Side 8 af 32 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    Boxers bland selv med 8 kanaler burde være nok for 379,- per måned. Kanal 5, 6 og 9, 3+, 3sport og 3max. Jeg er i tvivl om der findes yderligere en obskur kanal. Yousee er 90kr dyrere med grundpakke og to kanaler til.
    Vil lige udvide med, at det jo selvfølgelig også kommer an på din boligsituation @Spurs.
    Mange foreninger har aftaler med YouSee hvor du er 'tvunget' til grundpakken, og så kan det selvølgelig bedre betale sig rent økonomisk at udvide denne med en Bland Selv pakke.
    Er dog ikke ekspert på Streaming området, men Viasat/Viaplay har vist en 'sportspakke' der skulle dække dine behov...
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg er ikke særlig fremme i skoene mht hvad der sker på nettet generelt, men jeg har lagt mærke til at der kommer utroligt mange fodboldnyheder fra et site med det absurde navn Ronaldo.com (eller dk?) Er det helt nyt eller er det et eksisterende nyhedssite der har skiftet navn? Uanset hvad får det nok ikke nogen clicks fra mig.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    I håbet om at fange en boligadvokat herinde. Kan en sælger af fast egendom, sådan uden videre frafalde/ vælge ikke at overholde en aftalt 14 dages dispositionret, efter en underskrevet købsaftale?
    På forhånd tak.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    https://molck-larsen.dk/
    Kontakt dem. De kan svare.
    Das NT

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    På en aften hvor holdet falder helt igennem, vælger FCMs fans så også at blamere sig med et banner, med et budskab i retning af ‘i morgen er I igen immigranter i jeres egen by’. Et banner alle er enige om er dumt, og som klubben hurtigt var ude og tage afstand fra.

    Og her kommer mit dumme spørgsmål så; Hvad fanden mener de? Hvad sker der lige i morgen? Hvem har været immigranter og bliver det nu igen? Og i Malmö? Det er helt sort for mig. Som den eneste åbenbart.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  7. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    På en aften hvor holdet falder helt igennem, vælger FCMs fans så også at blamere sig med et banner, med et budskab i retning af ‘i morgen er I igen immigranter i jeres egen by’. Et banner alle er enige om er dumt, og som klubben hurtigt var ude og tage afstand fra.

    Og her kommer mit dumme spørgsmål så; Hvad fanden mener de? Hvad sker der lige i morgen? Hvem har været immigranter og bliver det nu igen? Og i Malmö? Det er helt sort for mig. Som den eneste åbenbart.
    https://twitter.com/OleSalling/statu...48436847759360
    Jeg tror det kommer af at der fornyligt blev offentliggjort en rapport om at svenskerne vil udgøre 1/3 af Malmøs befolkning om 10 eller 20 år

  8. #112
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Ah... Det minder om Breviks 2080(correct me hvis årstallet er forkert)- manifest..... Nydeligt....

  9. #113
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg takker for svarene. Men selvom det utvivlsomt er dét der hentydes til, vil jeg stadig fastholde at det er noget vrøvl. Også når vi ser bort fra den grundliggende tåbelige præmis.

    Altså; Uanset hvem der ellers måtte bo i, og/eller flytte til eller fra ens by, gør det da ikke en selv til immigrant. Og hvorfor lige i morgen?

    Det sinket på så imponerende mange niveauer, at det næsten er helt bøfsk.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Den sætning kan ikke forklares uden at man må gætte på hvilken fejl bannerskribenten kan have gjort. Jeg tror de tænkte noget i stil med hvis man bytter "immigranter" ud med "minoritet".

  12. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har en julefrokost hos en kammerat som har en forkærlighed for vestegn's stolthed. Jeg ville derfor hører, om der er nogen der ved om det er muligt at anskaffe sig en ramme af "brøndby 2018 mesterskabs-øl", så jeg havde en god blomst at give i værtinde gave.

  13. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har en julefrokost hos en kammerat som har en forkærlighed for vestegn's stolthed. Jeg ville derfor hører, om der er nogen der ved om det er muligt at anskaffe sig en ramme af "brøndby 2018 mesterskabs-øl", så jeg havde en god blomst at give i værtinde gave.
    Jeg har en kontakt hos Carlsberg, som påstår, at alle de øl blev destrueret. En skam, at man ikke kan bruge dem som påmindelse om en forårsdag i Horsens.

  14. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Jeg har en kontakt hos Carlsberg, som påstår, at alle de øl blev destrueret. En skam, at man ikke kan bruge dem som påmindelse om en forårsdag i Horsens.
    Ja det er utroligt. Havde det været Fernet Branca der havde lavet nummeret var der kørt et godt parti ind til supershopppen

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er bruger på Sidelinien Bo Henriksen = Romme?

  17. #119
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er bruger på Sidelinien Bo Henriksen = Romme?
    I så fald skulle han have lært både at stave og at opføre sig ordentligt, siden sidst. Det er lige før man håber det.

    Min erfaring med menneskelig udvikling taler desværre imod. Så; uden at jeg kan være 100% sikker, tør jeg godt svare nej.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg ved ikke hvem ‘Romme’ er da jeg er ny herinde. Men folk burde vel nok stoppe med at hænge andre brugere ud (Romme), eller sarkastisk at antyde at brugere (mig) er andre brugere (Romme). Det er sgu ikke særlig intelligent og modent vil jeg sige. Stram op venner ;)
    Sidst redigeret af Bo Henriksen : 13.11.18 kl. 12:59

  20. De følgende 11 brugere er enige:

Side 8 af 32 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •