Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
51. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    43 84.31%
  • Uafgjort!

    6 11.76%
  • Lyngby BK Sejr!

    2 3.92%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 35

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

  1. #16
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Latterligt superligaen er blevet udvidet ... Lyngby er da ikke værd at betale penge for at se på .
    Nu vandt Lyngby 1. Division så du skulle have set på dem uanset om Superligaen blev udvidet eller ej...


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Måske men har ikke set et mere latterligt hold siden HFK Haderslev rykkede op. Det var jo fra første minut et spørgsmål om hvor meget FCK ville vinde med ...

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Latterligt superligaen er blevet udvidet ... Lyngby er da ikke værd at betale penge for at se på .
    Altid dejligt med en masse ros til drengene efter en absolut godkendt indsats, hvor Lyngby langsomt men sikkert blev kværnet på cruise control... Helt ærligt. Det er svært at sige noget om Lyngbys reelle niveau en kamp inde i sæsonen, men vi får da helt sikkert sværere modstandere.

    For en superligapremiere var jeg bare svært imponeret over, hvor godt særligt offensiven fungerede fra vores side (hvis vi liiige ser bort fra, at kampen nok snarere burde have endt 5-0). Vi ser allerede meget skarpe ud, og kan vi ramme 'dagen' allerede i premieren, så må holdet altså være ret så godt mentalt på plads. Som Lars Jacobsen sagde efter kampen: Der er ikke nogen, der får point med i Parken, hvis FCK spiller, som de gjorde i dag.

    Dertil kommer, at vi med afstand råder over superligaens stærkeste bænk. Det er jo helt vildt, at spillere som Falk, Gregus, Corner, Kusk, Anton, Remmer og Stephan sidder på bænken - og der end ikke er plads til spillere som Amankwaa og Kadrii. Jeg kan virkelig ikke mindes, at vi nogensinde har været bedre besat i bredden, og umiddelbart vil jeg mene, at vi råder over den næststærkeste FCK-trup i historien - kun (klart) overgået af holdet tilbage omkring 2010-2011.

    God damn, jeg er glad for, at Ståle er tilbage!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Altid dejligt med en masse ros til drengene efter en absolut godkendt indsats, hvor Lyngby langsomt men sikkert blev kværnet på cruise control... Helt ærligt. Det er svært at sige noget om Lyngbys reelle niveau en kamp inde i sæsonen, men vi får da helt sikkert sværere modstandere.

    For en superligapremiere var jeg bare svært imponeret over, hvor godt særligt offensiven fungerede fra vores side (hvis vi liiige ser bort fra, at kampen nok snarere burde have endt 5-0). Vi ser allerede meget skarpe ud, og kan vi ramme 'dagen' allerede i premieren, så må holdet altså være ret så godt mentalt på plads. Som Lars Jacobsen sagde efter kampen: Der er ikke nogen, der får point med i Parken, hvis FCK spiller, som de gjorde i dag.

    Dertil kommer, at vi med afstand råder over superligaens stærkeste bænk. Det er jo helt vildt, at spillere som Falk, Gregus, Corner, Kusk, Anton, Remmer og Stephan sidder på bænken - og der end ikke er plads til spillere som Amankwaa og Kadrii. Jeg kan virkelig ikke mindes, at vi nogensinde har været bedre besat i bredden, og umiddelbart vil jeg mene, at vi råder over den næststærkeste FCK-trup i historien - kun (klart) overgået af holdet tilbage omkring 2010-2011.

    God damn, jeg er glad for, at Ståle er tilbage!
    Jeg vil faktisk vurdere, at den nuværende trup er lige så stærk i bredden. Der er forskel i start 11, men ikke så meget i bredden. Det er vel kun på venstre backen at vi for alvor kan blive svækket lige pt?

    Ellers helt enig. Jeg elsker den ro og autoritet, der er i og omkring FCK, og alt hvad vi foretager os i øjeblikket. Mange af spillerne har talt om den positive arrogance, men lige fra nedturen begyndte under Jacobs til mesterskabet reelt blev afgjort i den forrige sæson har det bare klinget hult. Det gør det ikke længere. Og man kan også fornemme nu, at de andre hold, tv-kommentatorer og eksperter igen nu er begyndt at omtale os med stor respekt. Det er HERLIGT!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Måske men har ikke set et mere latterligt hold siden HFK Haderslev rykkede op. Det var jo fra første minut et spørgsmål om hvor meget FCK ville vinde med ...
    Forkert igen vil jeg nok påstå. Alene i dette vindue har de hentet Martin Ørnskov, Lasse Rise, Jesper Hansen, Kristoffer Larsen, Hallgrímur Jonasson og Emil Larsen (andre?). Det er ikke spillere man vinder DM med, men det er bestemt ikke den dårligst stillede oprykker siden Haderslev. Ørnskov har trods alt erfaring, Jesper Hansen blev mester med FCN, Kristoffer Larsen har en del TL-kampe i forhold til sin alder, Jonasson var anfører i OB, etc.

    Lyngby må forventes at komme til at spille i bunden af rækken, men det er trods alt deres første Superliga-kamp i et par år og de møder mestrene i Parken.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Nu lavede jeg en mindre brøler mht målmandsposten og jeg så kun de første 25 min - men et par ting der er vigtige at notere.

    - 3-0 i premieren, det kunne ikke ønskes bedre. Vi kan ikke møde en oprykke på et meget bedre tidspunkt end i kamp 1. De er ikke oppe i fart og eventuelle forstærkninger er ikke spillet ind. Derfor er det stadig rigtig fint at starte med en 3-0. Det er en solid start på sæsonen.

    - Corner - lad os nu se, men det ser nok ikke skide godt ud. Jeg håber at de fleste vil se ham som en (om ikke andet, økonomisk) succes. Det var et talent, som slog igennem, blev solgt for kassen og vi satsede en del af gevinsten på at hive ham hjem. Han er stadig ung og kan stadig blive en succes, men der skal arbejdes hårdt.... derudover, så er det trods alt lidt for tidligt på sæsonen til at afskrive ham. 2 kampe, 1 fra start og 1 mål.

    - Jeg er ret optimistisk mht til denne sæson. Tror den står på endnu et mesterskab og endnu et gruppespil i europa.


    ...edit: jeg er umiddelbart ikke vild med netmaskerne i Parken. Jeg vil gerne se firkantet netmasker og den spanske stil, hvor de går dybt!

    ...edit II, nu ser jeg lige målet til 3-0 igen igen, det er altså ret fantastisk.
    Sidst redigeret af superestrella : 16.07.16 kl. 22:32

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Er udeholdet permanent flyttet tilbage på familietribunen, eller var det bare i dagens anledning fordi den ikke var udsolgt?

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Den var flyttet i forbindelse med noget af forberedelserne til Beyoncekoncerten

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    De fleste af mine tanker er allerede blevet nævnt i tråden, men jeg synes nu alligevel der skal dedikeres et indlæg til Ankersen, som jeg mener er klart dagens man of the match. Vi skal have ham til noget afslutningstræning 1 mod 1, men for filan hvor var alt andet han rørte bare guld idag - bedst bevist med 2 flotte assist. Jeg kan ikke andet end blive imponeret over hans arbejdsradius og hans maks aktioner, han løber simpelthen solen sort. Cornelius bliver på et tidspunkt stukket i dybden, hvor kun Santander er at finde på midten og INGEN andre tager løbet frem udover Ankersen helt nede fra eget forsvar - det var simpelthen imponerende at han tager den sprint på trods af at det er Cornelius der har bolden hvor man ved hvor lidt farligt det kan blive.

    Stor kamp af ham, lad der kommer mange af dem i sæsonen tak!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg vil faktisk vurdere, at den nuværende trup er lige så stærk i bredden. Der er forskel i start 11, men ikke så meget i bredden. Det er vel kun på venstre backen at vi for alvor kan blive svækket lige pt?

    Ellers helt enig. Jeg elsker den ro og autoritet, der er i og omkring FCK, og alt hvad vi foretager os i øjeblikket. Mange af spillerne har talt om den positive arrogance, men lige fra nedturen begyndte under Jacobs til mesterskabet reelt blev afgjort i den forrige sæson har det bare klinget hult. Det gør det ikke længere. Og man kan også fornemme nu, at de andre hold, tv-kommentatorer og eksperter igen nu er begyndt at omtale os med stor respekt. Det er HERLIGT!
    Vi er faktisk helt enige. Jeg mener som sagt, at det er den bedste trup i bredden, vi nogensinde har haft. Vores start-11'er var bare bedre tilbage i 2010-2011 - særligt i forhold til, at vi havde en spiller af Grønkjærs kaliber, som jeg stadig mener er den bedste spiller, vi nogensinde har haft i FCK. En spiller fra den hylde er dæleme bare svær at lokke hjem til FCK og den danske liga. Til gengæld har vi så meget talent i truppen, at det gør helt ondt. Og bliver Delaney bare en halv eller hel sæson mere, ser det dæledyleme godt ud.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Pavlovic uskarp?? Ved ikke hvilken kamp du så, men han viste i dag netop prøver på sit ufatteligt skarpe venstreben.. Han har blandt andet en situation hvor han med ryggen til mål vender på sin førsteberøring og på den efterfølgende berøring hamrer bolden fra en i øvrigt spids vinkel helt ned ved roden af stolpen.. Kun en fremragende redning fra Jesper Hansen forhindrede det i at blive en scoring.. Derudover er han uheldig med en afslutning der tager undersiden af overliggeren.. Men tanke på de afslutningsevner den gennemsnitlige superligeangriber besidder, så var Pavlovic i dag piv hamrende skarp.. Jeg blev generelt positivt overrasket og at se ham i dag, efter han i træningskampene har haft enormt svært ved at falde ind i spillet og komme til afslutninger...
    Hvis han havde været skarp havde vel scoret ? Han har minst 2 100 % chancer , er helt enig i han vender flot og tvinger keeper i en god redning.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Forkert igen vil jeg nok påstå. Alene i dette vindue har de hentet Martin Ørnskov, Lasse Rise, Jesper Hansen, Kristoffer Larsen, Hallgrímur Jonasson og Emil Larsen (andre?). Det er ikke spillere man vinder DM med, men det er bestemt ikke den dårligst stillede oprykker siden Haderslev. Ørnskov har trods alt erfaring, Jesper Hansen blev mester med FCN, Kristoffer Larsen har en del TL-kampe i forhold til sin alder, Jonasson var anfører i OB, etc.

    Lyngby må forventes at komme til at spille i bunden af rækken, men det er trods alt deres første Superliga-kamp i et par år og de møder mestrene i Parken.
    Enig og ser man på deres testkampe, er der intet der indikerer, at de er markant svagere end resten af superligaen:
    27/06-16 16:00 - Sønderjyske Klub Venskabskampe 1-3 Vundet.
    02/07-16 12:00 - FC Helsingør Klub Venskabskampe 4-1 Vundet.
    09/07-16 14:00 -AGF Klub Venskabskampe 1-2 Vundet.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Correct me if I'm wrong Ougar. Med sejren igår, udbyggede vi ligaens hjemmebane rekord til 32 kampe uden nederlag. Det bliver spændende at se hvor højt vi kommer op, med den stime.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    De fleste af mine tanker er allerede blevet nævnt i tråden, men jeg synes nu alligevel der skal dedikeres et indlæg til Ankersen, som jeg mener er klart dagens man of the match. Vi skal have ham til noget afslutningstræning 1 mod 1, men for filan hvor var alt andet han rørte bare guld idag - bedst bevist med 2 flotte assist. Jeg kan ikke andet end blive imponeret over hans arbejdsradius og hans maks aktioner, han løber simpelthen solen sort. Cornelius bliver på et tidspunkt stukket i dybden, hvor kun Santander er at finde på midten og INGEN andre tager løbet frem udover Ankersen helt nede fra eget forsvar - det var simpelthen imponerende at han tager den sprint på trods af at det er Cornelius der har bolden hvor man ved hvor lidt farligt det kan blive.

    Stor kamp af ham, lad der kommer mange af dem i sæsonen tak!
    Meget enig. Også i min bog var Anker MoM igår. Er du gal en tonser han kan være. Og når hans afleveringer og indlæg så fungerer, så er det jo det rene gift!

    Frede Rico skal også have en stor, flot rød og romantisk rose. Den måde han, med hovedet, lægger de høje bolde lige i fødderne på medspillerene. Og udover det, er stort set alle hans boldberøringer overskudsagtige førstegangsafleveringer.
    Og så den bevægelighed. Den mand er altså fantastisk - også når han ikke scorer.

    Zan


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Den var flyttet i forbindelse med noget af forberedelserne til Beyoncekoncerten
    Ja, okay. Så opstår det næste spørgsmål dog - hvorfor har man lige lagt ny bane, når Beyonce skal spille i Parken?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 03.04.12, 15:10
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  3. Optakts- og kamptråd: Lyngby - København 21/4
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 22.04.11, 17:04
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •