Viser resultater 1 til 15 af 476

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvem ‘Romme’ er da jeg er ny herinde. Men folk burde vel nok stoppe med at hænge andre brugere ud (Romme), eller sarkastisk at antyde at brugere (mig) er andre brugere (Romme). Det er sgu ikke særlig intelligent og modent vil jeg sige. Stram op venner ;)
    Kære Ro...Bo, vi giver dig helt ret. Man skal ikke finde sig i den slags, og det skal andre brugere heller ikke.

    Vi takker også for din anmeldelse af disse uhøfligheder i en besked direkte til os, der gjorde at vi kunne slå op for at få bekræftet, at du bestemt ikke var samme person som brugeren Romme, der jo fik et ban for slet ikke at kunne opføre sig ordentligt, og endda vendte tilbage under ny profil kort tid senere trods klar besked. Den slags skal man ikke have siddende på sig.



    Vores konklusion er så, at Bo Henriksen er totalt identisk med Romme. Tak for tippet, og tak for denne gang.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •