Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 69

Emner: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKristian Se meddelelser
    Spillede Santander ikke meget som hængene angriber for sin klub i Paraguay under Copa Libertadores?

    Olsen
    Anker, Zanka, Johansson, Ludwig,
    Toutouh - Kvist - Delaney - Verbic/Falk
    Santander
    Pavlovic

    Tænker denne opstilling kunne være god i en svær udebane kamp.? Santander kan modtage bolden i mellemrummet, og samtidig have massere muligheder for at lægge bolden af til en medspiller.
    Tror ikke på at vi får lov til at spille bolden rundt på deres banehalvdel i samme grad som vores tidligere kampe, så tror helt sikkert Santanders evne til at holde på bolden bliver vigtig.
    Nu vil du også have Toutouh på højresiden.

    Jeg synes at kunne erindre masser af kampe sidste år, hvor Toutouh spillede elendigt på højresiden, da han netop har sine forcer indad i banen, og derfor bliver låst. Tilgengæld var han måske banens bedste mod Lyngby på venstrekanten, og viste utroligt godt samspil med Ludwig.

    Verbic gør det tilgengæld glimrende på højresiden, da det passer ham fint at tage løbedueller med og udfordre sin modstander.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    ("masser af muligheder", hedder det. Jeg tror ikke Santander er rejst til Rumænien for at give modstanderen en god massage.. ;-) )

    Jeg tror egentlig vi skal pakke snakken om hængende angriber fuldstændig væk. Alle formationer i FCK er baseret på et defensivt grundlag, altså når vi ikke har bolden. Den hængende angriber, altså den rolle vi har set Grønkjær og NJ have i europæiske kampe, tog altså udgangspunkt i at reducere deres defensive opgaver, da vi var afhængige af deres max-aktioner i kampene. Ved at reducere deres defensive løb, sikrede vi deres eksplosivitet i længere tid i kampene. Hverken Santander, Corner, Pavlovic eller Kadrii får lov til at blive sparet i det høje genpres, når de spiller oppe foran. Derfor er angriberne sidestillede i den defensive formation, så det er en 4-4-2, og ikke en 4-4-1-1. Hvorvidt Santander eller Pavlovic trækker ned i banen for at modtage bolden og holde på den, eller hvor stationære/mobile de er, også i forhold til kantspillernes løb, handler ikke om hvorvidt vi spiller med en hængende angriber eller ej.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Nogen der ved, om kampen bliver vist ved Parken eller et andet sted i Kbh?

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Jeg håber at Ståle stiller med både Falk og Verbic. Begge er i kanon form og med Delaney og Kvist på midtbanen burde det være nok defensivt. Det er ærlig talt alligevel mest nede i forsvaret at vi har dummet os et par gange. Desværre har Zanka og Ankersen en vane med at give mindst en dum chance væk per kamp. Jeg vil hellere have at vi går derned og angriber og prøver at dominere kampen end at vi prøver at fedte et resultat hjem.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Der er en grund til at Falk spillede '90 forleden, og at Yus og Verbic ikke gjorde. Så som de mange posts før denne siger, er Yus og Verbic stærkere begge veje, og er dermed forventet i 11eren.
    - Deraf er Danny også med, da han også arbejder begge veje.
    Men mon ikke Falken får sin tid på græsset i det '70.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.07.16 kl. 07:47

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Nogen der ved, om kampen bliver vist ved Parken eller et andet sted i Kbh?
    Mon ikke både Søernes, Ørsted, Stafetten og de fleste andre sportsbarer viser den. Jeg ved det ikke, så ring og spørg, hvis du vil være helt-helt sikker.
    No law of Nature. Just Nature!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Langt tid siden jeg har været så spændt på en kamp. Ikke bare fordi den selvfølgelig er vigtig ift. europæisk fodbold, men også fordi den kan give en indikation på hvor godt det her hold egentlig er.

    Ift. opstilling, så tror og håber jeg følgende:

    Olsen
    Anker, Zanka, Johansson, Ludwig,
    Verbic - Kvist - Delaney - Toutouh
    Santander - Pavlovic

    Største spørgsmåltegn er i min bog, om Corner erstatter Pavlovic, men det tror jeg ikke selvom sidstenævnte har virket lidt svag mod fysiske hold (specielt i træningskampene).
    Holdet virker godt sat op, og med den rette indstilling til kampen - Jeg tror vi vinder 1-0.
    Zanka-Mania

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Kæmpe skandale at Corner starter i dag.. Vi har brug for folk der kan holde på bolden, og ikke en der smider tre ud af fire bolde væk... Desuden tror jeg ikke vi skal regne med at komme frem til mange chancer, og med tanke på at Corner skal bruge 4-5 direktører for at lave en enkelt kasse skal vi nok heller ikke forvente at se ham på måltavlen i dag.. Ok, vi har en ekstra mand med til at forsvare på dødbolde, men det er vel også umiddelbart den eneste kompetence Corner bringer ind i dag..

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kæmpe skandale at Corner starter i dag.. Vi har brug for folk der kan holde på bolden, og ikke en der smider tre ud af fire bolde væk... Desuden tror jeg ikke vi skal regne med at komme frem til mange chancer, og med tanke på at Corner skal bruge 4-5 direktører for at lave en enkelt kasse skal vi nok heller ikke forvente at se ham på måltavlen i dag.. Ok, vi har en ekstra mand med til at forsvare på dødbolde, men det er vel også umiddelbart den eneste kompetence Corner bringer ind i dag..
    Når kampen er færdig kan det være jeg må give dig ret, men indtil da vælger jeg at tro på Corner og resten af holdet.
    Come on FC.


  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kæmpe skandale at Corner starter i dag.. Vi har brug for folk der kan holde på bolden, og ikke en der smider tre ud af fire bolde væk... Desuden tror jeg ikke vi skal regne med at komme frem til mange chancer, og med tanke på at Corner skal bruge 4-5 direktører for at lave en enkelt kasse skal vi nok heller ikke forvente at se ham på måltavlen i dag.. Ok, vi har en ekstra mand med til at forsvare på dødbolde, men det er vel også umiddelbart den eneste kompetence Corner bringer ind i dag..
    Bleh, jeg er bestemt heller ikke Cornelius-fan. Når det er sagt, så håber jeg selvfølgelig at han lever op til den tillid, Ståle viser ham - og at han spiller en god kamp jævnfør Ståles taktiske oplæg. 0-0 er jo også en slags resultat med henblik på næste uges returkamp..

    Kom nu, Cornelius.. PROVE ME WRONG!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Bleh, jeg er bestemt heller ikke Cornelius-fan. Når det er sagt, så håber jeg selvfølgelig at han lever op til den tillid, Ståle viser ham - og at han spiller en god kamp jævnfør Ståles taktiske oplæg. 0-0 er jo også en slags resultat med henblik på næste uges returkamp..

    Kom nu, Cornelius.. PROVE ME WRONG!
    Intet ville gøre mig mere glad end at tage fejl, men det sker desværre nok ikke 😁

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Hm. Lorte halvleg, men sidder sgu' alligevel og tænker, at det nok skal gå. Jeg ser stadig konturer til noget godt. Men vi skal da passe på med al den brok og kort.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Ærgerligt resultat, men må indrømme, at jeg før kampen havde været tilfreds med 1-1. Jeg vidste så heller ikke, at Astra åbenbart spiller med 1. halvleg :O

    Vil lige rose Cornelius. Han var altså vores bedste mand. Falk gør det super, da han kommer ind. Tanken med Toutouh er god, men desværre virker den ikke i dag. Tror Ståle 9 ud af 10 gange havde haft den rigtigt, men i dag virker Toutouh-ideen desværre ikke. Falk gør det tilgengæld super godt. Stadig en stor fornøjelse at følge ham - men Corner var bare helt superb - keep up the good work, Corner!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Nu må kritikken af Cornelius, bl.a. i denne tråd, godt stilne lidt af. Cornelius har helt klart en berettigelse på holdet, selvom han almindeligvis nok står bag de to andre på holdkortet. Bidrog virkelig godt i dag i en kamp, vi vidste ville være fysisk. Lidt nuanceret kritik ville være rart en gang i mellem.


  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Astra Giurgiu - FC København (27.07.16 kl.19:30 dansk tid)

    Højopløsning GIF af Delaneys mål, uden Twitters formateringshelvede.




Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.07.16, 08:51
  2. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 26.08.15, 07:32
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (09.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 13.03.14, 08:03
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •