Side 54 af 73 FørsteFørste ... 4445152535455565764 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    I denne artikel mere end antyder Ståle, at hvis Remmer skulle ryge så skal der hentes en "ung spiller" ind.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...amle-svenskere
    Præcis. Tidspunktet er perfekt til at finde en reserve med startelver-potentiale til venstre back. Det vil faktisk overraske mig meget hvis der ikke bliver præsenteret en ny forsvarsspiller inden for de næste par uger..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. #797
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Selv om vi har solgt en højre back, er det da klart mest oplagt at hente en venstre back, når to af de tre tilbageværende er naturlige højre backs. Jeg kan nu godt frygte, at Ståle synes, det er fint med to klare førstevalg og en reserve, der kan gardere i begge sider.

    Den nuværende situation er smuk i den forstand, at vi på mange pladser har oplagte førstevalg og relativt kompetente reserver, som er tilfredse med deres trupstatus - Høgli, Antonsson og Nilsson på nedtrapningstjans før pensionen og Keita, der stadig er ung (Jeg ved godt, Toutouh kan tælles med centralt, men han er IMO ikke en god nok gardering). Men der skal ikke mange skader til, før kampe mod gode hold i CL eller EL kan blive pinagtige.

    På de offensive pladser ser det straks bedre ud med bredden. Her kan problemet måske blive, at folk som Amankwaa, Cornelius og Kadrii nok godt kan blive småbitre, hvis de endnu en sæson ikke får særlig meget spilletid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #798
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Præcis. Tidspunktet er perfekt til at finde en reserve med startelver-potentiale til venstre back. Det vil faktisk overraske mig meget hvis der ikke bliver præsenteret en ny forsvarsspiller inden for de næste par uger..
    Et navn der popper op hos mig, er Ebenezer Ofori fra AIK. Han er tidligere rygtet til os, har en perfekt alder, og er med et Morten Olsensk udtryk, en multipolyvant spiller. Han er skolet som venstre back/wingback, men har med stor succes indtaget den centrale midtbane. Det kunne give god mening.

    http://www.transfermarkt.de/ebenezer...spieler/262597

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #799
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg tror ikke, der bliver præsenteret en spiller før efter play-off kampene, for der vil være forskel på hvilken hylde, vi kan hente spillere fra, afhængig om vi skal spille EL eller CL. Til gengæld er jeg stensikker på, at vi kommer til at hente en venstre back ind nu.

    Som udgangspunkt skal vi have mindst én reel gardering til hver plads på banen, hvor niveauforskellen ikke er synderligt stor. Groft sagt skal vi kunne stille med to hold, hvor B-holdet er næsten lige så stærkt som A-holdet. Lige nu ser jeg tre pladser i denne halvsæson, hvor det ikke er tilfældet:
    - Venstre back. Vi skal have en reel gardering til Ludwig, som kan holde til en hel halvsæson. Den gardering kommer nok efter play-off kampene.

    - Central midtbane. Vi har en gardering i form af Gregus, i tilfælde af Delaney smutter. Men hvad hvis Kvist bliver skadet eller får karantæne? En central midtbane bestående af Gregus og Toutouh i en kamp mod Dortmund, Sevilla, Juventus eller Bayern i Champions League vil blive kørt over på den onde klinge, uanset om vi spiller hjemme eller ude. Keita er nok stadig for ung og urutineret til den tjans.

    - Angreb. Jeg kan rigtig godt lide Kadrii, men kampen mod SønderjyskE var altså et tydeligt tegn på at Ståle ikke har tillid til ham på nuværende tidspunkt. Vi havde en udskiftning tilbage, jagtede sejren, og Santander havde en dårlig dag og fik store skældud på banen af Ståle, men Ståle valgte ikke at bruge Bashkim i kampen. Det bør altså være et tegn på at der skal findes en ny angriber.

    Og så bør næste transfervindue til nytår bruges på at finde afløsere til Høgli, Zanka, Pelle og Anton, som alle har kontraktudløb i sommeren 2017.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #800
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg læste et opslag tidligere i dag på facebook (kan selvfølgelig ikke finde de det lige nu) at Thomas Delaney i dag er set i Kastrup i paskontrollen til C fingeren (det skulle være fly mod england) nogle der kan enten be- eller afkræfte det ?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  8. #801
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Jeg læste et opslag tidligere i dag på facebook (kan selvfølgelig ikke finde de det lige nu) at Thomas Delaney i dag er set i Kastrup i paskontrollen til C fingeren (det skulle være fly mod england) nogle der kan enten be- eller afkræfte det ?
    Tro ikke på rygter, eller at "nogen" har "set" en spiller på dette eller hint sted. Afvent at evt. køb og salg bliver offentliggjort af klubben.

  9. #802
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Jeg læste et opslag tidligere i dag på facebook (kan selvfølgelig ikke finde de det lige nu) at Thomas Delaney i dag er set i Kastrup i paskontrollen til C fingeren (det skulle være fly mod england) nogle der kan enten be- eller afkræfte det ?
    Gud forbyde det.. Det ville være en hjerneblødning af dimensioner at sende Delaney afsted nu. Vi er ikke APOEL jo..

  10. #803
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gud forbyde det.. Det ville være en hjerneblødning af dimensioner at sende Delaney afsted nu. Vi er ikke APOEL jo..
    Men det bestemmer vi jo næppe selv, hvis Delaney har en frikøbsklausul. Altså medmindre man bevidst lader være med at tage telefon, svare på mails osv :-)
    Man kan dog håbe, at Delaney er klubmand nok til at vente med at skifte til efter CL-kampene, hvis han får et tilbud.

    Forøvrigt skal man nødvendigvis ikke lægge alt for meget i, at spillerne ses i en lufthavn. De har røven fuld af penge, og har de en dag eller to fri (måske der er en som ved noget om det), så er en smuttur med shopping i London eller andre steder nok ikke unormal. For to dage siden lagde Verbic forøvrigt et billede ud på instagram taget i Slovenien, og Erik Johansson det samme i går fra London, så måske der er tale om lidt fritid? Vi kan da i hvert fald håbe.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #804
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Har siddet og set en del OL bold, og Alberth Elis http://www.transfermarkt.co.uk/alber...spieler/281319 fra Honduras er virkelig spændende. Han er udfordrer hele tiden og kan fungere som den lille angriber. Han spiller stadigvæk i Honduras for Olympia, så burde kunne erhverves ret billigt. Samtidig kunne han komme til nu hvor behovet ikke er aller størst og tilvænne sig ala Oviedo

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #805
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ved ikke om det har været oppe at vende før, men kan man forestille sig, at vi allerede har solgt f.eks. Delaney / Ludde, men at CL kvallen er så vigtig for os, at man har lavet en aftale med køber om, at det først bliver effektueret efter kvalkampene?

  15. #806
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ved ikke om det har været oppe at vende før, men kan man forestille sig, at vi allerede har solgt f.eks. Delaney / Ludde, men at CL kvallen er så vigtig for os, at man har lavet en aftale med køber om, at det først bliver effektueret efter kvalkampene?
    Det er bestemt meget muligt mht Delaney. Ludwig tror jeg bliver. Jeg vil i hvert fald ikke blive overrasket, hvis Delaney meldes solgt dagens efter returkampen på Cypern. Det der måske taler imod at sådan en aftale allerede er i hus er, at en sådan aftale må være uhyre svær at holde hemmelig fra medier både her, men nok især i det land, hvor han eventuelt ryger hen.

  16. #807
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ved ikke om det har været oppe at vende før, men kan man forestille sig, at vi allerede har solgt f.eks. Delaney / Ludde, men at CL kvallen er så vigtig for os, at man har lavet en aftale med køber om, at det først bliver effektueret efter kvalkampene?
    I Delaney's tilfælde skal det være ham der har fremsat det krav. Fck har vel intet at sige, såfremt frikøbsklausulen er betalt.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  17. #808
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ved ikke om det har været oppe at vende før, men kan man forestille sig, at vi allerede har solgt f.eks. Delaney / Ludde, men at CL kvallen er så vigtig for os, at man har lavet en aftale med køber om, at det først bliver effektueret efter kvalkampene?
    I så fald vil det, så vidt jeg ved, være i klar strid med fondsbørsreglerne. Og efter Flemse-æraen forestiller jeg mig, at klubben er temmelig påpasselig med ikke at ende i den slags sager. Men hvad der foregår af uformelle snakke, kan man selvfølgelig ikke vide...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #809
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  20. #810
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Interessant. Er han god nok?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •