Side 56 af 73 FørsteFørste ... 6465354555657585966 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Nej, ikke nødvendigvis. Man kan selvfølgelig vælge at gøre det ligesom man kan informere om alt muligt andet. Men man er ikke forpligtet til at oplyse om udskiftninger i truppen hvis de ikke påvirker klubben/virksomheden økonomisk.
    Det handler vel mere om, hvorvidt man forventer, at det påvirker aktiekursen (snarere end økonomien - selvom det hænger sammen). Hvis Messi skifter til FCK transferfrit og vil nøjes med at spille for en kold hotdog, skal det formentlig stadigvæk offentliggøres. Det er også derfor, der kan kan komme meddelelser om igangværende forhandlinger (der ikke har kunne holdes hemmelige) om nye spillere. Alle aktionærer skal ligestilles.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #827
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Deler umiddelbart ikke din positive opfattelse af Frederik Bay. Han har været en af de bedre på et svagt U19 hold, men er rykket op på førsteholdet i mangel af bedre. Ståle vil måske benytte ham i en pokalkamp eller i tilfælde af mange skader, men jeg forudser umiddelbart et kort ophold uden meget spilletid for Bay - i stil med Mads Aaquist og Casper Højer Nielsen.
    Måske blev jeg lidt over ivrig da jeg vejer ham op mod sine tidligere medspillere på u19.
    Han slår ikke Ludwig af (ikke engang tæt på), og umiddelbart ser jeg ham hellere ikke overtage pladsen på længere sigt, men han skal nok blive en fin trupspiller som kan aflaste Ludde i pokalen. En slags venstre back Remmer.

  4. #828
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Måske blev jeg lidt over ivrig da jeg vejer ham op mod sine tidligere medspillere på u19.
    Han slår ikke Ludwig af (ikke engang tæt på), og umiddelbart ser jeg ham hellere ikke overtage pladsen på længere sigt, men han skal nok blive en fin trupspiller som kan aflaste Ludde i pokalen. En slags venstre back Remmer.
    Hmm, så kom vi ned på jorden igen. ;-) Men Per Winds søn, han er virkelig en, man skal glæde sig til?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hmm, så kom vi ned på jorden igen. ;-) Men Per Winds søn, han er virkelig en, man skal glæde sig til?
    Ja, han ved i den grad hvor målet står..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #830
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skand...n-faaet-remmer

    Ifølge denne artikel er salgsprisen for Remmer ca. 3,7 mio. kroner.

  8. #831
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...thomas-delaney

    Everton og Stoke er angiveligt interesseret i Thomas Delaney.

  9. #832
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...thomas-delaney

    Everton og Stoke er angiveligt interesseret i Thomas Delaney.
    Kunne være konge med Stoke. En midtbane bestående af Joe Allen og Thomas Delaney!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #833
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Kunne være konge med Stoke. En midtbane bestående af Joe Allen og Thomas Delaney!
    Så skal både Whelan, Imbula og Adam slås af først...

    Ingen tvivl om at det kunne være fantastisk at se Delaney ende i en PL-klub, og meget gerne Stoke, men jeg ville tænke grundigt over det inden jeg skiftede til en klub, der hentede Imbula til den centrale midt for kun et halvt år siden. Det positive ved Stoke er at hverken Whelan eller Charlie Adam er helt unge længere, Joe Allen er tit skadesramt og ud over nævnte, råder Stoke over relativt få, der kan dække den centrale midtbane.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #834
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Kunne være konge med Stoke. En midtbane bestående af Joe Allen og Thomas Delaney!
    Jeg er sikker på at hans stil også ville passe ovenud fint i Everton. Så længe han venter til efter APOEL, så er alt godt.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #835
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg faldt over denne artikel på onside, hvor vores i forvejen meget omtalte u17 årgang roses i store vendinger af en Hollandsk Scout fra Ajax.. Jeg håber i den grad vi formår at holde på de største af talenterne og at mindst et par stykker ender med at få deres gennembrud på 1. holdet..

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...i-fc-kobenhavn

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #836
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg faldt over denne artikel på onside, hvor vores i forvejen meget omtalte u17 årgang roses i store vendinger af en Hollandsk Scout fra Ajax.. Jeg håber i den grad vi formår at holde på de største af talenterne og at mindst et par stykker ender med at få deres gennembrud på 1. holdet..

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...i-fc-kobenhavn
    Men det må vel være det nye u17 hold?

    Størstedelen af de spillere som blev fremhævet fra sidste års u17 hold er nu første års u19 spillere. Hvor, ud fra hvad jeg ved, er især Jonas Wind og Luka Racic, men også Carlo Holse, Niklas Vesterlund, Mads Roerslev og Henrik Bellman som man nok skal holde øje med. Alle disse var med til u17 EM.

    Men hvis det nye u17 hold er lige så proppet med talenter, så ser det spændende ud. Det er kun lige Victor Jensen, som jeg kan huske fra sidste års u17 hold der stadig er der.
    Skal siges at jeg ikke ser mange ungdomskampekampe, men der er mest fra highlights, u17 em kampene, og hvad jeg har læst mig frem til, som jeg har det fra.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #837
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hehe, stødte lige på denne artikel fra starten af mig.

    Lidt sjov læsning, som tingene spiller nu:

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...olai-og-thomas

    Zan

  20. #838
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Men det må vel være det nye u17 hold?

    Størstedelen af de spillere som blev fremhævet fra sidste års u17 hold er nu første års u19 spillere. Hvor, ud fra hvad jeg ved, er især Jonas Wind og Luka Racic, men også Carlo Holse, Niklas Vesterlund, Mads Roerslev og Henrik Bellman som man nok skal holde øje med. Alle disse var med til u17 EM.

    Men hvis det nye u17 hold er lige så proppet med talenter, så ser det spændende ud. Det er kun lige Victor Jensen, som jeg kan huske fra sidste års u17 hold der stadig er der.
    Skal siges at jeg ikke ser mange ungdomskampekampe, men der er mest fra highlights, u17 em kampene, og hvad jeg har læst mig frem til, som jeg har det fra.
    Jeg har også kun hørt, set og læst godt om de navne du opremser der. Jeg har relation til en nu tidligere ungdomsspiller på samme årgang, desværre i en klub jeg ikke er meget for at nævne, men han kender også til flere af ovennævnte, fra landsholdssamlinger osv. Specielt Victor Jensen skulle være et MEGET stort talent, altså ikke kun i FCK, men også på u-landsholdene. Han har også tidligere nævnt Nikolas Nartey, som utroligt talentfuld.

    Derudover kan jeg nævne at, Andreas Kirkeby, hvis storebror jeg selv har spillet sammen med, tidligere er blevet nævnt som et af de 10 største årgang 01-talenter i landet, i en artikel jeg læste engang.

    Uden at have andet at basere det på, end disse videoer, så ser Ahmed Daghim, og Marcus Koran også særdeles dygtige ud.

    https://www.youtube.com/watch?v=x1q1EySwsPg

    https://www.youtube.com/watch?v=3YlwJJsmgYk

  21. #839
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg har også kun hørt, set og læst godt om de navne du opremser der. Jeg har relation til en nu tidligere ungdomsspiller på samme årgang, desværre i en klub jeg ikke er meget for at nævne, men han kender også til flere af ovennævnte, fra landsholdssamlinger osv. Specielt Victor Jensen skulle være et MEGET stort talent, altså ikke kun i FCK, men også på u-landsholdene. Han har også tidligere nævnt Nikolas Nartey, som utroligt talentfuld.

    Derudover kan jeg nævne at, Andreas Kirkeby, hvis storebror jeg selv har spillet sammen med, tidligere er blevet nævnt som et af de 10 største årgang 01-talenter i landet, i en artikel jeg læste engang.

    Uden at have andet at basere det på, end disse videoer, så ser Ahmed Daghim, og Marcus Koran også særdeles dygtige ud.

    https://www.youtube.com/watch?v=x1q1EySwsPg

    https://www.youtube.com/watch?v=3YlwJJsmgYk
    Det skal lige siges, at jeg intet ved om disse hold. Men det er lidt sjovt, at Ahmed Daghim er opført som forsvarer på fck.dk http://www.fck.dk/om_fck/klubben/sch...hed/u17-holdet når han i dit klip ligner en 10'er. Men det er spændende, at vi nu har så mange gode unge. Der er ikke noget bedre, end når en ung spiller fra egne rækker kommer og fejer benene væk under os.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #840
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Baskhim skal nok udlejes, og jeg vil sige, at han gav autografer under D før kampen mod apoel, og han lignede en, hvis kæreste havde forladt ham. Han så ualmindelig trist ud. Keita lignede tilgengæld en genert, glad, dreng.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •