Side 5 af 73 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kunne man dog bare slippe af med Cornelius, så skulle klubben ikke strække sig så vildt igen for at få Bendtner (da det vel er vores absolutte lønloft), altså selvfølgelig hvis Bendtner selv er interesseret ift. Rusland/Kina/Qatar. Kunne et bare klubber fra Belgien eller Championsship ikke være interesseret - Makienok er da på nogenlunde samme niveau?
    Om så Bendte lå ved poolen i et halvt år og Mærklignok gav den fuld skrue til træning, i selvsamme periode, ville han aldrig nå Bendtes niveau. Jeg er tilbøjelig til at frembringe et fremragende Zlatan citat: "Hvad John Carew kan med en fodbold, kan jeg gøre med en appelsin". Så er den ligesom lukket!!! ;-)


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mon ikke at det er dagens aprilsnar fra FCK?

    https://www.facebook.com/FCKobenhavn...type=3&theater

    Billedet er at en trøje med trykket "B 52" og teksten der følger er: "Vi har en ny mand med til træning i dag kl. 10.30! :)" Hvis du skulle være for doven til at klikke.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ..en stor drengerøv, der er blevet dårligt rådgivet, ...
    Manden er tydeligvis ikke særligt godt begavet, og har ingen uddannelse, og han rådgives mig bekendt (ofte) af sin far, som åbenbart heller ikke er særligt godt begavet. Ja, så går det nemt galt. Hvis han gider, vil han være en klassespiller at tilknytte.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ståle slår fast, at der skal købes en angriber som afløser for Nicolai Jørgensen, så Rasmus Falk er altså ikke tiltænkt den rolle. Det er jeg personligt rigtig glad for at høre, da Rasmus Falk - hvor spændende han i øvrigt er - vist ikke er den store goal getter. Og med tanke på, hvor ineffektive de offensive folk er for tiden - med kampen mod AaB som den enlige undtagelse - trænger holdet til en god angriber. Ikke overraskende (for andre end Marvin, måske) slår Ståle også fast, at Pourié og De Ridder er færdige i FCK: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6022429
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ståle slår fast, at der skal købes en angriber som afløser for Nicolai Jørgensen, så Rasmus Falk er altså ikke tiltænkt den rolle. Det er jeg personligt rigtig glad for at høre, da Rasmus Falk - hvor spændende han i øvrigt er - vist ikke er den store goal getter. Og med tanke på, hvor ineffektive de offensive folk er for tiden - med kampen mod AaB som den enlige undtagelse - trænger holdet til en god angriber. Ikke overraskende (for andre end Marvin, måske) slår Ståle også fast, at Pourié og De Ridder er færdige i FCK: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6022429
    Lad spekulationerne begynde. :-)

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kunne Dame N'Doye være en mulighed? Han er ved at være 31 år, ikke den store succes i Trabzonspor eller Sunderland, og prisen bør være på vores niveau, eftersom han ifølge wikipedia blev solgt til Trabzonspor for 2.2 mio £. Han har 2 år tilbage af sin kontrakt, men når man vælger at leje en 31 årig ud, så må det være et signal om, at han ikke indgår i fremtidsplanerne.

    Mon ikke Ståle kunne lokke ham tilbage, med udsigten til at skulle spille CL-kval + realistiske muligheder for superliga dominans de kommende 2-3 år?

    Holdet er, som jeg ser det, i slutningen udviklingsfasen, og parat til at toppe henover de næste 2 år, med øje på den nuværende trupsammensætning af fortrinsvis unge spillere.

    Det eneste minus er, at 12-15 mil er meget at betale for en 31 årig, men så igen - Bendtner koster også kassen, og jeg vil rent sportsligt næsten hellere have N'Doye, hvis man nu skal sammenligne de 2.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Nicolai Jørgensen bliver jo nok solgt til sommer og Ståle Solbakken har i dag været ude at sige, at hvis det sker, så skal der købes en angriber. Derfor har jeg scoutet lidt angribere på Transfermarkt og Youtube og fik lyst at name droppe lidt. Så her kommer der en række angribere, som kunne være spændende.

    Nicolas Castillo - 23 år - Angriber fra Club Brugge. Syntes han har gjort det gok i kampe mod danske hold. Er sydamerikaner, så han kan holde Santander lidt med selskab. Har en god højre frisparks fod, hvilket også er noget FCK mangler. Har ikke fået sit helt store gennembrud i Brugge og er derfor nu udlånt til Universidad Catolica i hjemlandet Chile, hvor han har scoret 11 mål i 8 kampe.
    https://www.youtube.com/watch?v=1ZrKVlb-qbA

    Alfred Finnbogason - 27 år - Bombede løs i Holland, da han spillede i Heerenveen, hvilket medførte et skifte til Real Sociedad. Her har han ikke slået til og var derfor udlånt til Olympiacos i efteråret - også uden succes. Derfor er han nu udlånt til Augsburg. Hvis dette udlån ikke medfører et permanent skifte, så kunne han måske være en mulighed for FCK, selvom han nok er i den urealistiske ende. Har dog en fælles fortid med Jesper Jansson i Helsingborg, så måske kan han være med til at overbevise ham om, at han skal skifte til FCK til sommer.
    https://www.youtube.com/watch?v=hD72y366FB8

    Angelo Henriquez - 22 år - Skiftede til Manchester United i en meget ung alder, men slog ikke igennem. Var udlånt til Dinamo Zagreb i sidste sæson, hvor 20 mål i 25 kampe medførte et permanent skifte. I denne sæson har han dog kun scoret 8 mål indtil videre. Er også sydamerikaner, så også en fordel i forhold til Santander.
    https://www.youtube.com/watch?v=zZs67pWrd1w

    Moussa Konate - 22 år - Spiller for Sion i den bedste schweiziske liga. Ser hurtigt og spændende ud, men er måske lige så meget kant som angriber. FCK har tidligere haft stor succes med angribere fra afrika, så hvorfor ikke prøve igen.
    https://www.youtube.com/watch?v=KiDsqJOr0y8

    Moanes Dabour - 23 år - Også fra den schweiziske liga, men spiller for Grasshopper. Ligner en angriber, der vil passe godt som second striker ved siden af Santander.
    https://www.youtube.com/watch?v=v_cwacdHa30
    Sidst redigeret af Madsen89 : 04.04.16 kl. 22:48

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Madsen89 Se meddelelser
    Nicolai Jørgensen bliver jo nok solgt til sommer og Ståle Solbakken har i dag været ude at sige, at hvis det sker, så skal der købes en angriber. Derfor har jeg scoutet lidt angribere på Transfermarkt og Youtube og fik lyst at name droppe lidt. Så her kommer der en række angribere, som kunne være spændende.

    Nicolas Castillo

    Alfred Finnbogason

    Angelo Henriquez

    Moussa Konate

    Moanes Dabour
    Nogle spændende navne på den liste. Well done.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Spændende navne. Savnede lidt et cirka prisskilt på dem, så ledte lige på transfermarkt, for at se hvad de som udgangspunkt er vurderet til.

    Nicolas Castillo: 2,3 mio. euro = 17,1 mio. kr.

    Alfred Finnbogason: 3,5 mio. euro = 26 mio. kr.

    Angelo Henriquez: 5 mio. euro = 37 mio. kr.

    Moussa Konate: 7 mio. euro = 52 mio. kr.

    Moanes Dabour: 7 mio. euro = 52 mio. kr.

    Umiddelbart ville jeg vurdere Castillo som den mest sandsynlige af de navne, såfremt de angivne priser er forholdsvist korrekte. De andre bliver lidt for meget nogle lottokuponer i forhold til pris og stabilitet. To af dem er jo prismæssigt på niveau med Amartey, så det er for meget en lottokupon.

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spændende navne. Savnede lidt et cirka prisskilt på dem, så ledte lige på transfermarkt, for at se hvad de som udgangspunkt er vurderet til.

    Nicolas Castillo: 2,3 mio. euro = 17,1 mio. kr.

    Alfred Finnbogason: 3,5 mio. euro = 26 mio. kr.

    Angelo Henriquez: 5 mio. euro = 37 mio. kr.

    Moussa Konate: 7 mio. euro = 52 mio. kr.

    Moanes Dabour: 7 mio. euro = 52 mio. kr.

    Umiddelbart ville jeg vurdere Castillo som den mest sandsynlige af de navne, såfremt de angivne priser er forholdsvist korrekte. De andre bliver lidt for meget nogle lottokuponer i forhold til pris og stabilitet. To af dem er jo prismæssigt på niveau med Amartey, så det er for meget en lottokupon.
    Ja priser er selvfølgelig interessante at tage med ind i diskussionen. Jeg syntes bare, at Transfermarkts priser ofte er helt skæve. F.eks. så løber både Konate og Dabours kontrakter ud, næste sommer (juni 2017), så tror simpelthen ikke på, at deres priser vil komme i nærheden af 50 millioner kroner. Castillo har været udlejet to gange fra Club Brugge, så vil umiddelbart vurdere, at hans pris vil være under 15 millioner. Brugge gav selv lidt over 20 millioner for ham, men kunne forstille mig, at de er interesseret i at komme af med ham, da han nok fylder godt i deres løn budget - lidt ligesom med Steve De Ridder ved os.
    Sidst redigeret af Madsen89 : 05.04.16 kl. 13:28

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Nå, så fik klatrenæsen (igen) nok af Bendtner. Det øger nok ikke sandsynligheden for, at han vender hjem til København lige foreløbig: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt...ndtner/6023553
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg stemmer for at man giver Falk, Kadrii og eventuelt Amankwaa chancen for at bevise deres værd indtil nytår inden vi begynder at kaste millioner efter en NJ18-erstatning.

    EDIT: Foruden - selvfølgelig - Santander, Corner, Verbic og hvem vi ellers har der kan spille nogenlunde samme position!
    Sidst redigeret af jonlanghoff : 05.04.16 kl. 14:24

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg stemmer for at man giver Falk, Kadrii og eventuelt Amankwaa chancen for at bevise deres værd indtil nytår inden vi begynder at kaste millioner efter en NJ18-erstatning.

    EDIT: Foruden - selvfølgelig - Santander, Corner, Verbic og hvem vi ellers har der kan spille nogenlunde samme position!
    Ja, hvis du mener, at to ægte angribere, som ovenikøbet hverken har fungeret optimalt sammen eller med andre, vil være nok til et forhåbentlig langt efterår kan du da have den holdning.

    Jeg selv mener nu nok, at der vil være brug for en markant erstatning, hvis man sælger klubbens bedste angriber og spiller.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Ja, hvis du mener, at to ægte angribere, som ovenikøbet hverken har fungeret optimalt sammen eller med andre, vil være nok til et forhåbentlig langt efterår kan du da have den holdning.

    Jeg selv mener nu nok, at der vil være brug for en markant erstatning, hvis man sælger klubbens bedste angriber og spiller.
    Helt enig. Vi vælter os i såkaldt "offensivspillere", der på papiret kan spille alle positioner. Men hvis noget står krystalklart, er det, at vi mangler en god, gammeldags målræv, der ikke skal bruge fem 100 procentchancer på at score et enkelt mål.
    Sidst redigeret af Garneren : 05.04.16 kl. 18:40
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg ser ikke noget behov for at tilknytte endnu en angriber. Vi har ufattelige summer bundet op i de nuværende offensivspillere - ikke mindst hvis man medregner de udlejede.
    Hvis jeg sad i bestyrelsen, ville jeg kræve, at Ståle får noget ud af de nuværende investeringer, før han køber nyt.

    Jeg synes generelt, at FCK gennem tiden har forvaltet indkøb af offensivspillere ekstremt dårligt. Der er ekstremt kort snor til at præstere, og der indkøbes gang på gang spillere, som er bedst i andre systemer eller spillertyper, som allerede findes i truppen.

    Hvis Falk ikke er tiltænkt en rolle som angriber, må Ståle jo se ham som kantspiller, idet Ståle næppe overvejer et systemskifte. Kusk, Falk og Verbic er vel alle spillere, der bør satses på, og med rimelighed kan gøre sig forventninger om spilletid. Derudover har vi Toutouh, som ligner en spiller, der nærmer sig et rigtig gennembrud i FCK. Amankwaa synes jeg ikke bør afskrives. Det er godt nok mange spillere til to pladser. Og så medregner jeg ikke engang Kadrii, som jeg regner for angriber.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 73 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •