Side 66 af 73 FørsteFørste ... 165663646566676869 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Lægger jeg for meget i Ståles svar til det sidste spørgsmål ("Sååå, to gode nyheder på to dage herinde?" Svar: Deeet må vi se (lumsk smil)").

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/08/25...ter-vores-smag

    Kan ikke helt finde ud af, om det lyder som en signing mere, eller om der refereres til Champions League-kvalifikationen, og så denne signing. I tilfælde af at det er sidstnævnte, finder jeg det bare sjovt at Ståle svarer "Deeet må vi se", til om Boilesen skulle være en god nyhed.
    Jeg er åbenbart ikke helt dum :p

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg synes nu Okores meritter taler for sig selv.

    Okores historie:

    1. Bliver mester med FCN, efter et rekord lavt antal mål scoret - men mesterskabet blev hevet hjem pga. en bund solid defensiv der kun lukkede 22 mål ind i sæsonen.

    2. FCN spiller Champions League, hvor kun 2 spillere ligner nogen der er for gode til FCN: Jores Okore og Joshua John.

    3. Aston Villa køber Okore, der tager Premier League med storm, men bliver allerede alvorlig skadet efter sin 3 kamp d. 14/9-2013.

    4. Okore får come-back d. 24/11-2014 og spiller fast i resten af sæsonen. Aston Villa undgår lige præcis nedrykning.

    5. I den efterfølgende sæson løber Okore ind i en ny skade og sidder ude i det meste af starten af Premier League, men får come-back d. 5/12-2015 og er mere eller mindre fast mand resten af sæsonen pånær de sidste par måneder hvor han taber pladsen til Ciaran Clark (der nu er i Newcastle).

    Der er ingen tvivl - kan vi få Okore til 10-15 mio. så er det bare at slå til. Han er for stor til Superligaen, måske ikke ikke god nok til Premier League, men helt bestemt for god til Superligaen.
    Jeg er meget enig. Okore i topform er da en klasse over Superliga vil jeg mene. Og så får han jo tid til at spille sig i form, da Zanka først forlader os til vinter/Sommer. Fornuftigt køb af Ståle

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #978
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    .o0(tanken om en 3-5-2 med okore - zanka - erik bagerst. )

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #979
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Selvom det er blevet nævnt fra Ståle at Zanka først forlader FCK til sommer, så tror jeg godt med denne signing at Zanka kunne være solgt til Vinter. Så har Okore i mellemtiden haft et halvt års tilvænnings periode.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #980
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvor står der noget om Søren Sorgenfri og et kik på en spiller til 50 mill henne ??? Vil meget gerne læse det :-)

  10. #981
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det har altså været et vildt transfer vindue: falk, gregus, Pavlovic, boilesen, okore.


  11. #982
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge. www.footy.dk
    I sommeren 2013 måtte Aston Villa grave mange millioner op af lommen for at få fingrene i Jores Okore. Nu tre år senere giver de ham væk.
    FC København betaler ingen transfersum for Jores Okore, hvilket betyder, at Aston Villa kommer til at tabe stort på den danske midtstopper.
    Tilbage i 2013 måtte de nemlig punge ud med hele 35 millioner for at lokke FC Nordsjælland til et salg af Jores Okore.

    Hvis det er rigtigt....ligger jeg mig på fladt på knæ....f... godt gået ståle...

  12. #983
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Ifølge. www.footy.dk
    I sommeren 2013 måtte Aston Villa grave mange millioner op af lommen for at få fingrene i Jores Okore. Nu tre år senere giver de ham væk.
    FC København betaler ingen transfersum for Jores Okore, hvilket betyder, at Aston Villa kommer til at tabe stort på den danske midtstopper.
    Tilbage i 2013 måtte de nemlig punge ud med hele 35 millioner for at lokke FC Nordsjælland til et salg af Jores Okore.

    Hvis det er rigtigt....ligger jeg mig på fladt på knæ....f... godt gået ståle...
    Forhåbentlig indikerer den fri transfer ikke, at der er alt for store bekymringer om Okores knæ. Det virker en kende underligt fra Villas side (uanset videresalgsklausulen).

  13. #984
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Hvor står der noget om Søren Sorgenfri og et kik på en spiller til 50 mill henne ??? Vil meget gerne læse det :-)
    I den her artikel: http://tribunen.com/2016/08/26/selvf...oendby-mestre/

    Forleden hørte jeg, at FCK har set nærmere på en spiller med et prisskilt på 50 millioner kroner. Jeg ved ikke, hvilken spiller eller position, men kilden har stor indsigt ikke bare i FCK, men dansk fodbold generelt, så jeg har ingen grund til at betvivle informationerne.

  14. #985
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Politiken pointerer at FCK truppen rummer et dansk landshold - og det er ikke engang A-kæden.

    Stephan Andersen – Peter Ankersen, Mathias ’Zanka’ Jørgensen, Jorres Okore, Nicolai Boilesen
    Kasper Kusk, William Kvist, Thomas Delaney, Bashkim Kadrii –
    Rasmus Falk – Andreas Cornelius.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/su...nsk-landshold/

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #986
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Ifølge. www.footy.dk
    I sommeren 2013 måtte Aston Villa grave mange millioner op af lommen for at få fingrene i Jores Okore. Nu tre år senere giver de ham væk.
    FC København betaler ingen transfersum for Jores Okore, hvilket betyder, at Aston Villa kommer til at tabe stort på den danske midtstopper.
    Tilbage i 2013 måtte de nemlig punge ud med hele 35 millioner for at lokke FC Nordsjælland til et salg af Jores Okore.

    Hvis det er rigtigt....ligger jeg mig på fladt på knæ....f... godt gået ståle...
    Well, let's not start sucking each other's d.... quite yet - han skal holde sig skadesfri og spille sig på holdet.
    Så lad os vente en rum tid med at gøre boet op? Sporene fra Per Nilsson skræmmer...
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #987
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Ifølge. www.footy.dk
    I sommeren 2013 måtte Aston Villa grave mange millioner op af lommen for at få fingrene i Jores Okore. Nu tre år senere giver de ham væk.
    FC København betaler ingen transfersum for Jores Okore, hvilket betyder, at Aston Villa kommer til at tabe stort på den danske midtstopper.
    Tilbage i 2013 måtte de nemlig punge ud med hele 35 millioner for at lokke FC Nordsjælland til et salg af Jores Okore.

    Hvis det er rigtigt....ligger jeg mig på fladt på knæ....f... godt gået ståle...
    Nu kan det jo være os (altså FCK) ret ligegyldigt, hvad Aston Villa skal have, og hvad de ikke skal have. Det afgørende for os er, hvad vi skal betale. Fordi Aston Villa ikke skal have noget, så tror jeg, at Okore alligevel trækker på lønbudgettet. Både i løbende løn og i sign on. Det må være helt givet, at hvis Aston Villa har frasagt sig betaling, så er det for at slippe for Okores løn. Omvendt er det meget sandsynligt, at Okore har fået en fin sign on for at frasige sin engelske hyre.

    En spillers pris er summen af betaling til afgivende klub, sign on til spilleren og løbende lønninger. Det giver ingen mening kun at se på den første del.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #988
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKristian Se meddelelser
    Ham sorgenfri har sagt at det ikke er Okore der den mystiske 50 mio mand..
    Okay, men det var nu også blot et eksempel. Min pointe er, at Sorgenfri ikke har påstået, at vi vil betale 50 millioner for nogen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #989
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Næ men der er heller ikke nogen snark om hvilken spiller det er der er snakke om...... Spørgsmålet er vel også om der kommer flere spiller ind i det her vindue ??? man skal vel snart til at ombygge omklædningsrummet i Parken. :-)
    Jeg tror ikke der kommer flere ind nu, selv om jeg inderst godt kunne bruge en angriber mere når vi nu også skal spille CL og har muligheden for at komme videre fra gruppen hvis holdet klare den. Bare ikke Bentner ... go kamp

  22. #990
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Når man sidder og ser Ob-AC Horsens, så er jeg glad for at man ikke valgte at købe B.Sanneh, er du gal en bold mongol..

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •