Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 85

Emner: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)



    Optakt:
    DERBY TID!!!!!

    Så blev det ATTER engang tid til DERBY i Parken!
    Det er nu tid til at ALLE mand skal i parken og vise deres tilhørsforhold, det gælder nu Pokal Semifinalen, og denne kamp er imod som stortset alle ved, imod rivalerne fra Brøndby IF.

    Det gælder for ALT i verden omg at VINDE kampen for at få et forspring i pokaltuneringen, for om blot 2 uger går det løs igen imod BIF ude på egnen.
    Vi har dog en ligakamp ind imellem, som OGSÅ spilles i Parken, den spilles den 17, og returkampen spilles den 20.

    Sidste kamp vi havde i pokaltuneringen var imod Randers, hvor vi vandt en flot 2-1 sejr i overtiden.
    Officel optakt:

    Fcknews.com

    F.C. København opstilling:
    2. Tom Høgli
    3. Ludwig Augustinsson
    5. Erik Johansson
    6. William Kvist
    7. Benjamin Verbic
    8. Thomas Delaney
    9. Bashkim Kadrii
    10. Nicolai Jørgensen
    11. Andreas Cornelius
    15. Mikael Antonsson
    17. Kasper Kusk
    19. Federico Santander
    20. Christoffer Remmer
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    28. Thomas Kaminski
    31. Robin Olsen
    35. Aboubakar Keita


    Skader:
    Stephan Andersen.

    Brøndby IF opstilling:
    1. Frederik Rønnow (GK)
    16. Mads Toppel (GK)
    2. Jesper Juelsgård
    5. Martin Albrechtsen
    6. Martin Ørnskov
    7. Thomas Kahlenberg
    8. Rodolph Austin
    9. Teemu Pukki
    10. Magnus Eriksson
    11. Johan Elmander
    12. Frederik Holst
    13. Johan Larsson
    15. David Boysen
    17. Riza Durmisi
    18. Lebogang Phiri
    19. Christian Nørgaard
    20. Kamil Wilczek
    25. Christian "Greko" Jakobsen
    27. Svenn Crone


    Skader:
    Karantæner:
    (Opdateres)

    Dommeren: Mikael Tykgaard(Politimanden).
    Dommerstatistik:
    (Opdateres)

    Stadionpriser

    (92 til sektion 12 til denne kamp).
    (Taget fra Billetlugen.dk) Køb foran stadion koster gerne et administrationsgebyr på 15'DKK - 30'DKK.

    Stadionpølsen!!!!!(Sokkens Kæphest):
    (Citat fra stadionturen) = Da jeg før har givet en pølse i Aarhus 0 stjerner føler jeg mig nødsaget til at give denne afskyelige/klamme såkaldte PARKDOG -1 stjerne! FØJ DEN ER KLAM:

    Form:


    Unibet Oddset:
    (Opdateres)

    Highlights:
    (Opdateres)

    Statistikken:
    (Opdateres)

    Se kampen:
    I Parken, for sofastyrken vises den på Tv3+.


    Vejret:



    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Steffen_corleone m.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 05.04.16 kl. 16:16

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Håber virkelig ikke Ståle begynder at rotere, pokalen i selv er jeg egentlig lidt ligeglad med SÅ LÆNGE BØF IKKE VINDER DEN, så bøf uden Agger i parken skal presses med bedst mulig start 11'er . Så ingen Baskim,Remmer og Anton tak :)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Der blive roteret på nogle pladser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lderby/6022526.

    Selv så jeg helst absolut stærkeste holdopstilling, velvidende det ikke er Ståles stil i pokalen.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Mesterskabet er det eneste, der tæller, og når nu pokalsemifinalen er over to kampe, så giver det mening at rotere i opstillingen i den første kamp for at være 100 % klar til de to følgende Superligakampe. Kan vi som minimum holde afstanden til 2. pladsen efter de to runder, hedder det mindst 9 points forspring med otte kampe igen. Så kan Ståle gå all in på returkampen i Brøndby vel vidende, at forspringet i ligaen er tilpas stort.
    Sidst redigeret af Elver : 05.04.16 kl. 06:27
    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Mesterskabet er det eneste, der tæller ...
    Wow for en floskel ;-) Men helt åbenlyst ikke korrekt.

    Hvis det var sandt, ville Ståle spille med 11 amatørspillere, hvilket ikke bliver tilfældet.

    Forhåbentlig standser han ved som nævnt at trække Kvist, Kaminski og Cornelius ind. Det vil være vildt frustrerende at se ham tvinge ændringer igennem ved f.eks. at bruge Bashkim Kadrii som mod Randers, en god dreng men en spiller langt fra storformen – og Remmer, som man kan sige helt det samme om. Og skal Keita starte igen, så skal Delaney ud – så er vi allerede ved at skille holdets struktur helt ad igen.

    Det er ikke bare en pokalfinaleplads, men også et derby, mod et hold som vi har rigtig skidt statistik mod – inkl. Ståles egen debutkamp som træner i 2006:


    (tak til Nipserstat)

    Lad os nu for himlens skyld gøre det ordentligt, og sætte det på plads mod de folk over de næste par uger. Og ikke tage vilde chancer og spolere vores eget spil mod et hold, der helt klart har mere på spil, hvilket formentlig kan ses – ligesom i det rædselsfulde møde med Mike og deres psykofans i 2012, der skal revancheres denne gang.

    Vi har da vel forhåbentlig bygget netop dette forspring bl.a. for at have overskud til at spille disse kampe?


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Må ærligt indrømme at jeg heller ikke forstår fans der mener at vi skal 'spare' og at ligaen er det vigtigeste frem for alt. Selvfølgelig er jeg ikke uenig i dette, men det er altså profesionelle fodboldspillere vi har med at gøre, hvis ikke de kan klare 2 kampe på en uge - hvordan i alt verden skal vi så klare os ude i Europa?

    Det gik i øvrigt ikke særlig godt i Farum, efter at vi havde sparet et helt hold mod Randers i pokal midtuge kampen.

    Derudover så har vi altså lige haft en forholdvis lang pause for mange af vores spillere - ja, det er vel stort set kun Verbic, NJ og Delaney der virkelig har fået spilleminutter, og det er formentlig også de spillere der står overfor en pause (Delaney højst usandsynligt pga. alternativerne).

    Jeg tror at vi stiller med følgende:

    Kaminski
    Ankersen - Zanka - Johanson - Ludwig
    Kusk - Kvist - Delaney - Toutouh
    Cornelius - Santander
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Alle bør lige lukke øjnene og visualisere Parken på Kristi Himmelfart, solen skinner, der er kolde fadøl i luften - og BIF er i pokalfinalen. Hele D- og A-tribunen bliver en gul og blå mur, mens vi sidder derhjemme foran fjernsynet. BIF vinder og Elmander, Kahlenberg og Agger løber æresrunde rundt på grønsværen.

    Vi SKAL vinde over de to kampe, og jeg får vejrtrækningsproblemer når jeg hører, at Randers-kampen er vigtigere end den i morgen. Det må og skal kunne lade sig gøre at vinde begge kampe med begrænset rotation. Alle mand i Parken!


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Alle bør lige lukke øjnene og visualisere Parken på Kristi Himmelfart, solen skinner, der er kolde fadøl i luften - og BIF er i pokalfinalen. Hele D- og A-tribunen bliver en gul og blå mur, mens vi sidder derhjemme foran fjernsynet. BIF vinder og Elmander, Kahlenberg og Agger løber æresrunde rundt på grønsværen.

    Vi SKAL vinde over de to kampe, og jeg får vejrtrækningsproblemer når jeg hører, at Randers-kampen er vigtigere end den i morgen. Det må og skal kunne lade sig gøre at vinde begge kampe med begrænset rotation. Alle mand i Parken!
    Vi har et forspring på ni point i ligaen og har inden for den seneste måned slået alle tre nærmeste forfølgere. Vi har én ligakamp tilbage mod hver af både FCM, AaB og Bøf og alle tre kampe er på hjemmebane. Jeg siger ikke ligaen er sikker og vundet og alt det, men jeg er villig til at sælge en mulig sejr mod Randers i ligaen hvis vi til gengæld slår Bøf ud i pokalen.

    Desuden glemte du 2 forhold i din dommedagsprofeti: 1) at Bøf ikke har vundet et trofæ siden 2008 og at det er af yderste vigtighed at denne stime udbygges, og 2) at pokalen vil give Bøf en billet til Europa League som de ellers skulle opnå ved at hente FCM (+2 point) og SE/AaB (+3 point) i ligaen. Bøfs seneste eskapader i EL-kvalifikationerne har været god lol men de tjente sikkert en god mønt i sommers på kvalifikationen alene, og det sidste verden har brug for er at Bøf får opbygget en koefficient der vil gøre dem seedede i kvalifikationsrunderne. Uanset hvor meget man kan grine af at se Bøf blive skuffede i Europa så er de kampe bedre for Bøf end ingenting. Derfor skal vi - for dansk fodbolds skyld - gøre vort ypperste for at slå Bøf ud i pokalen for derved at forhindre dem i at tage en titel og kvalifikation til Europa League.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Vi har et forspring på ni point i ligaen og har inden for den seneste måned slået alle tre nærmeste forfølgere. Vi har én ligakamp tilbage mod hver af både FCM, AaB og Bøf og alle tre kampe er på hjemmebane. Jeg siger ikke ligaen er sikker og vundet og alt det, men jeg er villig til at sælge en mulig sejr mod Randers i ligaen hvis vi til gengæld slår Bøf ud i pokalen.

    Desuden glemte du 2 forhold i din dommedagsprofeti: 1) at Bøf ikke har vundet et trofæ siden 2008 og at det er af yderste vigtighed at denne stime udbygges, og 2) at pokalen vil give Bøf en billet til Europa League som de ellers skulle opnå ved at hente FCM (+2 point) og SE/AaB (+3 point) i ligaen. Bøfs seneste eskapader i EL-kvalifikationerne har været god lol men de tjente sikkert en god mønt i sommers på kvalifikationen alene, og det sidste verden har brug for er at Bøf får opbygget en koefficient der vil gøre dem seedede i kvalifikationsrunderne. Uanset hvor meget man kan grine af at se Bøf blive skuffede i Europa så er de kampe bedre for Bøf end ingenting. Derfor skal vi - for dansk fodbolds skyld - gøre vort ypperste for at slå Bøf ud i pokalen for derved at forhindre dem i at tage en titel og kvalifikation til Europa League.
    http://www.fck.dk/kamp/aab-fck-12-05-2016

    Kampen mod AaB spilles i Aalborg.

  14. De følgende 2 brugere er enige:
    MZ, Orb

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Er så klar til i aften ! ⚽er der nogle der ved hvornår de gule ankommer ? Vil gerne undgå at rende på dem ! Tager de stadig tog til svanemøllen?
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  16. #11
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Er så klar til i aften ! ⚽er der nogle der ved hvornår de gule ankommer ? Vil gerne undgå at rende på dem ! Tager de stadig tog til svanemøllen?
    16.04 på svanemøllen

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Jeg kunne godt tænke mig følgende startopstilling idag mod BØF:

    Kaminski
    Ankersen - Zanka - Erik - Ludwig
    Kusk - Kvist - Delaney - Verbic
    Cornelius - Bashkim

    Er sikker på det sagtens kan lade sig gøre at vinde med denne opstilling - så vil vi kunne bytte Toutouh, Nico og Santander i 2. halvleg såfremt resultatet ikke er som ønsket.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig følgende startopstilling idag mod BØF:

    Kaminski
    Ankersen - Zanka - Erik - Ludwig
    Kusk - Kvist - Delaney - Verbic
    Cornelius - Bashkim

    Er sikker på det sagtens kan lade sig gøre at vinde med denne opstilling
    Det kan det ikke, idet Ankersen ikke er i truppen.
    Sidst redigeret af Ace : 06.04.16 kl. 10:25
    HIC SUNT LEONES

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det kan det ikke, idet Ankersen ikke er i truppen.
    Sorry - havde jeg ikke set. Så må det blive Remmer på den back.

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  2. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •