Side 58 af 73 FørsteFørste ... 8485556575859606168 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    For lige at snakke om andet end Delaney lige nu. Så lyder det til at FCM ikke kan blive enige om en kontrakt med en af deres største talenter, 18 årige Mikael Anderson.
    Det står ikke hvad uenigheden er om, men et gæt kunne være at han vil have lovet spilletid, som vi dog heller ikke ville kun love.
    Men det kunne være godt at nappe ham, ikke mindst for at pisse på FCM

    https://www.dbold.dk/2016/08/mikael-...ikke-vi-enige/

  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Uden at skulle lyde alt for arrogant. Kæmpe scoop af Werder Bremen, vi snakker altså om Skandinaviens største holds anføre der tilmed er spået en stor rolle på det fremtidige danske landshold. Derudover er der en ok chance for at han skal spille CL gruppespil og måske endda imponere endnu mere end han gør nu og gøre sig endnu mere attraktiv for store klubber. Alt dette til, hvad, 25-30 mio?

    Men jaja, et genialt skifte for alle parter. Werder Bremen er stadig en stor klub, hvor han kan tage springet videre hurtigt hvis han præsterer. Bare se på hvor hurtigt Vestergaard tog springet fra samme klub til nu at spille i toppen.
    Hvis vi får 25-30 mio for ham - efter aftalen gælder fra Nytår - er jeg ikke bare glad, men nærmest lykkelig!! Jeg tror mere på det halve, som en del af kompromiset.
    (EB er tilsyneladende enige, uden dog at komme med en kilde der bakker påstanden op: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6244298)

    Ja, det er da i den grad et scoop for Werder.

    Men udfra de fakta, at hans kontrakt udløber om et år og han tilsyneladende har en klausul - må det betegnes som rigtig rigtig godt!

    Personligt regnede jeg faktisk med at han ventede til sommer - hvor han kunne vælge og vrage og scorer sig selv en rigtig sprød sign-on fee...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 17.08.16 kl. 14:55

  3. #858
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis vi får 25-30 mio for ham - efter aftalen gælder fra Nytår - er jeg ikke bare glad, men nærmest lykkelig!! Jeg tror mere på det halve, som en del af kompromiset.

    Ja, det er da i den grad et scoop for Werder.

    Men udfra de fakta, at hans kontrakt udløber om et år og han tilsyneladende har en klausul - må det betegnes som rigtig rigtig godt!

    Personligt regnede jeg faktisk med at han ventede til sommer - hvor han kunne vælge og vrage og scorer sig selv en rigtig sprød sign-on fee...

    Zan
    Jeg tror på de 30 millioner - eventuelt med et minimalt afslag. Delaney bliver kun mere værd ved at spille CL og det ved de også, ikke sagt at vi ville kunne sælge ham for mere, men til gengæld ville Werder få flere konkurrenter til hans underskrift.

    Umiddelbart en fin handel for alle parter og eneste jeg er en smule bitter over (og her mener jeg blot en smule) er faktisk købet af Pavlovic. Isoleret set ligner det en rigtig fornuftig handel, men det udelukker samtidig Bendtner og det er jeg ærgerlig over - jeg tror på han ville blive en succes (men ellers ingen grund til at starte diskussionen igen).

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...tner-kontrakt/

    Med Baskim på vej væk, så begynder truppen at se relativ smal ud. Sådan rigtig forårssmal og det er der for mange kampe til. Problemet er bare at jeg tror vores budget er brugt og det er usandsynligt vi henter yderligere ind.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...blive-udlejet/

    Vi vil have 20 markspillere og af de 20 er der Bay og Keita, som ikke er gode nok til start 11 endnu. Det er en smule tyndt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    I teorien kan Delaney stadig være i klubben, hvis vi er så heldige/dygtige at nå til play-off til CL gruppespillet. Jeg er med på, at det kan spærre ham fra at deltage i europæiske kampe i en fremtidig klub, men der er altså mange klubber i f.eks. PL, der ikke skal spille europæisk i år. Bare noget at have i baghovedet, for måske skal vi helt hen mod afslutningen af transfervinduet, før nogle melder sig på banen.

    Det ville sgu ikke være så ringe endda, hvis Delaney hjælper os i CL, og få dage senere ender med bliver solgt for en pæn mønt. Så kan alle være glade, tænker jeg.
    Armen så gik det jo endnu bedre, end jeg havde ønsket. Vi får helt sikkert færre penge end 30 Mille, men han bliver supervigtig i Europa og kan hurtigt tjene de tabte penge hjem på flere point i CL/EL. Genialt, for Gregus skal lige have lagt lidt fysik og defensive takter til sit ellers fine spil.

    En god dag for FCK, og denne aftale tror jeg især, at vi skal takke Delaney for. Tusind tak, Thomas!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg stemmer for at man laver en hyldest-tifo til Kaptajn Delaney til årets sidste hjemmekamp. Det har han i den grad fortjent som minimum.


  8. #861
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Armen så gik det jo endnu bedre, end jeg havde ønsket. Vi får helt sikkert færre penge end 30 Mille, men han bliver supervigtig i Europa og kan hurtigt tjene de tabte penge hjem på flere point i CL/EL. Genialt, for Gregus skal lige have lagt lidt fysik og defensive takter til sit ellers fine spil.

    En god dag for FCK, og denne aftale tror jeg især, at vi skal takke Delaney for. Tusind tak, Thomas!
    http://www.bt.dk/fodbold/fck-har-sol...-her-er-prisen

    Ifølge BTs oplysninger har FC København accepteret en pris på 2 mio. euro (ca. 15 mio. kr.), hvilket kun svarer til halvdelen af den frikøbsklausul på 4 mio. euro, der var skrevet ind i Thomas Delaneys kontrakt, og som havde tvunget klubben til at sælge ham.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  10. #862
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg stemmer for at man laver en hyldest-tifo til Kaptajn Delaney til årets sidste hjemmekamp. Det har han i den grad fortjent som minimum.
    Bestemt. Og det er jo endnu et positivt aspekt af det arrangement, de er blevet enige om, at vi ved, hvornår vi skal sige farvel til ham (i modsætning til yndlingene, der forsvinder i ferierne).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror på de 30 millioner - eventuelt med et minimalt afslag. Delaney bliver kun mere værd ved at spille CL og det ved de også, ikke sagt at vi ville kunne sælge ham for mere, men til gengæld ville Werder få flere konkurrenter til hans underskrift.

    Umiddelbart en fin handel for alle parter og eneste jeg er en smule bitter over (og her mener jeg blot en smule) er faktisk købet af Pavlovic. Isoleret set ligner det en rigtig fornuftig handel, men det udelukker samtidig Bendtner og det er jeg ærgerlig over - jeg tror på han ville blive en succes (men ellers ingen grund til at starte diskussionen igen).

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...tner-kontrakt/

    Med Baskim på vej væk, så begynder truppen at se relativ smal ud. Sådan rigtig forårssmal og det er der for mange kampe til. Problemet er bare at jeg tror vores budget er brugt og det er usandsynligt vi henter yderligere ind.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...blive-udlejet/

    Vi vil have 20 markspillere og af de 20 er der Bay og Keita, som ikke er gode nok til start 11 endnu. Det er en smule tyndt.
    Det vil jo i så fald være start-10'eren, når målmændene ikke tæller med ;) Synes nu, at vi er fint besat p.t. Det ER en svær balancegang at have spillere som Baskim i klubben, der har masser af kvalitet, men ikke ligefrem bliver bedre af ikke at spille. Samtidig har vi sikret Delaney et halvt år, hvilket vel er mere end langt de fleste af os havde turde håbe på.

    Jeg tror, meget afhænger af vores onsdags-kamp. Der er pokkers til forskel på at høvle 200 mio. kr. ind på præmiekontoen fremfor 50 mio. kr. Står vi til 200 mio. kr. i præmiepenge, kunne man godt forestille sig, at Ståle får et lidt større budget fremadrettet. Kan dog ikke forestille mig, at det vil føre til nyindkøb i efteråret. P.t. er det vel kun vores angrebssituation, der lider lidt under Santanders mentale nedtur. Omvendt viser både Pavlovic og Cornelius gode takter - og forhåbentlig skal Santander bare have prikket hul på bylden for at være tilbage igen.

    Jeg spår derfor næste nyindkøb til at være en gardering/afløser for Ludwig, som vel er den næste, der ryger til udlandet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #864
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/fck-har-sol...-her-er-prisen

    Ifølge BTs oplysninger har FC København accepteret en pris på 2 mio. euro (ca. 15 mio. kr.), hvilket kun svarer til halvdelen af den frikøbsklausul på 4 mio. euro, der var skrevet ind i Thomas Delaneys kontrakt, og som havde tvunget klubben til at sælge ham.
    Hvis det er rigtigt, så synes jeg faktisk det er en ringe handel økonomisk set - vi må ikke sælge vores 24 årig anfører og landsholdsspiller for 15 millioner. Så hellere sig nej tak. 15 millioner kan vi også få om 6mdr.

    Alt andet ved handlen er fornuftigt

  14. #865
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så hellere sig nej tak. 15 millioner kan vi også få om 6mdr.
    Og det er lige præcis det, vi gør.


  15. #866
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Har Santander en nedtur? Bevares han scorer ikke mål som i foråret, men det er måske også for meget at forvente. Men hold op hvor er han vigtig og god, når vi skal sætte vores angrebsspil op på modstanderens halvdel. Han taber jo stort set ikke en bold, og er samtidig god til at sætte de andre op.


  16. #867
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis det er rigtigt, så synes jeg faktisk det er en ringe handel økonomisk set - vi må ikke sælge vores 24 årig anfører og landsholdsspiller for 15 millioner. Så hellere sig nej tak. 15 millioner kan vi også få om 6mdr.

    Alt andet ved handlen er fornuftigt
    Tænker du mener at vi kunne forhandle en bedre deal om 6 måneder. Måske ja. Men også lidt af et gamble...

    Delaney ville være fri til at forhandle til anden side, betydende at han ville kunne lave en aftale fra sommeren, hvor vi ikke ville få en øre...
    Nu udnytter man at Delaney virkelig er klar til at få fremtiden på plads med det samme, og vi scorer et ikke helt uvæsentligt beløb. Og ja, har ham til rådighed til vores europæiske kampagne.

    Det lader da til at være den klart mest oplagte løsning.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 17.08.16 kl. 21:47

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #868
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis det er rigtigt, så synes jeg faktisk det er en ringe handel økonomisk set - vi må ikke sælge vores 24 årig anfører og landsholdsspiller for 15 millioner. Så hellere sig nej tak. 15 millioner kan vi også få om 6mdr.

    Alt andet ved handlen er fornuftigt
    Du er med på, at han først skifter i vinterpausen, ikke?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #869
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tænker du mener at vi kunne forhandle en bedre deal om 6 måneder. Måske ja. Men også lidt af et gamble...

    Delaney ville være fri til at forhandle til anden side, betydende at han ville kunne lave en aftale fra sommeren, hvor vi ikke ville få en øre...
    Nu udnytter man at Delaney virkelig er klar til at få fremtiden på plads med det samme, og vi scorer et ikke helt uvæsentligt beløb. Og ja, har ham til rådighed til vores europæiske kampagne.

    Zan

    Det lader da til at være den klart mest oplagte løsning.

    Zan
    Plus at man kan håbe på, at der også er røget en lille videresalgsklausul med i aftalen. Det er ikke sikkert, der er, men det er i hvert fald helt sikkert, at der ikke var, hvis Werder eller andre bare havde smidt de 30 mio. på bordet (og Delaney havde sagt ja).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:
    Ace, zan

  22. #870
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er med på, at han først skifter i vinterpausen, ikke?
    Naturligvis - 15 er i mine øjne bare ikke meget. Gik landsholdslars ikke for 6 med 6 mdr igen og som 33-34 årig.

    Jeg synes det er for lidt. Jeg tror på at vi kunne få mere om 6 mdr efter Europa kampe og måske flere landskampe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •