Side 20 af 73 FørsteFørste ... 10171819202122233070 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Da jeg læste denne artikel, kunne jeg ikke lade være med at tænke på, om ikke Hjulmand ville være en solid kandidat som afløser for Wettergren? Jeg ved godt at han næsten lige er startet i Farum igen osv., men tror han kunne være en interessant tilføjelse, specielt mht. de offensive visioner i spillet.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ulmand/6091164

    Derudover har det jo tidligere været fremme, at Ståle og Hjulmand har haft snakket sammen om en Hjulmand-rolle i klubben.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aa-fck/6004318

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hjulmand virker som en supercool fyr... Han har jo nok afvist at blive førsteholdstræner under Ståle da han tog over i fcn. Han virker ellers som en Ståle respekterer også pga. deres fælles fortid i Tyskland. Tror desværre han vil være herre i eget hus. Det er vigtigt vi får en førsteholdstræner som Ståle respekterer og ikke en eller andet prollet type som Glen R. Hvis vi antager Hjulmand skal købes fri så skal Ståle ringe til CV - "Hej, jeg stjal dit job og nu stjæler jeg lige din træner"

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg vil virkelig blive ked af det, hvis vi ansatte Hjulmand, for han vil ikke gavne os på nogen måde.
    Som træner er han altså ikke særligt god, han har alt for få strenge at spille på. Defensivt kommer ingen i nærheden af Ståle, så der kan han ikke bidrage.

    Offensivt: Hvor Ståle har et princip om possession with purpose, holder Hjulmand fast i blot possession og køre den rundt i egne rækker, hvilket gør FCN ineffektive og røvkedelige at se på. De er det hold med næstfærrest mål i ligaen, med 1 mål pr. kamp, de har næstfærrest afslutninger pr. kamp (10,6 kontra 14,8 hos os), og de bruger flest afleveringer pr. afslutning, med 70 afleveringer pr. afslutning, hvor vi er nede på 46 afleveringer pr. afslutning, med samme antal boldberøringer pr. kamp som os.

    Hjulmand er hovedarkitekten på Den Røde Tråd, som har været anvendt siden 2005 i landsholdssammenhæng. Før det blev indført, havde vi været til 9 ud af de seneste 11 EM- eller VM-slutrunder. Siden da har vi været til to af de sidste 6, og hvor problemet i de kvalifikationer altid har været de manglende mål og den langsomme kønsløse boldomgang. Fraregner vi Bendtners mål i kvalifikationerne, ser det endnu grimmere ud, da vi ikke ville have fået nok point i kampene til videre kvalifikation til VM 2010 og EM 2012. Det kan vi bl.a. takke Hjulmand for, da det er hans system vi har anvendt gennem hele DBU's system.

    Afslutningsvis er Hjulmands floskler og selvfedme imo på niveau med Glens. Han er bare langt bedre til at underspille det gennem fagsprog end højtvrælende Glen. Jeg vil ikke have ham i nærheden af FCK, da han simpelthen vil ødelægge vinderkulturen i klubben.
    Sidst redigeret af Kiwi : 21.05.16 kl. 11:56

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #289
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sk-maalmaskine

    Vi er blevet meldt interesseret i svenske Marcus Antonsson, der spiller i Kalmar FF. Nogle der har et kendskab til ham?

  7. #290
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så er vi eftersigende aldeles interesseret i Marcus Antonsson, Allsvenskan topscoreren:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...nsk-topscorer/
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/fck-jagter-25-aarig-svensk-maalmaskine/6092439

    Er der i øvrigt nogen, der kender ham her?:
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Erik_Israelsson

    Han har et godt scoringsgennemsnit for en midtbanespiller i denne sæsons Allsvenskan.
    Sidst redigeret af zebos : 22.05.16 kl. 12:17
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #291
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge Canal 9 offentliggøres første transfer i deres optakt idag
    https://www.facebook.com/CANAL9/

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Ifølge Canal 9 offentliggøres første transfer i deres optakt idag
    https://www.facebook.com/CANAL9/
    Det må næsten var den gode Robin der er kommet på permanent kontrakt.

    EDIT: Næ, det var såmænd Ankersen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #293
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Super at få fat i Ankersen. Nu hvor en række vigtige folk jo nok forlader os, så er det godt at få Ankersen i hus, der specielt her i foråret har vist sig at være en god signing. Den er jeg skisme glad for.


  12. #294
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-priske-i-fcm/

    Ny assistenttræner.. Nogle der har kendskab til hvad han kan bidrage med?

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    8

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Brian Priske som assistent.. Den smager sgu underligt!

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK5000 Se meddelelser
    Brian Priske som assistent.. Den smager sgu underligt!
    Men omvendt, hvis han stod for deres dødbolde, giver det god mening at
    1) Styrke vores standard situationer
    2) svække vores nærmeste konkurent på netop samme område

    Samt han bliver rost alle steder, så det giver god mening nu hvor vi står og mangler en Ass.

    Men alt fra FCM smager mærkerligt......


  16. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Med henblik på at Priske er hjernen bag FCM's dødbolde, både offensivt og defensivt, og at FCM har praktiseret den form for direkte fodbold i banens længderetning, vi tidligere har efterlyst, så ser jeg det rent taktisk som et godt match. At vi samtidig fjerner en af de nærmeste konkurrenters farligste våben, og selv får gavn af det, er en ekstra bonus.
    Om det også fungerer på det personlige plan er et andet spørgsmål, men Priske og Solbakken har en fælles fortid i AaB samtidig, så det tror jeg ikke er et problem.

    Alt i alt en fin signing, tror jeg, uden at være spektakulær.

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #298
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Alt i alt en fin signing, tror jeg, uden at være spektakulær.
    Brian Priske er måske ikke det mest sexede navn, men det sender da uomtvisteligt et ganske massivt signal at fiske assistenttræneren fra vores største konkurrent.

    Han bliver tilskrevet en stor del af æren for FCMs mesterskabsvindende dødbolde, og nu hvor Herning gerne vil etablere sig i toppen og udfordre os på mesterskaber i årene fremadrettet, synes jeg bestemt godt, vi kan tale om et rimeligt spektakulært skifte. Signalværdien i skiftet er i hvert fald en manifestation af en unipolært magtforhold i ligaen med København i spidsen - og dermed også en lussing i fjæset på Ankersen, Steinlein og de andre nævenyttige kræmmere fra heden.

    Der er noget med timingen og den nuværende rivalisering mellem de to klubber, som gør det her skifte ret usædvanligt. Også sammenlignet med de gange vi har plukket profiler fra andre klubber i ligaen.


  19. #299
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Som andre i tråden er jeg ganske tilfreds med Priskes tilgang. Nej, jeg tror ikke, at navnet Priske pludselig bliver at finde på en masse trøjer på Sektionen eller Nedre C, men det ekstra fokus på dødbolde er godt, da vi med vores nuværende luftartilleri ganske enkelt ikke har fået nok ud af råmaterialet. Med Zanka, Santander, Johansson, Nico og Delaney i feltet har vi ikke scoret nok mål på dødbolde, så lad os da endelig få en højere udnyttelsesprocent på den front!
    Derudover får FCM nu Bach-Bak-Bag-Back som assistent, og jeg regner ikke med, at han fylder tomrummet efter Priske fra dag et...

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #300
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Alene at Steinlein udtaler følgende:

    Jeg har det ambivalent med. På den ene måde er jeg stolt over, at vi igen har udviklet en træner, som FCK synes er den rigtige til at være first team coach. Priske kom helt uprøvet og her fem år senere bliver han tilbud et rigtig spændende job. På den anden side rigtig træt af det. Priske er en dygtig træner, som har betydet mig for klubben, og vi siger farvel til en dygtig medarbejde og stor personlighed, siger Steinlein til fcm.dk.

    Så har de ligesom fundet deres plads igen....Når man er stolt af at kunne udvikle ham til FCK.....


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •