Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 85

Emner: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Jeg kan godt forstå at Ståle roterer lidt, da det er reservernes mulighed. Det der nu står klart for ut er, at ikke én eneste af reserverne greb chancen.

    Kaminski: Chanceløs ved målet, men virkede derudover ekstremt usikker, "Raboczki-style", ved sine indgreb i feltet.

    Høgli: Virkede træt fra kampens start. Virkede som om at han ikke vidste hvad han skulle gøre, når han fik spillet bolden. Hans tid i Kbh. kunne godt være slut til sommer. Derudover mener jeg ikke, at han burde være et reelt alternativ til venstre back. Sympatisk fyr, men for meget alibi bold.

    Anton: Har ALDRIG været den store boldspiller, men hans næse for at læse spillet, har altid hjulpet ham. I lang tid har den næse dog været stoppet! Foretager til tider hovedløse handlinger. Hans tid kunne også godt være ovre her til sommer, med mindre at han aktiverer sin klausul.

    Kadrii: Var en af de bedre reserver, hvilket desværre ikke siger så meget. Havde nogle enkelte gode aktioner, men bringer i det store billede, alt for lidt. Særligt når man sammenligner med Verbic, som er hans konkurrent. Her bør Verbic ikke ligge søvnløs. Personligt synes jeg at Kadrii bliver brugt forkert. Han skal spille angriber, så forstå det Ståle!!!

    Cornelius: Brænder en masse meter af, men er hamrende ufarlig. Der er ikke nok value for money og kan man komme af med ham til sommer, så skal Ståle sætte alle sejl ind.

    Til de etablerede, så skuffede NJ og Kvist i stor stil. Jeg ser gerne at NJ ryger på bænken mod Randers, men om Ståle er enig i den disposition, er jeg nu ikke så sikker på. Hans attitude og indsats de sidste kampe, gør dog at jeg håber at det bliver udfaldet. Så er der Kvist. Det er NU, som i NU, at Toutouh skal integreres centralt. Det eneste som Kvist bringer til offensiven, er de lange indkast. Han bryder jo aldrig kæden og har ikke for 50 øres uforudsigelighed i sit spil. Det bliver for meget alibi bold. Jeg gruer ved den lange kontrakt.

    På falderebet. Jeg tænker at det kunne være en idé med en angrebs/afslutnings træner. For hold op hvor er vores offensiv uskarp. Der skal bruges ALT for mange chancer. Det går måske i ligaen, men ikke i Europa.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Det var bare ikke godt nok idag. Men som kommer fra bænken og skal vise deres værd er dem der præsterer dårligst sammen med NJ. Kadrii simpelthen så rusten. Høgli gav hverken noget offensivt eller defensivt. Anton usikker og for langsom ved deres mål. Kaminski, alt der kommer i feltet bliver farligt med ham i kassen - ingen autoritet overhovedet! Corner viser lige præcis hvorfor han sidder på bænken.
    Ståle dumper også med et brag! At lave så mange udskiftninger til et derby og ikke kunne sætte spillerne bedre op. Og udskiftningerne fatter jeg intet af, helt håbløst. Høgli/remmer fuldstændig ligegyldigt. Santander skulle ind meget før og Verbic havde gjort godt overfor Larsson.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Tror nok vi skal blive mester,men det kan på ingen måde blive et roligt vindue !! Mindst en ny central midt og Peter A skal også købes !! Vi må også have et alternativ til kanterne og ikke mindst en ny midtstoppet

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Med forbehold for at kampen blev set fra sektionen og at jeg stadig ikke er faldet helt ned:

    Jeg håber virkelig at Anton smutter hjem til Sverige til sommer, hvor meget jeg end elsker den mand og hvad han engang stod for, så gider jeg ikke engang have ham rendende som 4. valg i forsvaret.

    Vores indlæg i dag var håbløse, det virkede som om at kanterne ikke anede hvad fanden de skød efter og at angriberne ligeledes ikke anede hvor de skulle løb hen).

    Derudover ville jeg enormt gerne have set Verbic lege med Brøndbys højreside, deres "midterforsvar", ham savnede jeg virkelig.

    Nåja, også var det sgu vigtigt at vi hentet Robin til byen :)

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Ærgeligt at man ikke er i stand til at slå et ellers ringe Brøndby hold, men alt er åbent og jeg forventer at vi slår dem ud samlet.

    Derudover tror jeg der er RIGTIG mange der er glade for at NJ med stor sandsynlighed ikke er i klubben længere til sommer. Hans attitude er det mest forfærdelige der er set i dansk og international fodbold i rigtig land tid, han er jo værre end selv Ronaldo! Han er selvsagt en vigtig spiller for os og det er desværre derfor at Ståle bliver ved med at acceptere dette - vi kan ikke rigtig undvære ham pt. Det er mit håb at han kommer hen til en klub og fortsætter denne attitude for så at blive sat på plads en gang for alle så han kan fatte at man ikke kan opføre sig sådan som han gør. Hvis han fortsætter sådan i England eller især Tyskland så er der en stor sandsynlighed for at han bliver flækket ned til træning, jeg nægter at tro på at det accepteres andre steder.

    Det er som om at han selv tror at han er en konge og kan tillade sig alt fordi han scorer et par mål mod Island i en træningskamp!
    Sidst redigeret af Romme : 01.05.16 kl. 21:10

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,563

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ærgeligt at man ikke er i stand til at slå et ellers ringe Brøndby hold, men alt er åbent og jeg forventer at vi slår dem ud samlet.

    Derudover tror jeg der er RIGTIG mange der er glade for at NJ med stor sandsynlighed ikke er i klubben længere til sommer. Hans attitude er det mest forfærdelige der er set i dansk og international fodbold i rigtig land tid, han er jo værre end selv Ronaldo! Han er selvsagt en vigtig spiller for os og det er desværre derfor at Ståle bliver ved med at acceptere dette - vi kan ikke rigtig undvære ham pt. Det er mit håb at han kommer hen til en klub og fortsætter denne attitude for så at blive sat på plads en gang for alle så han kan fatte at man ikke kan opføre sig sådan som han gør. Hvis han fortsætter sådan i England eller især Tyskland så er der en stor sandsynlighed for at han blive flækket ned til træning, jeg nægter at tro på at det accepteres andre steder.

    Det er som om at han selv tror at han er en konge og kan tillade sig alt fordi han scorer et par mål mod Island i en træningskamp!
    Jeg må erklære mig enig mhs. til NJ. Jeg tror det er godt for alle parter han forlader FCK til sommer. Bevares NJ er god når han gider, men det er bare alt for sjældent. Derudover så er der utrolig mange situationer, hvor han ikke spiller medspillerne.

    Jeg glæder mig til Falck til sommer.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    I tilfælde af 0-0 på Hjalte Park, går Brøndby så videre? Ved ikke om udebanemål tæller i DBU pokalen?

    Ps. NJ's attitude...... Ohh shit.

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Av et indhop Remmer laver....Der manglede SÅ meget kvalitet i alt hvad han foretog sig....Og generelt må man sige at "reserverne" er dyre..Høgli og Anton fejler ved deres mål, Kadrii slipper Johan Larsson senere og viser ikke meget og Corner knokler men hvor er der langt til at han bliver farlig...Ikke meget han end kommer til.....

    Nu er presset på os i returkampen, hvor der er et par af de ovennævte der ikke bør få genvalg...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Det kan være at det lyder ekstremt negativt, men jeg synes at kampen i dag gav en del svar på fremtiden for flere pladser.

    Corner virke bare ikke til nogensinde at ramme det niveau han viste i sin første halvsæson. Jeg tror ikke at han nogensinde bliver en angriber i den kaliber vi har brug for i København. Han er ikke en opspilsstation som er meget værd kontra Santander, og han er rystende uskarp når han endelig får tilkæmpet sig en chance foran mål.

    Ellers mener jeg at der var for meget rotation på centrale pladser. Johansson burde have startet før Antonsson og Kadrii ligner ikke en der høre hjemme på kanten. Ligaen er mere eller mindre vundet, så jeg er ekstremt skuffet over at jeg ende med at tilbringe det meste af kampen, med at være nervøs for a vi smider en rekord på næsten 12 år uden nederlag i Parken mod Brøndby; en selve resultatet.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Der er mange bekymrende tendenser i spillet og ikke mindst attituden på holdet, hvor N. Jørgensen naturligvis skiller sig ud som den værste eksponent for det. Vi har nu spillet otte kampe i foråret, og reelt set er der vel kun én kamp, hvor både spil og resultat har været rigtig godt - 6-2 over AaB, hvis nogen skulle være i tvivl. 1-0 ude over FCM var jo også en yderst vigtig sejr, men sikker eller overbevisende kan man ikke kalde den.

    Ser man bort fra AaB-kampen har vi i de syv andre scoret syv mål. Det er langtfra godt nok. Jeg frygter lidt, at holdet er blevet lullet i søvn af det store forspring i ligaen og ikke tager opgaverne seriøst nok. Det virker, som om der er en forventning om, at det jo nok skal komme, hvis vi bare kører på og hovedløst losser bolde ind i feltet og ellers lunter rundt på 90 procent. Det har jo faktisk resulteret i mål flere gange, men holdets potentiale bliver ikke indfriet lige nu, og den markante overlegenhed, vores stærke trup burde have mod de fleste danske hold, kommer ikke til udtryk.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Det kan være at det lyder ekstremt negativt, men jeg synes at kampen i dag gav en del svar på fremtiden for flere pladser.

    Corner virke bare ikke til nogensinde at ramme det niveau han viste i sin første halvsæson. Jeg tror ikke at han nogensinde bliver en angriber i den kaliber vi har brug for i København. Han er ikke en opspilsstation som er meget værd kontra Santander, og han er rystende uskarp når han endelig får tilkæmpet sig en chance foran mål.

    Ellers mener jeg at der var for meget rotation på centrale pladser. Johansson burde have startet før Antonsson og Kadrii ligner ikke en der høre hjemme på kanten. Ligaen er mere eller mindre vundet, så jeg er ekstremt skuffet over at jeg ende med at tilbringe det meste af kampen, med at være nervøs for a vi smider en rekord på næsten 12 år uden nederlag i Parken mod Brøndby; en selve resultatet.
    Rekorden er i Superligaen.

    Vi tabte d. 11. februar 2007 til dem i Royal League i Parken. Selvom det selvfølgelig også er længe siden.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Av et indhop Remmer laver....Der manglede SÅ meget kvalitet i alt hvad han foretog sig....Og generelt må man sige at "reserverne" er dyre..Høgli og Anton fejler ved deres mål, Kadrii slipper Johan Larsson senere og viser ikke meget og Corner knokler men hvor er der langt til at han bliver farlig...Ikke meget han end kommer til.....

    Nu er presset på os i returkampen, hvor der er et par af de ovennævte der ikke bør få genvalg...
    Remmer mister manden foran sig (Kusk ud), og skal indtil Yus kommer til assistance sætte 2-3 mænd selv. Jeg synes faktisk han gjorde det fint, omend det ikke var fabelagtigt. Men han er (som altid) foran Høgli.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Kan post relevans bekræftes, idet man som altid, når de røvhuller kommer ud af deres hule og ind til byen, skulle forsøge at styre cyklen uden om glasskår og andet skrammel ind ad Østerbrogade ved 17 tiden.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.0

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Rekorden er i Superligaen.

    Vi tabte d. 11. februar 2007 til dem i Royal League i Parken. Selvom det selvfølgelig også er længe siden.
    Jo, jo. Nu tælller Royal League omtrent ligeså meget som en træningsturnering i Døllefjelle-Musse. Men lad det nu ligge.

    For at fortsætte hvor jeg slap, synes jeg at i dag viser meget tydeligt at et sejr i et derby betyder meget mindre for Ståle end det gør for os fans. Som jeg skrev tidligere er ligaen mere eller mindre allerede afgjort, så vi burde satse alt på at vinde mod et decimeret Brøndby-hold på hjemmebane. Det er helt ekstremt skuffende at se at vi ikke kan udfordre en bagkæde bestående af Albrechtsen, Ørnskov, Durmisi, Juelsgaard mere. Vi er et så meget bedre hold end Brøndby, men vi viser det simpelthen ikke i løbet af kampen.

    Jeg kan ikke forstå at vi vælger at spare spillere, eller forsøger at spille reserverne ind, når modstanderen er Brøndby. Det er bare ikke noget vigtigere end at vi vinder de her kampe, da de betyder så meget på tribunerne.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Brøndby IF(6.4.16 kl 18.00)

    Det allermest utrolige er at Ståle udtaler start opstillingen var rigtig ,men sjovt nok efter en time tager de 2 Høgli og Baskim ud for de spiller ad h til !! Havde vi stillet med bedste hold havde vi som minimum stået med en sejr nu !! Utroligt han ikke forstår hvad kampene mod akkurat de pis gule betyder for os fans! !!

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  2. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •