Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    40 67.80%
  • Uafgjort!

    9 15.25%
  • Hobro IK Sejr!

    10 16.95%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 65 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er aligvel en lidt vild negativ statistik..

    Men når det så er sagt, så kan det sgu ikke rigtig pisse mig af. Herregud det altoverskyggende mål er i HUS med en DM pokal. At der så er tømmermænds fodbold efterfølgende kan jeg leve med så længe man er 100 % klar til den næste sæson.

    Jeg har det fint med at Ståle rokerer på holdet. MEN jeg håber han stiller stærkeste hold i sidste kamp på hjemmebane mod AGF, med formentlig 30k FCK fans i ryggen. Det syntes jeg ville være god stil.
    Det må man også formode, at han gør, når svenskerne ikke har fået fri fra netop den kamp modsat de to andre. Lige det opgør tror jeg også er lidt nemmere at motivere sig til end to (på alle tænkelige måder) komplet ligegyldige opgør i Jylland.
    Mvh.
    Dane

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

    Bayern laver jo samme stunt hvert år - de vinder ligaen et par runder før tid og så spiller de ellers som en pose lort i resten. Jeg tror at, det hele handler om motivation og at man ikke har noget at vinde, ved at give sig fuldt ud. Der er ingen grund til at blive skadet på det her tidspunkt, det er reelt set kun træningskampe der er tilbage.

    Nederlagdet igår, var både pinligt og tåbeligt, men bare se på reaktionerne ved målene, der var ingen gejst og ingen arrigskab. ved Niko's mål gik han jo nærmest tilbage. Havde der været point på spil, så havde han selv løbet ned i målet og spurtet tilbage til midten for at bruge så lidt tid som muligt..

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    • ...
    • I 2011 taber vi 3-0 til OB i næstsidste runde med det bedste hold ca. nogensinde.


    Så at have en absolut sidste skoleuge-hat-og-briller-oplevelse til sidst i sæsonen, når titlen er sikret, er absolut typisk. Men om det er problematisk kan vel til gengæld diskuteres.
    Lige denne i 2011 finder jeg lidt til den tendentiøse side at fremhæve. For mig er historien fra '10-'11 netop, at man sagtens kan motivere sig, spille stærkt og levere resultater som nybagt mester. Efter at mesterskabet er sikret, ligefør kampen ude mod Slyngelby i runde 26, vinder Ståles hold 3 kampe i streg og går 5 sejre, to uafgjorte foruden nederlaget til OB i de sidste 8 kampe.

    Overordnet set er jeg dog enig i, at sporene fra sidste mesterskabssæson '12-'13 skræmmer, hvor et stort forspring blev vekslet til en elendig sæsonafslutning og den uhyrlige stime på 1 sejr i 15 kampe, der førte til den helt rimelige afsked med charmerende Jacobs og Ståles genkomst.
    and oh how we danced

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af feilberg Se meddelelser
    Lige denne i 2011 finder jeg lidt til den tendentiøse side at fremhæve. For mig er historien fra '10-'11 netop, at man sagtens kan motivere sig, spille stærkt og levere resultater som nybagt mester. Efter at mesterskabet er sikret, ligefør kampen ude mod Slyngelby i runde 26, vinder Ståles hold 3 kampe i streg og går 5 sejre, to uafgjorte foruden nederlaget til OB i de sidste 8 kampe.

    Overordnet set er jeg dog enig i, at sporene fra sidste mesterskabssæson '12-'13 skræmmer, hvor et stort forspring blev vekslet til en elendig sæsonafslutning og den uhyrlige stime på 1 sejr i 15 kampe, der førte til den helt rimelige afsked med charmerende Jacobs og Ståles genkomst.
    Nu vi er ved skæve sammenligninger, så er det altså også en kende hysterisk at drage paralleller til Ariëls håbløse forår på baggrund af en enkel sløj indsats mod Hobro, efter det hele er blevet afgjort.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af feilberg Se meddelelser
    Lige denne i 2011 finder jeg lidt til den tendentiøse side at fremhæve. For mig er historien fra '10-'11 netop, at man sagtens kan motivere sig, spille stærkt og levere resultater som nybagt mester. Efter at mesterskabet er sikret, ligefør kampen ude mod Slyngelby i runde 26, vinder Ståles hold 3 kampe i streg og går 5 sejre, to uafgjorte foruden nederlaget til OB i de sidste 8 kampe.
    Jeg må hellere melde hus forbi, for jeg nævner ikke andet end at der altid er én hat-og-briller-oplevelse til sidst – og husker man den OB-kamp, så kan man ikke komme uden om, at den var den vildeste offday.

    Citat Oprindeligt indsendt af feilberg Se meddelelser
    Overordnet set er jeg dog enig i, at sporene fra sidste mesterskabssæson '12-'13 skræmmer, hvor et stort forspring blev vekslet til en elendig sæsonafslutning og den uhyrlige stime på 1 sejr i 15 kampe, der førte til den helt rimelige afsked med charmerende Jacobs og Ståles genkomst.
    Det ville jeg så sige var en smule tendentiøst, og det er i alle fald ikke til at sammenligne direkte. For da mesterskabet blev sikret med en slatten 0-0 i Brøndby, var det allerede den sjette kamp uden sejr i de sidste syv forsøg. Så da de derefter fik ét point i de sidste tre kampe, var det på ingen måde et hold i topform, der pludselig slappede af og var demob happy. Det var et hold i heftig spille- og ledelsesmæssig krise.

    Og et nederlag med syv reserver, selv til den håbløse nr. sjok, det er måske lidt pinligt isoleret set – men en heftig spille- og ledelsesmæssig krise, det er det sgu ikke.


Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 23.09.15, 14:57
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •