Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 116 af 116

Emner: Vejen til Europa 2016

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Da dette lader til at være tråden til de forestående euro-aways, så vil jeg gøre opmærksom på at billetterne til Porto Away blev frigivet i går (hvis der er enkelte der ikke skulle have opdaget det).

    Og en lidt mere generel information omkring billetter: En kammerat tog i formiddags ind for at købe billetter til vores gruppe, hvilket gav mig lidt sved på panden, eftersom mit awaykort er bortkommet. Men for at afværge katastrofen ringede jeg til supershoppen i morges for at tale min sag. De fortalte imidlertid at man ikke behøver hverken awaykort eller -numre for at hente billetter til andre folk.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Da dette lader til at være tråden til de forestående euro-aways, så vil jeg gøre opmærksom på at billetterne til Porto Away blev frigivet i går (hvis der er enkelte der ikke skulle have opdaget det).

    Og en lidt mere generel information omkring billetter: En kammerat tog i formiddags ind for at købe billetter til vores gruppe, hvilket gav mig lidt sved på panden, eftersom mit awaykort er bortkommet. Men for at afværge katastrofen ringede jeg til supershoppen i morges for at tale min sag. De fortalte imidlertid at man ikke behøver hverken awaykort eller -numre for at hente billetter til andre folk.
    Dette ikke så meget henvendt til Dingo, men måske nærmere til SLO, dog undre den sidste del af ovenstående mig, hvis dette er fremgangsmåden til alle kampene.
    Jeg og tydeligvis også andre, kan godt være bekymret for om der er nok kamp billetter til Leicester kampen, er denne bekymring ubegrundet så er følgende lidt ligegyldigt.

    Men jeg havde en forventning om at de fine loyalitets point vi opsamler, fortrinsvis var lavet så man kunne forfordele de fans der har flest point?
    Og derfor, skulle der opstå billet mangel til Leicester, så er det vel folk med flest point der får mulighed for at købe billet først?

    Jeg undrer mig i den forbindelse over at der er så lidt information om dette.
    Hvad sker der hvis man bruger X antal point på en aktion, bliver de brugte point så slettet for altid (er der to regnskaber?)? - Samler man point over 1-2-X antal år, eller bliver ens point score bare lagt samme for altid?
    D ku vær Værre!!

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    SLO har givet et svar om Leicester på Twitter. Noget i retning af at de stadig arbejder på proceduren til Leicester og så melder ud. Så mon ikke (nogle af) billetterne bliver fordelt efter loyalitetsprogrammet.

    Og ja, der er to regnskaber, så du kan godt bruge løs af pointene uden at miste loyalitet.

  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Som det fremgår af SLO facebook-siden, forventes der at være nærmere info om billetsalget (dato, procedure, pris, etc.) sidst på ugen.

    Vil man allerede nu være 100% sikker på at få fingrene i en af de 1724 billetter til vores afsnit på King Power Stadium, kan man tage med på fanklubbens tur, der bestilles her: https://www.fckfc.dk/shop/udebaneture/fly-til-leicester

    Men hold øje med fck.dk og SLO facebook-siden i denne uge.

    Sidst redigeret af cphø : 06.09.16 kl. 15:23

  5. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser

    Men jeg havde en forventning om at de fine loyalitets point vi opsamler, fortrinsvis var lavet så man kunne forfordele de fans der har flest point?
    En pedant skriver: Jeg håber virkelig ikke, at de er lavet for at forfordele dem med flest points! Det ville eddermanme være urimeligt ;-)


  6. #111
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af cphø Se meddelelser
    Som det fremgår af SLO facebook-siden, forventer vi at have nærmere info om billetsalget (dato, procedure, pris, etc.) sidst på ugen.

    Vil man allerede nu være 100% sikker på et få fingrene i en af de 1724 billetter til vores afsnit på King Power Stadium, kan man tage med på fanklubbens tur, der kan bestilles her:https://www.fckfc.dk/shop/udebaneture/fly-til-leicester

    Men hold øje med fck.dk og SLO facebook-siden i denne uge.

    En SLO facebook side, ej hvor fint, den må jeg kigge på :)
    Ja den med fanklub flytur havde vi jo en fin diskution om sidst der var denne frygt (problem i 2011), og det vil så sige at hvis 1724 helt nye fans melder sig på fckfc turen, så er det ligegyldigt om man har samlet 10.000 loyalites point?

    Fedt mht de to regnskaber, så skal der bydes på Justin koncert ;-)

    Forresten tak for hurtigt svar ��
    Sidst redigeret af Tboat : 06.09.16 kl. 20:23 Årsag: tak
    D ku vær Værre!!

  7. #112
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En pedant skriver: Jeg håber virkelig ikke, at de er lavet for at forfordele dem med flest points! Det ville eddermanme være urimeligt ;-)
    Diskutere vi hvad forfordele betyder, eller forstår jeg ikke hvad du mener? :)
    http://sproget.dk/raad-og-regler/art...ase/SV00005071
    D ku vær Værre!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Michael Laudrup er ude med noget af en analyse af vores muligheder i CL gruppen, hvad siger i? Jeg mener han har tabt sutten, vi skal efter min mening kæmpe om 3. pladsen imod Brugge og derudover lave gode resultater på hjemmebane!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-vegne/6281790
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Diskutere vi hvad forfordele betyder, eller forstår jeg ikke hvad du mener? :)
    http://sproget.dk/raad-og-regler/art...ase/SV00005071
    Vi diskuterer :-) Og få så flyttet de her rejseråd over i en selvstændig tråd.

    vh
    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #115
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: Yay! CL Away! (P.S. hader stadig BØF)

    Citat Oprindeligt indsendt af cphø Se meddelelser
    Som det fremgår af SLO facebook-siden, forventes der at være nærmere info om billetsalget (dato, procedure, pris, etc.) sidst på ugen.

    Vil man allerede nu være 100% sikker på at få fingrene i en af de 1724 billetter til vores afsnit på King Power Stadium, kan man tage med på fanklubbens tur, der bestilles her: https://www.fckfc.dk/shop/udebaneture/fly-til-leicester

    Men hold øje med fck.dk og SLO facebook-siden i denne uge.


    Så er der info om billetsalget til Leicester away: http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/09/12...leicester-away

  14. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1

    Vejen til Europa

    Det ser ikke ud som om at jeg kan gore sa meget. Udfra den afgorelse Per west henviste til kan jeg godt se at det bliver sv?rt.

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  2. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  3. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  4. Vi skal ha' raketter i angrebet, vejen til succes i Europa
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 29.03.06, 12:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •