Side 51 af 73 FørsteFørste ... 414849505152535461 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #751
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ståle siger, at det ikke er sikkert, Ludwig kan spille onsdag: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...alk-og-hoegli/.

    Mon ikke en handel er lige oppe over, og at de vurderer £50 mio. er for meget til at risikere en skade.

    Uanset hvad er jeg nu også meget tryg ved Høgli.

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Ståle siger, at det ikke er sikkert, Ludwig kan spille onsdag: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...alk-og-hoegli/.

    Mon ikke en handel er lige oppe over, og at de vurderer £50 mio. er for meget til at risikere en skade.

    Uanset hvad er jeg nu også meget tryg ved Høgli.
    Er bestemt også tryg ved Høgli men dermed ikke sagt jeg ønsker han spiller den back.
    Vi skal have en bedre venstreback med den spillestil vi har - den spiller skal skabe meget af vires offensiv.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det giver god mening - han spillede en af hans absolut dårligste kampe i Rumænien, så hans hovede var måske allerede et andet sted. Han har så måske fået lov at tage til England her over weekenden så han kan nå at spille onsdag for så at skifte i slutningen af næste uge.

    Prisen er desværre oppe i det prislag hvor vi bare ikke kan sige nej, og hvor er det dog bare irriterende når vi nu også formentlig kommer til at miste Delaney. Det kommer utvivlsomt til at ødelægge kontinuiteten på holdet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    50 mill kr vel kun trods alt :) ... Men stadigt vildt for en back ...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #755
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Høgli er selvfølgelig ikke en langsigtet, holdbar løsning, men han er i hvert fald tilstrækkelig til returopgøret mod Astra. Og medmindre vi når at hente en erstatning, der kan gå direkte ind på holdet (fx Pierre Bengtsson, Oscar Wendt eller en helt tredje), så er jeg også helt tryg ved Høgli i en eventuel næste kvalrunde.

    Kunne vi få en videresalgsklausul oven i de 50 mio, ville det være helt fantastisk (nu skal han selvfølgelig lige sælges først).

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Høgli har over 40 landskampe på CV et ... En klassespiller efter danske normer

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #757
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    50 mill kr vel kun trods alt :) ... Men stadigt vildt for en back ...
    Pundet er faldet kraftigt. 5 mio. GBP er kun ca. 43 mio. DKK værd i dag (middelkurs).

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #758
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Høgli er selvfølgelig ikke en langsigtet, holdbar løsning, men han er i hvert fald tilstrækkelig til returopgøret mod Astra. Og medmindre vi når at hente en erstatning, der kan gå direkte ind på holdet (fx Pierre Bengtsson, Oscar Wendt eller en helt tredje), så er jeg også helt tryg ved Høgli i en eventuel næste kvalrunde.

    Kunne vi få en videresalgsklausul oven i de 50 mio, ville det være helt fantastisk (nu skal han selvfølgelig lige sælges først).
    Jeg mener så sagtens, at det kan få afgørende betydning for et evt. udfald. Der er meget stor forskel på de to spilleres topniveau.

    Hvis der skal findes en afløser, må Boilesen vel også komme frem. Hvis Genk er en mulighed, kan FCK vel lige så vel være det. Han render jo også rundt og selvtræner i DK med dansk kæreste. Og de store klubdrømme ser ihvertfald lidt besværlige ud for nuværende.

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Måske det alligevel er en and, det med Ludde: https://twitter.com/ssorgenfri/statu...70045509386244

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://bloggar.expressen.se/kristoff...oner-svensken/

    Svenskernes journalistkorps sælger jo gerne vores spiller når der slåes bare den mindste prut i rygteland, men her går de så den anden vej. Forklaringer lyder meget plausibel. Ståle vil højst gå med til at sælge Delaney, noget jeg tror er rigtigt, med mindre et europæiskgruppespil misses.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Her står, at Marcus Mathiesen lige nu er til prøvetræning hos Halmstad, samt at de gerne vil tilknytte ham permanent eller på en lejeaftale.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #762
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Her står, at Marcus Mathiesen lige nu er til prøvetræning hos Halmstad, samt at de gerne vil tilknytte ham permanent eller på en lejeaftale.
    Det ville nok også være bedst for begge parter, han har spillet mange kampe på midten og her gør han det ikke synderlig fantastisk. Hans defensive kan jeg ikke berette så meget om af samme årsag, men det er ikke den næste Delaney, Kvist eller Pogba.

  20. #763
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så kan vi vidst godt være rolige i forhold til et evt. salg af Ludde, http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-augustinsson/

    Han er ikke til salg, i hvert fald ikke før om et år.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/02...l-halmstads-bk

    Så er den officiel med Mathisen.
    Han er røget til Halmstads BK.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Så kan vi vidst godt være rolige i forhold til et evt. salg af Ludde, http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-augustinsson/

    Han er ikke til salg, i hvert fald ikke før om et år.
    Alt er til salg for den rette pris. Si'r det bare. :-) Men det er da godt at høre, at der skal et rigtig højt bud til, hvis han skal ryge nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •