Side 13 af 32 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Første gang jeg så tegningen med cyklisten, der stikker en pind i sit eget hjul, der var det "Fucking Zanka" udgaven. Nu er den jo lavet i en million udgaver.

    Jeg tænker at Zanka-udgaven ikke var den første, men det var den første jeg så, så jeg er i tvivl. Er der nogen der ved hvor den oprindeligt stammer fra?
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. #182
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Første gang jeg så tegningen med cyklisten, der stikker en pind i sit eget hjul, der var det "Fucking Zanka" udgaven. Nu er den jo lavet i en million udgaver.

    Jeg tænker at Zanka-udgaven ikke var den første, men det var den første jeg så, så jeg er i tvivl. Er der nogen der ved hvor den oprindeligt stammer fra?
    https://knowyourmeme.com/memes/baton-roue

    Origin
    The original comic, titled "Baton roue" (French for "wheel stick"), was first published on Corentin Penloup's personal art blog on January 23rd, 2011.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Når der under mobildata står at 33gb ud af 33,7gb forbrug, er på Safari, er der så nogle måder hvorpå man kan se hvad det er der bruger så meget data i safari brugen? Det er en iPad som kun er små 4 måneder gammel, som ikke bruges til musik eller video, så 33gb lyder af lidt vel meget.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Kan det virkelig passe at jeg skal bruge to forskellige mailkonti til hhv at gentegne mit sæsonkort + købe en ny til junior? Han har ikke nogen mail adresse endnu, og jeg vil da klart foretrække at have det samlet.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kan det virkelig passe at jeg skal bruge to forskellige mailkonti til hhv at gentegne mit sæsonkort + købe en ny til junior? Han har ikke nogen mail adresse endnu, og jeg vil da klart foretrække at have det samlet.
    Hvilken mail-udbyder benytter du? Hos mange udbydere, der kan du bruge diverse aliaser.

    Jeg bruger f.eks. gmail, og der kan man tilføje punktummer som man vil, og man kan tilføje hvad som helst efter et "+" tegn.

    Hvis f.eks. du har email adressen "[email protected]", så kan du også bruge f.eks.

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    eller
    oleolsen+sasonkortjunior@gmail .com (ok, you get the picture)

    Alle de adresser, vil ende samme sted. Men det er gmail. Det afhænger af udbyder.
    Sidst redigeret af ougar : 31.05.19 kl. 16:21
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kan det virkelig passe at jeg skal bruge to forskellige mailkonti til hhv at gentegne mit sæsonkort + købe en ny til junior? Han har ikke nogen mail adresse endnu, og jeg vil da klart foretrække at have det samlet.

    Det korte svar er JA. Du skal bruge to mailadresser. - Jeg havde fat i kundesupport sidste år, fordi jeg også synes at det er pisseirriterende.. Som nævnt ovenfor, kan du dog få aliasser til at ende samme sted, men det giver alligevel to forskellige logins til billet.fck.dk.... SUK!

  10. #187
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hvilken mail-udbyder benytter du? Hos mange udbydere, der kan du bruge diverse aliaser.

    Jeg bruger f.eks. gmail, og der kan man tilføje punktummer som man vil, og man kan tilføje hvad som helst efter et "+" tegn.

    Hvis f.eks. du har email adressen "[email protected]", så kan du også bruge f.eks.

    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    eller
    oleolsen+sasonkort.junior@gmai l.com (ok, you get the picture)

    Alle de adresser, vil ende samme sted. Men det er gmail. Det afhænger af udbyder.
    Hvordan i himlens navn ved du sådan noget?

  11. #188
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Hvordan i himlens navn ved du sådan noget?
    Det er da almen viden? ;)

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #189
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det er da almen viden? ;)
    Niks��

    Men, når nu der er almen viden, kan nogen så oplyse om, hvor man kan læse mere om det
    Sidst redigeret af MCN : 01.06.19 kl. 16:23 Årsag: Uddybning

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Spurgte i skakten, men var nødt til at gå, så nåede ikke at se et evt. svar: Er der et trick, så man kan se mere af tidligere skakt?

    KD var ved at tage et kredsmandat fra R med de manglende ca. 190 stemmer. Men hvem ville de i så fald have taget de to tillægsmandater fra, som nævnes?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er de enkelte spillere klar over, hvad de eksakt er solgt for el. er det et forhold for de handlende klubber?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har Yousee tv via kabeltv, og så har jeg netop bestilt DPlay for fortsat at kunne se kanaler som 6'eren, Canal 9 og Eurosport.

    Jeg har installeret DPlay som app på mit tv, og nu har jeg så prøvet at se 6'eren via appen/stream. Det viser sig, at billedkvaliteten er bemærkelsesværdig dårligere, når jeg ser 6'eren via appen/stream, end når jeg ser samme kanal direkte på mit tv via kabeltv.

    Kan det passe, at det skal være sådan? Eller skyldes det, at min internetforbindelse ikke er god nok?

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Kan det passe, at det skal være sådan?
    Nej. Du betaler for en ydelse, som du ikke får. Men sådan er markedssituationen lige nu.

    Det, du i virkeligheden mener er: "Streamer DPlay i ringere kvalitet end de samme kanaler på Yousees kabel TV". Svaret på det spørgsmål er et entydigt ja og en omkostning man skal være klar over, når man vælger streaming.

    DPlay streamer i 720p, så dit tv opskalerer signalet og hvis du har et 4K tv bliver resultatet ikke skide meget hjerne. Yousee sender de samme signaler i 1080p. (Opskaleringen til 4K er stadig et issue, men lidt mindre alvorligt).

    Når det er sagt, så får man den bedste streamingkvalitet igennem en Apple TV-æske lige nu. Man kan ikke rigtig stole på apps i et Smart TV. Ligesom en 100 mbit internetforbindelse er et rimeligt krav.

    Behøver det være sådan? Både ja og nej. Apple TV+ og Netflix UHD streamer i 4K med de nye farveformater uden issues. Hvorfor? Det er ikke live, så der er en jævn og forudsigelig belastning, udbyderne kan regne med.

    Men live sport og streaming er et anderledes farligt mix. Med mange samtidige aftagere af signalet bliver det meget dyrere at holde fast i en høj kvalitet. Yousees webtv-løsning crasher ofte/altid under store kampe, fordi Yousee ikke betaler for eller magter den nødvendige kapacitet på spidsbelastningerne.

    Det tror jeg også man kommer til at kæmpe med hos DPlay. Viaplay fungerer anekdotisk noget bedre.
    Mvh,
    Bopa

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Nogen der har prøvet den danske Paramount+ streamingtjeneste? Er det noget værd?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  22. #195
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvordan lykkedes det chelski at løbe med trofæet med de store øre? Har alle hold i europa haft en lige så ringe sæson som fck?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •