Side 23 af 73 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Amankwaa er blot 22 år, han er stærk, hurtig, teknisk og har gjort det OK efter sit skadeshelvede. Han vandt "granen" for blot 2.5 år siden.
    Jeg ser ham stadig som fremtidens mand - Bashkim ligner derimod en færdig mand.

    Jeg håber vi sender
    Marvin, Steve, Corner & Bashkim ud
    Jeg er ikke uenig, men jeg tror ikke på det. Og det vil i hvert fald kræve to angrebsindkøb, da NJ jo også ryger. Men de fem ud, og Falk, Bendtner og en hurtig dribler af høj kvalitet ind, så er angrebet IMO styrket (med forbehold for alle usikkerhederne angående Bendtner naturligvis).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-robin-olsen

    Tipsbladet refererer Fotbollskanalen.se for, at vi skal betale lidt over 5 mio. kr. for Robin. Hvis det passer er det egentlig en OK pris, synes jeg.


  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kan ikke forstå, hvis folk vil have Bashkim ud af klubben. Manden har været igennem en af de værste skader, der kan ramme en fodboldspiller (ovenikøbet to gang på relativt kort tid), og er tydeligvis stadig i gang med at finde kampformen samt lære sin krop, at knæet godt kan klare, at han spiller fodbold igen - sidstnævnte skal man ikke undervurdere, da tanken om en ny skade vil være til stede i lang tid, når han løber på banen. Jeg synes, at han ser ud til at trives bedre og bedre med at tage højintense løb og gå ind i duellerne, så det skal nok komme henover sommeren. Jeg har forventninger til, at han vil blive en rigtig vigtig brik i vores europæiske kampe først på sæsonen.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mon ikke den bare er brygget over denne? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gen-er-delaney ? Naturligvis prøver vi til det sidste at forlænge med Delaney.

    Iøvrigt er det sært centerforsvaret ikke nævnes... Jeg gad virkelig godt en ny her.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Iøvrigt er det sært centerforsvaret ikke nævnes... Jeg gad virkelig godt en ny her.
    Jeg tror mere, det handler om, at han ikke kan tillade sig pt. at undergrave tilliden udadtil til eksempelvis Pelle og Anton, såfremt det ender med at de er her en sæson endnu. For i tilfælde af der kommer et bud på Zanka eller Johansson, som vi ikke kan sige nej til, så skal han stadig have dem til at præstere indtil der kan findes en afløser. Jeg tror vi har nogle afløsere i kikkerten, men det afhænger af, om vi kan få frigivet nogle lønkroner, udover dem, vi får frigivet når Kris stopper i FCK.

    De handler, han har nævnt, er de handler, hvor vi skal agere på transfermarkedet frem for at reagere. Vi er en sælgende klub, derfor er det vores lod at skulle reagere i de fleste tilfælde. Derfor er det fint, at vi har udvist så meget rettidig omhu med at få tre spillere på kontrakt til næste sæson, men hvis eksempelvis Ludde og Johansson får plads i den svenske startopstilling, og Sverige klarer sig på det niveau, jeg spår dem til (gå videre til 1/8 finalen), så kommer der bud på dem, som vi skal reagere på.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det kan du have ret i. Tanken om en sæson mere med Pelle og Anton som 3 og 4 valg gør mig bare trist. Vi har seriøst brug for noget der er mere pålideligt der.

    Så ved jeg godt, at kommer det helt rigtige bud på en af vores profiler, kan det være svært at sige nej. Det er bare en anden situation. Vi VED jo at Pelle+Anton maks er klar til 30 kampe næste år, i alt. Og at de begge er for langsomme.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #338
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    FC København har forlænget aftalerne med fysisk træner Anders Storskov og målmandstræner Anton Scheutjens.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-med-traenere

    Tilgengæld mister vi Jesper Jansson
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...deling-stopper

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #339
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Umiddelbart virker det ikke som vi vil bruge mange penge i dette vindue , afhængig om vi sælger både NJ og Delaney.Hvis vi får 15-20 for NJ skal vi være tilfreds og de penge må bruges på en erstatter . Så har vi brugt ca 15 totalt på Robin og Peter A.Også så får vi vel 5-7 mio for de De Ridder og Marvin

  16. #340
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Umiddelbart virker det ikke som vi vil bruge mange penge i dette vindue , afhængig om vi sælger både NJ og Delaney.Hvis vi får 15-20 for NJ skal vi være tilfreds og de penge må bruges på en erstatter . Så har vi brugt ca 15 totalt på Robin og Peter A.Også så får vi vel 5-7 mio for de De Ridder og Marvin
    Det er der jo som sådan heller ikke brug for. Der er blevet postet rigtig mange penge i det her projekt i de seneste 2 år, og nu er fundamentet på plads der så endda er kulmineret med 2 titler.
    Start 11'eren er jo som sådan på plads, og endda med rigtig stærke reserver. Vinduet kommer til at dreje sig om at holde på Zanka og Delaney, og få så meget for NJ som muligt for så at fokusere 100% på at finde den RIGTIGE angriber.

    Jeg kunne personligt godt tænke mig at vi også investerer i en central midtbanespiller, om vi sælger Delaney eller ej. Vi ser rigtig sårbare ud hvis enten Kvist eller Delaney skulle blive skadet/få karantæne - også selvom vi alle begynder at tro fuld og fast på at Toutouh kan tage over. Et talent ala Amartey ville jo være perfekt der så samtidig kunne gardere det centralt forsvar. Alternativt så en ældre rutineret spiller der kan acceptere en bænkplads (Vingaard?)

    Jeg håber personligt at vinduet komme til at forme sig således:

    Ud:
    Stadgaard
    De Ridder
    Marvin (ønsketænkning, men så på leje da)
    NJ

    Ind:
    Falk
    Brandur
    Olsen
    Ankersen
    Ny angriber
    Ny central midtbanespiller
    Sidst redigeret af scoring : 25.05.16 kl. 19:27
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fene....K._(football)

    Hvis man kigger på Fenerbahce Wikipedia side står Zanka under deres spiller.....

    Ved godt at der er Wikipedia og alle kan ændre det men de har måske tager fejl af Zanka og Agger ellers har den danske presse taget fejl....

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fene....K._(football)

    Hvis man kigger på Fenerbahce Wikipedia side står Zanka under deres spiller.....

    Ved godt at der er Wikipedia og alle kan ændre det men de har måske tager fejl af Zanka og Agger ellers har den danske presse taget fejl....
    Lidt spøjst er det da, at Zanka har fået trøje nr. 22 - samme nummer som Agger har i Brøndby :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Med henblik på indgående transfers tror jeg godt vi kan forvente to indkøb yderligere.
    Jeg forstår godt, at mange af jer helst ser danskere på holdet, således at der bibeholdes en rød tråd og en national stolthed. Spillere som Bendtner, Boilesen, Okore, Højbjerg etc. er også alle dygtige spillere, men meget urealistiske på baggrund af lønforhold og karrieremål. Der render en masse kompetente, sultne og langt billigere spillere rundt i Sverige og Norge, som jeg mener vi burde rette blikket imod.
    Mohamed Elyounoussi, 21, Molde. Han dækker samtlige offensive positioner, har hurtige fødder og er en klinisk afslutter. Han er lillebror til Tarik Elyounoussi der har været i både Holland og Tyskland.
    Mohamed besidder mange af de samme kvaliteter som Nico i form af teknik, frækhed og flair. Fysikken er punktet hvor de er meget forskellige, hvilket er perfekt i mine øjne da vi allerede har mange stærke angribere. Mohamed er særdeles stærk til at løbe i dybden og i ryggen på modstanderen, han finder konstant gode rum og kunne på mange punkter gode ligne Suarez. Han er typen vi mangler på holdet og jeg tror, han kunne blive en succes ved siden af en Santander, som har et godt øje for sine medspillere. Han er ikke billig, men heller ikke dyrere end Nico.

    Til den centrale midtbane så jeg hellere end gerne, at den direkte afløser for Delaney blev Oscar Lewicki fra Malmø. Oscar, som tidligere har været i Bayern, er 23 år og var en af de største profiler på den svenske u21-landshold, som fornyligt vandt EM. Han spiller præcis den samme position og rolle som Delaney, nemlig 6'eren, hvor han med sine præcise afleveringer, fine fysik og løbepensum er fast mand på holdkortet. Han minder på utroligt mange punkter om Delaney, da han er god i hovedspillet trods since 175 cm, han er god i duelspillet og han fylder meget på banen. Oscar er dog markant bedre på bolden end Delaney, hvilket man tydeligt kan se når Malmø angriber. Han har øje for den afgørende aflevering og laver derfor en del assists. Delaney er dog en bedre leder på banen end Oscar, men jeg mener dog stadig at Oscar Lewicki er et større talent end Delaney.

    Med hensyn til midterforsvaret er der yderligere en Malmøspillere, som jeg har forelsket mig i, nemlig uruguayanske Felipe Carvalho. Felipe har kun været meget kort tid hos Malmø, men er en yderst talentfuld midtstopper på bare 22 år. Han er en ægte kriger, utroligt stærk, meget hurtig og god med fødderne. Han mangler stadig at tilpasse sig det skandinaviske klima og mentalitet, men han bliver med garanti fast mand på det nationale landshold.
    Han er også afsindig målfarlig i modstanderens felt, hvor han allerede står noteret for en del mål i få kampe.

  21. #344
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er der jo som sådan heller ikke brug for. Der er blevet postet rigtig mange penge i det her projekt i de seneste 2 år, og nu er fundamentet på plads der så endda er kulmineret med 2 titler.
    Start 11'eren er jo som sådan på plads, og endda med rigtig stærke reserver. Vinduet kommer til at dreje sig om at holde på Zanka og Delaney, og få så meget for NJ som muligt for så at fokusere 100% på at finde den RIGTIGE angriber.

    Jeg kunne personligt godt tænke mig at vi også investerer i en central midtbanespiller, om vi sælger Delaney eller ej. Vi ser rigtig sårbare ud hvis enten Kvist eller Delaney skulle blive skadet/få karantæne - også selvom vi alle begynder at tro fuld og fast på at Toutouh kan tage over. Et talent ala Amartey ville jo være perfekt der så samtidig kunne gardere det centralt forsvar. Alternativt så en ældre rutineret spiller der kan acceptere en bænkplads (Vingaard?)

    Jeg håber personligt at vinduet komme til at forme sig således:

    Ud:
    Stadgaard
    De Ridder
    Marvin (ønsketænkning, men så på leje da)
    NJ

    Ind:
    Falk
    Brandur
    Olsen
    Ankersen
    Ny angriber
    Ny central midtbanespiller
    Håber at både Anton + Pelle ryger med ud, er godt nok mange penge bundet op på en skadet spiller samt en der er rystende usikker og skaber usikkerhed i hele forsvaret.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #345
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Der er åbenbart lidt nyt og lidt rygter:

    FCK mister Jesper Janson: http://www.fck.dk/nyhed/2016/05/25/j...-stopper-i-fck (også nævnt tidligere i tråden)

    FCK lurer på serber: http://www.bt.dk/superligaen/fcks-na...oergensen-kopi

    Det virker ærgerligt med Jansson, men nok meget forståeligt. Serberen kender jeg ikke, men måske der er en som kan uddybe hans kompetencer lidt?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •