Side 11 af 32 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Når man ser meget store odds på sport, er det ikke odds 1000, 1500, 2000 osv., men 1001, 1501 og 2001. Hvorfor? Noget med, at der altid er komma bagved (1000,00 / 1001,00) og derved mindre risiko for fejl?

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Når man ser meget store odds på sport, er det ikke odds 1000, 1500, 2000 osv., men 1001, 1501 og 2001. Hvorfor?
    Uden at være ekspert vil jeg tro at det er 1000 (gevinst) + 1 (indsats retur).
    Øvre C'er

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Når man ser meget store odds på sport, er det ikke odds 1000, 1500, 2000 osv., men 1001, 1501 og 2001. Hvorfor? Noget med, at der altid er komma bagved (1000,00 / 1001,00) og derved mindre risiko for fejl?
    Det kommer nu også an på hvor du spiller. Danske Spil kører som regel med "runde odds": https://oddset.danskespil.dk/allekam...nt-817715.html

    (Bemærk BØF giver odds 1250 - mmmm :) )
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  4. #154
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Uden at være ekspert vil jeg tro at det er 1000 (gevinst) + 1 (indsats retur).
    Ja, det kan man jo sige, ligesom odds 18 er 17 (gevinst) + 1 (indsats retur). Men det forklarer ikke, hvorfor de gør det. For de kunne jo lige så vel give odds 1500 og dermed 1499 (gevinst) + 1 (indsats retur).

  5. #155
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af FCMunkebo Se meddelelser
    Det kommer nu også an på hvor du spiller. Danske Spil kører som regel med "runde odds": https://oddset.danskespil.dk/allekam...nt-817715.html

    (Bemærk BØF giver odds 1250 - mmmm :) )
    Ok, det havde jeg ikke bemærket. Men mig bekendt bruger de større udenlandske selskaber (som bet365, Unibet osv.) den anden model. Fx giver bet365 odds 1501 på Brøndby som dansk mester, mens Unibet giver 2001. :)

  6. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg skal købe ny telefon. Kameraet skal gerne være godt. Jeg har en kæphest at telefoner ikke må koste det sammen som en computer, så budgettet er 1500 - 2000 kr, og jeg gider ikke afbetale via abonnement. Hvad skal jeg købe?

  7. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg skal købe ny telefon. Kameraet skal gerne være godt. Jeg har en kæphest at telefoner ikke må koste det sammen som en computer, så budgettet er 1500 - 2000 kr, og jeg gider ikke afbetale via abonnement. Hvad skal jeg købe?
    Dette er muligvis det tætteste på jeg kan komme i prisniveau.

    https://www.mobilpriser.dk/mobiler/x...lack,lid.8013/

  8. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Hvad skete der egentlig på dette tidspunkt? Så vidt jeg kan se er det nogle dage efter Oscar-gate.
    Jeg læste dit indlæg og blev nysgerrig, og jeg har nu brugt en halv time af min tirsdag aften på at researche hvad årsagen er, og jeg giver op nu. Her er hvad jeg har forsøgt uden held:

    Kigget nyhederne på de uvaskedes hjemmeside igennem, men nyhederne går ikke langt nok tilbage.
    Jeg har forsøgt at finde Bold.dk nyheder frem fra dagen, men deres søgefunktion virker ikke for den periode.

    Derefter har jeg forsøgt at google specifikt efter sider oprettet netop d. 19.03.2016, med hhv. Brøndby og FCK som søgeterm. Fra os er de mest sindsoprivende nyheder fra dagene omkring at Hjulmand indrømmer at have været tæt på FCK og at Joel Felix var ny mand i kamptruppen. Ved søgning på Brøndby er der så lidt relevante resultater at en nyhed fra SønderjyskE popper op på side 1.

    Kl 16.00 tog Hobro i mod OB, både os og Brøndby spillede først dagen efter.

    Så jeg giver op, håber nogle andre har svaret.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #159
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Dette er muligvis det tætteste på jeg kan komme i prisniveau.

    https://www.mobilpriser.dk/mobiler/x...lack,lid.8013/
    Jeg er ude i samme ærinde (og prisniveau) som Djurlander. Jeg har kig på en af disse:

    Motorola G7 plus til 2499
    https://www.elgiganten.dk/product/mo...hone-vivia-red

    Motorola G6 plus til 1998
    https://www.elgiganten.dk/product/mo...ne-nimbus-blue

    Nogen holdninger til disse? De to modeller findes også i en mere skrabet udgave (play)

    Jeg fik på et tidspunkt tilbudt G6 til 1 kr. hvis jeg skiftede abonnement til TDC.

  11. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg læste dit indlæg og blev nysgerrig, og jeg har nu brugt en halv time af min tirsdag aften på at researche hvad årsagen er, og jeg giver op nu. Her er hvad jeg har forsøgt uden held:

    Kigget nyhederne på de uvaskedes hjemmeside igennem, men nyhederne går ikke langt nok tilbage.
    Jeg har forsøgt at finde Bold.dk nyheder frem fra dagen, men deres søgefunktion virker ikke for den periode.

    Derefter har jeg forsøgt at google specifikt efter sider oprettet netop d. 19.03.2016, med hhv. Brøndby og FCK som søgeterm. Fra os er de mest sindsoprivende nyheder fra dagene omkring at Hjulmand indrømmer at have været tæt på FCK og at Joel Felix var ny mand i kamptruppen. Ved søgning på Brøndby er der så lidt relevante resultater at en nyhed fra SønderjyskE popper op på side 1.

    Kl 16.00 tog Hobro i mod OB, både os og Brøndby spillede først dagen efter.

    Så jeg giver op, håber nogle andre har svaret.
    Jeg har fundet svaret! Batman vs Superman fik premiere i Mexico: https://www.onthisday.com/date/2016/march/19
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #161
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er der nogen af jer der kender et godt og brugervenligt stykke boligindretningssoftware? Jeg har forsøgt mig lidt med IKEAs, men jeg synes ikke det er godt. Jeg skal egentlig bare kunne justere rummets form rimelig nøjagtigt og kunne sætte figurer ind med specifikke mål i 2D.

    Det skal gerne kunne tilgås og redigeres online af andre.

    Jeg har brugt https://realtimeboard.com tidligere, men ikke til boligindretning og det virker lidt bøvlet at skulle tegne alting ind i hånden. Så jeg tænker at der må være nogle tjenester derude som jeg bare ikke har kunne finde. Nogen af jer der kender til den slags?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  14. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Overvej at bruge SketchUp
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Mine erfaringer med bærbare computere, er virkelig dårlige. Det er som om de opgiver livet indenfor 2 år, hver gang jeg har haft en. Så mit spørgsmål er om der er nogle bærbare computere man kan regne mere med end andre, på den lange bane?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Mine erfaringer med bærbare computere, er virkelig dårlige. Det er som om de opgiver livet indenfor 2 år, hver gang jeg har haft en. Så mit spørgsmål er om der er nogle bærbare computere man kan regne mere med end andre, på den lange bane?
    Mine MacBooks holdte altid mindst 5 år. Dette var dog da Steve Jobs lavede. Lige pt. Kører jeg med Kina kopien, Huawei matebook. Kører fremragende.

    Kommer dog an på hvad den skal bruges til.

  18. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Mine MacBooks holdte altid mindst 5 år. Dette var dog da Steve Jobs lavede. Lige pt. Kører jeg med Kina kopien, Huawei matebook. Kører fremragende.

    Kommer dog an på hvad den skal bruges til.
    Den skal bruges til regneark og skriftlig dokumentation. Hvis den kan spille CSGO er det en bonus, men den vil generelt ikke blive brugt ret meget, udover de to første punkter.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Side 11 af 32 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •