Side 4 af 73 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge EB er han ikke spilleberettiget før sommer så uanset hvad står den på reserveholdskampe i en eller anden form.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ja okay.
    Troede han var blevet "FreeAgent" - De kan hentes hele året rundt. ( eller tager jeg osse fejl her? )

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Ja okay.
    Troede han var blevet "FreeAgent" - De kan hentes hele året rundt. ( eller tager jeg osse fejl her? )
    Nu er han jo ikke blevet endeligt fritstillet endnu. Men derudover kan klubløse spillere kun skifte til lukkede transfervinduer, hvis de var fritstillet inden vinduet lukkede.

    FCK skal selvfølgelig sætte alt ind på en aftale.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    FCK skal selvfølgelig sætte alt ind på en aftale.
    Sådan har jeg sådan set også altid haft det med ham. Han vil komme tættere på Klatretøsen og måske også tættere på sønnen. MEN, jeg tror ikke længere på, at han overhovedet gider andet end tjene penge og gå med hat. Et skifte til kinesisk eller indisk fodbold ligger mere for.

    Hvis han gider, vil han dog være en klar forstærkning. Farvel Corne, som så nok havner på en udleje til norsk fodbold.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er jo formentlig ikke tilfældigt, at han bliver fritstillet i dag, da vinduerne i Sverige, Norge og Hviderusland lukker i dag og i morgen. Hvis transfermarkts oversigt er pålidelig, er der en håndfuld mere eller mindre eksotiske lande, han kan skifte til, hvis han skynder sig: http://www.transfermarkt.com/statistik/transferfenster

    Jeg er frisk på at give ham chancen i FCK, men kun hvis vi laver historiens mest præstationsafhængige kontrakt, smækfuld af klausuler. Han skal acceptere en enorm lønnedgang, så han ikke banker bunden ud af budgettet, og han skal kunne sparkes ud på røv og albuer for selv det mindste disciplinære fejltrin. Hvis han er med på det, bør vi gribe chancen for at få en angriber, der potentielt er langt bedre, end hvad vi kan drømme om at få fat i.
    Jeg tror bare ikke på, at han er med på det. Mit gæt er, at han stadig går rundt og tror, han bliver verdens bedste angriber...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-over/6017499

    Ifølge EB er det længe siden FCK har haft kontakt til Bendtner-lejren.

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...gheder-end-fck

    Det ser måske ud til, at Peter Ankersen får kontrakt med FCK til sommer. I hvert fald er hans agent tilfreds med forløbet af et møde med Johan Lange og Ståle.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    @Ståle

    Det skal Ståle også sige, for det ville jo være meget uprofessionelt hvis FCK gik ud offentligt og tilbød Bendtner et eller andet når rammerne for hans fratrædelse ikke er på plads. Bendtner er Wolfsburg-spiller indtil de bliver enige om vilkårene for hans fyring og der skrevet under.

    Om Ståle så overhovedet er oprigtigt interesseret og om Bendtner er det, ja det bliver spændende at se.

    Personligt, så krydser jeg da fingre for at han kommer. Jeg er sikker på, at Nicklas både kan sælge og trøjer og billetter selvom han måske ikke bliver en succes på den korte bane. Og så er jeg en sucker for en god 'redemption story', eller hvad det nu hedder på dansk. På godt og ondt, måske mest ondt, så er der meget København i Bendtner. Jeg kan godt lide at vi har de her lidt kontroversielle, lidt skæve, spillere. Det gør ikke noget at man er lidt arrogant og lidt mærkelig i København, det skal der være plads til hér.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Når alle omstændigheder omkring hans fritstillelse er på plads, så er det da kun en fordel at han kan træne med holdet.
    1) Vi kan se ham gratis an i et par måneder, for at se om han fungerer både spillemæssigt og socialt med resten af holdet.
    2) Ståle og Falby kan gå ind og arbejde med det mentale og taktiske med ham, så han ville fungere bedre med FCK, såfremt det skulle være aktuelt.
    3) Der er tid til at få lavet en ordentlig forventningsafstemning, inden en evt. kontrakt skal underskrives.
    4) Hvis man tænker "Alt er fæces" under eller efter perioden, skal klubben ikke tænke over en fratrædelsesordning.
    5) Deltager han i reserveholdskampe, kan det under alle omstændigheder give ham lidt kamptræning.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Vi har lige et DM vi skal spille hjem inden vi skal til at integrere NB .... Inden Wolfsburg var jeg 100% på men efter hånden ville jeg være lidt lunken HVIS han æder hele budgettet og der ikke er til en midt midt mm

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Som jeg tidligere har skrevet i tråden,så er jeg ret sikker på, at Bendte er vores Kloagger. Ledelsen vil strække sig langt for at få ham, og der er alternative ressourcer, der vil gå ud over et normalt budget, som man er villig til at bruge. Derfor skal man heller ikke frygte, at man ikke vil hente kvalificeret erstatning for Delaney, skulle han smutte til sommer.

    Personligt er jeg dog ikke længere hooked på Bendte. Bendte og klatretøsen som stjernepar i København vil ikke være sundt for FCK, og med reporterne fra det tyske i baghovedet, betvivler jeg, at han har voiljen til at rejse sig her. Det er i øvrigt ikke en diskussion om potentiale eller evner - for dem har han - det er alene et spørgsmål om, at Bendte er for dum og doven til at være seriøs om sin sport. Her viser historien desværre et billede af danmarkshistoriens største spild af råt talent.
    Sidst redigeret af Devil : 31.03.16 kl. 20:45


  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg ved sgu ærligt talt ikke, om Bendtner reelt har feset den så meget af, som der gives udtryk for fra Wolfsburg. Ja, Bendtner har da trådt ved siden af, men det ser ud til at Max Kruse har lavet samme numre (bortset fra det med Mercedes-selfien), uden at det er blevet alvorligt påtalt af andre end den tyske landstræner, som satte ham af landsholdet. Imens har man set træneren i Wolfsburg svine Bendtner til fra dag 1 ved næsten enhver given lejlighed. Selv ved pressemødet da Bendtner blev præsenteret i klubben, var Hecking ude og næsten kalde ham en andenrangsspiller, eller da Bendtner sikrede udligningen i Super Cup'en, som i sidste ende gav en sejr, var han stadig ude med lidt kritik af ham.. Undskyld mig, men bør en leder ikke beskytte sine ansatte udadtil, frem for at svine dem til i pressen?
    Måske ikke lige den bedste pædagogiske/psykologiske måde at forsøge at forløse et talent, som har haft særdeles svært ved at udfolde sig ordentligt gennem tiden.. Det er jo reelt set kun Morten Olsen, som er lykkes med at få Bendtner til at præstere over en længere periode, og han har jo ikke ligefrem benyttet sig af sådanne metoder, som har været anvendt i Wolfsburg..

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg håber personligt at Bendtner aldrig nogensinde får en kontrakt mere. At Wolfsburg var så dumme at skrive med ham kan man kun grine af. Han er udelukkende i denne sport for pengene, derfor vil jeg vædde med at hans næste klub ligger i Rusland eller Kina, dog tror jeg mest på Rusland da han så kan sige at han stadigvæk vil spille CL. Han skal under ingen omstændigheder til FCK, han vil være rent gift for klubben.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Jeg håber personligt at Bendtner aldrig nogensinde får en kontrakt mere. At Wolfsburg var så dumme at skrive med ham kan man kun grine af. Han er udelukkende i denne sport for pengene, derfor vil jeg vædde med at hans næste klub ligger i Rusland eller Kina, dog tror jeg mest på Rusland da han så kan sige at han stadigvæk vil spille CL. Han skal under ingen omstændigheder til FCK, han vil være rent gift for klubben.
    Det er hårde ord om en du sikkert kun kender gennem medierne - sådan må man kun udtale sig om BiF spillere :). NB er i mine øjne en stor drengerøv, der er blevet dårligt rådgivet, læg dertil en kæmpeløn og du får problemer og dem har han været rimelig god til at tiltrække.

    Han vil være en kæmpe stjerne i Superligaen og kan man få ham nu, så vil han kunne overgå Grønkjær, jeg tror helt ærligt at han mangler stabilitet, fast spilletid og nogenlunde faste rammer, så skal det nok fungere.... han vil aldrig fungere i Tyskland! Jeg siger sign ham, hvis det er muligt!

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kunne man dog bare slippe af med Cornelius, så skulle klubben ikke strække sig så vildt igen for at få Bendtner (da det vel er vores absolutte lønloft), altså selvfølgelig hvis Bendtner selv er interesseret ift. Rusland/Kina/Qatar. Kunne et bare klubber fra Belgien eller Championsship ikke være interesseret - Makienok er da på nogenlunde samme niveau?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •