Side 15 af 73 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    "Hvis du tager Nicolai Jørgensen, Zanka og Delaney - hvor mange tror du så, I sælger?

    - Helt sikkert ikke alle tre. Helt sikkert en. Og så håber jeg, at to af dem bliver tilbage. Men jeg kan garantere, at vi sælger en, og jeg kan garantere, at vi ikke sælger tre, slutter Ståle Solbakken."

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-ruller-sent

    Godt lige at få dementeret sin største frygt!
    Jeg har nu ikke været så bekymret for et Zanka-salg. Han har spillet en super sæson, men kom fra en gedigen nedtur i PSV. Det vil være godt for ham at tage endnu en stabil sæson inden han igen tager afsted..

    Hvis man ændre spørgsmålet til at handle om NJ, Delaney og Ludwig, ville svaret nok være mindre definitivt :-/
    Sidst redigeret af Krølben : 16.05.16 kl. 20:14 Årsag: Spåfejl
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    "Hvis du tager Nicolai Jørgensen, Zanka og Delaney - hvor mange tror du så, I sælger?

    - Helt sikkert ikke alle tre. Helt sikkert en. Og så håber jeg, at to af dem bliver tilbage. Men jeg kan garantere, at vi sælger en, og jeg kan garantere, at vi ikke sælger tre, slutter Ståle Solbakken."

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-ruller-sent

    Godt lige at få dementeret sin største frygt!
    Jeg synes det er lidt naivt at tro på de udtalelser. Hvis det rigtige bud kommer, er to af dem i hvert fald væk, men han går ikke ud og sender dem væk fra klubben før transfervinduet. Hvis der er interesse skal der penge på bordet før vi sender vores største profiler afsted. Men der er penge i udlandet vi ikke har en chance for at sige nej til.
    - selvom det kan påvirke chancen for at spille os i europæisk gruppespil.

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg synes det er lidt naivt at tro på de udtalelser. Hvis det rigtige bud kommer, er to af dem i hvert fald væk, men han går ikke ud og sender dem væk fra klubben før transfervinduet. Hvis der er interesse skal der penge på bordet før vi sender vores største profiler afsted. Men der er penge i udlandet vi ikke har en chance for at sige nej til.
    - selvom det kan påvirke chancen for at spille os i europæisk gruppespil.
    Jeg tror nu der er al mulig grund til at tro på Ståle, når han siger, at vi ikke sælger alle tre. Det ville være det rene selvmord at sælge den vigtigste mand i hver kæde.

    Så fsva " der er penge i udlandet vi ikke har en chance for at sige nej til.", så er det ingen tvivl om, at prisen på den næste profil stiger markant, ved hvert salg. Og for nummer tre skal det være astronomisk højt før vi sælger.
    Sidst redigeret af Mandrilen : 16.05.16 kl. 22:45
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Bedømt på forårets præstationer ville, som fiktiv agent, være mere interreseret i Santander end i niko. Prisen for at købe Santander nu, må dog forventes at være høj.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Vingaards udmelding kan virke noget kryptisk - Især overfor FCN fans - jeg mener - Hvorfor sige sådan? Virker uklogt og Vingaard slår mig ikke umiddelbart som en type der siger sådan noget uden at det er forholdsvist velovervejet. Han HAR trods alt næsten spillet 100 kampe for os. Nuvel ikke alt han foretog sig var topklasse, men han har stadig været FCNs vigtigste og bedste mand i år. Hvis han er tilbage på sit gamle topniveau ser jeg intet som helst i vejen for at han napper en sæson eller to for os igen. Jeg tror dog det afhænger meget af om Delaney bliver solgt eller ej. Han kan lidt af det samme fremad banen.

    Ragnar Sigurdsson har været nævnt før og han har offentligt friet til fck igen. Med den sikre afgang af Stadsgaard og muligvis også Anton/Pelle så kunne vejen nemt banes for hans comeback. Ståle har allerede hentet to tidligere centrale forsvarsspillere hjem. Det virker egentlig ret oplagt synes jeg. Afhængigt af at ikke både Pelle og Anton bliver. Pelles situation virker rimelig håbløs.

    Kunne man egentlig forestille sig at leje Amartey tilbage for en halv sæson? Når Leicester ryger i CL og måske samtidig styker truppen så kunne Amartey hænge på et tyndt mandat i en evt CL-trup. Så vidt jeg kan se, så har han kun fået 5 indhop i PL

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Vingaards udmelding kan virke noget kryptisk - Især overfor FCN fans - jeg mener - Hvorfor sige sådan? Virker uklogt og Vingaard slår mig ikke umiddelbart som en type der siger sådan noget uden at det er forholdsvist velovervejet. Han HAR trods alt næsten spillet 100 kampe for os. Nuvel ikke alt han foretog sig var topklasse, men han har stadig været FCNs vigtigste og bedste mand i år. Hvis han er tilbage på sit gamle topniveau ser jeg intet som helst i vejen for at han napper en sæson eller to for os igen. Jeg tror dog det afhænger meget af om Delaney bliver solgt eller ej. Han kan lidt af det samme fremad banen.

    Ragnar Sigurdsson har været nævnt før og han har offentligt friet til fck igen. Med den sikre afgang af Stadsgaard og muligvis også Anton/Pelle så kunne vejen nemt banes for hans comeback. Ståle har allerede hentet to tidligere centrale forsvarsspillere hjem. Det virker egentlig ret oplagt synes jeg. Afhængigt af at ikke både Pelle og Anton bliver. Pelles situation virker rimelig håbløs.

    Kunne man egentlig forestille sig at leje Amartey tilbage for en halv sæson? Når Leicester ryger i CL og måske samtidig styker truppen så kunne Amartey hænge på et tyndt mandat i en evt CL-trup. Så vidt jeg kan se, så har han kun fået 5 indhop i PL
    Jeg har stor sympati for Vingaard, men det ville simpelthen være for uambitiøst at hente ham tilbage. Når Delaney ryger, skal vi sgu gerne hente en erstatning på et højere niveau. Jeg undrer mig også over udtalelsen, men jeg håber godt nok ikke, den er udtryk for, at Ståle har udvist interesse for at købe Vingaard tilbage. Jeg ser i øvrigt overhovedet ikke Delaney og Vingaard som samme type.

    Ragnar Sigurdsson ville til gengæld være et fint tilbagekøb, synes jeg. Ham, Zanka og Johansson ville være en solid midterforsvarspulje.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg vil også gerne have Ragnar hjem. Og så få et ungt talent ind i truppen, som kan oplæres og på længere sigt være næste led til at sikre kontinuiteten.

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg vil også gerne have Ragnar hjem. Og så få et ungt talent ind i truppen, som kan oplæres og på længere sigt være næste led til at sikre kontinuiteten.
    Vi har jo allerede et ungt forsvarstalent i truppen: http://www.fck.dk/holdet/spillerprofil/?playerid=168803

    Men om han rent faktisk kan blive til noget, eller om han løber rundt i Helsingør om et år, aner jeg ikke...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Med fare for at blive revset for manglende ambitioner og suppetunnelsyn synes jeg faktisk ikke, at idéen om en Vingaard-retur til København er helt dum ud fra følgende overvejelser:

    - Efter Amarteys afsked ser vi faktisk uhyggeligt tynde ud på den centrale midt, og det er heldigt, at Kvist og Delaney har holdt niveau og holdt sig fri for skader gennem hele foråret. For hvem er egentlig alternativerne? Toutouh, der måske kan bruges, men formentlig er for flagrende for Ståle til at spille den position, især i de sværere udekampe. Keita, der på ingen måde ligner en mand, der tæt på at få en mere betydningsfuld rolle på holdet. Remmer, hvis fremtid er usikker, og som heller ikke ligner én, der er kørt i stilling til en central midtbaneposition. Med en forhåbentlig lang sæson med mange kampe foran os virker det satset med kun to etablerede spillere til den centrale midt, hvoraf vi risikerer at miste den ene.

    - På den anden side er det måske heller ikke den position, hvor der er sat et stort beløb af til at købe en backup, klubbens økonomi taget i betragtning. Mon ikke køb af Olsen og Ankersen står først for, og så er der varslet indkøb af en ny angriber i stedet for Nico, ligesom det med en vis sandsynlighed kan blive nødvendigt med en ny midterforsvarer. Vingaard er transferfri, formentlig heller ikke meget lønkrævende, så økonomisk ville det være en tilgang, der er i tråd med den øjeblikkelige, økonomiske situation i klubben.

    - Vingaard har virkelig gjort det godt i denne sæson og har fundet noget af sit gamle jeg tilbage, men i en mere tilbagetrukket og central rolle end den kant, han typisk spillede hos os. Derfor kunne han sagtens være et habilt alternativ til den centrale midt, når Kvist eller Delaney skal have pauser i et formentlig tæt efterårsprogram og være en spiller, der både på og uden for banen kan tage noget ansvar. Tja, måske han ligefrem endda kan presse Kvist lidt, selvom Kvist dog har set god ud i foråret.

    - Han er i god form, kender klubben og træneren, har (IMO) et godt gemyt og en professionel indstilling og vil kunne starte op straks efter kontraktudløb. Indkøringsperioden må derfor forventes at være meget begrænset, og det er en fordel, når der er vigtige, tidlige europæiske kampe på programmet, og når det kan ventes, at andre transfers måske falder senere i vinduet.

    Jeg indrømmer dog ærligt, at Vingaard på ingen måde vil være nogen stor transfer, og at jeg måske hellere så, man prøvede at hente én ind, som der kunne være noget fremtid i, og som måske vil indgå i en mere lige konkurrence med Kvist og Delaney. Jeg peger bare på, at Vingaard godt kunne LIGNE en nem løsning på et hul i truppen i en tid, hvor man ikke bare bruger 30-40 mio. kr. pr. vindue, hvor man har en altafgørende CL-kvalifikation lige om hjørnet, og hvor der formentlig kommer større huller i truppen, som skal lappes med de økonomiske midler, der er til rådighed.

    EDIT: Jeg antager i ovenstående naturligvis, at Delaney (og Kvist) er hos os i efteråret. Sælger man Delaney og signer Vingaard som afløser, vil det både være uambitiøst, men heller ikke have løst det problem, at vi er tyndt besat på den centrale midt.
    Sidst redigeret af jooness : 17.05.16 kl. 09:00

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #220
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ift. Vingaard tror jeg nu ikke det er så aktuelt. Jeg ser mest hans udtalelse som en frustration/skuffelse over hvordan hans karriere har udformet sig. Han var på toppen af sin karriere i 10/11 sæsonen, spillede fast for Skandinaviens mest succesfulde klub og var klar til at blive skudt af til udlandet og så blev han slemt skadet og kom aldrig rigtig tilbage til samme niveau igen.
    Når man så som ham står og ser den samme gamle klub som man har spillet for blive mestre og er succesfulde, så bobler der nok lidt følelser og overvejelser op i en. Hvad kunne det dog ikke være blevet til hvis jeg ikke var blevet skadet? Hvor var det dog en fed tid jeg havde herinde og hvor er det dog ærgerligt det ikke blev til mere...

    Det er naturligvis ren spekulation men det er sådan jeg måske ville have tænkt hvis jeg stod i en lignende situation. Han kan ikke være andet end forbandet ærgerlig over den skade og hvordan han aldrig rigtig formåede at komme tilbage fra den. I hvert fald i FCK regi.


  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Vingaard kunne være en ganske fin backup. Ret beset er vi underbemandede på den centrale midtbane, så en tilgang af Vingaard udelukker ikke et andet køb, hvis Delaney bliver solgt.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er også for, at vi henter Vingaard. Vi taler så meget om, at Anton skal forlænges for at sikre kulturen. Så vil jeg altså hellere have Vingaard! Send nu Anton til Göteborg og lad os få en anden kulturbærer ind som ikke brokker sig over en bænkplads og som er god i omklædningsrummet. Vingaard tror jeg endda vil gå for en lavere hyrer end Anton, og han har en bedre alder.
    Desuden virker Vingaard også til at have genopfundet sig selv ved at tilegne sig en spillestil længere tilbage i banen. Jeg er ganske imponeret over ham og synes han holder et godt niveau for FCN.
    Jeg er for Vingaard! :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #223
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvor har du fra at Anton brokker sig over en bænkplads? Og at Vingaard ikke ville gøre det ligeså?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg har aldrig postuleret, at Anton brokker sig (hvis det var møntet på mig?), men jeg vil gerne påstå, at han er dyr i drift. Og alderen taget i betragtning, så ser jeg ham gerne sendt til Göteborg. Det skyldes, at jeg ser en tendens til skader hos Anton (bevares, den sidste rammer jo ikke kun aldrene spillere men alligevel), og er argumentet for at holde ham, at vi skal have en kulturbærer, så synes jeg, at Vingaard vil være en glimrende erstatning i så henseende.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. #225
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg synes, at Antonsson er for meget skadet til, at en forlængelse giver mening. Men måske Ståle synes, at FCK skylder en omgang, efter at Cornelius fratog Antonsson en potentiel EM-deltagelse.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •