Side 65 af 73 FørsteFørste ... 155562636465666768 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Desangående Okore`s skade og nuværende form, kan jeg kun sige: In Cosgrave We trust!
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #962
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg kan godt følge dig omkring det taktiske. Til gengæld er han så formidabel mand mod mand, at det rigeligt opvejer. Og jeg tror nok Ståle skal få lært ham lidt taktik.

    Med Okore kan man sikre, at man har tre spillere, der alle kan spille med en høj baglinje. Derudover er det ligesom med Boilesen at være på forkant med situationen. Zanka er formentlig væk til sommer og interesse for Johansson er der også. Og hvem ved om en så fantastisk mulighed ville være tilstede til den tid.

    Okore ved iøvrigt nok udmærket, at hans krop ikke er til alle kampe og at han skal køres ind til at overtage på sigt. Derudover er Okore i topform så god, at han ikke ender på bænken.

    Jeg havde tre drømmekøb denne sommer. Boilesen, Okore og Bendtner. Hvis Ståle nu også kan lukke Bendtner oveni en CL-kvalifikation er det historisk stærkt.
    Hvorfor er det altid når jeg læser kommentar fra dig så læser jeg navnet Bendtner :)

    Jeg syntes jeg læste en artikel fornylig, hvor Ståle definitivt udelukker Bendtner. Så lad os aldrig snakke om ham igen. Gudskelov er Ståle klog nok til at vide at Bendtner i FCK ville være en katastrofe.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #963
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er ikke bekymret omkring det fysiske på nogen måde, jeg er mere bekymret omkring hans spilintelligens (eller rettere manglen på samme) på det niveau. De gange, jeg har set ham spille på et højere niveau end Superligaen, har jeg set en spiller, som træffer for mange forkerte beslutninger. Bjelland har måske ikke den samme fysik, men jeg vil langt hellere se ham i FCK end Okore.

  6. #964
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er ikke bekymret omkring det fysiske på nogen måde, jeg er mere bekymret omkring hans spilintelligens (eller rettere manglen på samme) på det niveau. De gange, jeg har set ham spille på et højere niveau end Superligaen, har jeg set en spiller, som træffer for mange forkerte beslutninger. Bjelland har måske ikke den samme fysik, men jeg vil langt hellere se ham i FCK end Okore.
    Mht fysikken, så handler det vel lidt om han har mistet hurtigheden... ikke så meget om han er stærk som en okse

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #965
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Håber virkeligt det passer, er stor fan af Okore. Vanvittige gode signings vi har lavet, hvis vi både lander ham og Boilsen.

  9. #966
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvis dette virkelig er sandt, så er det da en interessant transfer. En ting der undrer mig er dog at Ståle har for vane at være helt vild med kæmpe klodser inde i midterforsvaret. Okore har god springkraft men mener nu alligevel at han er kortere end både zanka og erik. Han har vanvittig speed, udemærket teknik og så er han stærk som en okse.... men er han god på låget? Sidder og trykke F5 inde på fck.dk indtil klokken 1.

    mht Boilesen så er han jo desværre nok ikke i truppen til søndag - som bliver udtaget imorgen. Jeg ville ellers elske et scenarie hvor vi er foran med 2-3 pinde og at vi så sætter ham på banen for ligesom at tvære det ud i ansigtet på dem ude i betonen... Men bare ønsketænkning herfra.

  10. #967
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg ville ellers elske et scenarie hvor vi er foran med 2-3 pinde... Men bare ønsketænkning herfra.
    Ja det bliver sgu nok desværre ønsketænkning med en hård hård Apoel-kamp i benene :-)

    Anyway spændende med Okore. Jeg skal være ærlig at sige, at jeg aldrig har været en kæmpe fan. Men eksperterne var jo enige om, at han var fantastisk i FCN, og de har nok mere styr på det end jeg.

    Okore er vel bedst med en intelligent og boldspillende forsvarer ved siden af (som Bjelland i FCN), og her har vi både Zanka (indtil sommer) og Erik, så det matcher ret godt. Kan Cosgrove og resten af gutterne få styr på Okores og Boilesens bentøj, så tegner det sgu meget godt med fremtiden.

    Om Okore har et mentalt problem hvis han ikke spiller, ved jeg ikke. Men mon ikke, at hans rolle er gjort klart (som med Boilesen). Nu skal deres form bygges op, så kan vi derefter rotere lidt på pladserne (Okore får nok Antons rolle pt) og, så skal de være klar til at tage over som starter fra sommer. Det giver bare utrolig god mening.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #968
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Er der nogen der har set ham spiller efter skaden ? Tænker på hurtighed og springkraften.

  13. #969
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Okore er kluntet og forvirret - jeg håber virkelig det er en ondskabsfuld joke?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #970
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Vi har ikke hørt noget fra klubben eller danske medier. The Sun er en tabloid avis af værste skuffe. Det er en and.

  16. #971
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi har ikke hørt noget fra klubben eller danske medier. The Sun er en tabloid avis af værste skuffe. Det er en and.
    Okore skulle angiveligt have checket ind på Bella Sky igår.

    http://footy.dk/2016/08/27/afsloring...uperliga-klub/
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  17. #972
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    [I]Lyder vildt hvis vi skulle være villige til at betale 50 millioner for en spiller, så må det også være en der kan gøre en forskel.
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om det er at gå for meget i detaljer, men i hvert fald har Søren Sorgenfri ikke skrevet noget om, at vi vil betale 50 millioner for nogen. Han har skrevet, at vi kigger på en spiller, som bliver vurderet til 50 millioner af hans nuværende klub. På baggrund af hans manglende præstationer for Aston Villa, vil det måske være i overkanten at forestille sig, at de har prissat Okore til 50 millioner, men på den anden side købte de ham angiveligt for omkring 35 millioner og pengene flyder jo i absurde strømme derovre, så måske har de alligevel tænkt, at de kunne få en så høj salgspris for ham, hvis klubber fra andre pengestærke ligaer ville byde på ham. Desuden lyder rygtet fra The Sun jo på, at vi er klar til, at købe Okore til en reduceret pris.

    Det kan selvfølgelig også være, at jeg bare tolker for meget på formuleringerne og Sorgenfri alligevel rent faktisk mener, at vi overvejer, at betale 50 millioner for en enkelt spiller. :)
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. #973
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det kan selvfølgelig også være, at jeg bare tolker for meget på formuleringerne og Sorgenfri alligevel rent faktisk mener, at vi overvejer, at betale 50 millioner for en enkelt spiller. :)
    Ham sorgenfri har sagt at det ikke er Okore der den mystiske 50 mio mand..

    Tror dog ikke på at vi kommer til at betale 50 mio for en spiller. Så må det ihverfald være inklusiv løn etc.
    Ellers tænker jeg det er en spiller der har kostet sin nuværende klub 50 mio. og ryger til FCK til en billigere pris.

    N´doye var min første tanke da jeg læste det.. man ved ikke om det passer sammen med de 50 mio kr. Trabzonspor vil vidst gerne af med ham.
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  19. #974
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg synes nu Okores meritter taler for sig selv.

    Okores historie:

    1. Bliver mester med FCN, efter et rekord lavt antal mål scoret - men mesterskabet blev hevet hjem pga. en bund solid defensiv der kun lukkede 22 mål ind i sæsonen.

    2. FCN spiller Champions League, hvor kun 2 spillere ligner nogen der er for gode til FCN: Jores Okore og Joshua John.

    3. Aston Villa køber Okore, der tager Premier League med storm, men bliver allerede alvorlig skadet efter sin 3 kamp d. 14/9-2013.

    4. Okore får come-back d. 24/11-2014 og spiller fast i resten af sæsonen. Aston Villa undgår lige præcis nedrykning.

    5. I den efterfølgende sæson løber Okore ind i en ny skade og sidder ude i det meste af starten af Premier League, men får come-back d. 5/12-2015 og er mere eller mindre fast mand resten af sæsonen pånær de sidste par måneder hvor han taber pladsen til Ciaran Clark (der nu er i Newcastle).

    Der er ingen tvivl - kan vi få Okore til 10-15 mio. så er det bare at slå til. Han er for stor til Superligaen, måske ikke ikke god nok til Premier League, men helt bestemt for god til Superligaen.
    Sidst redigeret af scoring : 27.08.16 kl. 13:20
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #975
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi har ikke hørt noget fra klubben eller danske medier. The Sun er en tabloid avis af værste skuffe. Det er en and.
    Tjoh.

    https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...13528579555328

    Enig i at de er af den allerværste skuffe, men det er mere fordi de aflytter bortførte børns telefonsvarere.

    Sportsnyheder i mellemklassen er de som regel skarpe nok på.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •