen.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #182
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Fischer er ALT for god til at spille i Suppen.
    Der er vi helt enige, men ligner han er gået i stå og måske havde brug for et skridt tilbage får at kunne tage ud igen.
    Så man burde da prøve muligheden af, skader vel ikke :)

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...t-dyre-problem

    Gode og skarpe tanker fra Tipsbladets Martin Davidsen omkring Cornelius og hans fremtid i FCK.
    Noget kunne tyde på, at Cornelius er mere følsom end man lige tror. I hvert fald i forhold til den sparring han får fra træneren og de opgaver han får på banen. Den første periode i klubben - under Ariel Jacobs - har han givet vis fået mere klare instruktioner, og skulle spille ud fra hans spidskompetencer. Jeg husker, at han hver gang, han havde været involveret i en chance i en kamp, stoppede op og så på gentagelsen på storskærmen. Nu er Cornelius' opgaver større, og hvis han tilmed har det svært med en mere udfarende træner som Ståle kan det være oplagt, at se et andet sted hen.

    Problemet er bare, at han allerede har taget en betragteligt lønnedgang. Det er svært at tage en til. Molde bliver nævnt i artiklen, men de kan næppe honorere 375.000 om måneden. Med 2½ år tilbage af kontrakten er det nogle svære valg.

    Irriterende. For dybest set er jeg ikke i tvivl om, at han har potentiale for at banke 20 mål ind per sæson...

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Fischer er ALT for god til at spille i Suppen.
    Jeg er ikke enig i at han ER for god til superligaen, men der er ingen tvivl om, at det er den holdning han selv har, så derfor kommer han helt sikkert ikke til FCK nu. Fischer har et højt topniveau, men også et skræmmende lavt bundniveau, og når han rammer det, hvilket han ofte har gjort, holder han ikke engang superliganiveau.. Nuvel, han har da scoret udmærket med mål i Ajax, men jeg vil næsten vove den påstand, at det er nemmere at begå sig som angriber i Æresdivisionen end i superligaen, hvor mange hold spiller meget defensivt og fysisk. Desuden er vi fint besat på kanterne så det ville være en mærkelig spiller at bruge vores ressourcer på. Vi skal have en fuldboldsangriber med mål i støvlerne som erstatning for NJ..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i at han ER for god til superligaen, men der er ingen tvivl om, at det er den holdning han selv har, så derfor kommer han helt sikkert ikke til FCK nu. Fischer har et højt topniveau, men også et skræmmende lavt bundniveau, og når han rammer det, hvilket han ofte har gjort, holder han ikke engang superliganiveau.. Nuvel, han har da scoret udmærket med mål i Ajax, men jeg vil næsten vove den påstand, at det er nemmere at begå sig som angriber i Æresdivisionen end i superligaen, hvor mange hold spiller meget defensivt og fysisk. Desuden er vi fint besat på kanterne så det ville være en mærkelig spiller at bruge vores ressourcer på. Vi skal have en fuldboldsangriber med mål i støvlerne som erstatning for NJ..
    Fischer er da netop fuldblodsangriber. Alle der har trænet ham, har altid omtalt den kliniske afslutningsevne, som hans aller største force. Spørgsmålet for mig er mere, om han kan spille angriber i en 442, for kan han det, så vil han være ideel som makker til Santander.

    Når det så er sagt, så tror jeg aldrig vi ser Fischer i i vores smukke trøje, dertil virker han til 'at være for stor til suppen'... desværre!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Fischer er da netop fuldblodsangriber. Alle der har trænet ham, har altid omtalt den kliniske afslutningsevne, som hans aller største force. Spørgsmålet for mig er mere, om han kan spille angriber i en 442, for kan han det, så vil han være ideel som makker til Santander.

    Når det så er sagt, så tror jeg aldrig vi ser Fischer i i vores smukke trøje, dertil virker han til 'at være for stor til suppen'... desværre!
    Nu er man ikke automatisk fuldblodsangriber bare fordi man er en klinisk afslutter (hvilket jeg er enig i at han er).. Min pointe med fuldblodsangriber var netop, at han hos os skal spille angriber i 4-4-2, mens jeg aldrig har set ham spille andet end kant i 4-3-3.. Fischer er altså mere en wing-type end en klassisk forwardtype (fuldblodsangriber), hvilket var min måske lidt uklare pointe..

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu er man ikke automatisk fuldblodsangriber bare fordi man er en klinisk afslutter (hvilket jeg er enig i at han er).. Min pointe med fuldblodsangriber var netop, at han hos os skal spille angriber i 4-4-2, mens jeg aldrig har set ham spille andet end kant i 4-3-3.. Fischer er altså mere en wing-type end en klassisk forwardtype (fuldblodsangriber), hvilket var min måske lidt uklare pointe..
    Spørgsmålet er måske, om Fictor Fischer i virkeligheden ikke er langt bedre som angriber i en 442, end i en 433 som den praktiseres i Holland? Det tror jeg faktisk godt kunne være tilfældet. Han har jo netop de værktøjer der skal til. Han er god til at løbe i dybden, placeringsstærk, teknisk god og afslutningsstærk.Bliver han sat sammen med Santander og et par hidsige fløje i vores 442, så tror jeg på, det kan blive rigtig godt.

    Det vil dog stadigvæk være en gigantisk overraskelse, hvis Ståle formår at hente Fictor til Najz FC!

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Spørgsmålet er måske, om Fictor Fischer i virkeligheden ikke er langt bedre som angriber i en 442, end i en 433 som den praktiseres i Holland? Det tror jeg faktisk godt kunne være tilfældet. Han har jo netop de værktøjer der skal til. Han er god til at løbe i dybden, placeringsstærk, teknisk god og afslutningsstærk.Bliver han sat sammen med Santander og et par hidsige fløje i vores 442, så tror jeg på, det kan blive rigtig godt.

    Det vil dog stadigvæk være en gigantisk overraskelse, hvis Ståle formår at hente Fictor til Najz FC!
    Asså, det er fint som tidsfordriv, til der kommer andre rygter, vi kan diskutere, men Fischer vil utvivlsomt have tonsvis af mere interessante muligheder end FCK, hvis han forlader Ajax, så det er rene luftkasteller det her. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Med alt den snak om Cornelius' afgang, hvor ville det overhovedet være realistisk at han rykkede hen? Har hørt en del nævne Molde, pga. træneren. Men har de råd til en spiller som ham? Måske han skulle tage til 2. bundesliga ligesom Helenius, der også så meget skidt ud inden han skiftede.
    Og er der overhovedet nogle interesseret, for han er vel stadig en forholdsvis løntung spiller, og han har ikke vist noget det seneste lange stykke tid?

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Bare en opsummering af hvad der komme til at være af afgang i sommeren:

    Sikre:
    - Stadsgaard
    - Antonsson
    - De Ridder
    - Pourié
    - Delaney
    - Nico
    - Kaminski

    Måske:
    - Ludwig
    - Zanka

    Stadsgaard, Pourié, Delaney, Nico og nok også Anton kommer til at frigive rigtig mange lønkroner i budgettet. Nogle af dem skal bruges på Robin og Ankersen, men vi skal måske også begynde at kigge nærmere på centrale forsvarere og midtbanespillere, der kan kæmpe med om en plads i start-11'eren. Og så vil jeg bare gerne have en back-up til Ludwig, som kan stort set de samme ting som han kan.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bare en opsummering af hvad der komme til at være af afgang i sommeren:

    Sikre:
    - Stadsgaard
    - Antonsson
    - De Ridder
    - Pourié
    - Delaney
    - Nico
    - Kaminski

    Måske:
    - Ludwig
    - Zanka

    Stadsgaard, Pourié, Delaney, Nico og nok også Anton kommer til at frigive rigtig mange lønkroner i budgettet. Nogle af dem skal bruges på Robin og Ankersen, men vi skal måske også begynde at kigge nærmere på centrale forsvarere og midtbanespillere, der kan kæmpe med om en plads i start-11'eren. Og så vil jeg bare gerne have en back-up til Ludwig, som kan stort set de samme ting som han kan.
    Fin oversigt, men det har da passeret min tud, at Anton med sikkerhed er væk. Så vidt jeg har forstået det, foreligger der ikke nogen endelig afgørelse, og med alle de potentielle afgange der kan komme, så vil det måske være snusfornuftigt at holde fast i en kulturbærer som Anton. Det kunne fint være frem til vinter, hvor han så kan tage noget retræte i en svensk klub og hvor han så vil komme til ved en ny turneringsstart, da de kører forår/efterårs-turnering.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    De eneste sikre er Stadsgaard og Kaminski. Resten af truppen er vel 'måske', da man ikke kan vide, hvad der sker på salgsfronten.

    Selvfølgelig er Antonsson (med kontraktudløb) og NJ (med de fælles ambitioner om et skifte) sandsynligvis væk efter sommerferien, men alle de andre spillere er på kontrakt og skifter kun, hvis det rigtige tilbud kommer. Selv Pourié og De Ridder, som man naturligvis gerne vil af med, kan jo lave en Stadsgaard, hvis der ikke kommer noget mere attraktivt på bordet - hvilket især i Marvins tilfælde kan blive svært, da han har haft endnu en fiaskosæson.

    Zanka, Augustinsson og i høj grad Delaney kan vi nok forvente at modtage bud på, men hvis ikke holdet skal splittes totalt ad, får de ikke lov til at rykke videre for småpenge. Delaney har så rigeligt gjort sig fortjent til en stor kontrakt, men han er samtidig vores vigtigste mand, som det vil betyde meget at have med i CL-kvalen. Hvis ikke der kommer et RIGTIG stort bud, 30 mio.-agtigt, tror jeg, vi holder på ham august ud mindst.

    Desuden er der jo usikkerhedsmomenterne med Ankersen og R. Olsen, hvor der også er en tredjepart, man skal blive enig med. Det er ikke sikkert, det bliver så let, som vi lige ønsker.

    Endelig er fremtiden nok også usikker for spillere som Brandur, Kristoffersen og Nilsson.

    Edit: Og så kan Ståles tålmodighed med Cornelius også slippe op, så han prøver at afsætte ham til Norge. Eller Kina.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #193
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Edit: Og så kan Ståles tålmodighed med Cornelius også slippe op, så han prøver at afsætte ham til Norge. Eller Kina.
    Eller Malaysia! ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #194
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...r-pl-angriber/

    To danske klubber og en tyrkisk skulle eftersigende jagte Tokele Rantie. En lille angriber på 1.72, fysisk stærk, lynhurtig og udfordrende. Han havde ret stor succes i Malmö hvor han lavede 16 pinde i 41 kampe, men efter han skifte til Bournemouth er det gået lidt ned ad bakke. Mon vi er én af bejlerne? Bemærk at jeg ikke kommer med en holdning til Rantie. Jeg spørger bare, om vi måske kunne være én af bejlerne :-)

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Lige præcis Rantie var faktisk en spiller som jeg selv havde gået og tænkt på kunne være oplagt for os, før denne artikel kom.. Jeg håber meget vi er den ene interesserede klub.. Han er en vildt spektatukulær spiller og vil kunne bringe noget helt andet end både Corner og Santander.. Populært sagt vil jeg betegne ham som en Zuma-type dog med bedre fysik og lidt mere målfarlig.. Det undrer mig lidt at han ikke er slået igennem i Bournemouth, i Malmø var han virkelig god i hvert fald..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •