Side 59 af 73 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Naturligvis - 15 er i mine øjne bare ikke meget. Gik landsholdslars ikke for 6 med 6 mdr igen og som 33-34 årig.

    Jeg synes det er for lidt. Jeg tror på at vi kunne få mere om 6 mdr efter Europa kampe og måske flere landskampe.
    Er du med på at vi, hvis vi følger din tankegang, kunne risikere ikke at få noget som helst for ham? Han ville være fri til at forhandle og skifte efter udløb af kontrakt til sommer.

    Jeg kan ikke se hvad for en klub, der vil betale mange mio. for en spiller de ville kunne få gratis 6 mdr. efter. Så kan de jo ligeså godt tegne kontrakten og lade Delaney løbe den ud.

    Jeg synes dette er en rigtig god aftale og viser også hvor meget Delaney elsker denne klub. Vi får 15 mio., og han bliver et halvt år til. Han er med til Europa kampene og vi får mulighed for at spille Gregus ind. Det eneste scenarie der havde været bedre, havde været hvis han havde forlænget.


  2. #872
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Naturligvis - 15 er i mine øjne bare ikke meget. Gik landsholdslars ikke for 6 med 6 mdr igen og som 33-34 årig.

    Jeg synes det er for lidt. Jeg tror på at vi kunne få mere om 6 mdr efter Europa kampe og måske flere landskampe.
    Nej, Lars gik for 0 kr med 0 måneder igen. Ganske rigtigt som 34 årig, dog.

    Hvad står vi også med af kort for at forhandle en større transfer på plads når Werder eller en anden klub på det tidspunkt kan sige "Vi har allerede en aftale med Delaney underskrevet fra sommer, vil I have lidt håndører nu eller vil I holde vores spiller varm resten af sæsonen?"?

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis det er rigtigt, så synes jeg faktisk det er en ringe handel økonomisk set - vi må ikke sælge vores 24 årig anfører og landsholdsspiller for 15 millioner. Så hellere sig nej tak. 15 millioner kan vi også få om 6mdr.

    Alt andet ved handlen er fornuftigt
    Vil du uddybe det?

    Vi sælger vores vigtigste spiller som alle længe har vidst vi ville sælge.
    Vi får lov at beholde ham hele efteråret inkl. syv kampe i europæiske turneringer.
    Vi får hele 15 millioner for en spiller, der har seks måneder tilbage af sin kontrakt.

    Jeg kan kun se plusser.
    Sidst redigeret af tobynator : 17.08.16 kl. 22:35


  5. #874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Når nu Delaney skal til Bremen kan jeg i øvrigt varmt anbefale folk at vælge byen som deres næste forlængede weekend med kæresten eller vennerne. Hyggelig by med alle de herligheder det nordlige Tyskland byder på af god øl, sild som fast food, kort transporttid, etc. Stadion er rigtig fedt med en flot beliggenhed ned mod floden og som sædvanligt omkring fodbold i Tyskland er der super stemning i hele området omkring op til kampen. Stor anbefaling her fra!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #875
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Vil du uddybe det?

    Vi sælger vores vigtigste spiller som alle længe har vidst vi ville sælge.
    Vi får lov at beholde ham hele efteråret inkl. mindst syv kampe i europæiske turneringer.
    Vi får hele 15 millioner for en spiller, der har seks måneder tilbage af sin kontrakt.

    Jeg kan kun se plusser.
    Ud over at LJ naturligvis gik gratis og vi vidst nok sagde nej til et antal millioner med 6 mdr igen.... der tog jeg fejl.

    Jeg er helt på højde med at jeg er uenig med de fleste (og tydeligvis FCK). Jeg synes bare ikke beløbet er stort nok! Ingen har ville give 30 millioner for ham, så vi ved vi havde ham i efteråret og jeg tror sagtens vi ville kunne sælge ham for mere efter europa cup kampe og eventuelt landsholdskampe - det er et sats, jeg ville være villig til at tage - fair nok I er uenige.

    Der er en lille smule omkring signal værdi. Delaney er:

    - Vores bedste spiller
    - Vores anfører
    - Landsholdspiller
    - 24 år

    Vi kan (selvom det er mange penge) undvære pengene og skal man købe en af vores topspillere, så mener jeg man skal betale kassen for det og vi skal være for store til at sige nej til 15 millioner. Werder Bremen er trods alt en bundklub og de ville nok ikke have en chance for at hente ham om 6 mdr, hvor andre bør være rigtig interesseret.

    Anyway han er solgt, han har fortjent det og jeg er glad for, at vi har ham endnu 1 uge - det var det vigtigste. Tror faktisk hellere jeg ville ha' solgt ham for 30 millioner om en uge end 15 om 6 mdr - men det er en anden diskussion.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Delaney skulle tidligere i forløbet have afslået tilbud fra klubber, som godt ville byde det beløb(30 mio), som klausulen var på. Werder Bremen skulle også have været klar til det. Men åbenbart har Delaney været fast besluttet på, at det skulle være det helt rigtige for ham og klubben. Og stort tak for det.


  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Der er en lille smule omkring signal værdi. Delaney er:.
    Der er også signalværdi i, at vi behandler en klubmand - der virkelig har leveret for os - ordentligt. Det betyder også noget, i hvert fald for mig. Jeg synes, FCK og Delaney har formået at lave en glimrende aftale i fællesmængden mellem at respektere Delaneys ønske om at prøve noget større og FCKs ønske om at beholde sin anfører.

    (Retter lige delmængde til fællesmængden :) )
    Sidst redigeret af h0ps : 18.08.16 kl. 13:06


  11. #878
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er mere bekymret for dette: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...loever/6244532

    Jeg tror, at vi kan få mere for Ludwig A efter et europæisk gruppespil. Så det håber jeg ikke.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #879
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Naturligvis - 15 er i mine øjne bare ikke meget. Gik landsholdslars ikke for 6 med 6 mdr igen og som 33-34 årig.

    Jeg synes det er for lidt. Jeg tror på at vi kunne få mere om 6 mdr efter Europa kampe og måske flere landskampe.
    Det giver bare ikke helt mening...

    Vi kunne jo max få 30 mio.

    Det er også noget.

    MEN chancen for at vi ville få det beløb er jo vanvittigt lav, idet købende klub blot ville kunne vente 6 måneder og få ham gratis.

    Så er det selvfølgelig muligt at en klub ville byde 30 mio for at "sikre sig" Delaney. (Og formoder det er hvad du mener..)

    MEN det er jo stadig 100 pct i Delaneys hænder.
    Med andre ord, selvom eksempelvis Galatasaray bød 30 mio kr og Werder bød 0 kr (altså tilbyder Delaney en kontrakt), ryger han jo ikke per automatik til Galatasaray, såfremt han hellere vil spille i Werder.

    Og så står vi tilbage med et langt gedeskæg = ingen penge, videresalgsklausuler osv. (Blot Delaney et ekstra forår...)

    Og dette er vi nu dækket ind imod. Og ikke mindst, at han ikke ryger før onsdag!! (Fuck, hvor kan jeg i øvrigt ikke holde ud at tænke på den kamp!!)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 17.08.16 kl. 22:05

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det giver bare ikke helt mening...

    Vi kunne jo max få 30 mio.

    Det er også noget.

    MEN chancen for at vi ville få det beløb er jo vanvittigt lav, idet købende klub blot ville kunne vente 6 måneder og få ham gratis.

    Så er det selvfølgelig muligt at en klub ville byde 30 mio for at "sikre sig" Delaney. (Og formoder det er hvad du mener..)

    MEN det er jo stadig 100 pct i Delaneys hænder.
    Med andre ord, selvom eksempelvis Galatasaray bød 30 mio kr og Werder bød 0 kr (altså tilbyder Delaney en kontrakt), ryger han jo ikke per automatik til Galatasaray, såfremt han hellere vil spille i Werder.

    Og så står vi tilbage med et langt gedeskæg = ingen penge, videresalgsklausuler osv.

    Og dette er vi nu dækket ind imod. Og ikke mindst, at han ikke ryger før onsdag!!

    Zan
    Jeg stopper den her - men vi er bare uenige, den er ikke så meget længere. Jeg har læst alle argumenterne, men er ikke enig. Vi har solgt ham for 30 millioner og lejet ham tilbage i 4 mdr for 15 millioner :).

    Jeg under dog Delaney alt det bedste naturligvis og der behøver ikke koges mere suppe på det salg. Werder har gjort et sindsygt godt køb til 15 millioner (og husk på, at de selv siger de ikke har brug for ham denne sæson). Vi har gjort en fin handel i alles øjne og jeg blev skuffet over 15 millioner :)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #881
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er mere bekymret for dette: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...loever/6244532

    Jeg tror, at vi kan få mere for Ludwig A efter et europæisk gruppespil. Så det håber jeg ikke.
    Hvis de er i stand til at betale 50 mio. kr. næste sommer, så fred være med det. Så har vi god tid til at få hentet en afløser ind, hvis ikke i dette transfervindue, så i det næste.

  18. #882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Der er også signalværdi i, at vi behandler en klubmand - der virkelig har leveret for os - ordentligt. Det betyder også noget, i hvert fald for mig. Jeg synes, FCK og Delaney har formået at lave en glimrende aftale i delmængden mellem at respektere Delaneys ønske om at prøve noget større og FCKs ønske om at beholde sin anfører.
    SÅ enig og SÅ vigtig en pointe. Delaney er i den grad københavnsk hjerteblod, og derfor er det i alles interesse, at man tilgodeser ham. Lige fra slutningen af sidste sæson har Delaney officielt erklæret, at han går efter, at også FCK ville få noget ud af en handel, således at alle parter ville være tilfredse. Denne aftale tilfredsstiller alle parter: Delaney, fordi han forhåbentlig har fået en aftale med en klub, der passer ham, og som kan være springbræt til noget endnu større (ellers skal han være velkommen hjem igen :)), samtidig med at han får mulighed for et foreløbigt sidste gruppespil med FCK. Werder Bremen fordi de har fået en spiller til en spotpris i stedet for potentielt at skulle slås med større klubber med større budget om et halvt år, når Delaney kunne forhandle frit. Og FCK fordi man har sikret sig sin kaptajn i et afgørende halvår i forhold til at komme tilbage på den europæiske scene. ALT kan ske på Cypern, men allerede nu har Delaney i al fald vist sin vigtighed i de europæiske kampe - senest med et drømmeoplæg til den scoring, der kan vise sig at være 150 mio. kr. værd (differencen mellem EL og CHL). Og endelig kommende som nuværende spillere, fordi det her er endnu et signal om, at FCK gerne plejer både egne sportslige og spillerens interesser. Delaney ville gerne have sin fremtid på plads, og det fik han, mens man sportsligt ikke er gået på kompromis med sine ambitioner. Alt i alt et klasseskifte.

    Al held og lykke til Thomas Delaney. I mine øjne er han vokset til at blive en af de bedste FCK-spillere gennem tiderne. Hans bundniveau er enormt højt og hans topniveau er toppen af Bundesligaen værdigt. Og så virker han helt igennem som en enormt sympatisk fyr, der også socialt er en gave for ethvert fodboldhold. Håber SÅ meget, at han bliver en gigantsucces i Tyskland og på landsholdet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  19. #883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Der er også signalværdi i, at vi behandler en klubmand - der virkelig har leveret for os - ordentligt. Det betyder også noget, i hvert fald for mig. Jeg synes, FCK og Delaney har formået at lave en glimrende aftale i delmængden mellem at respektere Delaneys ønske om at prøve noget større og FCKs ønske om at beholde sin anfører.
    Fællesmængden må det være, du mener?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #884
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Der er vel ingen herinde der, reelt set, er vidende om, hvorvidt der har været bejlende klubber, der var villige til at lægge 4 mill. € nu og her. Måske har det været klubbens strategi at at vente? Måske har man valgt at satse på Champions League-millionerne (og indløsningen heraf synes unægteligt en smule mere realistisk med Delaney i truppen)? Måske har man måtte sande, at Jan Gregus for nuværende ikke er en 1 til 1 erstatning for Delaney?

  22. #885
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ud over at LJ naturligvis gik gratis og vi vidst nok sagde nej til et antal millioner med 6 mdr igen.... der tog jeg fejl.

    Jeg er helt på højde med at jeg er uenig med de fleste (og tydeligvis FCK). Jeg synes bare ikke beløbet er stort nok! Ingen har ville give 30 millioner for ham, så vi ved vi havde ham i efteråret og jeg tror sagtens vi ville kunne sælge ham for mere efter europa cup kampe og eventuelt landsholdskampe - det er et sats, jeg ville være villig til at tage - fair nok I er uenige.

    Der er en lille smule omkring signal værdi. Delaney er:

    - Vores bedste spiller
    - Vores anfører
    - Landsholdspiller
    - 24 år

    Vi kan (selvom det er mange penge) undvære pengene og skal man købe en af vores topspillere, så mener jeg man skal betale kassen for det og vi skal være for store til at sige nej til 15 millioner. Werder Bremen er trods alt en bundklub og de ville nok ikke have en chance for at hente ham om 6 mdr, hvor andre bør være rigtig interesseret.

    Anyway han er solgt, han har fortjent det og jeg er glad for, at vi har ham endnu 1 uge - det var det vigtigste. Tror faktisk hellere jeg ville ha' solgt ham for 30 millioner om en uge end 15 om 6 mdr - men det er en anden diskussion.
    Du har nogle gode pointer, men faktum er at hans kontrakt udløber til sommer. Det synes jeg ikke rigtig du forholder dig til. Hvem skulle betale 30 mio eller mere, for en spiller de ville kunne signe gratis?

    Han kunne forhandle frit til vinter. Det har altså en betydelig effekt på værdien af en fodboldspiller i den negative retning, uagtet at han har en god alder og måske/måske ikke ville spille et fantastisk europæisk efterår. Det var noget andet hvis han havde haft 2 år igen.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •