Side 18 af 73 FørsteFørste ... 8151617181920212868 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Linus_Wahlqvist

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erback/5771326

    Nogen der kender status på Linus Wahlqvist, vil han være aktuelt i FCK. Kender ham ikke Udover overstående artikel

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Noget af det absolut fascinerende ved transfertråden er, at man skal mange sider tilbage for at se Bendtners navn nævnt. Tak for det!

    vh/LM
    Indtil nu hvor du bragte B52 tilbage på seneste side.

    Lord (L10) bliver skrevet på en treårig med diverse klausuler og han kommer til at lave 26 mål næste sæson. Mærk jer mine ord.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Linus_Wahlqvist

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erback/5771326

    Nogen der kender status på Linus Wahlqvist, vil han være aktuelt i FCK. Kender ham ikke Udover overstående artikel
    Ja, han er et stort talent, men han vil ikke kunne gå direkte ind i en start elver. I øvrigt sjovt, at EB skriver, at det er overraskende at sidste års mester fører allsvenskaen...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Måske det kunne skyldes artiklen er fra oktober '15 :-0

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #260
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Måske det kunne skyldes artiklen er fra oktober '15 :-0
    Shhhhhhhhhh

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Indtil nu hvor du bragte B52 tilbage på seneste side.

    Lord (L10) bliver skrevet på en treårig med diverse klausuler og han kommer til at lave 26 mål næste sæson. Mærk jer mine ord.
    Vi fik os en lille snak med B52, i tirsdags efter han var færdig med træninge. Han havde lige sat sig ind i sin flotte Porsche og skulle til at køre . Men han åbnede døren og gav sig god tid til at snakke. Han sagde at der nok vil gå et par år før han kommer til FCK. Men omvendt det skal han jo sige.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Cadeau-tråden andetsteds fik mig til at tænke på Cristian Gamboa og vores mulige hul på højre backen efter sommerferien. Han har tilsyneladende været helt ud i kulden i 1½ år i WBA, efter Tony Pulis er kommet til, men han er vist fast mand på det costaricanske landshold.

    Kan ikke umiddelbart finde nogen nyere historier om hans situation (dog uden at have nærtrawlet nettet), men måske kunne han være interessant at hente tilbage. Jeg undrede mig altid over, hvorfor han trak det korteste strå i kampen med Remmer som backup for Johnny Thomsen(!), og hans succes hos Rosenborg og efterfølgende salg til PL tyder da også på, at det var en brøler af CV at kassere ham.

    Han har kontraktudløb om et år, så det er også ved at være nu, hvis WBA skal have bare lidt af deres penge igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Efter jeg har lagt syg nogle dage har jeg kigge på lidt transfermuligheder, nu når sæsonen jo er færdig. Flere af dem har været oppe at vende før, enten i medier eller her på sidelinien. De fleste af dem har jeg ikke selv set spille, og det her er mest for statusopdatering.

    HB
    Linus Wahlquist – Er blevet nævnt mange gange. Drømmen er vel at vi får en ny Ludwig, dog på højre back.

    Centralforsvar
    Alexander Milosevic – En spiller som jeg meget længe har haft et godt øje til. Er pt. Ejet af Besiktas hvor han ikke har haft meget succes, blandt andet på grund af skader. I starten af 2016 blev han udlejet til Hannover hvor han med det samme fik en plads. Denne leje aftale udløber her til sommer. Han sluttede dog af med at blive skadet igen(forstrukket ledbånd tror jeg nok). Jeg har ikke set nogle kampe med ham, så ved ikke hvor godt han har klaret det. Det har godt være at han er urealistisk, men jeg tror ikke han har en fremtid ved Besiktas.

    Joakim Andersen – Er blevet snakket om. Ville være en god udvikling spiller det næste år bag Zanka og Erik. Hvor realistisk han er, kommer meget an på hvilken interesse der er for ham.

    Noah Sonko Sundberg – Er tidligere blevet udråbt som et stort talent. Er 19 år, har spillet 39 kampe for AIK, og for den her sæson blevet udlejet til GIF Sundvall indtil midt juli. Ved dog ikke helt hvor god han er, mener jeg så ham i en træningskamp mellem AIK og FCK hvor han så ud til at have det svært, så er ikke sikker. Ville nok mest være en mulighed som udviklingsspiller bag Zanka og Erik.

    Centralmidt
    Sakor – Blev rygtet til os som meget ung, men endte i Juventus i stedet for. Ved ikke hvad hans niveau er, og om han levede op til det potentiale han blev spået. Han er lige fyldt 20 og er udlejet til Vålerenga indtil slutningen af juli. Ud fra performance data, og en enkelt artikel jeg har læst, kan man se at han er i gang med at opbygge sin fysik, og spillede sine første 90 min i forrige runde. Tidligere var han udlejet til KVC Westerlo hvor han dog ikke spillede en eneste kamp. Ved ikke om det var fordi han var skadet eller bare ikke var god nok, men det giver i hvert fald ikke mange plusser i bogen

    Ebenezer Ofori – Er blevet snakket meget om. Status er at han stadig er i AIK

    Rasmus Elm – Hvis han er blevet sin skade helt kvit, og kommer i form igen, kunne han være fantastisk. Ved ikke meget om hvordan det går, men kan se at han fik 12 kampe sidste år, og har i år spillet 4 ud af 10 kampe. Ved ikke hvorfor han ikke har spillet de resterende

    Angreb
    Fred Friday – Blev nævnt i FCK Fanradio. 20 år(3 dage endnu) Topscore i Tippeligaen(siger ikke meget), ser ud til at være hurtig, kompakt, udfordrende med fine dribling. Men frygten for spillere fra den norske liga forsvinder ikke sådan lige

    Carlos Strandberg – Er pt. Udlejet til AIK hvor han har scoret 5 mål i 9 kampe. Var tidligere udlejet til Ural med meget lidt succes. Han ingen anelse om hvordan CSKA ser på ham, og om de stadig tror på ham.

    Mener jeg havde tænkt på nogle flere navne her de sidste dage, men har glemt dem, og orker ikke lige finde dem igen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvorfor ikke få os en rent paraguayansk angrebsduo? Brian Montenegro er 22 år (23 om en måned) og topscorer i den hjemlige liga. Han må formodes at kunne tale engelsk, da han har to etårige lejeophold bag sig i hhv. West Ham og Leeds - uden succes. Efter returen fra Leeds har han det seneste år haft 38 kampe/24 mål for Nacional. Jeg har set ham lidt i deres ganske underholdende liga, hvor de taktiske evner ofte er til at overse. Han er hurtig og afslutter ofte og resolut. Se et af de altid taknemlige goalshows her
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Lasse Schöne

    Jeg kunne godt se en mere offentsiv midt-midt til holdet. Jeg tror faktisk han var tæt på inden Ajax meldte sig på banen og han ville være god i FCK. Han er 29 og har kontrakt til 2017, men pga manglende spilletid det seneste år, så tror jeg de tidligere varme interesser fra blandt andet italien er væk.

    Han er ikke en klassisk Ståle spiller, men vil kunne bringe målfarlighed ind på midten og gøre os mere kreative.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Lasse_Sch%C3%B6ne

    http://www.transfermarkt.co.uk/lasse.../spieler/34784

    Lidt af en drømmesigning i min bog

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #266
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lasse Schöne

    Jeg kunne godt se en mere offentsiv midt-midt til holdet. Jeg tror faktisk han var tæt på inden Ajax meldte sig på banen og han ville være god i FCK. Han er 29 og har kontrakt til 2017, men pga manglende spilletid det seneste år, så tror jeg de tidligere varme interesser fra blandt andet italien er væk.

    Han er ikke en klassisk Ståle spiller, men vil kunne bringe målfarlighed ind på midten og gøre os mere kreative.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Lasse_Sch%C3%B6ne

    http://www.transfermarkt.co.uk/lasse.../spieler/34784

    Lidt af en drømmesigning i min bog
    Men er der plads til ham? En offensiv midtbane er i hvert fald ikke standard for Ståle. Samtidig har vi nu også Falk som kan spille positionen hvis det endelig er.

    Jeg ville elske at der var plads til en decideret offensiv midt, men jeg har svært ved at se det ske. Medmindre det er en omskolet Toutouh - og køber vi LS så kommer Yus ikke ind centralt.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #267
    Tilmeldingsdato
    May 2016
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Efter jeg har lagt syg nogle dage har jeg kigge på lidt transfermuligheder, nu når sæsonen jo er færdig. Flere af dem har været oppe at vende før, enten i medier eller her på sidelinien. De fleste af dem har jeg ikke selv set spille, og det her er mest for statusopdatering.

    HB
    Linus Wahlquist – Er blevet nævnt mange gange. Drømmen er vel at vi får en ny Ludwig, dog på højre back.

    Centralforsvar
    Alexander Milosevic – En spiller som jeg meget længe har haft et godt øje til. Er pt. Ejet af Besiktas hvor han ikke har haft meget succes, blandt andet på grund af skader. I starten af 2016 blev han udlejet til Hannover hvor han med det samme fik en plads. Denne leje aftale udløber her til sommer. Han sluttede dog af med at blive skadet igen(forstrukket ledbånd tror jeg nok). Jeg har ikke set nogle kampe med ham, så ved ikke hvor godt han har klaret det. Det har godt være at han er urealistisk, men jeg tror ikke han har en fremtid ved Besiktas.

    Joakim Andersen – Er blevet snakket om. Ville være en god udvikling spiller det næste år bag Zanka og Erik. Hvor realistisk han er, kommer meget an på hvilken interesse der er for ham.

    Noah Sonko Sundberg – Er tidligere blevet udråbt som et stort talent. Er 19 år, har spillet 39 kampe for AIK, og for den her sæson blevet udlejet til GIF Sundvall indtil midt juli. Ved dog ikke helt hvor god han er, mener jeg så ham i en træningskamp mellem AIK og FCK hvor han så ud til at have det svært, så er ikke sikker. Ville nok mest være en mulighed som udviklingsspiller bag Zanka og Erik.

    Centralmidt
    Sakor – Blev rygtet til os som meget ung, men endte i Juventus i stedet for. Ved ikke hvad hans niveau er, og om han levede op til det potentiale han blev spået. Han er lige fyldt 20 og er udlejet til Vålerenga indtil slutningen af juli. Ud fra performance data, og en enkelt artikel jeg har læst, kan man se at han er i gang med at opbygge sin fysik, og spillede sine første 90 min i forrige runde. Tidligere var han udlejet til KVC Westerlo hvor han dog ikke spillede en eneste kamp. Ved ikke om det var fordi han var skadet eller bare ikke var god nok, men det giver i hvert fald ikke mange plusser i bogen

    Ebenezer Ofori – Er blevet snakket meget om. Status er at han stadig er i AIK

    Rasmus Elm – Hvis han er blevet sin skade helt kvit, og kommer i form igen, kunne han være fantastisk. Ved ikke meget om hvordan det går, men kan se at han fik 12 kampe sidste år, og har i år spillet 4 ud af 10 kampe. Ved ikke hvorfor han ikke har spillet de resterende

    Angreb
    Fred Friday – Blev nævnt i FCK Fanradio. 20 år(3 dage endnu) Topscore i Tippeligaen(siger ikke meget), ser ud til at være hurtig, kompakt, udfordrende med fine dribling. Men frygten for spillere fra den norske liga forsvinder ikke sådan lige

    Carlos Strandberg – Er pt. Udlejet til AIK hvor han har scoret 5 mål i 9 kampe. Var tidligere udlejet til Ural med meget lidt succes. Han ingen anelse om hvordan CSKA ser på ham, og om de stadig tror på ham.

    Mener jeg havde tænkt på nogle flere navne her de sidste dage, men har glemt dem, og orker ikke lige finde dem igen.

    Med det fokus du bringer på AIK, så undrer det mig lidt at du ikke nævner Anton Saletros? Ser ham som en ung Delaney, altså en super løbestærk boks til boks spiller.
    http://www.transfermarkt.de/anton-sa...spieler/249102
    han har i øvrigt kontraktudløb nu her.

  22. #268
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Hvorfor ikke få os en rent paraguayansk angrebsduo? Brian Montenegro er 22 år (23 om en måned) og topscorer i den hjemlige liga. Han må formodes at kunne tale engelsk, da han har to etårige lejeophold bag sig i hhv. West Ham og Leeds - uden succes. Efter returen fra Leeds har han det seneste år haft 38 kampe/24 mål for Nacional. Jeg har set ham lidt i deres ganske underholdende liga, hvor de taktiske evner ofte er til at overse. Han er hurtig og afslutter ofte og resolut. Se et af de altid taknemlige goalshows her
    Jeg har svært ved at bedømme mig et indtryk ud fra den video, da målmænd og forsvar jo sejler rundt - men det hænder jo også i Superligaen :D
    Success is temporary, loyalty is forever!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #269
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af NiicoDK Se meddelelser
    Jeg har svært ved at bedømme mig et indtryk ud fra den video, da målmænd og forsvar jo sejler rundt - men det hænder jo også i Superligaen :D
    Jeg synes nu alligevel, at man godt kan fornemme nogle interessante kvaliteter. Men vi skal dæleme IKKE have en målmand fra Paraguay, hvis det er standarden. Det er jo helt nicht med dem. Jøsses.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #270
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kunne være spændende med et rent sydamerikansk angreb, ligner Montenegro sparker som en hest og at han kan lidt af det hele.
    Men Federico blev også fremhævet for hans gode spark, synes nu stadig vi mangler at se et rigtig bundesliga mål fra 30-40 meter fra vores superstar.

    også siger jeg køb hvis de kun skal have 5-6 mil for ham
    http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...noedigt-saelge

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •