Side 62 af 73 FørsteFørste ... 12525960616263646572 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu ved vi jo ikke, hvilken aftale de Ridder og klubben er blevet enige om for at rive hans kontrakt i stykker. Men uanset hvor billigt FCK er sluppet fra det, var det sgu dumt, at man ikke i vinter erkendte, at han var en dyr fejl og solgte ham til Zulte for spotpris. Så havde man formentlig fået et par millioner i hånden og sparet minimum et halv års løn.
    I bedste fald, så går han gratis og får ingen kompensation. Hvis det er situationen, så koster han stadig på budgettet. Lad os sige at han blev købt for 10 millioner på en 4 årig kontrakt og han havde 1 år tilbage, så vil vi have givet en "værdi" på 2,5 millioner væk gratis og de skal afskrives fra resultatet. Dette er hvis hans værdi bliver afskrevet linært

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #917
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I bedste fald, så går han gratis og får ingen kompensation. Hvis det er situationen, så koster han stadig på budgettet. Lad os sige at han blev købt for 10 millioner på en 4 årig kontrakt og han havde 1 år tilbage, så vil vi have givet en "værdi" på 2,5 millioner væk gratis og de skal afskrives fra resultatet. Dette er hvis hans værdi bliver afskrevet linært
    Klart. Jeg misforstod dig og troede, du mente, at det var givet, at vi har betalt ham hans restløn i hånden. Hvilket vi muligvis har, men ikke nødvendigvis.

    Uanset hvad lader det til, at der er gået dumstædighed i den på grund af hans relativt høje indkøbspris, som man pinedød ville have en stor del tilbage af i stedet for at erkende hans aktuelle markedsværdi.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #918
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.bt.dk/fodbold/det-saa-end...adrid-fortrudt

    Kunne det ikke tænkes at FCK kunne komme i betragtning i forhold til Ødegaard?
    Ståle var begejstret for ham, inden han røg til Real Madrid.
    Vil da mene at FCK er på højde med Rennes, ganske vist ikke ligamæssigt, men træning og løn. Han ville komme til en "stor" klub, komme til at spille europæisk og være tættere på hjemlandet. Det kunne være et køb med en tilbagekøbsklausul.

    Det ville i mine øjne være godt for alle parter, når Delaney ryger til Werder Bremen til vinter.

  6. #919
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/det-saa-end...adrid-fortrudt

    Kunne det ikke tænkes at FCK kunne komme i betragtning i forhold til Ødegaard?
    Nej.

    Hvis du læser artiklen kan se, at grunden til at Real Madrid ikke længere vil udleje ham til Rennes er fordi, at han stadig er under 18 år gammel. De vil simpelthen ikke risikere igen at komme på tværs af UEFA's regulationer der beskytter mindreårige. Det er derfor også udelukket at han kan komme til FCK.

  7. #920
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Nej.

    Hvis du læser artiklen kan se, at grunden til at Real Madrid ikke længere vil udleje ham til Rennes er fordi, at han stadig er under 18 år gammel. De vil simpelthen ikke risikere igen at komme på tværs af UEFA's regulationer der beskytter mindreårige. Det er derfor også udelukket at han kan komme til FCK.
    Nu skrev jeg jo også først til januar når Delaney ryger til Bremen
    Ødegaard fylder 18. 17.december

  8. #921
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Så blev Ragnar solgt til Fulham, kan det stemme vi har en klausul der ?

  9. #922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Interessant læsning omkring Jores Okores situation i Aston Villa.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...quo-for-okore/

    Personligt har jeg en særdeles våd drøm om at få ham til klubben, og jeg er overbevist om at det er en spiller Ståle vil strække sig langt for at sikre.
    Udover at han formodentlig vil blive en kæmpe profil i det centrale forsvar, tror jeg også at Ståle kan se ham som en spiller der også kan dække de to backs grundet sin hurtighed og fysik (Amartey style). Derved vil man kunne sikre ham en god portion spilletid, mens både Zanka og Erik stadig er i klubben.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #923
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Nu skrev jeg jo også først til januar når Delaney ryger til Bremen
    Ødegaard fylder 18. 17.december
    De prøvede at udleje ham til Tyskland uden held, da den lejende klub skulle overtage hans løn (som nok ligger over FCK niveau). Da Zidane kan li hvad tyske klubber gøre i forhold til talentudvikling og brugen af unge spiller. Så tvivler kraftigt på FCK overhovedet har en chance for at leje ham da de danske klubber ikke er verdenskendte for at bringe unge talenter i spil tidligt i deres karriere.

  12. #924
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Interessant læsning omkring Jores Okores situation i Aston Villa.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...quo-for-okore/

    Personligt har jeg en særdeles våd drøm om at få ham til klubben, og jeg er overbevist om at det er en spiller Ståle vil strække sig langt for at sikre.
    Udover at han formodentlig vil blive en kæmpe profil i det centrale forsvar, tror jeg også at Ståle kan se ham som en spiller der også kan dække de to backs grundet sin hurtighed og fysik (Amartey style). Derved vil man kunne sikre ham en god portion spilletid, mens både Zanka og Erik stadig er i klubben.
    Ser ham gerne som erstatning for Zanka. Han har styrken og hurtigheden til at vi stadig kan spille med høj bagkæde

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #925
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Håber CL betyder at vi til vinter henter erstatning for Zanka og Ludwig som jo forsvinder til sommer, det vil være perfekt.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #926
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg læser her til morgen at Ståle har planer om at sælge Zanka til sommer, men så vidt jeg ved udløber hans kontrakt netop der.
    Har jeg misset noget? Eller skal det opfattes som en indikation af at der nu bliver forlænget?

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...naeste-sommer/

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #927
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Håber CL betyder at vi til vinter henter erstatning for Zanka og Ludwig som jo forsvinder til sommer, det vil være perfekt.
    Den får du idag! Bum

    https://twitter.com/FCKobenhavn

    Zan

  19. #928
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Okore.. siger det bare

    Eller måske Boilesen?
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 25.08.16 kl. 10:08

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #929
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det bliver Agger!

  22. #930
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er da vel også ved at være længe siden at vi har præsenteret en spiller ved et pressemøde.. Så man kunne da godt blive lidt optimistisk, og tænke i et stort navn :) måske vi svare igen på FCM's Van da Vart aftale (argh okay)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •