Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
68. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    56 82.35%
  • Uafgjort!

    9 13.24%
  • Viborg FF Sejr!

    3 4.41%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    vs.

    Optakt:
    Alka Superliga - Stilling efter forrige runde:
    # Hold Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point
    1 FC København 25 15 7 3 43 18 +25 52
    2 SønderjyskE 25 13 4 8 39 28 +11 43
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
    8 FCN 25 10 3 12 26 34 -8 33
    9 Viborg 25 8 6 11 27 32 -5 30
    10 AGF 25 5 11 9 31 37 -6 26
    ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

    Officiel optakt:
    Optakt fra superstats.dk
    Optakt fra bold.dk
    Optakt fra indkast.dk
    Optakt fra tipsbladet.dk
    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    28. Thomas Kaminski
    31. Robin Olsen

    02. Tom Høgli
    03. Ludwig Augustinsson
    05. Erik Johansson
    15. Mikael Antonsson
    20. Christoffer Remmer
    22. Peter Ankersen
    25. Mathias Zanka Jørgensen

    06. William Kvist
    07. Benjamin Verbic
    08. Thomas Delaney
    09. Bashkim Kadrii
    24. Youssef Toutouh
    35. Aboubakar Keita

    10. Nicolai Jørgensen
    11. Andreas Cornelius
    19. Federico Santander

    Karantæner: Ingen.
    Skader: Stephan Andersen er fortsat skadet og Kasper Kusk er tvivlsom.

    Viborg FF:
    01. Peter Friis
    33. Sebastian John

    02. Jonas Thorsen
    04. Jacob Egeris
    05. Mikkel Rask
    06. Christopher Poulsen
    15. Kristoffer Pallesen
    20. Søren Reese

    07. Mathias Wichmann
    08. George Fochive
    11. Jonas Kamper
    13. Jeppe Grønning
    27. Sebastian Andersen
    34. Sebastian Denius

    09. Ante Rukavina
    10. Jeppe Curth
    19. Jeff Mensah
    25. Søren Frederiksen

    Karantæner: Lukas Lerager.
    Skader: Osama Akharraz, Jeroen Veldmate, Serge Deble (tvivlsom) og Mikkel Vestergaard.

    Startopstillinger:
    FC København fra holdnyt.dk
    Viborg FF fra holdnyt.dk

    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 23 17 4 2 50 21 +29 55 2,39 2,17
    Ude 21 12 4 5 41 20 +21 40 1,90 1,95
    Total 44 29 8 7 91 41 +50 95 2,16 2,07

    Link til nipserstat.dk

    Dommeren:
    Michael Johansen - se vores statistik med ham her.

    Han har aldrig dømt en kamp mellem FC København og Viborg FF før.
    Sæson 2015/2016

    Seneste kamp:
    22. November 2015 FC København – Viborg FF 0-0

    http://uk.youtube.com/v/watch?v=slDDLLV0h6Q
    Stephan Andersen
    Peter Ankersen – Per 'Pelle' Nilsson – Mathias ‘Zanka’ Jørgensen – Ludwig Augustinsson
    Kasper Kusk – William Kvist – Daniel Amartey – Youssef Toutouh
    Andreas Cornelius – Nicolai Jørgensen

    Se kampen:
    På Energi Viborg Arena:

    Kampen vises også på Canal 9 fra kl.16.

    Vejret:
    Se denne side på dmi.

    Sandsynlighed/Oddset:
    Viborg FF – FC København: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 20,6% - 26,6% - 52,7%

    FC København, som danske mester 2015/2016: 1,01

    FC København, som danske mester 2016/2017: 1,60
    Viborg, som danske mester 2016/2017: 250

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk, Erobran m.fl.


    Alle mand til Viborg - God kamp!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 23.04.16 kl. 20:30

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Da jeg tog til Göteborg her i bededagsferien her i nat, så fik jeg ikke lige oprettet optakten, tak atter engang Steffen:-).

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Spar alle spillere og snup et knebent nederlag og vær friske til næste søndag på forhånd mange taxa Ståle
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Spar alle spillere og snup et knebent nederlag og vær friske til næste søndag på forhånd mange taxa Ståle
    Spare kræfter til en kamp, der ligger 7 dage og 2 timer senere? Nej tak. Jeg håber og tror, at Ståle vil er tilbage i stærkeste opstilling justeret for skader. Noget à la:

    Olsen
    Ankersen - Erik - Zanka - Ludwig
    Toutouh - Kvist - Delaney - Verbic
    Santander - NJ

    Muligvis bytter han kanterne, så Toutouh starter på venstre. Herudover er eneste ændring jeg kan forestille mig at Corner starter inde.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Vi skal jo forsøge at udbygge en semi-opskur superligarekord. Vi har PT vundet 7 kampe i træk i Viborg. Ingen andre har nogen sinde tabt 7 hjemmekampe i træk mod et andet hold. 3 andre hold har vundet 6 i streg ude mod et andet hold: AB over Herfølge, Midtjylland over Herfølge og Viborg over AGF. Så lad os håbe, at vi udbygger den rekord til 8 kampe.

    Og vi kan såmænd slå en endnu mere hjemmeopfundet rekord. I alle de 43 kampe vi har haft mod Viborg, der har de aldrig vundet med mere end 1 mål. Så hvis vi - pænt uambitiøst - bare undgår at tabe med mere end 1 mål, så når vi 44 kampe, hvilket vil være superligarekord. Rekorden indehaves i dag af af os selv, fordi vi også har spillet 43 kampe mod AGF uden at tabe med mere end 1 mål. Vi skal tilbage til 1998 for at finde et 2-måls nederlag.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Kunne godt forestille mig at NJ får en pause ,hans fysik er virkelig blevet testet de sidste par uger, jeg er på ingen måde nogen fortaler for Baskim men hvis der er noget viborgs forsvar ikke kan lide er det små hurtige typer så måske denne kamp kunne være noget for ham ?

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Tror ikke på NJ bliver sparet. Tværtimod tror jeg han skal spille tæt på alle kampe sæsonen ud for dels at vise sig frem, men også for at vise at han er istand til det rent fysisk . Det er dog muligt at han kun spiller 60'...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 23.04.16 kl. 07:10

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Jeg ser faktisk kampen imorgen som forholdsvis vigtig. Skulle vi gå hen at tabe mod VFF, har vi en situation, hvor kampen herinde i næste uge kan åbne titelræset igen. Og med FCMs sejr igår har de taget 10 point ud af 12 i de sidste fire ligaopgør. Der er ingen grund til, at de skal begynde at øjne muligheden for guld.

    Og ja, jeg ved det godt. Hvorfor skulle vi dog gå hen og tabe to superligakampe i træk? Det tror jeg heller ikke, vi gør. Men det understreger alligevel, at det her slet ikke er hjemme endnu, og at vi satme skal være der fra start imorgen!

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Enig i, at kampen er vigtig, men derfor bør vi alligevel kunne rotere en spiller. Om det så et Høgli, Keita, Bashkim eller Cornelius der spiller er ikke så vigtigt. Med kusk ude, så spiller vi på den måde med 9 ud af 11 fra stærkeste, det skal vi kunne klare.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Enig i, at kampen er vigtig, men derfor bør vi alligevel kunne rotere en spiller. Om det så et Høgli, Keita, Bashkim eller Cornelius der spiller er ikke så vigtigt. Med kusk ude, så spiller vi på den måde med 9 ud af 11 fra stærkeste, det skal vi kunne klare.
    Men... Hvorfor?
    Der findes vel ingen god grund til ikke at stille med bedste hold? Jo tak, lidt rotation er godt, men vi snakker pro fodbold og en liga der langtfra er vundet endnu. Giver absolut ingen mening at spare noget som helst!
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Men... Hvorfor?
    Der findes vel ingen god grund til ikke at stille med bedste hold? Jo tak, lidt rotation er godt, men vi snakker pro fodbold og en liga der langtfra er vundet endnu. Giver absolut ingen mening at spare noget som helst!
    Nej, det giver ikke mening at spare nogen, medmindre de har brug for det. Mine argumenter for begrænset rotation handler om, at det 1) er vigtigt at holde spillerne fra 12-17 skarpe og 2) at det over en sæson er vigtigt, spillerne fra 12-17 er godt nok spillet ind på holdet til, at de faktisk kan bidrage når vi har brug for dem. Ståles metode med enten at stille med stærkeste opstilling eller at rotere 5 spillere, er ikke skide smart for rytmen i holdet. Det ligner faktisk at vores ellers glimrende reserver er ringere spillere end de er, når der endelig lukkes 4-6 af dem ind på en gang. Bliver ludwig eller Kvist skadet, så ser jeg gerne at Høgli og Keita ikke er milevidt fra kampform og fra at være spillet ind.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Hvad er status på Danny Amankwaa egentlig? Synes ikke, at jeg har hørt noget om skader, men han har ikke været i truppen i lang tid?

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad er status på Danny Amankwaa egentlig? Synes ikke, at jeg har hørt noget om skader, men han har ikke været i truppen i lang tid?
    Han går og venter på det bliver sommer så han kan komme væk, eller vi sælger dem foran ham i køen. Det er mit gæt, for pt. står det kun på reserveholdskampe.

    Hans store problem er at han mangler at kunne afslutte, og generelt har problemer med hvad han skal 'gøre af' bolden. Han er et fysisk pragteksemplar og så er han jo lynhurtig, men desværre ligner det ikke at han har fået udviklet den nødvendige fodboldintelligens til at gøre sig selv eller andre 'rigtig' farlige.
    Ret ærgerligt nu hvor han ellers har hele den fysiske pakke, og er så god til at drive bolden frem.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han går og venter på det bliver sommer så han kan komme væk, eller vi sælger dem foran ham i køen. Det er mit gæt, for pt. står det kun på reserveholdskampe.

    Hans store problem er at han mangler at kunne afslutte, og generelt har problemer med hvad han skal 'gøre af' bolden. Han er et fysisk pragteksemplar og så er han jo lynhurtig, men desværre ligner det ikke at han har fået udviklet den nødvendige fodboldintelligens til at gøre sig selv eller andre 'rigtig' farlige.
    Ret ærgerligt nu hvor han ellers har hele den fysiske pakke, og er så god til at drive bolden frem.
    Er det noget du ved, eller gætter du bare?
    Ståle var inden Amankwaas skade vældig glad for ham bla. med startpladser i vigtige kampe i Europa, så det skulle da være mærkeligt, hvis han pludselig er helt ude i kulden trods indkøb på hans plads. Handler det ikke bare om, at han ikke er kommet ordentlig i gang efter det lange skadesforløb? Eller har man opgivet at få ham i gang igen?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (24.04.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er det noget du ved, eller gætter du bare?
    Ståle var inden Amankwaas skade vældig glad for ham bla. med startpladser i vigtige kampe i Europa, så det skulle da være mærkeligt, hvis han pludselig er helt ude i kulden trods indkøb på hans plads. Handler det ikke bare om, at han ikke er kommet ordentlig i gang efter det lange skadesforløb? Eller har man opgivet at få ham i gang igen?
    Det virker mere på mig som om, at Ståle spillede med Amankwaa mere af nød end af lyst. Han købte de to spillere til Amankwaas positionefter EC-kampene. De må begge ses som startere og som potentielle stjerner. Siden har han endda hentet Falk ind til sommer. Amankwaa mangler et slutprodukt, det er uomtvisteligt, og jeg har om end meget svært ved at se, at der i den nærmeste fremtid vil blive plads til, at han kan udvikle det i FCK. Derfor virker en udlejning eller et slag mest sandsynligt. (Edit: salg, jeg vil jo ikke Amankwaa noget ondt!)
    Jeg har desuden hørt et vagt rygte om, at Viborg og en unavngiven norsk klub har spurgt til ham hen over vinteren, men at man sagde nej, fordi man ville beholde en vis bredde i truppen. Det forbehold tror jeg ikke Ståle vil have til sommer, tværtimod.
    Sidst redigeret af Devil : 24.04.16 kl. 11:24

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 24.11.15, 15:01
  2. Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 06.10.15, 16:55
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 01.04.08, 15:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •