Side 70 af 73 FørsteFørste ... 206067686970717273 SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja, jeg er helt enig. Det virker meget påfaldende og bevist. Det lugter af at Bendtner alligevel signes inden torsdag. Man vil vel heller ikke skuffe de to unge knægte. :)
    Man behøver vel ikke skrive med ham inden torsdag, hvis han står uden kontrakt pt? Skulle han komme, så skal det vel være hvis alle hans andre muligheder er udtømte (han sættes vist pt i forbindelse med Championship klubber) og han kommer kravlende og tigger om en kontrakt. Og så skal det selvfølgelig være inden indskrivningen af spillere til CL.

    Mht videoen, så er det en besynderlig måde at gribe den an. Som andre undres jeg over, at man stiller det spørgsmål. Især når man ved at ungerne siger Bendtner og/eller man klipper videoen således.
    Der kan vel kun være to grunde:
    1: Jes Mortensen er lidt for kæk efter to kæmpe signings
    2: Man har rent faktisk en mulighed / en lyst til at signe Bendtner.

    Personligt tror jeg på den første af de to muligheder. Der er simpelthen ikke andet end en drillesyg Jes Mortensen der på nogen måde indikerer en Bendtner-signing. Ståle og klubben har jo afvist enhver ide om dette hele sommeren.

  2. #1037
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man behøver vel ikke skrive med ham inden torsdag, hvis han står uden kontrakt pt? Skulle han komme, så skal det vel være hvis alle hans andre muligheder er udtømte (han sættes vist pt i forbindelse med Championship klubber) og han kommer kravlende og tigger om en kontrakt. Og så skal det selvfølgelig være inden indskrivningen af spillere til CL.

    Mht videoen, så er det en besynderlig måde at gribe den an. Som andre undres jeg over, at man stiller det spørgsmål. Især når man ved at ungerne siger Bendtner og/eller man klipper videoen således.
    Der kan vel kun være to grunde:
    1: Jes Mortensen er lidt for kæk efter to kæmpe signings
    2: Man har rent faktisk en mulighed / en lyst til at signe Bendtner.

    Personligt tror jeg på den første af de to muligheder. Der er simpelthen ikke andet end en drillesyg Jes Mortensen der på nogen måde indikerer en Bendtner-signing. Ståle og klubben har jo afvist enhver ide om dette hele sommeren.
    Jeg ser på ingen måder, at vi signer mere pga det TV indslag - det er et par unge fans, der bliver spurgt om hvem de gerne ville se, man skal være lettere desperat for at få det til en ny signing...

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1038
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ser på ingen måder, at vi signer mere pga det TV indslag - det er et par unge fans, der bliver spurgt om hvem de gerne ville se, man skal være lettere desperat for at få det til en ny signing...
    Jeg tror heller ikke, at indslaget er lig med en signing af Bendtner, men FCKs kommunikationsstrategi er uden tvivl gennemarbejdet nok til, at det godt kunne være planen. De er helt klar over, hvad de signalerer ved at beholde de to knægtes udtalelse i slutningen af sådan et indslag. Bare se på, hvor mange kommentarer, der er skrevet om den herinde allerede. De er dygtige på kommunikation og PR inde i Parken, og dette er blot endnu et eksempel på det.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1039
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg tror heller ikke, at indslaget er lig med en signing af Bendtner, men FCKs kommunikationsstrategi er uden tvivl gennemarbejdet nok til, at det godt kunne være planen. De er helt klar over, hvad de signalerer ved at beholde de to knægtes udtalelse i slutningen af sådan et indslag. Bare se på, hvor mange kommentarer, der er skrevet om den herinde allerede. De er dygtige på kommunikation og PR inde i Parken, og dette er blot endnu et eksempel på det.
    Men er der nogen som helst andre end os - trods alt temmelig få - Sidelinie-debattører, der beskæftiger sig med det indslag? I så fald skaber den jo ikke megen hype eller kaprer potentielle nye kunder i butikken. Mit gæt er, at der lægges alt for meget i et sikkert ikke på forhånd forberedt, uskyldigt spørgsmål til to begejstrede børn. Men jeg er som bekendt tilhænger af en Bendtner-signing, så jeg håber da, at det hele er en nøje tilrettelagt pr-strategi. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1040
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Sidst i dette interview siger Ståle direkte, at vinduet for os er lukket, med undtagelse af Baskim, der skal lejes ud: https://www.youtube.com/watch?v=1l8tj4UttnA

    Derfor kan vi nok godt lukke Bendtner-debatten for denne gang.

  9. #1041
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Sidst i dette interview siger Ståle direkte, at vinduet for os er lukket, med undtagelse af Baskim, der skal lejes ud: https://www.youtube.com/watch?v=1l8tj4UttnA

    Derfor kan vi nok godt lukke Bendtner-debatten for denne gang.
    Lord B er på fri transfer og skal derfor ikke hentes i vinduet.
    *flueknepper og åbner døren på klem igen*

  10. #1042
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Kan vi ikke flytte Bendtner til Bendtner tråden .... Magter ærlig talt ikke mere ..... På forhånd tak


  11. #1043
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det tyder på at Bashkim har masser af muligheder :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kadrii/6266666
    Success is temporary, loyalty is forever!

  12. #1044
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af NiicoDK Se meddelelser
    Det tyder på at Bashkim har masser af muligheder :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kadrii/6266666
    Ja, jeg håber virkelig, han kommer afsted. Det er NU han skal handle, hvis han vil have en fremtid i FCK. Og så vil jeg i samme ombæring ønske, at Pelle-far får sparket! Ffs.. jeg kan dårligt huske hvordan manden ser ud uden krykker. Når han ikke vil lejes ud, er det meningsløst at have ham humpende rundt på 10'eren, når vi har købt Okore..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1045
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ja, jeg håber virkelig, han kommer afsted. Det er NU han skal handle, hvis han vil have en fremtid i FCK. Og så vil jeg i samme ombæring ønske, at Pelle-far får sparket! Ffs.. jeg kan dårligt huske hvordan manden ser ud uden krykker. Når han ikke vil lejes ud, er det meningsløst at have ham humpende rundt på 10'eren, når vi har købt Okore..
    Det gjorde han så ikke. AGF ville angiveligt gerne låne ham, men det ville han ikke. Det virker jo lidt fjollet, for han trænger da virkelig til kampe i benene. På den anden side har vi kun tre angribere i truppen udover ham, så måske er han meget god at have i baghånden, hvis skaderne skulle ramme.

    Forsvaret er nærmest overbefolket nu. Udover Nilsson står Bay nu også i en lidt åndssvag situation, hvor der er to venstrebacks foran ham i køen. Måske får han mere ud af træningen i førsteholdstruppen, men kampminutter skal han nok ikke håbe på så mange af, før Augustinsson bliver solgt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1046
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er faktisk glad for, at Kadrii bliver. Ståle ser - tror jeg - stadig muligheder for Kadrii, men mener han skal i kampform igen i af anden klub. Alright. Der burde bare komme rigeligt med chancer for Kadrii i efteråret med en masse kampe. Han skal kæmpe og presse på, og så kan hans alsidighed komme ham til gode. Jeg er sgu glad for at Kadrii bliver - men træls at Pelle ikke kom afsted :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #1047
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ved ikke hvor jeg ellers skulle skrive det - men lækkert at se, vi stadig kører videre med at forbedre vores scouting afdeling. God nyhed!


    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-southampton

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1048
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Dejligt med en ny mand ind nu vi har mistet Jesper Jansson. Kender ikke vores nye mand, selvom han endda har haft en fortid i klubben. Men dejligt, at vi også får oprustet på denne front. Og har man en fortid i Southampton, så har man i hvert fald haft rig mulighed for faglig sparring!!! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1049
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvis signingen af en ny scout ikke er spændende nok for alle, kan man altid holde sig til bt's version

    "Oprustningen fortsætter: FCK forstærker sig fra Premier League"


  22. #1050
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Hvis signingen af en ny scout ikke er spændende nok for alle, kan man altid holde sig til bt's version

    "Oprustningen fortsætter: FCK forstærker sig fra Premier League"
    Præcis. Og footy kører den samme forfærdelige og patetiske clickbait-overskrift!

    At BT's, ellers godkendte sportssektion, synker så lavt, er simpelthen for sløjt. Grrrr!!

    Rimelig off-topic, I know. Måtte lige ud med det...

    Zan

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •