Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Esbjerg-sejr

    11 26.19%
  • Uafgjort

    10 23.81%
  • FCK-sejr

    21 50.00%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 26 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Dejligt at vi bliver skarpere og tør mere i 2. halvleg. Vi bør også være markant bedre end et Esbjerg hold der er, på trods af sejren i sidste runde, har været virkelig dårligt kørende.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Dejligt, at Ståle var konsekvent og hev banens i særklasse to dårligste spillere ud. Kvist var godt nok sløj i dag, gik ikke ind i nærkampene, langsom og helt uden blik for fremadrettede muligheder i pasningerne. Og Bashkim... det er jo trist, at han har døjet med skader, men der må simpelthen være grænser for, hvor lavt et niveau man kan præstere på og stadig forventes at skulle spilles i form på førsteholdet. Måske kan hans fremtid i klubben reddes af en fuld sæsonoptakt til efteråret, men jeg tvivler ærligt talt. Ståle kan ikke regne med ham til en plads i truppen, så han må sidde på et meget yderligt mandat.

    Efter udskiftningerne gik det jo heldigvis meget godt :-)
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Gad vist om Flemming "jeg græd før kampen, jeg græd under kampen, jeg græd efter kampen" Povlsen fortsat står og er fesent indigneret efter den øretæve til fiskerne? Klaphat - hvorfor i al verden bruger kanal 9 ham :-0

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    *snip* Og Bashkim... det er jo trist, at han har døjet med skader, men der må simpelthen være grænser for, hvor lavt et niveau man kan præstere på og stadig forventes at skulle spilles i form på førsteholdet.
    Lex Cornelius siger min. halvlandet år. Så Bashkim kan roligt underpræsterer hele næste sæson.

    Det er naturligvis bittert og uheldigt at han bliver slemt skadet, og muligvis ikke kommer tilbage på det niveau han tidligere har vist. Han skal naturligvis have mere tid, og en god lang pre-season kan måske vende bøtte. Og så kommer Rasmus Falk - jeg tror faktisk, det mentalt kan have betydning for Bashkims mod og vilje til at komme rigtigt tilbage..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Lex Cornelius siger min. halvlandet år. Så Bashkim kan roligt underpræsterer hele næste sæson.

    Det er naturligvis bittert og uheldigt at han bliver slemt skadet, og muligvis ikke kommer tilbage på det niveau han tidligere har vist. Han skal naturligvis have mere tid, og en god lang pre-season kan måske vende bøtte. Og så kommer Rasmus Falk - jeg tror faktisk, det mentalt kan have betydning for Bashkims mod og vilje til at komme rigtigt tilbage..
    Jeg har hellere ikke opgivet Bashkim endnu. Vi har jo set hvad han kan for FCK da han var skadesfri. Der præsteret han altså ok. Men igen, hvor lang snor er Ståle villig til at give ham ?. Det er jo mere det der er spørgsmålet. Bashkim skal have kontinuerligt have kampe for at komme i kampform igen.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvordan er det ene prisen for det andet? Altså, hvor finder du korrelationen mellem de to ting?
    Er du ironisk?
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Lex Cornelius siger min. halvlandet år. Så Bashkim kan roligt underpræsterer hele næste sæson.

    Det er naturligvis bittert og uheldigt at han bliver slemt skadet, og muligvis ikke kommer tilbage på det niveau han tidligere har vist. Han skal naturligvis have mere tid, og en god lang pre-season kan måske vende bøtte. Og så kommer Rasmus Falk - jeg tror faktisk, det mentalt kan have betydning for Bashkims mod og vilje til at komme rigtigt tilbage..
    Nu tror jeg ikke eksemplet med Cornelius er så brugbart, men man kunne jo også argumentere for, at Bashkim måske aldrig når sit tidligere niveau igen.

    Han gjorde noget rigtig godt for holdet i tre-fire kampe i efteråret 2014, hvor hans bevægelighed fik det bedste frem i holdet og Cornelius, og hans skudstyrke var bestemt en væsentlig kvalitet.

    Men jeg har altid ment, at han manglede det afgørende niveau for at være en fast spiller i FCK og jeg er stensikker på, at han aldrig bliver det nu.

    Iøvrigt kan jeg ikke se, hvad det skulle gavne ham, at Falk kommer til klubben. Jeg har ikke indtryk af, Bashkim har nogle sociale problemer i FCK, tværtimod. Til gengæld får han med Falk yderligere en konkurrent til kanterne, hvor også Kusk, Verbic og Toutouh med sikkerhed er foran ham, og hvor jeg også hellere ser Amankwaa få chancen. Og i angrebet vil Ståle formentlig også satse på en håndfuld andre før ham.

    Slutteligt kan jeg ikke se den lange pre-season du taler om. Den var i vinters. Om halvanden måned står den på afgørende kampe i Europa. Mit bud er, at Bashkim senest til vinter er fortid i FCK.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Iøvrigt kan jeg ikke se, hvad det skulle gavne ham, at Falk kommer til klubben. Jeg har ikke indtryk af, Bashkim har nogle sociale problemer i FCK, tværtimod. Til gengæld får han med Falk yderligere en konkurrent til kanterne, hvor også Kusk, Verbic og Toutouh med sikkerhed er foran ham, og hvor jeg også hellere ser Amankwaa få chancen. Og i angrebet vil Ståle formentlig også satse på en håndfuld andre før ham.
    Da Bashkim forlod OB var både Falk og Bashkim grædefærdige over at skulle skilles, da de er BFF. Jeg tror, det vil have betydning for dem begge at blive genforenet i FCK. Det er blot min påstand..

    Slutteligt kan jeg ikke se den lange pre-season du taler om. Den var i vinters. Om halvanden måned står den på afgørende kampe i Europa. Mit bud er, at Bashkim senest til vinter er fortid i FCK.
    I vinters var Bashkim stadig ikke på toppen. Efter en kort ferie venter opstarten til den nye sæson, hvor han kan være med for fulde gardiner. Så må Ståle jo vurdere om Bashkim stadig er aktuel som FCK-spiller.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Kæft' hvor er det lækkert at have en angriber oppe foran der har fundet formen og laver mål, man ikke ser i suppen.

    Hatten af til Santander for at lave klassiske angriber mål og for endnu engang at prikke hul på bylden, ved at lave det første FC mål i en kamp.


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kæft' hvor er det lækkert at have en angriber oppe foran der har fundet formen og laver mål, man ikke ser i suppen.

    Hatten af til Santander for at lave klassiske angriber mål og for endnu engang at prikke hul på bylden, ved at lave det første FC mål i en kamp.
    Det er vidunderligt at han er kommet så godt i gang efter en tilvænningsperiode. Man kan godt frygte at der er nogen der vælger at smide en vanvidsmønt for ham her i sommerpausen. For han kan lidt af det hele og er bare ren klasse!

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg FB - FC København (26.05.16 kl.20.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er vidunderligt at han er kommet så godt i gang efter en tilvænningsperiode. Man kan godt frygte at der er nogen der vælger at smide en vanvidsmønt for ham her i sommerpausen. For han kan lidt af det hele og er bare ren klasse!
    Enig. Hvis jeg, som agent, var sendt til københavn for at se om man skulle lægge 2,5 - 5 mio euro for Nikolaj, ville jeg nok vende tilbage med besked om at smide 15 for Santander istedet.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  4. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  5. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •