Side 55 af 73 FørsteFørste ... 5455253545556575865 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Interessant. Er han god nok?
    Efter sigende skulle han være god. Jeg kender desværre for lidt til ham. Er der evt. andre, der har et bedre kendskab til Frederik Bay?

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orsvarsspiller

    Manageren har overvejelser om evt. at hente en forsvarsspiller.

  3. #813
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Efter sigende skulle han være god. Jeg kender desværre for lidt til ham. Er der evt. andre, der har et bedre kendskab til Frederik Bay?
    Jeg så ham i én kamp for noget tid siden. Da vores reservehold med Eidur Gudjohnsen mødte FCNs forstærkede reservehold med bl.a. Vingaard og Joshua John.

    Da var jeg meget imponeret af ham. Angrebslysten, men gode beslutninger omkring hvornår han skal frem. Sikre afleveringer. Jeg husker Delaney og ham som banens bedste og jeg har længe set frem til at finde ud af hvad han kan på et højere niveau.
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I så fald vil det, så vidt jeg ved, være i klar strid med fondsbørsreglerne. Og efter Flemse-æraen forestiller jeg mig, at klubben er temmelig påpasselig med ikke at ende i den slags sager. Men hvad der foregår af uformelle snakke, kan man selvfølgelig ikke vide...
    FCK oplyser sjældent fondsbørsen om spillerhandler. Spillerhandler er typisk ikke noget, som PSE mener vil påvirke aktien nævneværdigt, og derfor skal man ikke give dem besked.

    Men hvis man havde solgt ham, så var der vel ikke nogen grund til ikke bare at sige det, og fortælle, at han først skifter efter APOEL-kampene. Det ville jo formentlig alligevel blive lækket, så det vil formentlig være nærmest umuligt, at holde det hemmeligt.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #816
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    I Delaney's tilfælde skal det være ham der har fremsat det krav. Fck har vel intet at sige, såfremt frikøbsklausulen er betalt.
    Jeg er ret overbevist om, at Delaney ikke har en frikøbsklausul. De 30 mio., der er blevet nævnt, er bare en aftale, som Ståle og Delaney har lavet ifb. med et forestående salg.

  10. #817
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    "Vi har sagt, at det er helt fair; vi har en pris, der skal betales, som står sort på hvidt, siger manageren, der bekræfter, at Thomas Delaney har en frikøbsklausul i sin kontrakt."

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-fem-tilbud

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #818
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    FCK oplyser sjældent fondsbørsen om spillerhandler. Spillerhandler er typisk ikke noget, som PSE mener vil påvirke aktien nævneværdigt, og derfor skal man ikke give dem besked.

    Men hvis man havde solgt ham, så var der vel ikke nogen grund til ikke bare at sige det, og fortælle, at han først skifter efter APOEL-kampene. Det ville jo formentlig alligevel blive lækket, så det vil formentlig være nærmest umuligt, at holde det hemmeligt.

    ougar
    Det er vel størrelsen på handlen, der afgør det? I forbindelse med Amartey kom der tre fondsbørsmeddelelser: En sidste sommer om Marseilles bud, en i vinter om Leicesters bud og en, da handlen var gået igennem. Men det er også de tre sidste meddelelser, så vidt jeg kan se, så Nicolai Jørgensen-salget blev eksempelvis ikke fundet stort nok til en meddelelse. Så er spørgsmålet, om Delaneys bliver væsentligt større. Men som du i øvrigt rigtigt påpeger, er der umiddelbart ingen oplagt grund til at holde det hemmeligt, hvis man havde indgået en aftale, der først træder i kraft efter Apoel-kampene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #819
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Normalt er det vel også afgørende om salget vil påvirke forventningen til årets resultat.

  14. #820
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Normalt er det vel også afgørende om salget vil påvirke forventningen til årets resultat.
    Ja, det hænger jo ret tæt sammen med størrelsen. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #821
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det hænger jo ret tæt sammen med størrelsen. :-)
    Ja, men også om man bruger alle pengene på en erstatning dagen efter. Så budget betyder også noget.

  17. #822
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ja, men også om man bruger alle pengene på en erstatning dagen efter. Så budget betyder også noget.
    Klart. Men så er der jo ret beset tale om to handler, der bør udløse to fondsbørsmeddelelser - med mindre de sker samtidig, så de kan slås sammen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #823
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Klart. Men så er der jo ret beset tale om to handler, der bør udløse to fondsbørsmeddelelser - med mindre de sker samtidig, så de kan slås sammen.
    Nej, ikke nødvendigvis. Man kan selvfølgelig vælge at gøre det ligesom man kan informere om alt muligt andet. Men man er ikke forpligtet til at oplyse om udskiftninger i truppen hvis de ikke påvirker klubben/virksomheden økonomisk.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #824
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Efter sigende skulle han være god. Jeg kender desværre for lidt til ham. Er der evt. andre, der har et bedre kendskab til Frederik Bay?
    Jeg har set ham i snart 2 år og han er pisse god. Det er svært at vurdere ham på topplan. Han er med fremme og helt tilbage, og så er han forholdsvis hurtig. Han er ikke udfordrende, men god i de basale facetter af spillet, og så gør han sommetider 'det uventede'.
    U19 havde dog ikke meget at imponere med sidste sæson og jeg synes kun at Bay har været rigtig interessant. Glæder mig til næste år med alle de 2.års u19 talenter der løber rundt. - særligt 2målsskytten fra gårsdagens træningskamp mod Lyngby Jonas Wind! Det kommer til at suse igennem Parken når Wind får sin debut (såfremt vi kan holde på ham)!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #825
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg har set ham i snart 2 år og han er pisse god. Det er svært at vurdere ham på topplan. Han er med fremme og helt tilbage, og så er han forholdsvis hurtig. Han er ikke udfordrende, men god i de basale facetter af spillet, og så gør han sommetider 'det uventede'.
    U19 havde dog ikke meget at imponere med sidste sæson og jeg synes kun at Bay har været rigtig interessant
    Deler umiddelbart ikke din positive opfattelse af Frederik Bay. Han har været en af de bedre på et svagt U19 hold, men er rykket op på førsteholdet i mangel af bedre. Ståle vil måske benytte ham i en pokalkamp eller i tilfælde af mange skader, men jeg forudser umiddelbart et kort ophold uden meget spilletid for Bay - i stil med Mads Aaquist og Casper Højer Nielsen.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •