Side 22 af 73 FørsteFørste ... 12192021222324253272 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvis det er rigtigt, så bør FCK om ikke andet prøve at være med. Det kan godt være man ikke kan matche lønnen helt, men man kan tilbyde stabilitet, udvikling og sikkerhed for spilletid. Og så kan vi spille på at vi er en dansk klub, hvilket kan give Fictor Fischer noget af det han kan have savnet i Ajax.

    Jeg er helt på den rene med, at Red Bull er større end FCK, men de er ikke større end, at man i det mindste bør forhøre sig, og ikke bare ligge sig fladt ned på forhånd.
    Men det er stadigvæk set som et nederlag for danske talenter at vende snuden tilbage mod Danmark.

    Jeg tror at Viktor Fischer er vanskeligere at få fat på, end Nicklas Bendtner er..
    - Han er ikke særlig gammel, han spillede ganske fint og har lavet pænt mange mål.

    Han kommer ikke til Danmark de næste 7-8 år.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #317
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så blev Robin købt

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/05/24...er-robin-olsen

    Jeg har det lidt blandet med det. Han har været fint stabil, men jeg synes ikke, at han har været super spektakulær. Men jeg håber da, at han udvikler sig nok til at holde Bøphan på bænken,
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Så blev Robin købt

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/05/24...er-robin-olsen

    Jeg har det lidt blandet med det. Han har været fint stabil, men jeg synes ikke, at han har været super spektakulær. Men jeg håber da, at han udvikler sig nok til at holde Bøphan på bænken,
    Mindre end 'super spektakulær' kan også gøre det. Jeg er yderst tilfreds med købet af Robin. Ung målmand i periferien af det svenske landshold. Han har syv clean sheets i 13 kampe for os, og er ikke færdig med at udvikle sig..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  7. #320
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Noget af det, Robin har været rigtig god til, har været at være forudseende på hvad modstandernes træk ville være, og kommunikere til bageste kæde ift. sideforskydning, m.m. Det har, i mine øjne, bremset mange af modstandernes opspil, fordi vores forsvarsspillere sjældent har været overrumplet over, hvor bolden ville havne.

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Og det beviser bare at der slet ikke har været nogen grund til at prøve.

    Jeg har været fan af Middlesbrough siden 1994 og dem kan vi altså ikke hamle op med, nu er de rykket op, men heller ikke som championship hold kunne vi gøre noget rent penge mæssigt og der snakkes om en pris på omkring 40Mil Dk

  9. #322
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Når værdien af en oprykning til Premier League er lig med en milliard danske kroner, så er det nemt at komme til kort for en dansk klub.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kunne Rilwan Hassan være interessant for os?
    Er han ikke fløjspiller?
    Troede faktisk, han var på vej til udlandet, men måske ikke: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...danske-klubber

  12. #324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kunne Rilwan Hassan være interessant for os?
    Er han ikke fløjspiller?
    Troede faktisk, han var på vej til udlandet, men måske ikke: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...danske-klubber
    Bum bum. Så skulle det hellere have været Sly synes jeg. Hassan spiller primært kant ja, men har også gjort sig en smule på deres tre-mands midtbane her i år. Han er en helt fin spiller og kommer jo også frem til mål, men han leverer sjældent det helt ekstraordinære og så har jeg svært ved at se ham passe ind på vores hold. Han arbejder normalt rigtig fint i presset, men når først løbet går bagud synes jeg ikke han er specielt god, og lige der forventes nok lidt mere i FCK.

    Det bliver et "nej tak" herfra, og held og lykke i en relativ pengestærk subtopklub (OB, AGF).

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #325
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kunne Rilwan Hassan være interessant for os?
    Er han ikke fløjspiller?
    Troede faktisk, han var på vej til udlandet, men måske ikke: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...danske-klubber
    En transferfri superligaspiller med stort løbepensum siger du? Jeg tror, Troels Bech er ude og samle flasker :-)

    Vi skal vel også mindst en hylde op hvis vi skal forstærke startelveren?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Hvis Bendtner glipper så køb ham her ! https://www.youtube.com/watch?v=JGwfYsYJFq0 Han er det hele værd, HOLDKÆFT HAN ER STOR !!
    Hvis vi er ved FIFA legender, så skulle vi hellere signe Yassine Chikhaoui. - Der er rigeligt med videoer på yt.

    On topic så synes jeg virkelig Robin Olsen er et scoop!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    En spiller jeg har været meget imponeret af i denne sæson er Simon Kroon fra Sønderjydske.
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...en-magtfaktor/
    Ved godt at vi vader i kantspiller, men har ikke den store fidus til Danny Amankwaa. Tror desværre ikke han potentialet til at udvikle sig som Captain fantastic. Han ender nok nærmere som Remmer, Klubman og evig reserve.

    Så hvis Kroon forsætter hans udvikling i næste sæson og han ikke har vokset sig for stor til superligaen til den tid, synes jeg han ville pynte på vores hold.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Amankwaa har i denne sæson spillet i 5 kampe og har leveret et mål og en assist. Resten er ødelagt af skader. Jeg synes umiddelbart han ligner en spiller, der fint kan udfylde sin plads. Før ham har vi Kusk, Falk, Verbic, Toutouh - hvis han ikke spiller centralt- og måske Bashkim - hvis han ikke skal spille angriber. I min optik er det ret ødselt at smide 6-8 millioner efter en spiller der skal tage Amankwaas plads i dét hierarki.
    Samtidig er Amankwaa ret god defensivt, hurtigere end resten og overraskende stærk.

    Jeg synes ikke det lyder så skidt, at have ham en offensiv udgave af Remmer, Klubman og evig reserve. Nærmere det modsatte, det lyder ret godt.

    Ja ok, næste sæson. Men med den hat på, så ser jeg hellere Nikolaj Thomsen købt hjem fra udlandet, Desler hentet fra Ob eller Duelund fra et imploderet og tvangsnedrykket FCM.
    Sidst redigeret af Something : 25.05.16 kl. 07:48

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #329
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Amankwaa er blot 22 år, han er stærk, hurtig, teknisk og har gjort det OK efter sit skadeshelvede. Han vandt "granen" for blot 2.5 år siden.
    Jeg ser ham stadig som fremtidens mand - Bashkim ligner derimod en færdig mand.

    Jeg håber vi sender
    Marvin, Steve, Corner & Bashkim ud

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #330
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Amankwaa har i denne sæson spillet i 5 kampe og har leveret et mål og en assist. Resten er ødelagt af skader. Jeg synes umiddelbart han ligner en spiller, der fint kan udfylde sin plads. Før ham har vi Kusk, Falk, Verbic, Toutouh - hvis han ikke spiller centralt- og måske Bashkim - hvis han ikke skal spille angriber. I min optik er det ret ødselt at smide 6-8 millioner efter en spiller der skal tage Amankwaas plads i dét hierarki.
    Samtidig er Amankwaa ret god defensivt, hurtigere end resten og overraskende stærk.

    Jeg synes ikke det lyder så skidt, at have ham en offensiv udgave af Remmer, Klubman og evig reserve. Nærmere det modsatte, det lyder ret godt.

    Ja ok, næste sæson. Men med den hat på, så ser jeg hellere Nikolaj Thomsen købt hjem fra udlandet, Desler hentet fra Ob eller Duelund fra et imploderet og tvangsnedrykket FCM.

    Amankwaa er blot 22 år, han er stærk, hurtig, teknisk og har gjort det OK efter sit skadeshelvede. Han vandt "granen" for blot 2.5 år siden.
    Jeg ser ham stadig som fremtidens mand - Bashkim ligner derimod en færdig mand.
    Enig i at han har været meget skadet og endelig er kommet tilbage. Han har mange kvaliteter men mangler stadig et slutprodukt, samt at være gældende/kampafgørende over en længere periode. Jeg har bare ikke den fornemmelse når han er på banen. Han er hurtig, men han sætter sjældent en mand. Samt at hans sparketeknik til en bold i bevægelse heller ikke er for god.

    Jeg håber han kan overraske og udvikle sig som Delaney, men det kræver regelmæssig spilletid og det ser jeg ikke sker så i den nærmeste fremtid, også selv om vi er med i Europa.

    Thomsen så jeg også gerne i FCK men han er jo allerede for god til Superligaen
    Sidst redigeret af phillipo : 25.05.16 kl. 10:21

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •