Side 52 af 73 FørsteFørste ... 2424950515253545562 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Alt er til salg for den rette pris. Si'r det bare. :-) Men det er da godt at høre, at der skal et rigtig højt bud til, hvis han skal ryge nu.
    Muligvis, men tror nu nok at det vi evt. ville kunne sælge Ludde for, tjener sig ind, uanset hvilket af gruppespillene vi kommer i. Så medmindre buddet kommer op i højder, der vel ikke er realistiske, så tror jeg godt vi kan tage Ståle på ordet.

    Men hvis det viser sig, at jeg er en godtroende jubelidiot, så er du mere end velkommen til at sige, hvad sagde jeg ;-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Muligvis, men tror nu nok at det vi evt. ville kunne sælge Ludde for, tjener sig ind, uanset hvilket af gruppespillene vi kommer i. Så medmindre buddet kommer op i højder, der vel ikke er realistiske, så tror jeg godt vi kan tage Ståle på ordet.

    Men hvis det viser sig, at jeg er en godtroende jubelidiot, så er du mere end velkommen til at sige, hvad sagde jeg ;-)
    Vi kan sagtens blive enige om, at Augustinsson er en yderst vigtig spiller, men nu kan man jo ikke sætte lighedstegn mellem ham og gruppespilsdeltagelse. Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at Ståle ikke egenhændigt kan afvise bud af en vis størrelse, uden at bestyrelsen har noget at skulle have sagt. Og i bestyrelsen sidder som bekendt aktionærer, der ikke nødvendigvis prioriterer på samme måde som du, jeg og Ståle.
    Jeg gætter på, at hvis vi ryger op over 50 mio. kroner (bemærk at West Ham-buddet angiveligt kun var på omkring det halve), er klubben nødt til at overveje et salg nøje.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi kan sagtens blive enige om, at Augustinsson er en yderst vigtig spiller, men nu kan man jo ikke sætte lighedstegn mellem ham og gruppespilsdeltagelse. Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at Ståle ikke egenhændigt kan afvise bud af en vis størrelse, uden at bestyrelsen har noget at skulle have sagt. Og i bestyrelsen sidder som bekendt aktionærer, der ikke nødvendigvis prioriterer på samme måde som du, jeg og Ståle.
    Jeg gætter på, at hvis vi ryger op over 50 mio. kroner (bemærk at West Ham-buddet angiveligt kun var på omkring det halve), er klubben nødt til at overveje et salg nøje.
    Hvis CL gruppespil giver 100 millioner og vores venstre back giver 50 millioner - så er regnskabet rigtig nemt i mine øjne - SÆLG. Han vil ikke være den afgørende faktor, men det er jo ikke så simpelt. FCK formoder nok at manden ikke bliver mindre værd med et europæisk gruppespil, de får 6-12 mdr til at finde en afløser og vi har stadig en lang nok kontrakt. Det er klart at kunne man få Boilesen (sker ikke) eller lignende som erstatning, så vil et salg være ganske fint, men det kan man nok ikke siden man ikke har fundet en afløser for en af de spillere der står forrest på affyrringsrampen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #769
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi kan sagtens blive enige om, at Augustinsson er en yderst vigtig spiller, men nu kan man jo ikke sætte lighedstegn mellem ham og gruppespilsdeltagelse. Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at Ståle ikke egenhændigt kan afvise bud af en vis størrelse, uden at bestyrelsen har noget at skulle have sagt. Og i bestyrelsen sidder som bekendt aktionærer, der ikke nødvendigvis prioriterer på samme måde som du, jeg og Ståle.
    Jeg gætter på, at hvis vi ryger op over 50 mio. kroner (bemærk at West Ham-buddet angiveligt kun var på omkring det halve), er klubben nødt til at overveje et salg nøje.
    Nu er Ståle trods alt manager, så medmindre buddet bliver urealistisk højt, tror jeg ikke bestyrelsen går ind og blander sig. Men den diskussion synes jeg er ligegyldig, i og med, vi faktisk ikke aner hvordan det foregår.

    Jeg er med på at man ikke kan sætte lighedstegn mellem Ludde og deltagelse i gruppespil, men omvendt, så har vi ikke nogen naturlig venstreback i vores trup udover Ludde, og selvom Tom gjorde det overraskende godt mod FCN, så betyder vores backs ret meget i vores angrebsspil. Derfor kan det godt have en effekt, hvis man sælger Ludde. Samtidig er han vel den spiller, der har flest assist i vores trup, hvilket jo også betyder en del.

    Derudover er der også den pointe som superestrella beskriver, nemlig at deltagelsen i et europæisk gruppespil, forudsat at Ludde og vi gør det godt, nok ikke ligefrem vil have en negativ indflydelse på hans værdi.

    Hvis vi kender Ståle ret, mon så ikke han godt ved at Ludde bliver solgt senest om et år, og derfor er på udkig efter den næste venstreback?

    Men inden det bliver en lang diskussion om Ludde, så kan vi bare konstatere at Ståle har sagt at han ikke bliver solgt før om et år, og hvis han skal sælges så skal der komme et ekstraordinært stort tilbud, og ingen af os aner hvilket prisniveau vi så skal op i, men et godt bud vil vel være i Amartey klassen.

  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Nu er Ståle trods alt manager, så medmindre buddet bliver urealistisk højt, tror jeg ikke bestyrelsen går ind og blander sig. Men den diskussion synes jeg er ligegyldig, i og med, vi faktisk ikke aner hvordan det foregår.

    Jeg er med på at man ikke kan sætte lighedstegn mellem Ludde og deltagelse i gruppespil, men omvendt, så har vi ikke nogen naturlig venstreback i vores trup udover Ludde, og selvom Tom gjorde det overraskende godt mod FCN, så betyder vores backs ret meget i vores angrebsspil. Derfor kan det godt have en effekt, hvis man sælger Ludde. Samtidig er han vel den spiller, der har flest assist i vores trup, hvilket jo også betyder en del.

    Derudover er der også den pointe som superestrella beskriver, nemlig at deltagelsen i et europæisk gruppespil, forudsat at Ludde og vi gør det godt, nok ikke ligefrem vil have en negativ indflydelse på hans værdi.

    Hvis vi kender Ståle ret, mon så ikke han godt ved at Ludde bliver solgt senest om et år, og derfor er på udkig efter den næste venstreback?

    Men inden det bliver en lang diskussion om Ludde, så kan vi bare konstatere at Ståle har sagt at han ikke bliver solgt før om et år, og hvis han skal sælges så skal der komme et ekstraordinært stort tilbud, og ingen af os aner hvilket prisniveau vi så skal op i, men et godt bud vil vel være i Amartey klassen.
    Det vil ligne Ståle dårligt, hvis ikke der var et alternativt i kulissen til den dag Ludwig bliver solgt - sådan har det i hvert fald været alle andre gange vi har solgt en venstre back.

    Dermed tror jeg heller ikke han bliver solgt i dette transfervindue, og man håber nok på at kunne booste hans værdi gennem et gruppespil samt end et dansk mesterskab.
    Der bør også være en reel chance for at han erobrer pladsen som venstre back på det svenske landshold fra Martin Olsson gennem solide præstationer i et europæisk gruppespil.

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Det vil ligne Ståle dårligt, hvis ikke der var et alternativt i kulissen til den dag Ludwig bliver solgt - sådan har det i hvert fald været alle andre gange vi har solgt en venstre back.

    Dermed tror jeg heller ikke han bliver solgt i dette transfervindue, og man håber nok på at kunne booste hans værdi gennem et gruppespil samt end et dansk mesterskab.
    Der bør også være en reel chance for at han erobrer pladsen som venstre back på det svenske landshold fra Martin Olsson gennem solide præstationer i et europæisk gruppespil.
    Hvis vi dobbelt flopper og misser Europa, er Ludde væk. Men lige pt. vil det sætte os for dårligt sportsligt med et salg under 45-50 mio.
    Og så har han altså er vildt cv, et perfekt mentalsæt og så er han har han aldrig brug for pauser! Han er på alle måder klar til at hoppe videre, men det ved alle parter også - men den her slags spillere koster derefter.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #772
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...roempe/6224370

    Cesc Fabregas vil skifte til FCK, men kan ikke komme ud af sin kontrakt med Chelsea.. Han demonstrerer ved at bære en FCK-strømpe :-)

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #773
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...roempe/6224370

    Cesc Fabregas vil skifte til FCK, men kan ikke komme ud af sin kontrakt med Chelsea.. Han demonstrerer ved at bære en FCK-strømpe :-)
    Fint at han er fanboy, men han vil ikke kunne slå Delaney af.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...roempe/6224370

    Cesc Fabregas vil skifte til FCK, men kan ikke komme ud af sin kontrakt med Chelsea.. Han demonstrerer ved at bære en FCK-strømpe :-)
    Det er sgu en mystisk historie. Personligt kan tanken om en Fabregas i FCK (i hans nuværende alder vel at mærke) godt få den til at gå i bukserne på mig, men det lyder for absurd. Er vi sikre på, at der ikke sidder en eller anden filipensbefængt Photoshopnørd et sted i cyberspace og griner?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #775
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kvist ikke med i morgen. Er der en byttehandel på vej?? Lad konspirationerne fortsætte.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #776
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er sgu en mystisk historie. Personligt kan tanken om en Fabregas i FCK (i hans nuværende alder vel at mærke) godt få den til at gå i bukserne på mig, men det lyder for absurd. Er vi sikre på, at der ikke sidder en eller anden filipensbefængt Photoshopnørd et sted i cyberspace og griner?
    Is på.
    Han er trods alt under kontrakt og Chelsea vil nok ikke sælge. Mon ikke det er en del af en større plan han har, hvor dette er første signal, hvorefter udeblivelse fra træning og nedsættende kommentarer om både John Terry og Conte kommer lige efter?
    Ingen tvivl om han er på vej, men om han når det i dette vindue eller vi skal vente til vinter må tiden vise.
    I øvrigt skulle Hazard have fået den anden sok, men ham gider Ståle ikke så længe vi har Falk.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  20. #777
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Han har altid været fan af klubben og stod som yngre altid på Nedre C.


  21. #778
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Men udover at han er FCK's fortabte søn, findes der så nogen seriøse forklaringer på hans strømpevalg?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #779
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men udover at han er FCK's fortabte søn, findes der så nogen seriøse forklaringer på hans strømpevalg?
    Jeg hopper på det bud, at der er tale om PhotoShop.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #780
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mon ikke alle Adidas sokker bliver lavet på samme fabrik - højst sandsynligt også af samme maskine - og der er røget en FCK-sok ned i Chelseas forsending ved en fejl.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •