Side 19 af 73 FørsteFørste ... 9161718192021222969 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Wettergren skal ikke afsted (lige nu).

    Sakset fra fck.dk
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...fter-fck-exit/
    Så? Mackan?

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Eller Silber?
    Fuck det - vi ansætter hele 2006-startelleveren. De fik og i CL en gang, de kan gøre det igen!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    også siger jeg køb hvis de kun skal have 5-6 mil for ham
    http://tipsbladet.dk/nyhed/1-divisio...noedigt-saelge
    Jeg har endnu tilgode at se Bubacarr spille. Men han er blevet grundigt hypet - og ikke bare af Horsens og Bo Henriksen. Hvis han vitterligt er så stort et talent som nu er klar til at steppe et niveau op, så skal vi naturligvis slå til inden BØF får samlet tilstrækkeligt med tomme flasker til at hente ham. Farvel til Pelle der er konstant skadet, og en et-årig kontraktforlængelse til Anton. Så er Bubacarr i gode udviklingshænder.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så gerne Marcus komme til klubben, men måske ikke lige som assistenttræner i første omgang. Han har kun erfaringer som assistent på landsholdet og trods alt også noget andet på et klubhhold. Der er brug for en kapacit som kan stille spørgsmåltegn ved de beslutninger som Ståle foretager og som kan tilføje noget ekstra. Her ser jeg hverken Marcus eller Silber som et bud med deres begrænset erfaringer. Hvem det så skulle være er et godt spørgsmål

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mit indspark som ny assistenttræner i FCK er den nuværende Development Squad Head Coach fra Brentford Flemming Pedersen. Han har alt det en assistenttræner skal have og mere til. Plus han har en fortid i FCK.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Mit indspark som ny assistenttræner i FCK er den nuværende Development Squad Head Coach fra Brentford Flemming Pedersen. Han har alt det en assistenttræner skal have og mere til. Plus han har en fortid i FCK.
    Plus det giver endnu en mulighed for at pisse Rasmus Ankersen af, det er også et plus.

    Kan du fortælle mere om Flemming Pedersen?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #278
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Flemming P er 52 år gammel. Han var 2.holdstræner i FCK under Roy Hodgson, men er primært kendt som assistent for Wieghorst og Hjulmand i først Fcn og siden i Mainz. Han har siden været i Brentford. Der er en artikel her http://www.tipsbladet.dk/artikel/jeg...eligt-menneske som godt nok er fire år gammel, men som giver et fint billede. Nu arbejder han så med ungdommen i Brentford.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #279
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Flemming Pedersen var i sin unge dage træner i det gamle Helsingør IF (nu FC Helsingør), og er storebror til Henrik Pedersen, der opnåede lidt kampe for Lyngbys superligahold tilbage i 90erne.
    I Helsingørkredse (Awesome kan sikkert også huske det) var han kendt som en noget ambitiøs træner, der ville spille 3-4-3 efter Louis Van Gaal's Ajax og forlangte iøvrigt at alle klubbens ungdomshold skulle spille samme system, som en rød tråd. Det kom der mange underholdende kampe ud af for det daværende divisionshold, for det var ikke just Danny Blind man havde til at styre bagkæden.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Min gamle serie 3 træner var af uransagelige årsager blevet venner med Flemming Pedersen og jeg har derfor haft fornøjelsen af ham til træning et par gange, fin fyr, gode øvelser og lige et niveau eller to over hvad jeg ellers har prøvet, men det skulle han vist også gerne være som Superliga assistent ;)

    Jeg har ingen kompetencer til at bedømme om han er god nok til FCK udover at læse hans CV og det ser jo fint ud.

  19. #281
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg har endnu tilgode at se Bubacarr spille. Men han er blevet grundigt hypet - og ikke bare af Horsens og Bo Henriksen. Hvis han vitterligt er så stort et talent som nu er klar til at steppe et niveau op, så skal vi naturligvis slå til inden BØF får samlet tilstrækkeligt med tomme flasker til at hente ham. Farvel til Pelle der er konstant skadet, og en et-årig kontraktforlængelse til Anton. Så er Bubacarr i gode udviklingshænder.
    Jeg ser det lidt som penge ud af vinduet at forlænge med Anton.. For det første er han et stort glasben og for det andet sejler han rundt hver gang han endelig spiller.. Jeg ser skam fin fidus i at hente Sanneh, men jeg mener ikke vi har brug for et løntungt fjerdevalg.. Derimod kunne Remmer fint agere 4. valg, han gjorde det aldeles fremragende mod AaB, og egentlig har jeg mere tiltro til ham på CB-positionen end jeg har til Anton..

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så behøver vi da aldrig diskutere en evt. Carlos Strandberg-tilgang længere. Kan huske at han har været oppe og vende herinde nogle gange. Han er 20 år, udlejet fra CSKA Moskva og til AIK hjemme i Sverige, hvor han målmæssigt har stor succes. Men efter dagens episode Sverige, er han da så meget "yesterdays news".

    http://www.bt.dk/fodbold/vanvittige-...a-holdkammerat

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #283
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så behøver vi da aldrig diskutere en evt. Carlos Strandberg-tilgang længere. Kan huske at han har været oppe og vende herinde nogle gange. Han er 20 år, udlejet fra CSKA Moskva og til AIK hjemme i Sverige, hvor han målmæssigt har stor succes. Men efter dagens episode Sverige, er han da så meget "yesterdays news".

    http://www.bt.dk/fodbold/vanvittige-...a-holdkammerat
    *useriøst indlæg, beklager på forhånd*

    .oO(han ville passe fint ind ude vestpå)

  24. #284
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ser det lidt som penge ud af vinduet at forlænge med Anton.. For det første er han et stort glasben og for det andet sejler han rundt hver gang han endelig spiller.. Jeg ser skam fin fidus i at hente Sanneh, men jeg mener ikke vi har brug for et løntungt fjerdevalg.. Derimod kunne Remmer fint agere 4. valg, han gjorde det aldeles fremragende mod AaB, og egentlig har jeg mere tiltro til ham på CB-positionen end jeg har til Anton..
    Hvad med Marcus Mathisen?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. #285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad med Marcus Mathisen?
    Han er svær vurdere i og med han spiller central midt på reserveholdet. Jeg ved faktisk ikke hvad der et Hand primære plads mere, og han er ikke synderlig imponerende på midten. Han begår en del frispark og har tunge fødder. - det er dog noget tid siden jeg sidst så ham i aktion.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •