Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 55

Emner: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Med udgangspunkt i denne her artikel, hvornår filan har vi så i det hele taget været tilbudt samtlige 6000 billetter på endetribunen? Pokalkampen, hvor vi afgav hjemmebanefordel pga. Sensation muligvis - andre?
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-fck/6023316
    Der er nedre og øvre Nordea der tilsammen ender på 6.000. De har ikke villet bruge øvre når vi var på nedre og derfor tælles det med som om at vi er blevet tildelt 6.000 pladser

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Giv dem det normale udebane afsnit på øvre a. Lav bufferzone ved siden af og flyt dem der sidder under på nedre A. Påstå derfor at BØF har fået 6000 billetter og udeluk dem ved det mindste tegn på ballade.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Er vel også reelt den eneste kamp, har i hvert fald ikke hørt om andre kampe.
    Det er vel reelt et tilbud, der har stået åbent hele tiden – ganske gratis for Brøndby, da der naturligvis aldrig har været brug for en fjerdedel af billetterne derude.

    Ganske elegant måde at tale sig uden om, at man har bygget tribunen så et udehold enten må få et trangt hjørne eller en abnormt stor mængde pladser som de aldrig har bedt om. I call bullshit ... som sædvanlig. Det sjove er, at det bullshit stadig ædes af så mange.


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Jeg kan se på min facebook, at der begynder at florere link til en blog skrevet af en AAB vedr. dette emne. Overskriften er vist en anden, men den burde være "Klassisk Jydeklynk. Denne gang om Parken." https://www.facebook.com/notes/chris...55808061723642 Det er lidt svært at blive klog på, hvad det konkrete væsentlige problem er. Men som ren service har jeg forsøgt at sammenfatte klagepunkterne nedenfor og knyttet et par enkelte personlige og helt upartiske og objektive kommentarer hertil, som er til fri afbenyttelse:

    1) ”I begyndelsen af 2016 besluttede FC København at rykke udeholdets fans fra den ene endetribune og op på den ene langside – helt op under taget på det øverste afsnit.”
    Ja, man har valgt at tildele de bedste pladser til de, der potentielt set kan blive stamkunder. De gæster der kommer en-to gange om året og ofte i relativt begrænset antal er henvist til andre pladser. Helt på linje med hvad f.eks. FCK’s egne fans oplever i Europa.

    2) ”Med flytningen blev udeholdets fans placeret i en for tv-kameraerne blind vinkel.”
    Og hvad så? Hvorfor burde det have betydning det for de besøgende gæster?

    3) ”for langt fra banen til at kunne bidrage væsentligt til den vokale kulisse”
    Det er vel næppe et hensyn man rimeligvis kan forvente, at værtsholdet skal vægte synderligt tungt. Er man tilstrækkeligt mange, så kan man nok stadig høres nede på banen (hvis det i øvrigt er det, der menes. Jeg er ikke helt sikker)

    4) ”Samtidigt udnyttede FC København situationen til at give billetprisen et ordentligt nøk opad på mere end 43 procent”
    Ja, og de blev så sat ned igen, da man lyttede til kritikken (som i øvrigt var rimelig)

    5) ”Mon FC København havde haft samme holdning, hvis det havde været FC Københavns fans, der var udsat for en sådan behandling?”
    Jeg er ikke helt sikker på, hvad indsigelsen består i her. Men en del af kontroversen med Brøndby består jo netop i de ringe forhold, som Brøndby byder FCK’s tilhængere, hvorfor man ikke føler sig moralsk forpligtet til at tilbyde så meget mere den anden vej.

    6) ”selv lågen mellem tribunen og banen stod ofte ikke engang låst.”
    Det overlever man sgu nok, hvis den er blevet låst nu.

    7) ”har i AaB haft fornøjelsen af på det ”nye” udebane-fanafsnit at opleve kontrollører storme tværs gennem et fyldt afsnit - ofte på grund af småting som rygning eller kast af halvtomme ølglas i frustation efter en scoring til 6-2.”
    På Nedre C bliver man også (korporligt) smidt ud, hvis man kaster med øl. Det er faktisk lidt svært virkelig at blive forarget over, at ordensreglement håndhæves.

    8) ”en ældre ansat i FC København, der hånligt og smågrinende klapper i det øjeblik, vi forlader stadion efter afklapsningen på 6-2:
    ”ha-ha, bedre held næste gang, ha-ha.”
    Jeg skal nok tale med vores ældre ansatte og bede dem om at holde op med at drille.

    9) ”Det er en smule tragikomisk, at en klub, der anser sig selv for at være den største og mest indflydelsesrige fodboldklub i hele Danmark, samtidig er den klub der gør mindst for at sikre gode forhold for udeholdets fans.”
    Gu' ved om vedkommende har været på andre stadions i DK? Altså som i overhovedet nogensinde?

    10) ”Denne praksis har FC København dog gentagende gange har valgt at se stort på, hvilket blandt andet under maraton-arrangementet betød at vi gå over en kilometer for at komme ind på stadion med flag, banner og trommer”
    Det overlever man sgu nok. Selv kornfede klynkejyder med tyske dåsebajere og træsko kan godt tilbagelægge sådan en distance uden større helbredsrisiko.

    11) ”Når kritikken er så hård mod FC København, skyldes det, at Telia Parken er det sted, hvor forholdene er blevet forringet mest i det forgangne år. Foruden de fysiske rammer og kontrollørkorpset ses det også gentagende gange, at der er tydeligt forskelsbehandling på udeholdets- og hjemmeholdets fans.”
    Som der er på samtlige stadions i Superligaen (forskelsbehandling that is- Det andet aner jeg ikke noget om).

    12) ”Det skal her med, at AGF ikke kan gøre ret meget ved klubbens stadions indretning. Men det er rimeligt som minimum at kræve, at at man stiller de samme forhold til rådighed for udeholdets tilskuere som for hjemmeholdets tilskuere.”
    Den tager jeg lige for GF'erne. Nej, det er ikke. Det giver faktisk overhovedet ikke nogen mening at kræve det.

    13) ” Officielt begrunder FC København de færre billetter til Brøndbys fans med sikkerhedsproblemer. Samtidigt slår FC København dog fast, at får deres fans de samme vilkår som før ombygningen af udebaneafsnittet i Brøndby, ja så kan Brøndby få de samme vilkår som før.
    Det kan derfor næppe være en sikkerhedsrisiko, der er den egentlige grund til, at Brøndby-fansene nu får 2.000 færre pladser i Telia Parken end tidligere. I hvert fald må det vække undren, at FC København kun kan opretholde sikkerhedsniveauet og tilskuerkapaciteten i Telia Parken, hvis de får flere billetter til rådighed på Vestegnen.”
    Her rodes der vist æbler og pærer sammen. Man stiller ikke mobiltribunen frem, fordi Brøndbys fans og kontrollører har demonstreret til fulde, at de ikke kan administrere det. Man åbner ikke andre ekstraafsnit, fordi man ikke følger sig forpligtet hertil, når nu Brøndby ikke selv tilbyder mere den anden vej.

    14) ”Brøndby har, ifølge FC København, ikke overholdt deadline for en tilbagemelding om, hvorvidt man ønskede at gøre brug af udebaneafsnittet.
    Noget, der kan undre, da Brøndby på sin officielle hjemmeside et døgns tid forinden havde proklameret, at man ville sætte billetter til salg mandag den 13. februar.
    Et tydeligere signal kunne Brøndby vist næppe have sendt angående brugen af afsnittet - så den deadline må vel siges at være overholdt, eller hvad?”
    Altså man kunne jo f.eks. svare FC København. Det er faktisk sådan det foregår. Nogen spørger en om noget, og man svarer dem. Hvis f.eks. SKAT spørger en om noget, så er det klogt at svare dem direkte og f.eks. ikke bare skrive noget på Twitter.

    15) ”Jeg spørger derfor igen: er man i FC København i virkeligheden helst fri for tilskuere fra udeholdet?”
    Jeg skal ikke kunne svare på andres vegne, men personligt jeg egentlig ret indifferent om der er 150 AAB-fans til stede eller ej. I Brøndbys tilfælde ser jeg helst, at de bliver væk al den stund, at deres opførsel er tåkrummende pinlig for ethvert bare nogenlunde middelbegavet og dannet menneske.

    Det var bare det. Carry on.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Jeg kan se på min facebook, at der begynder at florere link til en blog skrevet af en AAB vedr. dette emne. Overskriften er vist en anden, men den burde være "Klassisk Jydeklynk. Denne gang om Parken." https://www.facebook.com/notes/chris...55808061723642 Det er lidt svært at blive klog på, hvad det konkrete væsentlige problem er. Men som ren service har jeg forsøgt at sammenfatte klagepunkterne nedenfor og knyttet et par enkelte personlige og helt upartiske og objektive kommentarer hertil, som er til fri afbenyttelse
    Smukt!!

    Jydeklynkeriet ligger - selvfølgelig - også på SSO: http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=556956

    Er der ikke en der har en bruger derinde, som kan give dem Fuegos fine svar på tiltale inden der går for meget jyde/BØFsandhed i det. Fx

    Skide godt opslag.

    Jeg må indrømme at jeg ikke havde en idé om at det var så slemt som det her bliver fremstillet og hvis det er noget man kan tage for gode varer må det da klart give anledning til bekymring hos dbu, dff og divisionsforeningen.

    Tak for spændende læsning :)
    Armen..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Jeg skal med glæde poste det derinde såfrem Fuego giver sin accept ;-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Det overlever man sgu nok. Selv kornfede klynkejyder med tyske dåsebajere og træsko kan godt tilbagelægge sådan en distance uden større helbredsrisiko.
    Og må det lige være tilladt endnu en gang at kalde bullshit?

    Halvmarathonet i september er en pisseirriterende pseudobegivenhed, og det er helt tåbeligt at der absolut skulle lægges hjemmekamp samtidig med at der var start og mål lige uden for Parken i 2015 (som må være den kamp der er tale om her). Det var en ulejlighed for alle, der skulle til den kamp, ikke mindst da ingen gad fjerne alle barriererne på Øster Allé da løbet var slut.

    Men at der skulle være mere end en kilometer til stadion hvor busserne fra Aalborg holdt? Bullshit! Selv hvis de holdt ude ved Vibenshus Runddel, er der ikke en kilometer til Parken. Og selv i det tilfælde: Hvordan er det FC Københavns skyld, at chaufføren ikke kan køre tosserne over til Krudttønden og sætte dem af?


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Altså man kunne jo f.eks. svare FC København. Det er faktisk sådan det foregår. Nogen spørger en om noget, og man svarer dem. Hvis f.eks. SKAT spørger en om noget, så er det klogt at svare dem direkte og f.eks. ikke bare skrive noget på Twitter.
    “But the plans were on display…”
    “On display? I eventually had to go down to the cellar to find them.”
    “That’s the display department.”
    “With a flashlight.”
    “Ah, well, the lights had probably gone.”
    “So had the stairs.”
    “But look, you found the notice, didn’t you?”
    “Yes,” said Arthur, “yes I did. It was on display in the bottom of a locked filing cabinet stuck in a disused lavatory with a sign on the door saying ‘Beware of the Leopard.”
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Al andet BIF-vrøvl ufortalt, så forstår jeg stadig ikke det her med fristen. Hvis det er sandt, at udeholdet senest to uger før kampen skal sige nej til udebaneafsnittet, hvis det ikke ønsker et sådant, så havde BIF de facto accepteret det. Hvad BIF's fangrupper barsler med af boykotplaner er jo irrelevant for FCK. Og at klubben BIF synes, det er svært at navigere i presset fra deres tilhængere og derfor først sent annoncerer billetsalget, skal FCK vel heller ikke tage hensyn til. Eller overser jeg noget?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Al andet BIF-vrøvl ufortalt, så forstår jeg stadig ikke det her med fristen. Hvis det er sandt, at udeholdet senest to uger før kampen skal sige nej til udebaneafsnittet, hvis det ikke ønsker et sådant, så havde BIF de facto accepteret det. Hvad BIF's fangrupper barsler med af boykotplaner er jo irrelevant for FCK. Og at klubben BIF synes, det er svært at navigere i presset fra deres tilhængere og derfor først sent annoncerer billetsalget, skal FCK vel heller ikke tage hensyn til. Eller overser jeg noget?
    Ja, det er noget mudret. Jeg forestiller mig dog, så objektivt som muligt når Klebbernes Kleb er involveret, at nogle tidligt fastsatte/aftalte rammer/betingelser for udebaneholdets tilskuere konstant er blevet forsøgt ændret/udvidet/"optimeret for optimal vokal og visuel opbakning" af Brøndby..

    - Hvad nu hvis vi..
    - Nej. Rammerne ligger fast!
    - Så vil vi gerne have..
    - Nej!
    - Vi kræver i så fald..
    - Nej! Og nu skal vi have et klart svar: vil I have et udebanafsnit eller ej?
    - Jaeh men kun hvis vi få..
    - Ok, det vil I ikke. Hej hej..

    (Det er naturligvis rent gætværk. Men det bliver ganske overbevisende hvis man læser FCKs svar som Ole Thestrup ville sige det. Og hvis man er så heldig at have en Mai Mercado-stemme i kataloget, er den god til BØF-replikkerne..)
    Sidst redigeret af Krølben : 10.02.17 kl. 23:02 Årsag: Spåfejl
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ja, det er noget mudret. Jeg forestiller mig dog, så objektivt som muligt når Klebbernes Kleb er involveret, at nogle tidligt fastsatte/aftalte rammer/betingelser for udebaneholdets tilskuere konstant er blevet forsøgt ændret/udvidet/"optimeret for optimal vokal og visuel opbakning af Brøndby.
    Det kan sagtens tænkes, men i så fald forstår jeg bare ikke, hvorfor FCK går ind i den diskussion. Altså, det er fint at diskutere alle mulige detaljer, men at BIF ville have et udebaneafsnit, burde jo ligge fast. Og BIF annoncerede jo også billetsalget dagen før det hele eksploderede, så det lader til, at de havde accepteret det. Derudover studser jeg over det her i FCK's svar på BIF's pludselige udmelding om, at FCK har trukket udebaneafsnittet tilbage:

    "Brøndby har vidst præcist, hvordan udebaneafsnittet ville se ud i knap en måned, men har altså ikke villet give klar besked på, om der ville være en boykot eller ej - til trods for, at vi flere gange har udskudt fristen for en tilbagemeldning."

    Hvorfor afkræver man BIF svar på, om fanklubben og andre fangrupper vil boykotte? Det giver jo ingen mening. BIF havde annonceret billetsalget. Hvem og hvor mange, der køber billet og dukker op til kampen, vil så vise sig. Længere burde den vel ikke være.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan sagtens tænkes, men i så fald forstår jeg bare ikke, hvorfor FCK går ind i den diskussion. Altså, det er fint at diskutere alle mulige detaljer, men at BIF ville have et udebaneafsnit, burde jo ligge fast. Og BIF annoncerede jo også billetsalget dagen før det hele eksploderede, så det lader til, at de havde accepteret det. Derudover studser jeg over det her i FCK's svar på BIF's pludselige udmelding om, at FCK har trukket udebaneafsnittet tilbage:

    "Brøndby har vidst præcist, hvordan udebaneafsnittet ville se ud i knap en måned, men har altså ikke villet give klar besked på, om der ville være en boykot eller ej - til trods for, at vi flere gange har udskudt fristen for en tilbagemeldning."
    Altså, hvis dialogen med Brøndby udelukkende handler om modkrav og afvisninger, så er det jo ikke en dialog som FCK bare kan trække sig ud af. "Vi vil gerne have et udebaneafsnit, men vi vil have flere pladser! Ellers kan vi ikke udelukke muligheden for et boykot..".. er jo ikke et klart svar på om de vil have et udebaneafsnit eller ej. Så nej, det ligger ikke fast..

    En ting, jeg er næsten 100% sikker på: FCK har næppe afkrævet Brøndby et svar på, hvor mange billetter de har tænkt sig at sælge! Det lyder fuldstændigt gak, og den eneste kilde er BØFs kommunikationsafdeling. Det er finurligt spin - og lur mig om ikke det er grebet og undersat totalt ude af kontekst. Spørgsmålet har nok nærmere lydt: "Jamen, vil I overhovedet sælge billetterne?" eller "Vi giver jer ikke billetterne med mindre i garanterer, at Brøndby IF ikke boykotter kampen" eller lignende..

    Hvorfor afkræver man BIF svar på, om fanklubben og andre fangrupper vil boykotte? Det giver jo ingen mening. BIF havde annonceret billetsalget. Hvem og hvor mange, der køber billet og dukker op til kampen, vil så vise sig. Længere burde den vel ikke være.
    Igen, jeg formoder det er rent spin på en "dialog" om forskellige scenarier hvis BØF ikke får det som de vil have det. Klebben Brøndby er bange for deres idiotiske fans, og vælge Houdinifinten over alle: at meddele på egen hjemmeside at man sætter billetterne til salg (at man har accepteret rammer og betingelser) mens man stadig prøver at skubbe på for forbedringer. Da tæppet så bliver trukket væk under dem og det hele springer i luften i fuld offentlighed, udsender man gudhjælpemig en pressemeddelelse som helt tydeligt agiterer for en boykot.. Nej, ingen skal tvinges på stadion mod deres vilje. Men hvis de alligevel ikke vil komme, er et jo fint at FCK har tid til at videreformidle billetterne..
    Sidst redigeret af Krølben : 11.02.17 kl. 00:46
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor afkræver man BIF svar på, om fanklubben og andre fangrupper vil boykotte? Det giver jo ingen mening. BIF havde annonceret billetsalget. Hvem og hvor mange, der køber billet og dukker op til kampen, vil så vise sig. Længere burde den vel ikke være.
    Der er nogle indbyrdes aftaler i Divisionsforeningen: "Vi står som ansvarlig afvikler af kampen foran et stort arrangement med stor involvering fra mange myndigheder og interessenter, og vi har i Divisionsforeningen en aftale om at give besked i god tid i situationer som denne. Det har vi bedt om at få, men uden at få et svar på det helt konkrete spørgsmål. Brøndby har vidst præcist, hvordan udebaneafsnittet ville se ud i knap en måned, men har altså ikke villet give klar besked på, om der ville være en boykot eller ej - til trods for, at vi flere gange har udskudt fristen for en tilbagemeldning". Det handler ikke om, at brøndby skal spekulere i billetsalget, men om at de skal følge den aftale de selv har indgået (må man formode).

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK-BØF konflikter: Opsummerende fakta

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Altså, hvis dialogen med Brøndby udelukkende handler om modkrav og afvisninger, så er det jo ikke en dialog som FCK bare kan trække sig ud af. "Vi vil gerne have et udebaneafsnit, men vi vil have flere pladser! Ellers kan vi ikke udelukke muligheden for et boykot..".. er jo ikke et klart svar på om de vil have et udebaneafsnit eller ej. Så nej, det ligger ikke fast..
    Jo, det mener jeg, det gør. Boykotten er jo ikke (officielt i hvert fald) BIF's værk. Faktum er, at BIF ved at overskride to-ugersfristen formelt har accepteret at sælge billetter til et udebaneafsnit. Hvad tilhængerne vælger ifht. at købe billetterne, har hverken noget med BIF eller FCK at gøre. Så kan FCK og BIF i øvrigt have al mulig dialog om praktikaliteter.

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    En ting, jeg er næsten 100% sikker på: FCK har næppe afkrævet Brøndby et svar på, hvor mange billetter de har tænkt sig at sælge! Det lyder fuldstændigt gak, og den eneste kilde er BØFs kommunikationsafdeling. Det er finurligt spin - og lur mig om ikke det er grebet og undersat totalt ude af kontekst. Spørgsmålet har nok nærmere lydt: "Jamen, vil I overhovedet sælge billetterne?" eller "Vi giver jer ikke billetterne med mindre i garanterer, at Brøndby IF ikke boykotter kampen" eller lignende..
    Men vi ved, at FCK har afkrævet BIF svar på, hvorvidt kampen ville blive boykottet, hvilket nærmest er det samme. Og det er netop det, jeg ikke forstår, hvorfor man har. BIF havde annonceret billetsalget, så man må formode, at de havde tænkt sig at sælge dem. Og hvordan skulle BIF dog kunne garantere, at BS eller Alpha eller hvad deres fangrupper ellers hedder derude ikke ville boykotte? Det kan FCK jo heller ikke garantere, at S12 ikke vil i en lignende situation.

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Igen, jeg formoder det er rent spin på en "dialog" om forskellige scenarier hvis BØF ikke får det som de vil have det. Klebben Brøndby er bange for deres idiotiske fans, og vælge Houdinifinten over alle: at meddele på egen hjemmeside at man sætter billetterne til salg (at man har accepteret rammer og betingelser) mens man stadig prøver at skubbe på for forbedringer. Da tæppet så bliver trukket væk under dem og det hele springer i luften i fuld offentlighed, udsender man gudhjælpemig en pressemeddelelse som helt tydeligt agiterer for en boykot.. Nej, ingen skal tvinges på stadion mod deres vilje. Men hvis de alligevel ikke vil komme, er et jo fint at FCK har tid til at videreformidle dem..
    Men igen, BIF kan jo skubbe på for forbedringer alt det, de vil. De har accepteret at sælge billetterne. Hvis nu FCK ikke havde trukket udebaneafsnittet tilbage, og BIF rent faktisk havde undladt at sætte dem til salg den følgende mandag (i mandags), efter de havde annonceret det, ville de jo have et reelt problem.

    Bottom line, som jeg ser det ud fra de tilgængelige oplysninger, er, at FCK har lavet et uforståeligt move ved at trække et udebaneafsnit tilbage, fordi BIF ikke kunne fortælle, om deres uafhængige fangrupperinger havde tænkt sig at boykotte kampen. Det ligner IMO et selvmål, for det havde været Brøndbys tilhængere, der i medierne havde været til grin, hvis de havde boykottet, mens FCK havde stået tilbage som den storsindede og professionelle klub. Nu bliver der tegnet et billede af to pattebørn, der skal tage sig sammen og få styr på sagerne: http://ekstrabladet.dk/sport/komment...ittige/6526157
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fakta, Hvad sker der når en klub går konkurs?
    By cossie in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 20.01.13, 02:18
  2. Transfers sommer 2011 - Fakta
    By superestrella in forum Transferforum
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 16.09.11, 12:22
  3. Myter og fakta i konflikten!
    By tornadofck in forum De korte linier
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 24.08.04, 00:56
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.07.04, 19:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •