Se afstemningsresultater: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

Stemmeafgivere
295. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    177 60.00%
  • Nej

    70 23.73%
  • Ved ikke

    48 16.27%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Tager lige temperaturen på for og imod..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Jeg har stemt "Ved ikke", simpelthen fordi jeg ikke ved, hvordan Ståle kan håndtere en Bendtner over længere tid. På den ene side har han fornuftigt håndteret Claudemirs udskejelser i byen og Nicos primadonnanykker hver for sig, som man godt kan sige opsummerer Bendtners problemer. Men at håndtere begge dele samtidig og i én og samme person.. Det er en udfordring, der vil noget.

    Hvis Ståle rent faktisk kan det og få ham i kampform, så må vi altså også både erkende, at Ståle har nogle pædagogiske lederevner, som Wenger og Hecking må misunde, og at vi så har en angriber i truppen, som både har erfaring fra Europas bedste ligaer, og som har en forholdsvist højt scoringsgennemsnit pr. minut i de ligaer (bortset fra Serie A, selvfølgelig).

    Derfor skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg til hver en tid er tilhænger af en prøveperiode fra det øjeblik, vi reelt har sikret os mesterskabet, og til transfervinduet lukker i august.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Jeg har stemt ja.

    Blot fordi jeg er nok er så satans naiv, at jeg tror et ophold i KBH under Ståle kan være med til at forløse hans uomtvistelige potentiale, hvilket ville være vidunderligt for FCK.

    /Christian


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Har sukket efter muligheden i snart mange transfervinduer. Nu hvor det synes mere sandsynligt end nogensinde før er mit svar....nej tak.
    Jeg frygter simpelthen at Bendtner vil have en for stor negativ betydning for harmonien i truppen...slet og ret
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Ved ikke.

    Tror ikke han skaber flere problemer på banen end NJ, og i landsholdstruppen er han meget vellidt og er en social type der kan med mange af de andre spillere, så skulle ikke kunne se hvorfor han skulle skabe 'dårlig stemning'. At komme for sent til træning kan jeg se at mange spillere også gør i den nuværende trup - og igen, tror ikke han har et større attitude problem end NJ.

    Det eneste 'men' jeg har, er simpelthen prisen. Jeg synes selvfølgelig at han skal være den bedst betalte spiller i truppen qua hans erfaring, alder og landsholdsstatus (når han spiller). Men jeg synes ikke at det burde være mere end Cornelius - og det tror jeg ikke er godt nok til HD Bendtner. Nu ved jeg ikke hvad vi evt. KUNNE strække os til hvis det var muligt, men at ligge flere hundrede tusinde over Cornelius synes jeg simpelthen bare er for mange penge.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    For mig afhænger det af, at vi kan få ham ned på et lønniveau, der ligner de højstlønnedes i Suppen, samt at kontrakten indeholder tilstrækkeligt med smuthuller, til at vi kan slippe billigt af med ham igen, hvis han fortsætter sin umodne deroute. I så fald er jeg fristet til at tage chancen på en spiller med et potentiale, der er langt over, hvad den danske liga beretter til. Og vel at mærke en spiller i sin bedste alder og ikke en pensionsmoden eks-stjerne på 34. Men uden de nuancer i afstemningen har jeg stemt 'ved ikke'.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Han er så god, at han med tømmermænd + benlås + ringe kampform stadig slår Cornelius med længder.

    At det overhovedet kan komme på tale, at han ikke måtte få mere i løn en Cornelius, skulle det ufattelige hænde at han lander hos os, det er over min forstand.

    Eneste anke jeg har er, at manden aldrig ville blive hadeobjekt i BØF, da han næppe scorer for FC København men kun sig selv:)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Ja. Simpelthen fordi det skal prøves. Det kan blive en Brian Laudrup, eller en Jesper Grønkjær. Laudrup floppede, men blev "hurtigt glemt" og vi var videre. Grønkjær var en kæmpe succes som vi havde enorm gavn af. Nej, det er selvfølgelig ikke til at sidestille med de to nævnte scenarier, men jeg mener bare, den skade Bendtner kan forårsage på trup/økonomi er til at overse/håndtere med damage control, dog er den succes som han kan medføre, på et helt andet niveau end hvad vi ellers kan drømme om.

    Man kan jo argumentere for det "bare er penge". Selv om vi havde alverdens penge, ville vi stadig ikke kunne trække Verdens bedste spillere til Suppen. Her har vi dog (måske) en mulighed for at præge ligaen med lidt stjernestøv. Go to town Ståle! (Så længe du ikke tager Bendte med dig ud!)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Det blev en "måske. Jeg synes at pointerne ved en eventuel kontrakt, allerede er omtalt godt i tråden her, dog er der argumentet om at han skal godtage en gedigen lønnedgang, som måske i sig selv være en indikator for at han er klar på at give sin "karriere" en sidste chance. Jeg forebeholder mig dog retten til kræve, at der indføres en "Armen ffs du gider jo ikke!" klausul, i tilfælde af at han vælger at fortsætter sin deroute Balotelli(indsæt selv anden spillernanvn)-style.

    /mesterton

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?


  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Jeg siger ja tak, men på betingelser.

    Det ville være en alt for stor risiko at løbe, især økonomisk, ved at give ham bare en 3-årig kontrakt f.eks. Stik ham ét år, evt. med option på forlængelse, for på den måde kan han måske bevare noget sult og motivation og vide, at hvis han gør det fantastisk her i ét år, kan han være attraktiv for udenlandske klubber igen, når han står som fri transfer om et år. I så fald har vi fået tilgang af en spiller på niveau, som vi aldrig ville komme i nærheden af, i et år. Hvis det hele flopper, er han ude af vagten igen næste sommer og må finde på noget andet, og vi har begrænset de skader, det måtte have for økonomien og trupharmonien.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Det er skørt at en mand der har vist så lidt i så lang tid, stadig omtales som en klasse fodboldspiller og en der med garanti vil bombe løs i superligaen. Det er mig en gåde at han overhovedet er på Hariedes blok til landsholdet. Havde Bendtner haft evner som Zlatan ville alle hans udskejelser kunne tåles af en klub som Wolfsburg og havde han bare haft halvt så mange evner ville han være interessant for andre udenlandske klubber. Ingen gider bruge tid på et middelmådigt 28 årigt talent som samtidig opfører sig som fodboldens svar på paradise Amalie. Derfor mener jeg at Bendtner er rigtig dygtig, ikke til at spille fodbold men til at holde snakken om ham kørende i medierne, og jeg håber snart der er nogen i den danske sportspresse der tør sige "men han har jo ikke noget tøj på".

    http://www.bt.dk/fodbold/sportsredak...ig-vaeret-mere

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Det er skørt at en mand der har vist så lidt i så lang tid, stadig omtales som en klasse fodboldspiller og en der med garanti vil bombe løs i superligaen. Det er mig en gåde at han overhovedet er på Hariedes blok til landsholdet. Havde Bendtner haft evner som Zlatan ville alle hans udskejelser kunne tåles af en klub som Wolfsburg og havde han bare haft halvt så mange evner ville han være interessant for andre udenlandske klubber. Ingen gider bruge tid på et middelmådigt 28 årigt talent som samtidig opfører sig som fodboldens svar på paradise Amalie. Derfor mener jeg at Bendtner er rigtig dygtig, ikke til at spille fodbold men til at holde snakken om ham kørende i medierne, og jeg håber snart der er nogen i den danske sportspresse der tør sige "men han har jo ikke noget tøj på".

    http://www.bt.dk/fodbold/sportsredak...ig-vaeret-mere


    Gør han noget der bare MINDER om dette bare en enkelt gang, så er det det hele værd.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Det er fra vm kval 2010 og ja det er super godt lavet, men man kunne så også smide en video op med alle hans kæmpe fails.
    Jeg ser ingen grund til at bruge millioner af kroner på en mand der engang har lavet et flot mål, i håbet om at han gør det igen. Hellere en der kan lave +10 mål med stiv tå og gerne ligeså mange assists, uden den kæmpe risiko for at det kan blive det mest pinlige forhold i dansk fodbolds historie, når Bendtner ikke kan slå igennem i superligaen og gang på gang ender i skandaler.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vil du gerne have Bendtner til FCK?

    Discussion er ved at blive overflødig - enten vil man have Bendtner eller ej og ingen rykker sig, man bruger ganske fine argumenter fra begge lejre og i virkeligheden skal han signes før vi kan bevise hvem der har ret.

    Jeg husker at mange høvlede Delanay, N'Doye (og alle andre) over i starten af deres karrierer og nu forsøger man at melde en spiller ned, som trods alt er ganske usandsynlig at vi henter.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bendtner til København?
    By Ståle in forum Transferforum
    Svar: 199
    Sidste Meddelelse: 01.06.18, 16:06
  2. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  3. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  4. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •