Side 16 af 73 FørsteFørste ... 6131415161718192666 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Vingaards udmelding kan virke noget kryptisk - Især overfor FCN fans - jeg mener - Hvorfor sige sådan? Virker uklogt og Vingaard slår mig ikke umiddelbart som en type der siger sådan noget uden at det er forholdsvist velovervejet. Han HAR trods alt næsten spillet 100 kampe for os. Nuvel ikke alt han foretog sig var topklasse, men han har stadig været FCNs vigtigste og bedste mand i år. Hvis han er tilbage på sit gamle topniveau ser jeg intet som helst i vejen for at han napper en sæson eller to for os igen. Jeg tror dog det afhænger meget af om Delaney bliver solgt eller ej. Han kan lidt af det samme fremad banen.

    Ragnar Sigurdsson har været nævnt før og han har offentligt friet til fck igen. Med den sikre afgang af Stadsgaard og muligvis også Anton/Pelle så kunne vejen nemt banes for hans comeback. Ståle har allerede hentet to tidligere centrale forsvarsspillere hjem. Det virker egentlig ret oplagt synes jeg. Afhængigt af at ikke både Pelle og Anton bliver. Pelles situation virker rimelig håbløs.

    Kunne man egentlig forestille sig at leje Amartey tilbage for en halv sæson? Når Leicester ryger i CL og måske samtidig styker truppen så kunne Amartey hænge på et tyndt mandat i en evt CL-trup. Så vidt jeg kan se, så har han kun fået 5 indhop i PL
    Hans udtalelse var intet andet end at snakke udenom. Han gad ikke svare på spørgsmålet og greb FCK ud af luften. Han havner i OB tror jeg!

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aalmandshandel

    Ifølge Aftonbladet skulle vi være tæt på at hente Robin permanent.

  3. #228
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...obin-o-handel/

    Med undtagelse af de tog svære frispark har det været et stærkt forår, og det er god mand at få ind permanent. Vinduet starter godt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #230
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Skulle det glippe med Ragnar, og vi hverken sælger Erik eller Zanka, kunne Mads Fenger fra Randers være en god 3. mand at have. Hans kontrakt udløber om et år. Og behøver jeg at nævne Boubacarr Sanneh fra ACH? Han kan både agere 3. valg og ungt talent.

  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Skulle det glippe med Ragnar, og vi hverken sælger Erik eller Zanka, kunne Mads Fenger fra Randers være en god 3. mand at have. Hans kontrakt udløber om et år. Og behøver jeg at nævne Boubacarr Sanneh fra ACH? Han kan både agere 3. valg og ungt talent.
    Den bløde mellemvare er interesseret i Fenger. Personligt ser jeg ikke det store lys i ham.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...er-paa-fenger/

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så heller Maxsø end Fenger. Maxsø virker stærk i luften og er god og rolig på bolden. Han er vant til at spille bolden op nedefra. Boubacarr Sanneh vil også være et godt bud til et 3 valg. Bliver Zanka eller Erik solgt synes jeg de skal gå benhårdt efter Jores Okore eller Ragnar

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-ikke-pengene

    Zulte forsøger at få FCK til at gå ned i pris for Steve de Ridder.

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mon ikke at chancerne for at Okore kommer til kbh er meget små. Tror ganske enkelt at Ståle synes han er for kort. 183 og Johansson og Zanka er begge over 190. Ikke at højden er altafgørende, men jeg tror egentlig at Ståle er ganske tilfreds hvis han kan holde på den nuværende konstellation af Zanka - Johansson som begge gør det glimrende. Det er dog tidligere blevet gjort ret tydelig at vi skal have 4 centrale forsvarere i truppen. For mig at se kunne det sagtens være Zanka, Johansson, Ragner og Pelle/Anton. Det virker solidt - på Ståle-måden. Jeg tror nu også at Okore stadig har et navn i England og det burde ikke være svært for ham at finde en klub derovre - måske endda i Championship som stadig må siges at være en stærkere liga end Suppen. Jeg tror også at han vil være for dyr i lønkroner. Med en som Ragnar får man en der kender kulturen, klubben, spillerne og træneren. Ståle ved hvad han får og Ragnar ved hvad Ståle vil have. Med en som Okore er det helt forfra. Det tror jeg simpelthen ikke der er tid til i forhold til at kunne stille op i Europa med et sammentømret forsvar som Ståle vægter utrolig højt. Tror mest vi kigger på et indkøb til bredden i midterforsvaret.

    Udover det så kigger vi nok på en bredde/start 11-er central midtbanemand alt afgængigt om Delaney smutter eller bliver, og en angriber til start 11 når nico daffer. Her håber jeg egentlig mest på en lille væver type som f.x Fischer/Vetokele-typen som er pikke hurtig og kan løbe rundt om et klædeskab og i dybden. Gerne en der taler spansk så Santander kan få sig en god angrebsmakker.

    Hvis vi henter Ankersen permanent, og Remmer ikke udlejes så synes jeg egentlig ikke at vi behøver at beholde Høgli længere. Han er nok 2. valg til venstre back men vi ved også at Kadrii godt kan dække den plads hvis det bliver nødvendigt. Den sparsomme mægde spilletid som Høgli har fået må også gøre at han kunne have lyst til at prøve sig af andetsteds.

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så vidt jeg kan læse mig til, er Ragnar fast mand i FK Krasnodar. Han blev solgt dyrt, har to år tilbage af sin kontrakt og tjener med garanti væsentlig mere, end FCK kan og vil betale. Hvorfor er det lige, at folk bliver ved med at bringe ham på bane? Tilmed som tredjevalg.


  15. #236
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Så vidt jeg kan læse mig til, er Ragnar fast mand i FK Krasnodar. Han blev solgt dyrt, har to år tilbage af sin kontrakt og tjener med garanti væsentlig mere, end FCK kan og vil betale. Hvorfor er det lige, at folk bliver ved med at bringe ham på bane? Tilmed som tredjevalg.
    Gode pointer. Derudover må jeg altså lige tilføje, hvor meget det betyder for vores spil at have to central forsvarsspillere, der kan spille bolden op. Alle SL hold står simpelthen så lavt mod os, og hvis det er kun er den ene, der kan aflevere fremad, så bliver vi så nemme at læse. Ragnar er fantastisk og vi elsker ham alle sammen - men han er ved gud ikke en boldspillende forsvarsspiller.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er ikke længe siden at han var på sektionen så vidt jeg husker, og udtalte noget i nærheden af at han godt kunne se sig selv spille i fck igen.
    Kan ved nærmere undersøgelse se at ja han har spillet over 50 kampe for Krasnodar der ligger til EL.

    Min første og ret hurtige research endte jeg på wikipedia hvor han kun stod noteret for 16 kampe....
    https://da.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Sigur%C3%B0sson

    Så det er nok ligemeget med ham, medmindre han er decideret ulykkelig i Rusland.

  18. #238
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Gode pointer. Derudover må jeg altså lige tilføje, hvor meget det betyder for vores spil at have to central forsvarsspillere, der kan spille bolden op. Alle SL hold står simpelthen så lavt mod os, og hvis det er kun er den ene, der kan aflevere fremad, så bliver vi så nemme at læse. Ragnar er fantastisk og vi elsker ham alle sammen - men han er ved gud ikke en boldspillende forsvarsspiller.
    Jeg overvejede kort, om vi skulle omskole Cornelius til forsvarsspiller. Så kunne vi måske få noget af investeringen hentet hjem. Men hvis forudsætningen er, at vores forsvarsspillere skal være boldspillende, er Cornelius selvfølgelig ikke en mulighed.

  19. #239
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Det er ikke længe siden at han var på sektionen så vidt jeg husker, og udtalte noget i nærheden af at han godt kunne se sig selv spille i fck igen.
    Kan ved nærmere undersøgelse se at ja han har spillet over 50 kampe for Krasnodar der ligger til EL.

    Min første og ret hurtige research endte jeg på wikipedia hvor han kun stod noteret for 16 kampe....
    https://da.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Sigur%C3%B0sson

    Så det er nok ligemeget med ham, medmindre han er decideret ulykkelig i Rusland.

    Han tjener med garanti tonsvis af rubler i Rusland, men han har af flere omgange udtalt at han gerne ville "hjem" til kbh igen på et tidspunkt, han elsker klubben og fansne. Nu er dog for tidligt. - Og at hente ham som 3. valg ville være ustyrligt dumt, han vil spille bold.

  20. #240
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Han tjener med garanti tonsvis af rubler i Rusland, men han har af flere omgange udtalt at han gerne ville "hjem" til kbh igen på et tidspunkt, han elsker klubben og fansne. Nu er dog for tidligt. - Og at hente ham som 3. valg ville være ustyrligt dumt, han vil spille bold.
    Jeg tror folk misforstår begrebet 3.valg, der er blevet brugt.

    3.valg dækker over, at han starter på bænken i Europa-kampe, men ellers spiller rigeligt med kampe i løbet af sæsonen, da vi velsagtens kan ende på 50+ kampe næste sæson.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •