Side 7 af 73 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    FCK meldes interesseret i forsvarsspilleren Marlon Santos, den 20 årige forsvarsspiller spiller på nuværende tidspunkt i den brasilianske klub Fluminense.
    Marlon Santos har bl.a 5 kampe for det brasilianske u23 landshold på cv'et.


    Grunden til dette skulle være at Ståle Solbakken skulle være interesseret i at skille sig af med både Per Pelle Nilsson samt Mikael Antonsson. Og har angiveligt indset Marlon Santos som afløser.

    Pris angiveligt: 20-25 millioner kr.

    https://youtu.be/MZNwy-4ZwkI
    Don't shoot the messenger



    Kilde:
    https://m.facebook.com/4643054070616...380401/?type=3

  2. #92
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    FCK meldes interesseret i forsvarsspilleren Marlon Santos, den 20 årige forsvarsspiller spiller på nuværende tidspunkt i den brasilianske klub Fluminense.
    Marlon Santos har bl.a 5 kampe for det brasilianske u23 landshold på cv'et.


    Grunden til dette skulle være at Ståle Solbakken skulle være interesseret i at skille sig af med både Per Pelle Nilsson samt Mikael Antonsson. Og har angiveligt indset Marlon Santos som afløser.

    Pris angiveligt: 20-25 millioner kr.

    https://youtu.be/MZNwy-4ZwkI
    Don't shoot the messenger



    Kilde:
    https://m.facebook.com/4643054070616...380401/?type=3
    Har ingen kilde set, andet end et tilfældigt FB rygte.
    Tror han er for stort et talent til det kan lade sig gøre, men tiden vil vise det.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    En erstatning for Delaney vil vare en etableret spiller. Vi kan ikke få en 1 til 1 løsning, men jeg er ret sikker på, at man vil forsøge at komme så tæt på som muligt. Et talent fra AIK tror jeg simpelthen ikke på som erstatning for Delaney.

    Skal det være spillere fra Skandinavien, er der ikke mange muligheder, men lidt bud kunne være:

    Rasmus Elm fra Kalmar kunne være en muligfhed, men hvis man henter ham er jeg ret sikker på, at man henter en gardering, pga. Elms skadeshistorik. Spillemæssigt vil Elm dog være en klasse løsning, og han er i forvejen alt, alt for god til Kalmar og Allsvenskan.
    Ebenezer Ofori fra AIK kunne også være en mulighed. Han har været rygtet til FCK tidligere.

    Jeg mener ikke der er spillere i tippeligaen der pt. kan gå ind og overtage fra Delaney.

    Det mest sandsynlige scenarie er vel, at vi henter en skandinav, der tidligere har vist højt niveau, men som siden er brændt fast på bænken i en mellemstor udenlandsk klub. Hvem det kan være, har jeg absolut intet bud på, men det er der sikkert andre der har. De norske og sveske spillere jeg selv kan komme på, spiller desværre alle fast i deres klubber.
    Jeg kunne godt se Nicolai Thomsen som Delaneys afløser.. Han har ikke samme fysiske gennemslagskraft, men har tilgengæld mere bold i sig uden at være en decideret offensiv 10'er type, hvilket der ikke rigtig er plads til i vores system.. Vores centrale midtbane har skreget på en sådan type i lang tid synes jeg, og jeg tror han kunne pynte gevaldigt her hos os. Det kan dog blive et problem at lokke ham hertil, da jeg tror han har muligheder i udlandet, men jeg mener man skal gøre forsøget..

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kunne godt se Nicolai Thomsen som Delaneys afløser.. Han har ikke samme fysiske gennemslagskraft, men har tilgengæld mere bold i sig uden at være en decideret offensiv 10'er type, hvilket der ikke rigtig er plads til i vores system.. Vores centrale midtbane har skreget på en sådan type i lang tid synes jeg, og jeg tror han kunne pynte gevaldigt her hos os. Det kan dog blive et problem at lokke ham hertil, da jeg tror han har muligheder i udlandet, men jeg mener man skal gøre forsøget..
    Har han ikke fået overbevist sig selv om at vi er så onde at han skal floppe engang mens han hiver 350.000 hjem om måneden før han kigger vores vej?
    Et spørgsmål som rejser sig er vel også om vi har plads til en Thomsen, hvis Yus bliver mere fast centralt? Jeg tror i hvert fald ikke på endnu en kreativ fodboldspiller, Ståle vil nok have en all-around marthonløber på 22 år ind!

    @Slush du har helt ret mht. at det er et kildeløst fb-rygte, og jeg tror ikke han signes i næste uge, men det kunne jo være at Kilden ikke kunne frigives - Qureshi-style. Men at der trods alt var kød på. Om ikke andet er det lidt at kigge på til de desperate transfer tosse som jeg.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Har han ikke fået overbevist sig selv om at vi er så onde at han skal floppe engang mens han hiver 350.000 hjem om måneden før han kigger vores vej?
    Et spørgsmål som rejser sig er vel også om vi har plads til en Thomsen, hvis Yus bliver mere fast centralt? Jeg tror i hvert fald ikke på endnu en kreativ fodboldspiller, Ståle vil nok have en all-around marthonløber på 22 år ind!

    @Slush du har helt ret mht. at det er et kildeløst fb-rygte, og jeg tror ikke han signes i næste uge, men det kunne jo være at Kilden ikke kunne frigives - Qureshi-style. Men at der trods alt var kød på. Om ikke andet er det lidt at kigge på til de desperate transfer tosse som jeg.
    Qureshi-style betyder vel snarere, at kilden er opdigtet... Anyway, har den FB-side nogen sinde ramt plet med nogen rygter?

    Mht. midtbanen håber jeg ikke, Toutouh er tiltænkt en fast plads i næste sæson. Jeg synes simpelthen ikke, han er god nok. Det gennembrud, som nogle taler om, at han skulle have fået i år, kan jeg ikke få øje på. Jeg synes, han er gennemgående middelmådig uden oplagte spidskompetencer, hvilket vel også er grunden til, at han i flere år har svævet frem og tilbage mellem midten og kanten, alt efter hvor der har manglet en stamspiller.

    Jeg savner et nyindkøb, der kan skabe mere offensivt. ikke nødvendigvis en 10'er-type, selv om Ståles relative satsning på Toutouh vel vidner om, at han ikke nødvendigvis udelukker at have en klar offensiv/defensiv opdeling mellem de to midtbanespillere. Men ellers en allround-type a la Atiba/Claudemir (da han var god)/Goldbæk/Peter Nielsen/Mussis (sic), der både kan arbejde, skabe chancer og selv være målfarlig.

    At vi for min skyld også gerne måtte finde en afløser for Kvist, som jeg mener er lige så middelmådig som Toutouh, blot med defensivt fortegn, er en anden og desværre mere urealistisk diskussion...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Qureshi-style betyder vel snarere, at kilden er opdigtet... Anyway, har den FB-side nogen sinde ramt plet med nogen rygter?

    Mht. midtbanen håber jeg ikke, Toutouh er tiltænkt en fast plads i næste sæson. Jeg synes simpelthen ikke, han er god nok. Det gennembrud, som nogle taler om, at han skulle have fået i år, kan jeg ikke få øje på. Jeg synes, han er gennemgående middelmådig uden oplagte spidskompetencer, hvilket vel også er grunden til, at han i flere år har svævet frem og tilbage mellem midten og kanten, alt efter hvor der har manglet en stamspiller.
    Jeg siger ikke at vi skal holde os fra indkøb, men Yus spiller fantastisk på den venstremidt. Desværre er han ikke synderlig hurtig, men da han under SJE kampen spillede cm gjorde han det altså forrygende. Det var en kamp osv.... Men han gav altså noget teknisk, meget savnet til den midtbane.

    Qureshis eget argument var at han fandt på navne for at dække over rigtige kilder. Mindes jeg ellers æder jeg min punchline.

    Jeg håber på et indkøb som kan sætte Kvist bagerst i køen. Der sker for lidt omkring ham, og for defensiv til mig. Mere box-to-box næste gang!

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg siger ikke at vi skal holde os fra indkøb, men Yus spiller fantastisk på den venstremidt. Desværre er han ikke synderlig hurtig, men da han under SJE kampen spillede cm gjorde han det altså forrygende. Det var en kamp osv.... Men han gav altså noget teknisk, meget savnet til den midtbane.

    Qureshis eget argument var at han fandt på navne for at dække over rigtige kilder. Mindes jeg ellers æder jeg min punchline.

    Jeg håber på et indkøb som kan sætte Kvist bagerst i køen. Der sker for lidt omkring ham, og for defensiv til mig. Mere box-to-box næste gang!
    Jeg må så bare erklære mig uenig mht. Toutouh. Jeg synes ikke, han er i nærheden af at spille hverken fantastisk eller forrygende. Men jeg er enig i, at midtbanen skriger på noget teknik; det skal bare gerne være teknik kombineret med spilintelligens, så det fører til noget, hvilket jeg synes er en af Toutouhs mangler.

    Mht. Qureshi var det ganske vist hans undskyldning, at han blot havde anonymiseret sine kilder, men de efterfølgende undersøgelser viste, at han ikke havde nøjedes med det, men også havde opdigtet kilder og interviews.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvad siger I til et par profiler fra 1. division? Er det for usexet?

    Boubacarr Sanneh har været nævnt et par gange før herinde (hovedsagligt af mig selv :P). Og Kristian Pedersen fra HBK kunne også være en interessant spiller at hente. Giv ham et halvt år sammen med Ludwig og sælg Ludwig til vinter. Så kan vi se, om KP har, hvad der skal til, eller om vi skal finde en anden.

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg fik lige en frygtelig tanke - Jens Jonsson som erstatning for Delaney. Det må aldrig ske, men det vil desværre være et klassisk Ståle-indkøb.

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jens Jønsson viser jo for GF, at han er en middelmådig defensiv midt uden nogle spidskompetencer. Så håber ikke Ståle henter ham.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg fik lige en frygtelig tanke - Jens Jonsson som erstatning for Delaney. Det må aldrig ske, men det vil desværre være et klassisk Ståle-indkøb.
    Kan du give en begrundelse for, hvorfor det ville være et klassisk Ståle-indkøb?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kan du give en begrundelse for, hvorfor det ville være et klassisk Ståle-indkøb?
    Jeg ville nok i højere grad kalde det et klassisk CV-køb..

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kan du give en begrundelse for, hvorfor det ville være et klassisk Ståle-indkøb?
    Fordi han er en kedelig klodset defensivt orienteret central midtbanespiller der er god i Danmark. Wurtz version 2.0, stor i Gylland, stor på u21. At Wurtz er blevet god på sine gamle dage, bør ikke tælle med i det argument. JJ kan sagtes blive god i suppen for Ågf - om 10 år.

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Fordi han er en kedelig klodset defensivt orienteret central midtbanespiller der er god i Danmark. Wurtz version 2.0, stor i Gylland, stor på u21. At Wurtz er blevet god på sine gamle dage, bør ikke tælle med i det argument. JJ kan sagtes blive god i suppen for Ågf - om 10 år.
    Det eneste klassiske der vil være ved det, er at den eneste eksempel på din beskrivelse skete for 9 år siden ....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvor vil en gut som Braithwaite ende henne, når/hvis Toulouse rykker ned?
    Han har vel alt andet lige succes nok til at finde en klub uden for DK...

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 73 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •