Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: FCK vs amkar perm

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    8

    FCK vs amkar perm

    Igår stod morgendagens træningskamp til at blive vist på tv dog uden kanal! Nogen der ved om den bliver sendt og hvor?

  2. #2
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: FCK vs amkar perm

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK5000 Se meddelelser
    Igår stod morgendagens træningskamp til at blive vist på tv dog uden kanal! Nogen der ved om den bliver sendt og hvor?
    Og mere vigtigt, hvordan er stadionpølsen?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: FCK vs amkar perm

    Det står sådan set også på FCK's hjemmeside:
    http://www.fck.dk/nyhed/2016/06/29/s...raeningslejren

    God aften :)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: FCK vs amkar perm

    En enkelt kamp for €5.99 eller 3 for €9.99!
    Så er de træningskampe da også betalt...

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: FCK vs amkar perm

    Jeg synes det er et fedt initiativ med 'egen' streaming! Det glæder jeg mig til at kigge på.

    Men jeg vil så også sige, at hvis der er bøvl med teknikken eller kommenteringen, så forbeholder jeg mig retten til at øffe over det. Når man tager sig så godt betalt for 3 træningskampe, så skal det fanme også bare spille.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: FCK vs amkar perm

    75,- er sgu lige krydret nok synes jeg - men jeg håber da at kvaliteten afspejler dette så, med replays og et kamera der kan zoome nogenlunde ind på hvad der foregår på banen.

    Havde det været FCKTV der havde forlangt 75,- havde jeg nok købt dem uden tvivl da de jo trods alt er i fansenes bedste interesse og så har jeg ikke det mindste i mod at støtte deres arbejde - men når det er et eller andet random østrigsk (går jeg ud fra) medie, så har jeg sgu mine tvivl - selvom jeg selvfølgelig er klar over at de ikke skal/kan arbejde gratis.

    Ender nok med at købe dem alligevel, da jeg ikke kan vente med at se Falk, Pavlovic og Gregus i aktion - og så overraskende nok er den næste i rækken Amankwaa. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en fornemmelse på at han godt kunne gå en god sæson i møde hvis han kan holde sig skadesfri.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: FCK vs amkar perm

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    75,- er sgu lige krydret nok synes jeg - men jeg håber da at kvaliteten afspejler dette så, med replays og et kamera der kan zoome nogenlunde ind på hvad der foregår på banen.

    Havde det været FCKTV der havde forlangt 75,- havde jeg nok købt dem uden tvivl da de jo trods alt er i fansenes bedste interesse og så har jeg ikke det mindste i mod at støtte deres arbejde - men når det er et eller andet random østrigsk (går jeg ud fra) medie, så har jeg sgu mine tvivl - selvom jeg selvfølgelig er klar over at de ikke skal/kan arbejde gratis.

    Ender nok med at købe dem alligevel, da jeg ikke kan vente med at se Falk, Pavlovic og Gregus i aktion - og så overraskende nok er den næste i rækken Amankwaa. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en fornemmelse på at han godt kunne gå en god sæson i møde hvis han kan holde sig skadesfri.
    Jeg er enig i alt det ovenstående. Der er dog et parameter der laaaaaaaangt overskygger alt andet. Jeg har allerede gigantiske FCK-abstinenser, og det kan hverken EM, BØF-lol eller forventningen om et snarligt buldrende transfermarked kompencere for. Jeg vil se, elske og nyde FCK NU! De er det eneste hold der reelt betyder noget for mig, og derfor er alle kampe de spiller vigtige - også træningskampe på en tur til Alperne. Punktum!
    Sidst redigeret af Devil : 30.06.16 kl. 13:00


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: FCK vs amkar perm

    Som opfølgning til det tidligere skrevne herinde, så må jeg sige, at streamen var teknisk velfungerende uden lag og i ret høj kvalitet, samt at der var flere kameravinkler, zoom og replays.

    Det var faktisk over min forventning.

    Boier fra FCK TV er fin som kommentator. Cornelius og Kusk kom forbi som gæstekommentatorer i 2. halveg. Af alle, hvorfor lige dem?!

  13. #9
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: FCK vs amkar perm

    Fungerede også fint fra ukraine. Dog bedre på 3g end fra hotellets dodgy wifi... ��

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: FCK vs amkar perm

    Mon ikke bare det skyldes Hotel Dnipro (som du også skriver..)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •