Se afstemningsresultater: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

Stemmeafgivere
295. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    177 60.00%
  • Nej

    70 23.73%
  • Ved ikke

    48 16.27%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 23 af 23

Emner: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Discussion er ved at blive overflødig - enten vil man have Bendtner eller ej og ingen rykker sig, man bruger ganske fine argumenter fra begge lejre og i virkeligheden skal han signes før vi kan bevise hvem der har ret.

    Jeg husker at mange høvlede Delanay, N'Doye (og alle andre) over i starten af deres karrierer og nu forsøger man at melde en spiller ned, som trods alt er ganske usandsynlig at vi henter.
    Ahhhh du kan vel ikke helt sammenligne Bendtner's situationen i forhold til Delaney og N'doye. Delaney og N'Doye har da altid opført sig ordentlig. Det eneste jeg kan huske med N'doye var han kom forsent 1 enkelt gang eller 2 og var en smule metal træt i slutning af hans FCK tid. Og ja så var der et halvt års indkørings tid. Delaney's udvikling har taget lidt længere tid, men han har jo hellere ikke lavet skandaler uden for banen. Jeg syntes slet ikke du kan sammenligne det.

    Jeg kan godt læse ud for din kommentar at du er lidt Bendtner Fan :), men jeg tror det ville være en kæmpe fejl at hente ham ud for de fine argumenter der allerede er fremført for NEJ kampagnen :).

    Alt så meget hulumhej for en Bendtner som engang i mellem scorer på landsholdet ( og ikke fornylig ) samt aldrig slået igennem på et klubhold før. Man skulle jo nærmest tro han var Danmarks Zlatan sådan som så mange vil have ham til FCK :). Hans tid er forbi... lad os komme videre.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahhhh du kan vel ikke helt sammenligne Bendtner's situationen i forhold til Delaney og N'doye. Delaney og N'Doye har da altid opført sig ordentlig. Det eneste jeg kan huske med N'doye var han kom forsent 1 enkelt gang eller 2 og var en smule metal træt i slutning af hans FCK tid. Og ja så var der et halvt års indkørings tid. Delaney's udvikling har taget lidt længere tid, men han har jo hellere ikke lavet skandaler uden for banen. Jeg syntes slet ikke du kan sammenligne det.

    Jeg kan godt læse ud for din kommentar at du er lidt Bendtner Fan :), men jeg tror det ville være en kæmpe fejl at hente ham ud for de fine argumenter der allerede er fremført for NEJ kampagnen :).

    Alt så meget hulumhej for en Bendtner som engang i mellem scorer på landsholdet ( og ikke fornylig ) samt aldrig slået igennem på et klubhold før. Man skulle jo nærmest tro han var Danmarks Zlatan sådan som så mange vil have ham til FCK :). Hans tid er forbi... lad os komme videre.
    Hehe og vi fortsætter. Der findes stort set ikke en spiller i FCK's historie, der ikke har været udst for hetz (min pointe med N'Doye etc), hvilket beviser hvor lidt vi fans sommetider fatter. Umiddelbart ikke en grund til at stoppe med at debatter, men jeg tror ikke vi kommer videre før Bendtner bliver signet eller får succes et andet sted.

    Jeg mener det var en kæmpe fejl at tage til Wolfsburg - han passer om nogen ikke til tysk mentalitet og han hvde alderen til at kickstarte karrieren på en lavere hylde. Det er for sent at kickstarte karrieren nu og han skal enten scorer kassen i Kina eller komme hjem for good a la Grønkjær.

    Ja - jeg ville tage chancen, men forstår kritikken a hans personlighed, men kritikken af hans fodboldfaglighed vs FCK er simpelthen ligeså uforståelig, som kritikken af tidligere stjerner i mine øjne, derfor kommer diskussionen hellere ikke videre

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Jf. Ståle lukker han selv ned for den diskussion omkring tilknytning af Bendtner til sommer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-ikke-et-tema/

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Jeg ser det ikke som en afvisning af, at vi henter Bendtner. Det er kun overskriften og journalistens fortolkning. Ståle siger jo, at han ikke tager samtalen nu, og at han har en aftale med Bendtner om, at han må træne med. Han siger også, at CP og WK blev hentet efter træninger hvor de så hinanden an. Det gør man ikke denne gang. Måske fordi Ståle - som han har givet udtryk for flere gange - gerne vil have Bendtner. Så man må spørge sig selv, om ikke dette skyldes, at det er Bendtner der skal vurdere og se FCK an.
    Jeg ser i hvert fald ikke dette som et udtryk for, at det ikke kommer til at ske (at Bendtner signes).
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Dette handler om at få DM i hus og derfor vil Ståle ikke tale næste sæson ... Det er soleklart at den skal lukkes HELT ned og ikke gives 2% til offentligheden ..... Fokus !!!!

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Siden Bendtner er begyndt at træne med har vi vundet pokalen og ligaen. Coincidence? Think not. Haters.


  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Siden Bendtner er begyndt at træne med har vi vundet pokalen og ligaen. Coincidence? Think not. Haters.
    Yup. Og nu hvor mesterskabet er hjemme, er det kun et spørgsmål om tid, inden Bendtners kontrakt med FCK bliver offentliggjort. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Det er også genialt at Ståle og resten af staben, lige kan se ham an fysisk og psykisk. Træner han godt og seriøst, kan overholde klubbens regler og skaber han glæde/splid i omklædningsrummet.
    Regner også med at se NB52(10) i den flotte hvide trøje næste sæson.
    Så er næsten alle pladser dækket ind hvis det går efter planen.
    - R. Olsen
    - P. Ankersen
    - Lord B.
    - Ny spiller i stedet for Delaney
    Også er vinduet lukket, medmindre der kommer en og udløser Kvist's klausul eller smider kassen efter Zanka og/eller Ludwig...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bendtner til København?
    By Ståle in forum Transferforum
    Svar: 199
    Sidste Meddelelse: 01.06.18, 16:06
  2. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  3. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  4. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •