Side 14 af 73 FørsteFørste ... 4111213141516172464 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bare en opsummering af hvad der komme til at være af afgang i sommeren:

    Sikre:
    - Stadsgaard
    - Antonsson
    - De Ridder
    - Pourié
    - Delaney
    - Nico
    - Kaminski

    Måske:
    - Ludwig
    - Zanka

    Stadsgaard, Pourié, Delaney, Nico og nok også Anton kommer til at frigive rigtig mange lønkroner i budgettet. Nogle af dem skal bruges på Robin og Ankersen, men vi skal måske også begynde at kigge nærmere på centrale forsvarere og midtbanespillere, der kan kæmpe med om en plads i start-11'eren. Og så vil jeg bare gerne have en back-up til Ludwig, som kan stort set de samme ting som han kan.
    Jeg ser da overhovedet ikke Delaney som sikker afgang.. Tror Ståle og klubben vil gøre rigtig meget for at beholde ham, da vores chance for europæisk gruppespil alt andet end lige vil være væsentligt forringet uden Delaney på holdkortet.. Derfor skal der et ekstra ordinært stort tilbud til, før vi sælger ham... Jeg tænker som minimum 30 mio+ og gerne mere og om der er klubber der er villige til at betale det for ham med et år tilbage af kontrakten ved jeg ikke, men det er så absolut mindst den værdi han repræsenterer for os.. Zanka og Nico kan vi langt bedre undvære, selvom de også har gjort det forrygende..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ståle har gentagne gange sagt, at vi er en sælgende klub. Når dette bliver holdt op i mod Delaneys egne udtalelser om, at det vil være et godt punktum at kunne løfte mesterskabet som anfører og Kvist's storspil, så tror jeg det er næsten 100 pct. sikkert, at han er væk til sommer.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Ståle har gentagne gange sagt, at vi er en sælgende klub. Når dette bliver holdt op i mod Delaneys egne udtalelser om, at det vil være et godt punktum at kunne løfte mesterskabet som anfører og Kvist's storspil, så tror jeg det er næsten 100 pct. sikkert, at han er væk til sommer.
    Det kommer jo an på, hvad vi i givet fald får for Delaney. 15 mio er jo intet, hvis det forringer vores muligheder for at komme i et europæisk gruppespil betragteligt. Så virker det mere sandsynligt at afvise et bud og lade ham gå kontrakten ud til næste sommer eller evt få en smule til vinter. Delaney er selvfølgelig mere end 15 mio kr værd, men han har kun et år tilbage af kontrakten, så det kan jo gøre interesserede klubber nærige. Jeg tror da også, at han ryger, men jeg forventer, at Ståle vil kræve en pæn sjat Euro.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Vi sælger helt sikkert ikke for 15 , om kontrakt udløber får vi jo 3-4 mio for uddannelse gør vi ikke ?

  7. #200
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Vi sælger helt sikkert ikke for 15 , om kontrakt udløber får vi jo 3-4 mio for uddannelse gør vi ikke ?
    Nej, så får vi intet. Træningskompensation for spillere ved kontraktudløb gælder kun for spillere der er under 24 år. Bliver han efterfølgende solgt, så kommer der solidaritetsbetalinger på men det er først der vi kan få nogle penge hvis han går kontrakten ud.

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Vi sælger helt sikkert ikke for 15 , om kontrakt udløber får vi jo 3-4 mio for uddannelse gør vi ikke ?
    Tror ikke du skal være så sikker. Det handler om rigtig meget, fremtidige spillere skal tro på, at de kan blive solgt, hvis de slår igennem. Delaney fortjener at komme videre, hvis det rigtige bud kommer. Han er måske 15-25 millioner værd nu og NJ 20-30, FCK kan ikke smide 30-50 millioner væk på en et europæisk gruppespul. I bedste fald kan man holde på dem i kvalitet kampene

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mht. Delaney. Har han ikke også en gentleman aftale med Ståle om, at han skal løfte pokalen her til sommer og så skifte væk? Det mener jeg, at han mere eller mindre har sagt i Fanradioen i denne sæson. I øvrigt en helt fantastisk episode.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #203
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tror ikke du skal være så sikker. Det handler om rigtig meget, fremtidige spillere skal tro på, at de kan blive solgt, hvis de slår igennem. Delaney fortjener at komme videre, hvis det rigtige bud kommer. Han er måske 15-25 millioner værd nu og NJ 20-30, FCK kan ikke smide 30-50 millioner væk på en et europæisk gruppespul. I bedste fald kan man holde på dem i kvalitet kampene
    Jo jo, men om vi sælger Delaney til sommer eller holder på ham i et halvt år ekstra, så gør det så absolut intet ved vores image i den forbindelse.. Jeg mener, vi har så rigeligt bevist, at man kan komme til FCK, slå igennem og blive solgt videre.. Det er der utallige eksempler på de senere år.. Desuden sælger vi jo formentlig nico til sommer for en fornuftig penge, hvilket vil være endnu et bevis dette.. Mht gentleman-agreement omkring salg til sommer mindes jeg kun at have hørt dette i forbindelse med NJ.. Delaney mener jeg ikke vi skylder noget?

    Iøvrigt har Delaney altså været enormt længe undervejs og i en lang periode var han på holdkortet selvom han sejlede rundt hver anden gang, så jeg mener det er rimeligt hvis vi kapitaliserer lidt af hans kvaliteter i minimum 6 måneder endnu.. Og 15 mio vil slet slet ikke kunne kompensere for det sportslige tab vi pt vil lide uden Delaney i maskinrummet..

    Edit: mht europæisk gruppespil, så vil selv EL jo kaste mellem 30 og 50 mio af, så rent økonomisk vil det bestemt kunne betale sig at holde på Delaney, hvis man vurderer at chancerne for at kvalificere sig til et gruppespil forringes væsentligt ved at sælge ham.. Dertil kommer alle de synergier i form af fremtidige sponsorindtægter og koefficient-point som er tilknyttet deltagelsen i et europæisk gruppespil.. For mig er det en no-brainer...

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jo jo, men om vi sælger Delaney til sommer eller holder på ham i et halvt år ekstra, så gør det så absolut intet ved vores image i den forbindelse.. Jeg mener, vi har så rigeligt bevist, at man kan komme til FCK, slå igennem og blive solgt videre.. Det er der utallige eksempler på de senere år.. Desuden sælger vi jo formentlig nico til sommer for en fornuftig penge, hvilket vil være endnu et bevis dette.. Mht gentleman-agreement omkring salg til sommer mindes jeg kun at have hørt dette i forbindelse med NJ.. Delaney mener jeg ikke vi skylder noget?

    Iøvrigt har Delaney altså været enormt længe undervejs og i en lang periode var han på holdkortet selvom han sejlede rundt hver anden gang, så jeg mener det er rimeligt hvis vi kapitaliserer lidt af hans kvaliteter i minimum 6 måneder endnu.. Og 15 mio vil slet slet ikke kunne kompensere for det sportslige tab vi pt vil lide uden Delaney i maskinrummet..

    Edit: mht europæisk gruppespil, så vil selv EL jo kaste mellem 30 og 50 mio af, så rent økonomisk vil det bestemt kunne betale sig at holde på Delaney, hvis man vurderer at chancerne for at kvalificere sig til et gruppespil forringes væsentligt ved at sælge ham.. Dertil kommer alle de synergier i form af fremtidige sponsorindtægter og koefficient-point som er tilknyttet deltagelsen i et europæisk gruppespil.. For mig er det en no-brainer...
    Delaney sagde vist allerede i sidste sæson at han havde en aftale med Ståle om at han skulle løfte pokalen og derefter til udlandet, for nylig åbnede han dog op for en forlængelse ved at sige noget i retning af: Champions League frister og jeg forlader ikke FCK gratis.

  14. #205
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Delaney sagde vist allerede i sidste sæson at han havde en aftale med Ståle om at han skulle løfte pokalen og derefter til udlandet, for nylig åbnede han dog op for en forlængelse ved at sige noget i retning af: Champions League frister og jeg forlader ikke FCK gratis.
    Hvis det er de her udtalelser, du hentyder til, er det at stramme den at sige, at han "lover" ikke at forlade FCK gratis:

    "Hvis vi vinder mesterskabet i år, så kunne Champions League også være noget nyt for mig i den rolle, jeg er i. Det vigtigste for mig er egentlig, uanset om det bliver nu, jeg bliver solgt eller på et andet tidspunkt, at der er noget i det for begge parter. Det ville være rarest, hvis det var en god oplevelse for alle."

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-maal/6076908

    Han vil naturligvis gerne have, at FCK tjener så meget på ham som muligt. Men jeg tvivler stærkt på, at han er frisk på at forlænge, så Ståle kan vente med at sælge ham og stadig tjene penge på ham. En ting er, hvad der bliver sagt af gratis, pæne ting nu. En anden er, hvordan stemningen bliver, hvis Ståle nægter Delaney at smutte. Det er jo ikke sikkert, vi får en lige så velspillende og engageret Delaney at se næste sæson, hvis han er i FCK mod sin vilje, og der er kommet kurrer på tråden mellem ham og Ståle.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #206
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han vil naturligvis gerne have, at FCK tjener så meget på ham som muligt. Men jeg tvivler stærkt på, at han er frisk på at forlænge, så Ståle kan vente med at sælge ham og stadig tjene penge på ham. En ting er, hvad der bliver sagt af gratis, pæne ting nu. En anden er, hvordan stemningen bliver, hvis Ståle nægter Delaney at smutte. Det er jo ikke sikkert, vi får en lige så velspillende og engageret Delaney at se næste sæson, hvis han er i FCK mod sin vilje, og der er kommet kurrer på tråden mellem ham og Ståle.
    Det der er godt nok en særpræget spekulation. Hvorfor skulle Delaney være interesseret i at optræde dårligt og uengageret for København i næste sæson, hvis han ikke bliver solgt til sommer, og dermed direkte skade sine egne muligheder for at komme videre i næste transfervindue?
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  18. #208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    LOL!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #209
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det der er godt nok en særpræget spekulation. Hvorfor skulle Delaney være interesseret i at optræde dårligt og uengageret for København i næste sæson, hvis han ikke bliver solgt til sommer, og dermed direkte skade sine egne muligheder for at komme videre i næste transfervindue?
    Hvem siger noget om at have en interesse i det? Pointen er blot, at vi har at gøre med mennesker, ikke robotter, og de optræder ikke altid rationelt. Hvis Delaney bliver skuffet over, at Ståle siger nej til et tilbud fra en klub, Delaney synes er spændende, kan det have en betydning for stemningen mellem dem og for Delaneys engagement. Det er der da ikke større mystik i?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    "Hvis du tager Nicolai Jørgensen, Zanka og Delaney - hvor mange tror du så, I sælger?

    - Helt sikkert ikke alle tre. Helt sikkert en. Og så håber jeg, at to af dem bliver tilbage. Men jeg kan garantere, at vi sælger en, og jeg kan garantere, at vi ikke sælger tre, slutter Ståle Solbakken."

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-ruller-sent

    Godt lige at få dementeret sin største frygt!

  23. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •