Side 71 af 73 FørsteFørste ... 2161686970717273 SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/09/09...teholdstruppen

    Julian Kristoffersen er blevet rykket op i førsteholdstruppen. Det er længe siden, jeg har set ham i aktion, og da imponerede han ikke. Er der nogen, der ved mere om hans nuværende tilstand?

  2. #1052
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ståle siger det vel meget godt. Kristoffersen har en masse råpotentiale og kan blive en rigtig god spiller.

    Han har en god fysik og en perfekt højde. Og i forhold til hvad jeg har set, har en også en meget veludviklet positioneringsevne. Det er desværre bare eksekvering og slutprodukt, der halter laaaaangt efter det ønskede. Lidt ligesom Amankwaa i øvrigt.

  3. #1053
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Ståle siger det vel meget godt. Kristoffersen har en masse råpotentiale og kan blive en rigtig god spiller.

    Han har en god fysik og en perfekt højde. Og i forhold til hvad jeg har set, har en også en meget veludviklet positioneringsevne. Det er desværre bare eksekvering og slutprodukt, der halter laaaaangt efter det ønskede. Lidt ligesom Amankwaa i øvrigt.
    Jeg synes faktisk ikke at det er fair at skyde Amankwaa i skoene at han stadig mangler slutprodukt. Han lavede assist mod Aab, og Falk snød ham for en genial assist mod BØF. Med tanke på hvor lidt spilletid han har fået er han relativt skarp.


  4. #1054
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Et nyt rygte - er der nogen, der ved lidt mere om Jesper Karlsson?:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...sk-stortalent/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #1055
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Tom Høgli er i gang med sin sidste sæson. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-denne-saeson/

    Så der skal findes en ny yngre backup til Ankersen, så det bliver sparet lidt på lønbudgettet og ikke mindst på kaffebudgettet.

  6. #1056
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniel-2100 Se meddelelser
    Tom Høgli er i gang med sin sidste sæson. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-denne-saeson/

    Så der skal findes en ny yngre backup til Ankersen, så det bliver sparet lidt på lønbudgettet og ikke mindst på kaffebudgettet.
    Jeg er meget glad for at være i klubben. Dem som spiller nu, er klassespillere, og jeg har overhovedet ikke noget at være utilfreds med. Jeg accepterer fuldt ud, at jeg ikke spiller, så jeg skal bare sørge for at være klar, når det bliver min tur.
    Klasse hele vejen igennem! Super spiller og person at have i klubben. Jeg ser frem til de sidste ni måneder.


  7. #1057
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg er selv kæmpe fan af Høgli, men hvorfor er det Høglis rolle (stabil holdspiller) bliver hyldet, mens TK i sin tid ikke kunne blive kylet ud hurtigt nok? De to havde da præcis den samme funktion, med den eneste forskel at TK spillede mere, fordi vi var svagere besat.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1058
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Jeg er selv kæmpe fan af Høgli, men hvorfor er det Høglis rolle (stabil holdspiller) bliver hyldet, mens TK i sin tid ikke kunne blive kylet ud hurtigt nok? De to havde da præcis den samme funktion, med den eneste forskel at TK spillede mere, fordi vi var svagere besat.
    Altså forskellen på

    • A: spiller, der har spillet sjældent, altid har leveret når han har spillet, har siddet på bænken uden at brokke sig overhovedet og som er en usædvanlig vældig person, med politiske holdninger, uddannet lærer, hyggelig kaffedrikkende yndling.

    og

    • B: En spiller der spillede rigtig mange kampe for klubben, i en lang række kampe ganske enkelt ikke havde niveauet, men vi var tvunget til at blive ved med at bruge ham, fordi vi ikke havde bedre.

    Jeg vil godt understrege, at jeg synes TK var en RIGTIG god mand for klubben. Og at han absolut ikke fortjener hverken pibekoncerter eller et dårligt eftermæle. Og at manden naturligvis ikke er forpligtet over evne, og ikke kan bebrejdes resten af truppens mangler i den tid. Det er jo naturligvis ikke TKs skyld, at vi ikke havde bedre end ham. Og han spillede i øvrigt også GLIMRENDE i perioder. Men at du undrer dig over, at folk i højere grad ønsker TK væk fra holdet på banen - en spiller, der vel spillede for meget - end de ønsker en anden spiller - der vel har spillet alt for lidt (specielt med rygskaden) - væk fra bænken og helt ud af klubben, det virker mærkeligt. Jeg ser 2 RET forskellige situationer... Jeg har faktisk ualmindelig svært ved at se noget som helst, der kan sammenlignes her... :-)

    Note: Og så kan man sgu ikke undgå lige at tænke med vemod tilbage på TKs fantastiske hoppen-frem-med-samlede-ben "tacklinger"... Det var tider ;-)

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 12.09.16 kl. 17:56
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  10. #1059
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Men at du undrer dig over, at folk i højere grad ønsker TK væk fra holdet på banen - en spiller, der vel spillede for meget - end de ønsker en anden spiller - der vel har spillet alt for lidt (specielt med rygskaden) - væk fra bænken og helt ud af klubben, det virker mærkeligt.
    Det blev umådeligt kringlet, det, du fik skrevet ;)

    Men min pointe er nu netop, at jeg ikke ønsker/ønskede nogen af dem væk fra klubben. Jeg synes også, TK var en fornuftigt person, som var nede på jorden, og mig bekendt har han nu heller aldrig nogensinde brokket sig over manglende spilletid i de perioder, han sad ude.

    Jeg synes, vi skal være glade for at have den slags typer. Folk er tydeligvis også glade for Høgli, hvilket er forståeligt nok. Hvad jeg finder uforståeligt, er, hvorfor folk ikke var glade for TK.

  11. #1060
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Ståle siger det vel meget godt. Kristoffersen har en masse råpotentiale og kan blive en rigtig god spiller.

    Han har en god fysik og en perfekt højde. Og i forhold til hvad jeg har set, har en også en meget veludviklet positioneringsevne. Det er desværre bare eksekvering og slutprodukt, der halter laaaaangt efter det ønskede. Lidt ligesom Amankwaa i øvrigt.
    Det er virkelig generøst med den beskrivelse. Hans største talent er at han er høj, hans spil ellers er utrolig skidt. Han er (på trods af hvad Brokke sagde i radioen) ikke synderlig fantastisk med ryggen mod mål, på trods af at det er hans størrelse.
    Jeg har set ham lave et par fine skud fra distancen, men som så mange andre spillere der når de lette luftlag, er det som en gammeldags kanon der skal lades, utrolig langsomt, og der er sjældent tid til at de kan få plads og tid til det.

    Jeg synes slet ikke han er klar, eller værd at samle på. Det er hårdt sagt, men jeg har set ham en del gange over de sidste par år, og Wind der lige er rykket op fra u17 er allerede et langt bedre bud i start opstillingen for u19.

    Julian er ikke synderlig stærk med låget, fysisk kan han stadig udvikle sig, men pt. er han kun marginalt bredere end et standard A4 papir. Fint skud (når planeterne stå på linje) og en god næse for at stå der hvor keeperen taber bolden ud.
    Jeg tror og håber at vi rykker ham op for at sælge ham eller med håbet om at der sker en åbenbaring - Cornelius-style.

  12. #1061
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive det , er der nogen der har en update på Boilesen , træner han med de andre ?

  13. #1062
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive det , er der nogen der har en update på Boilesen , træner han med de andre ?
    http://www.holdnyt.dk/skader-karanta...rk/superligaen

    Han er tilbage i træning, og så vidt jeg kan se var han også en del af CL photo shoot.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1063
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Nu har Tk holdt et snit på 2.11 point i suppen. Taget fra nipserstat.
    Det er jo tydeligt at se at det er enormt ringe, når man sammenligner med vores nuværende midtbane:
    TD 2.14
    WK 2.20.

  16. #1064
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu har Tk holdt et snit på 2.11 point i suppen. Taget fra nipserstat.
    Det er jo tydeligt at se at det er enormt ringe, når man sammenligner med vores nuværende midtbane:
    TD 2.14
    WK 2.20.
    For slet ikke at tale om Kenneth Zohore, der har det bedste snit af alle (med 10+ kampe) på 2.43 point i snit. Fuk, han var god.

    Berglund er nummer 2. Remmer er nummer 5. Bashkim og Pape Diouf er 11 og 12. Morten Bertolt nummer 15. I den dårlige halvdel af FCKs spillere finder man bl.a. Ståle, Ragnar, Jacob Laursen og Zuma - og Brian Laudrup er i øvrigt den spiller (med 10+ kampe) med det aller dårligste pointsnit i FCKs historie. (Den dårlige halvdel er naturligvis domineret af spillere fra 90'erne).

    Kan vi ikke relativt hurtigt blive enige om, at pointsnit er et ret dårligt mål for spillernes individuelle færdigheder?

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  17. #1065
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Nu er der så også den forskel, at TK har spillet markant flere kampe end nogen af de nævnte. Den del af historien gør det jo selvfølgelig mindre sjovt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •