Side 72 af 73 FørsteFørste ... 22626970717273 SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #1066
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ougar,
    Det er fanme feje hold, når du begynder at dykke ned i din database. :D

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1067
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Ougar,
    Det er fanme feje hold, når du begynder at dykke ned i din database. :D
    Det er nu ikke fra Ougars database, men fra hele Københavns Nipserstat. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1068
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...745&start=2940

    En AbBØF tilhænger snakker om vedholdende rygter om Kusk på leje til MalmøBØFBØF fra vinter. Jeg er ikke fan af den ide, og da jeg ikke har hørt rygterne fra en ægte dansker, men kun en nordjyde, så vil jeg høre om der er andre der har hørt noget i den retning.

  6. #1069
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...745&start=2940

    En AbBØF tilhænger snakker om vedholdende rygter om Kusk på leje til MalmøBØFBØF fra vinter. Jeg er ikke fan af den ide, og da jeg ikke har hørt rygterne fra en ægte dansker, men kun en nordjyde, så vil jeg høre om der er andre der har hørt noget i den retning.
    Det ville overraske mig meget om man var så langt og konkret med en udlejning når vi stadig har næsten 20 kampe tilbage i dette halvår.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1070
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    HVIS det holder så kommer det vel an på om vi skal spille Europæisk til foråret. Samt hvordan han spiller sit efterår færdigt. Der er trods alt en del muligheder for at komme tilbage, hvoraf han tog fint hul på netop sit comeback i den forgangende runde mod ACH.

  9. #1071
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Allan Kuhn kender jo Kusk aldeles godt, så det lyder meget plausibelt, at han vil forsøge at hente ham til MFF. Forhåbentlig lykkes det ikke.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. #1072
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Lyon og Everton er ifølge BT ude efter Federico. Ståle afviser salg så kort inde i kontraktperioden, selv om BT spår, at FCK allerede til vinter kan firedoble sin 22,5 mio. kr. store investering. Kan vi få 90 mio. kr. for Federico vil jeg nu mene, at det kan være værd at overveje at skippe vores sympatiske angriber af sted. Men hvem ved? Måske har han vist sig fuldstændig uundværlig inden da. Det var i al fald dejligt, at han endelig fik hul på bylden i årets liga:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...bomber/6309230
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. #1073
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Lyon og Everton er ifølge BT ude efter Federico. Ståle afviser salg så kort inde i kontraktperioden, selv om BT spår, at FCK allerede til vinter kan firedoble sin 22,5 mio. kr. store investering.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...bomber/6309230
    Bare lige en lille korrektion: Ekstra Bladet (ikke BT) skriver, at FCK kan FLERdoble sin investering - ikke FIREdoble den. Det kan selvfølgelig ende med at blive det samme, eller måske et endnu bedre salg for FCK, men mon ikke en eventuel salgspris snarere bliver noget lavere end en firedobling af de 22,5 mio? Jeg håber slet ikke, FCK sælger Santander.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1074
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Lyon og Everton er ifølge BT ude efter Federico. Ståle afviser salg så kort inde i kontraktperioden, selv om BT spår, at FCK allerede til vinter kan firedoble sin 22,5 mio. kr. store investering. Kan vi få 90 mio. kr. for Federico vil jeg nu mene, at det kan være værd at overveje at skippe vores sympatiske angriber af sted. Men hvem ved? Måske har han vist sig fuldstændig uundværlig inden da. Det var i al fald dejligt, at han endelig fik hul på bylden i årets liga:


    Hvis det er sandt at de kan firedoble beløbet, så skal han sælges , Ved godt han lige har lavet nogen mål ,og et af dem gjorde så vi kunne komme i CL. Men det burde være muligt at finde en ny angriber med flere mål i, til en pris på måske 25-30 mill og så er der riligt med penge i overskud til klub kassen. Så mit råd er SÆLG

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...bomber/6309230
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  14. #1075
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Bare lige en lille korrektion: Ekstra Bladet (ikke BT) skriver, at FCK kan FLERdoble sin investering - ikke FIREdoble den. Det kan selvfølgelig ende med at blive det samme, eller måske et endnu bedre salg for FCK, men mon ikke en eventuel salgspris snarere bliver noget lavere end en firedobling af de 22,5 mio? Jeg håber slet ikke, FCK sælger Santander.
    Jeg holder meget af Santander, og jeg er spændt på at se, hvad han kan drive det til i FCK. Men hvis en klub er parat til at smide 90 mio. for ham, vil det være vanvittigt - og naturligvis en pris, vi ikke kan sige nej til. Af samme grund lyder det også helt urealistisk.

    EDIT: Hov, havde ikke set rettelsen. Hvis vi eksempelvis taler en fordobling, er det en en anden snak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1076
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Bare lige en lille korrektion: Ekstra Bladet (ikke BT) skriver, at FCK kan FLERdoble sin investering - ikke FIREdoble den. Det kan selvfølgelig ende med at blive det samme, eller måske et endnu bedre salg for FCK, men mon ikke en eventuel salgspris snarere bliver noget lavere end en firedobling af de 22,5 mio? Jeg håber slet ikke, FCK sælger Santander.
    Haha - my bad. Kilden er nu stadig BT, som EB har valgt at citere. Men korrekt, at der står 'flerdoble'. At tyde på sådan et lemfældigt benyttet ord kan være svært, men flerdoble må antages at være mere end fordoble - og dermed er vi (forhåbentlig) ude i mindst en tredobling - dvs. 67,5 mio. kr.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1077
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Haha - my bad. Kilden er nu stadig BT, som EB har valgt at citere. Men korrekt, at der står 'flerdoble'. At tyde på sådan et lemfældigt benyttet ord kan være svært, men flerdoble må antages at være mere end fordoble - og dermed er vi (forhåbentlig) ude i mindst en tredobling - dvs. 67,5 mio. kr.
    Hvor om alt er. Prisen må være et rent gæt...! Hvis man skal op i nærheden af en tredobling, kræver det nok en del flere kontinuerlige scoringer i både suppen og CL. En firdobling af prisen vil vel nærmest kræve, at han som minimum bliver topscorer i CL gruppen.
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  19. #1078
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Allano Se meddelelser
    Hvor om alt er. Prisen må være et rent gæt...! Hvis man skal op i nærheden af en tredobling, kræver det nok en del flere kontinuerlige scoringer i både suppen og CL. En firdobling af prisen vil vel nærmest kræve, at han som minimum bliver topscorer i CL gruppen.
    Egentlig ikke!Når først de grotesk rige PL-klubber kommer på banen, så kommer priserne til at gå heeelt amok! Ståle ved det, og resten af Europa ved det. Spiller Santander på et godt niveau i CL, og som mod Randers i Suppen, så skal der nok være en blæst manager i en PL-klub, der går i budkrig med en anden blæst manager i en PL-klub, og så ryger Santander forbi den magiske 100 mio. grænse. Ståle køber en fuldgod erstatning til 30 mio i sydamerika. Vi går amok over vores gigantiske succes i CL, Suppen og storhed i Skandinavien.

    Det bedste bliver, hvordan BØF-tilhængerne og BØF-pressen, på alle måder vil dissekere salget, og efter et par timer kunne konstatere, at salget af Kloagger stadig er det største i Suppens historie.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #1079
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hvis Emre Mor kunne blive solgt for 10 mio. EUR efter en håndfuld gode kampe for FCN, så vil jeg gerne sætte næsen op efter 15-20 mio EUR for Santander - især hvis der sælges til England.

    Dette kan underbygges med, at han er ung, vi har ham i fire år endnu, vi har ikke brug for pengene samt at han har bevist at han kan score mål i Europa og Sydamerika.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1080
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis Emre Mor kunne blive solgt for 10 mio. EUR efter en håndfuld gode kampe for FCN, så vil jeg gerne sætte næsen op efter 15-20 mio EUR for Santander - især hvis der sælges til England.

    Dette kan underbygges med, at han er ung, vi har ham i fire år endnu, vi har ikke brug for pengene samt at han har bevist at han kan score mål i Europa og Sydamerika.
    Emre Mor salget var et fantastisk (måske heldigt) salg for FCN. Men her taler vi , som du skriver, 10 mio. for en årgang 1997-spiller. Santander er fra 1991, og skal altså koste det dobbelte. Jeg siger ikke, at det ikke kan ske, men jeg mener stadig at det er rimeligt at antage, at der skal nogle flere mål til - både i ligaen og i CL, før der kommer de tal på bordet. Ligesom han skal holde det høje niveau han har haft - og stadig har - i de andre facetter af spillet.
    Sidst redigeret af Allano : 23.09.16 kl. 10:24
    Mvh

    Allano
    CPHK#01

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •