Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Årets spiller 15/16

  1. #1

    Årets spiller 15/16

    Sæsonen 15/16 lakker mod enden, og derfor skal vi traditionen tro finde årets spiller.

    Stem her

    Stem stem stem!
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Årets spiller 15/16

    Er der nogen tvivl? Selvfølgelig er Delaney årets spiller.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Årets spiller 15/16

    Jeg satte min stemme på Zanka, da han er en vigtig brik i vores dejlige stabile forsvar. Nuvel, et par uheldige episoder i løbet af sæsonen men der ser jeg kun vindermentalitet. En klubmand uden lige - men ja, det nok Delaney som løber med titlen. :)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Årets spiller 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Jeg satte min stemme på Zanka, da han er en vigtig brik i vores dejlige stabile forsvar. Nuvel, et par uheldige episoder i løbet af sæsonen men der ser jeg kun vindermentalitet. En klubmand uden lige - men ja, det nok Delaney som løber med titlen. :)
    Og hvis jeg havde haft 2 stemmer ville min anden stemme gå til Zanka, enig han har spillet en fremragende sæson

    rsj

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Årets spiller 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Er der nogen tvivl? Selvfølgelig er Delaney årets spiller.
    Hvis der ikke var tvivl, hvorfor så stemme? ;-)

    Jeg har f.eks. nøje overvejet at belønne Marvins fine sæsonstart, men desværre er han udgået af afstemningen ...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Årets spiller 15/16

    Nåmen jeg har stemt på Høgli fordi han er vildt nice
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Årets spiller 15/16

    Jeg har også stemt på Delaney, og det gjorde jeg uden at tænke mig om særligt længe.

    Santander kommer ind på 2. pladsen på min liste. Han kommer fra en fremmed kultur, han taler/talte ikke sproget, han blev mødt med høje forventninger, han er blevet kritisk vurderet i medierne.

    Men han har aldrig vist den mindste tendens til at give op, han er langsomt blevet bedre og bedre for at slutte sæsonen af som...ja, ligaens bedste spiller. Stor respekt for den udvikling og den indstilling.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Årets spiller 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKFC - Kontor Se meddelelser
    Sæsonen 15/16 lakker mod enden, og derfor skal vi traditionen tro finde årets spiller.

    Stem her

    Stem stem stem!
    Det er måske lidt flueknepperi, men mangler Amartey ikke på listen? Han har været i klubben i halvdelen af sæsonen præcis som Johansson og Keita, og han har vel haft en ikke uvæsentlig rolle på holdet. Strengt taget mangler Marvin jo også som Smølle nævner.

    Plejer man desuden ikke at skulle taste sit medlemsnr for at kunne stemme? Lige nu er afstemningen da vist helt åben, så muligheden for at fucke afstemning op er tilstede. Jeg kan da i hvert fald uden problemer afgive flere stemmer.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Årets spiller 15/16

    Zanka!

    Delaney har været en fremragende anfører, og han har krydret sin konstante udvikling med mål og offensive aktioner. Smukt!

    Jeg har alligevel valgt at stemme på Zanka. Han har virkelig løftet sit spil og sin autoritet på banen i en grad, så han er foran på point inden kampstart. Han og Erik har udvist stor styrke og stabilitet, som helt sikkert også har været en faktor for Delaneys spil frem ad banen (tror jeg). Og så er der hans personlighed og hans glæde ved at løbe rundt i orkanens øje. Han er for mig indbegrebet af en FCK-spiller..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Årets spiller 15/16

    Hvor er det i grunden fantastisk, at der - for første gang i et par år - reelt er mange gode kandidater til titlen som årets spiller!

    Jeg har peget på Nicolai Jørgensen. Han skaber godt nok mange frustrationer, men jeg gruer også lidt for, hvordan vi skal afløse en spiller med så højt et topniveau, og som formår at være kampafgørende på de helt rigtige tidspunkter. I denne sæson uhyre vigtige mål i 1-0-sejren over FCM, pokalsejren i Brøndby og Superliga-hjemmekampen mod Brøndby, men også med mål i AaB-kampen for nylig og pokalfinalen, ligesom han egenhændigt gav os det lille håb i Jablonec-fadæsen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Årets spiller 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er måske lidt flueknepperi, men mangler Amartey ikke på listen? Han har været i klubben i halvdelen af sæsonen præcis som Johansson og Keita, og han har vel haft en ikke uvæsentlig rolle på holdet. Strengt taget mangler Marvin jo også som Smølle nævner.

    Plejer man desuden ikke at skulle taste sit medlemsnr for at kunne stemme? Lige nu er afstemningen da vist helt åben, så muligheden for at fucke afstemning op er tilstede. Jeg kan da i hvert fald uden problemer afgive flere stemmer.

    Fuldstændig korrekt, at Amartey mangler på listen samt Marvin. Det er selvfølgelig ikke hensigtsmæssigt og vi beklager.

    Ift. indtastning af medlemsnr. har det tidligere været således - men det har også været igennem FCKFC.dk.
    Som det bl.a. blev fortalt på generalforsamlingen har denne dog været langt fra tilfredsstillende - og polls' som denne her har ikke været mulige at lave.

    Ift. at tjekke medlemsnumre efterfølgende (vi kunne have lavet en poll, hvor man kan taste sit medlemsnummer, hvorefter vi så skulle tjekke at disse var korrekte) har vi foretaget en benhård kalkule og tillidsbaseret afstemning - det at skulle manuelt teste (pga. det umulige i at sammenkøre databasen med det nuværende setup) om samtlige stemmer er foretaget af medlemmer vil koste en arbejdsuge eller to.
    Derfor foretages dette års afstemning med sikkerhed af flere respondenter, som forhåbentlig også er FCK fans.

    Det synes vi dog ikke, at vi vil 'ofre' på afstemningen - og grunden til du kan stemme flere gange er pga. dine cookieindstillinger. Hvis man ikke sletter sine cookies kan man ikke stemme igen :)

    Jeg beklager, at jeg ikke har set denne post før nu og I ikke har fået et svar før.

    Mvh

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Årets spiller 15/16

    Ligeså meget respekt jeg har for enhvers ret til sin egen menig, ligeså uforstående er jeg overfor at nogen kan pege på andre end kaptajnen. :-)
    Han har gennem hele sæsonen været både vores og suppens bedste. Og hårdest kæmpende.

    En værdig anfører og en selvfølgelig "årets spiller".
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets spiller i FC
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.05.10, 19:49
  2. Årets FCK-spiller.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 05.01.04, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •