Side 64 af 73 FørsteFørste ... 145461626364656667 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Lægger jeg for meget i Ståles svar til det sidste spørgsmål ("Sååå, to gode nyheder på to dage herinde?" Svar: Deeet må vi se (lumsk smil)").

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/25...ter-vores-smag

    Kan ikke helt finde ud af, om det lyder som en signing mere, eller om der refereres til Champions League-kvalifikationen, og så denne signing. I tilfælde af at det er sidstnævnte, finder jeg det bare sjovt at Ståle svarer "Deeet må vi se", til om Boilesen skulle være en god nyhed.
    Efter selv at have set interviewet, er jeg tilbøjelig til at give dig ret i dette. Jeg opfatter det faktisk som at Ståle misforstår spørgsmålet fra Jes, og derfor tror der bliver spurgt om der kommer en god nyhed inden for de næste par dage. Det lumske smil han leverer synes jeg indikerer at han misforstår det og taler om en forestående transfer.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #947
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg hører det som "Det må vi sige"
    M

  4. #948
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Efter selv at have set interviewet, er jeg tilbøjelig til at give dig ret i dette. Jeg opfatter det faktisk som at Ståle misforstår spørgsmålet fra Jes, og derfor tror der bliver spurgt om der kommer en god nyhed inden for de næste par dage. Det lumske smil han leverer synes jeg indikerer at han misforstår det og taler om en forestående transfer.
    Jeg undrede mig også over svaret, men efter at have hørt det igen, tror jeg ligeså vel, Ståle kan have sagt: "det må vi sige".

  5. #949
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Jeg undrede mig også over svaret, men efter at have hørt det igen, tror jeg ligeså vel, Ståle kan have sagt: "det må vi sige".
    Jeg hænger mig ikke så meget i hvad han siger, men mere det ansigt han får fremvist i situationen :)
    Jeg synes det er et lusket/lumsk smil, fremfor et "overlegent" smil som jeg mere ville forvente mig ovenpå en CHL kval.

    jeg medgiver at det hele er meget spekulativt, men kender efterhånden allesammen ståles ageren i medierne, og man har efterhånden set ham i diverse situationer. På den baggrund vælger jeg at tro på at dette betyder at man får én spiller mere ind, hvis muligheden byder sig! Og i den forbindelse tror jeg stadig på at Okore eller Bjelland står MEGET højt på listen.

    Jeg kunne egentlig godt forestille mig at man lidt håber at Okore ikke bliver solgt nu, for at han derfor kan sidde et halvt år på bænken i championship. Det er han træt af til vinter, og tager til FCK!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #950
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    "Forleden hørte jeg, at FCK har set nærmere på en spiller med et prisskilt på 50 millioner kroner. Jeg ved ikke, hvilken spiller eller position, men kilden har stor indsigt ikke bare i FCK, men dansk fodbold generelt, ..."
    -Søren Sorgenfri

    http://tribunen.com/2016/08/26/selvf...oendby-mestre/

    Lyder vildt hvis vi skulle være villige til at betale 50 millioner for en spiller, så må det også være en der kan gøre en forskel.
    Men det går også lidt i snor med hvad der er blevet snakket om herinde for nyligt, at det ikke er sikkert vi er færdige med at handle. Tror ikke Ståle leder efter noget specifikt(udover midtforsvar), og at staropstillingen er som han vil have det, men hvis der dukker muligheden op for at hente et scoop, eller et stor talent op, vil han stadig være villig til at slå til.

  8. #951
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    "Forleden hørte jeg, at FCK har set nærmere på en spiller med et prisskilt på 50 millioner kroner. Jeg ved ikke, hvilken spiller eller position, men kilden har stor indsigt ikke bare i FCK, men dansk fodbold generelt, ..."
    -Søren Sorgenfri

    http://tribunen.com/2016/08/26/selvf...oendby-mestre/

    Lyder vildt hvis vi skulle være villige til at betale 50 millioner for en spiller, så må det også være en der kan gøre en forskel.
    Men det går også lidt i snor med hvad der er blevet snakket om herinde for nyligt, at det ikke er sikkert vi er færdige med at handle. Tror ikke Ståle leder efter noget specifikt(udover midtforsvar), og at staropstillingen er som han vil have det, men hvis der dukker muligheden op for at hente et scoop, eller et stor talent op, vil han stadig være villig til at slå til.
    Jeg tror ikke på vi smider 50 millioner efter en spiller. Jeg er bestemt hellere ikke overbevist om, at vi henter endnu en spiller. Jeg synes vi har en trup med stor kvalitet og den virker meget homogen. Det betyder dog stadig, at der skal skiftes ud - der skal altid være en form for rotation i en trup og til vinter vil der også blive udskiftet.

    - Pelle, Kadrii og Bay må hænge på et tyndt mandat og kan blive udskiftet nu eller til vinter
    - Zanka, Høgli, Ludwig forsvinder nok næste sommer og så kan udlandet altså også pludselig begynde at trække i flere profiler efter CL

  9. #952
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge The Sun – ja, fåking nederen avis, det ved jeg – er Jores Okore fløjet til København for at få lægecheck og skrive kontrakt.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #953
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror ikke på vi smider 50 millioner efter en spiller. Jeg er bestemt hellere ikke overbevist om, at vi henter endnu en spiller. Jeg synes vi har en trup med stor kvalitet og den virker meget homogen. Det betyder dog stadig, at der skal skiftes ud - der skal altid være en form for rotation i en trup og til vinter vil der også blive udskiftet.

    - Pelle, Kadrii og Bay må hænge på et tyndt mandat og kan blive udskiftet nu eller til vinter
    - Zanka, Høgli, Ludwig forsvinder nok næste sommer og så kan udlandet altså også pludselig begynde at trække i flere profiler efter CL
    Jeg tror så fuldt ud på, at FCK godt vil kunne løfte sig til 50 mio., hvis og så fremt man mener der er økonomi og sportslig gevinst i handlen. Vi er nok lullet lidt ind i en søvn, hvor mange tror loftet er nået, men jeg er sikker på, at ledelsen - særligt med CL for døren og ambitioner for fremtiden - mener vi skal op og lege i samme marked som Basel, Anderlecht, Brugge m.fl. og her er 50 mio. ikke en urelistisk pris.

    Hørsholt gav en god indikation i et interview fra i går. Her sagde han - frit fra leveren - at "FCK ser ikke skandinaviske klubber og hjemmemarkedet som udfordringen. I stedet ser vi mod de store klubber i de lande der ikke er med i CL-revolutionen". Jeg er sikker på, at FCK og de store i Holland, Belgien, Skotland, Polen m.fl. påtænker at lave en udbryderliga (tvinge UEFA til at acceptere storhed i små lande), og her passer indkøb i 50 mio. klassen fint ind.

  12. #954
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ifølge The Sun – ja, fåking nederen avis, det ved jeg – er Jores Okore fløjet til København for at få lægecheck og skrive kontrakt.
    Det var lige godt satans! Meget interessant, hvis sandt.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #955
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Okore til FCK ville være perfect match. Jeg ville være yderst tilfreds! Generelt må jeg bare sige, at Ståle, Lange & Co. gør det godt. Jeg har altid forsvaret C.V., men nu må jeg indrømme, at Ståle har bevist at det var det rigtige at gøre - at afskedige C.V. Jeg håber, at Okore kommer - desuagtet er jeg en glad mand. Derbysejr og Okore-signing ... Jeg ville ikke kunne ønske mig mere i den dejlige ferie :-p
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #956
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ifølge The Sun – ja, fåking nederen avis, det ved jeg – er Jores Okore fløjet til København for at få lægecheck og skrive kontrakt.
    Det er vildt og et rigtig fint køb (uden at aner hvad skaden har gjort ved ham) og så har vi jo vores 50 millioner mand (sådan næsten da) og vi skal vel kun give 10-20 for ham ;). Ligner jo på mange måder købet af Boilesen, en spiller der skal i form og får tid til det inden han skal spille fast fra sommer 2017. Pelle må så være fortid.

  17. #957
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er næsten for godt til at være sandt ?

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #958
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg må indrømme, at jeg er lidt betænkelig ved at hente en Jores Okore, af tre årsager:
    1) Jeg er ikke imponeret af hans taktiske formåen. Selv om han ikke forsøger at køre Beckenbauer-stilen som Zanka tidligere har gjort, synes jeg han laver større fejl end Zanka lavede tidligere i karrieren.
    2) Jeg er heller ikke synderligt imponeret over hans mentale indstilling, når han ikke er det klare førstevalg. Så bliver han ukoncentreret, og fra hvad jeg kan læse, lidt en primadonna. Det gider Ståle ikke, da det ikke er godt for omklædningsrummet.
    3) Hans kampform er ikke i en sådan stand, at han er klar til at udfordre Zanka eller Erik J. til en plads i startopstillingen foreløbig. Så kan jeg ikke se, at han skulle forlade en høj løn og en bænkevarmer plads i England til fordel for en bænkevarmer plads i Danmark og en noget lavere løn..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #959
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg er lidt betænkelig ved at hente en Jores Okore, af tre årsager:
    1) Jeg er ikke imponeret af hans taktiske formåen. Selv om han ikke forsøger at køre Beckenbauer-stilen som Zanka tidligere har gjort, synes jeg han laver større fejl end Zanka lavede tidligere i karrieren.
    2) Jeg er heller ikke synderligt imponeret over hans mentale indstilling, når han ikke er det klare førstevalg. Så bliver han ukoncentreret, og fra hvad jeg kan læse, lidt en primadonna. Det gider Ståle ikke, da det ikke er godt for omklædningsrummet.
    3) Hans kampform er ikke i en sådan stand, at han er klar til at udfordre Zanka eller Erik J. til en plads i startopstillingen foreløbig. Så kan jeg ikke se, at han skulle forlade en høj løn og en bænkevarmer plads i England til fordel for en bænkevarmer plads i Danmark og en noget lavere løn..
    Jeg kan godt følge dig omkring det taktiske. Til gengæld er han så formidabel mand mod mand, at det rigeligt opvejer. Og jeg tror nok Ståle skal få lært ham lidt taktik.

    Med Okore kan man sikre, at man har tre spillere, der alle kan spille med en høj baglinje. Derudover er det ligesom med Boilesen at være på forkant med situationen. Zanka er formentlig væk til sommer og interesse for Johansson er der også. Og hvem ved om en så fantastisk mulighed ville være tilstede til den tid.

    Okore ved iøvrigt nok udmærket, at hans krop ikke er til alle kampe og at han skal køres ind til at overtage på sigt. Derudover er Okore i topform så god, at han ikke ender på bænken.

    Jeg havde tre drømmekøb denne sommer. Boilesen, Okore og Bendtner. Hvis Ståle nu også kan lukke Bendtner oveni en CL-kvalifikation er det historisk stærkt.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #960
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg vil vurdere at Okore, før den slemme skade, var bedre end både Zanka og Erik er nu selvom de er lidt "klogere", for til gengæld er/var Okores fysik vanvittig - lynhurtig og bomstærk. Perfekt til en høj forsvarslinje, som nævnt ovenfor.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •