Side 53 af 73 FørsteFørste ... 3435051525354555663 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Mon Pelle har set tegningen om vil hjem til Sverige og spille sidste par år ? Havde været fantastisk om vi kunne hente Zankas afløser nu ! Han forlænger nok heller ikke

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så kom Marvin Pourié endelig væk fra klubben. Han har lavet en to-årig aftale med Randers. Held og lykke til Marvin - trods alt..

    http://www.bt.dk/superligaen/randers...adig-hvor-maal
    Sidst redigeret af Krølben : 08.08.16 kl. 19:10 Årsag: Link
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Han blev da fristillet for et par uger siden? Vi mangler derimod Steve
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #784
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvor er Steve henne i alt det her? Træner han bare for sig selv et eller andet sted, eller træner han med truppen?

    Han kunne egentligt have været ganske brugbar i går til at holde lidt i bolden og fjerne noget af SJE's pres.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Én dårlig halvleg mod vicemestrene på udebane, og nu er Cornelius og Ridder frelserne.

    Slet ingen panik tendenser på dette forum, move along.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han blev da fristillet for et par uger siden? Vi mangler derimod Steve
    True. Det var nærmere hans kontrakt med Randers, min kommentar gik på! Mon ikke Steve bliver solgt med et lille tab i slutningen af transfervinduet?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. #787
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #788
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Lidt ærgerligt, synes jeg. Men når det nu blev sådan, gad jeg godt at se Danny blive omskolet til back positionen.

  13. #789
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Spændende hvad vi henter som erstatning. Det løsgiver trods alt en plads i truppen og ca 150.000 månedligt. Vi mangler nu både en ekstra back, centerforsvarer - og når Delaney ryger - central midtbane. Jeg håber på en Amartey-klon. En stærk fysisk spiller der kan spille både på midten og i forsvaret.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Spændende hvad vi henter som erstatning. Det løsgiver trods alt en plads i truppen og ca 150.000 månedligt. Vi mangler nu både en ekstra back, centerforsvarer - og når Delaney ryger - central midtbane. Jeg håber på en Amartey-klon. En stærk fysisk spiller der kan spille både på midten og i forsvaret.
    Tror godt du kan regne med, at vi ikke henter yderligere spillere udefra, medmindre der sker et ekstraordinært salg, og Delaney er i denne forbindelse ikke et ekstraordinært salg.


  16. #791
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Spændende hvad vi henter som erstatning. Det løsgiver trods alt en plads i truppen og ca 150.000 månedligt. Vi mangler nu både en ekstra back, centerforsvarer - og når Delaney ryger - central midtbane. Jeg håber på en Amartey-klon. En stærk fysisk spiller der kan spille både på midten og i forsvaret.
    Har han haft så høj en løn?

    Under alle omstændigheder et ærgerligt salg. Remmer var en luksusreserve, som dækkede mange pladser for os (back, kant, central midt, central forsvarer) og salget gør os noget tynde især med Europæisk gruppespil i år. Det er dog åbenlyst, at han næppe ville kunne blive fast mand på nogen pladser, så et salg er nok det rette trods alt. En ambitiøs Remmer kan selvfølgelig ikke leve med en reserverolle i sin bedste fodboldalder. Det ville være interessant at få at vide, om det er klub, Remmer eller begge som har foretrukket et salg frem for leje.

    Jeg krydser fingre for, at der hentes en mand mere ind inden vinduet klapper i. Især hvis Delaney også ryger. Og det må meget gerne være en spiller ala Amartey, som både kan spille defensiv midt og centralt forsvar, for her er vi nu lidt tynde med de to evigt skadede svenskere.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er helt sikker på der kommer noget ind i slutningen af vinduet. Især hvis vi går i CL. Med Remmer væk og Pelle der mere og mere ligner en fodboldinvalid er vi nede på 6 spillere til bagkæden. Det kan jeg simpelthen ikke tro Ståle er tilfreds med.

    "Har han haft så høj en løn?"

    Ja det tror jeg. Selve beløbet er fra en normalt ret vidende og ikke særlig pralende bold.dk bruger, så det er ikke nødvendigvis sandt, men jeg regner ikke med at det er helt skævt.. Det der taler for er, at han forlængede 31/3-14. Det var der, alle - inklusiv Ståle - troede han skulle være fast mand foran LandsholdsLars.

  19. #793
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Tror godt du kan regne med, at vi ikke henter yderligere spillere udefra, medmindre der sker et ekstraordinært salg, og Delaney er i denne forbindelse ikke et ekstraordinært salg.
    Jeg er bange for, at du har ret. Men Ståle har ofte nævnt Remmer, som en mand der kunne spille både central midt og stopper, og her er vi nu ret tynde. Tror du Ståle tør gå ind i et efterår med europæisk gruppespil med et centraltforsvar med Zanka, Erik og to ofte skadede svenskere, og en central midt med Kvist, Toutouh, Gregus og Keita der ikke er klar til det niveau endnu. Et par skader og så ser det meget tyndt ud.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Tror bestemt også der kommer en back ind , havde oplagt en hente Ludwigs afløser nu , så er han klar næste sæson når Ludwig formentlig forsvinder .

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    I denne artikel mere end antyder Ståle, at hvis Remmer skulle ryge så skal der hentes en "ung spiller" ind.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...amle-svenskere

    Så kan gætterierne jo begynde, men jeg er ret overbevist om at der vil blive hentet en spiller ind. Personligt tror jeg Linus Wahlqvist stadig er et godt bud (medmindre han allerede er solgt, men så er det gået min næse forbi). Han har spillet mange kampe som højreback, men kan huske at have læst et interview med ham hvor han siger han stadig ser sig selv som centerforsvarer. Det vil være ideelt med en spiller der kan dække den ene back og centralt, for som Ståle nævner i interviewet ovenfor, så ser han også Remmer som en gardering centralt. Og denne plads skulle man mene han gerne vil fylde ud.

    Af samme årsager tror jeg ikke på vi henter en venstreback som erstatning, medmindre man finder en der også kan begå sig centralt (ala Wahlqvist). Her kunne Blåbjerg fra Aab være et bud. Personligt anser jeg ham ikke som værende god nok, men som type kunne han godt være lige præcis det man ledte efter.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •